Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Thanks! Zorgt de pils voor een diepere trip? Gaan zaterdag boodschappen doen, dus zal zorgen voor flink wat zoete zooi en wat kratten bier :beer:


Als ik het verslag van meneereend lees heeft dit wel zeker invloed, ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
PEPii schreef:
Thanks! Zorgt de pils voor een diepere trip? Gaan zaterdag boodschappen doen, dus zal zorgen voor flink wat zoete zooi en wat kratten bier :beer:


Als ik het verslag van meneereend lees heeft dit wel zeker invloed, ja :lol:


Haha oja was dat verslag alweer vergeten, wordt nog wat xd Klein beetje invloed maar hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:48 
 
Hardtraxx Elite

PEPii schreef:
Grim schreef:
PEPii schreef:
Thanks! Zorgt de pils voor een diepere trip? Gaan zaterdag boodschappen doen, dus zal zorgen voor flink wat zoete zooi en wat kratten bier :beer:


Als ik het verslag van meneereend lees heeft dit wel zeker invloed, ja :lol:


Haha oja was dat verslag alweer vergeten, wordt nog wat xd Klein beetje invloed maar hahah


Het heeft zeker wel wat invloed, versterkt wat. Daarom ook jezelf niet lam zuipen. Mijn eerste keer had ik 6 biertjes op en toen een halve, daarna nooit meer zo hard gegaan op een hele toen ik minder dronk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Die drug hebben we ook nog nooit geprobeerd, maar wel heel veel verhalen gehoord van bekenden. Nog tips qua eten voor gebruik van 2-cb?


Appeltaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Het heeft zeker wel wat invloed, versterkt wat. Daarom ook jezelf niet lam zuipen. Mijn eerste keer had ik 6 biertjes op en toen een halve, daarna nooit meer zo hard gegaan op een hele toen ik minder dronk


Een halve? Hoeveel mg zat daar in dan? Ik heb 2 mario's van 11 mg klaarliggen voor volgende week.

Chroman schreef:
PEPii schreef:
Die drug hebben we ook nog nooit geprobeerd, maar wel heel veel verhalen gehoord van bekenden. Nog tips qua eten voor gebruik van 2-cb?


Appeltaart


Met slagroom :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren bij Dominator een wijze les geleerd: onderschat de gewassen speed niet! Zelfs met redelijk optijd stoppen en een enorme hoeveelheid Xanax (druppels) niet kunnen slapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam vanochtend een kleine ervaring over Ayahuasca tegen in Changing Perspective. Dat lijkt me toch wel een hele intense maar eye-openende ervaring. Iemand hier die eens zo'n Ayahuascasessie gedaan heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Gisteren bij Dominator een wijze les geleerd: onderschat de gewassen speed niet! Zelfs met redelijk optijd stoppen en een enorme hoeveelheid Xanax (druppels) niet kunnen slapen xd

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag op Tomorrowland 180mg 6-apb en 16mg 2c-i genomen. Opkomst duurde erg lang ( 2,5 uur tot hij echt begon te pieken ) maar daarna was het 1 prachtig kleurenspektakel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond een truffel trip voor het eerst in mijn eentje op mijn slaapkamer gehad. Meest intense trip die ik tot nu toe heb gehad. Moet ook zeggen dat ik in mijn eentje trippen veel nuttiger vind, dan dat ik het met vrienden doe. Ik kon het nu zelf sturen doordat ik niet afhankelijk was van anderen en ik kon echt zonder afleiding in mijn eigen brein duiken. Ik zag ook echt hoe dat spul kan helpen bij depressies met een goede gids. Het laat je bepaalde dingen in je leven, waar je eerder over nagedacht hebt, veel beter beseffen. Het meest rare was wel dat ik gewoon ging kauwen alsof ik 1,5 xtc pil in 1 keer geklapt had :lol:. Ging zo bijna de gehele trip door

Oh ja, en finding nemo kijken was echt goud naast muziek luisteren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me echt maar weinig voorstellen van in je eentje drugs gebruiken. Vind het toch altijd meer een gezelligheidsdingetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psychedelica kunnen ook heel therapeutisch zijn en voor mij werkt dat therapeutische meer als ik in mijn eentje ben. Ik ga niet liggen huilen met anderen erbij bijv, vind ik ongemakkelijk. Ik kon mezelf zoveel makkelijker aan de trip overgeven, dan dat ik het met vrienden zou doen. Heb me ook werkelijk geen moment verveeld. Hieronder nog een chronologische trip report:

Ik had voorbereidingen gedaan door nog even bij de jumbo wat aardbeien te halen en vla om de truffels weg te krijgen. Daarna heb ik thuis rond half 9 de gordijnen dicht gedaan en een kaarsje aangestoken, waar ik later in de trip heel blij mee was. Aangezien ik in mijn eentje was, durfde ik niet het hele bakje in een keer te eten dus had ik een deel over gelaten. Wat bij nader inzien nog 2,3 gram leek te zijn dus uiteindelijk had ik maar 7,7 gram op. 10 minuten na inname kon ik de eerste lichte effecten al voelen en ze bouwden heel rustig op. Ik werd steeds vrolijker en de kleuren werden steeds helderder van de film. De visuals klapten er in een keer in en mijn hele kamer begon te ademen en ik voelde me extreem gelukkig. Ik kreeg korte lach kicks van alle gekke dingen waaraan ik dacht en de film vond ik ook extreem grappig. Ik voelde me helemaal op mijn plaats in mijn kamer en had geen behoefte aan gezelschap. Uiteindelijk heb ik nog een uur zonder film en muziek door mijn gedachten lopen kronkelen en heb ik wat dingen voor mezelf opgeschreven waar ik met momenten zeer emotioneel van kon worden. Uiteindelijk hielden de grootste effecten om 12 uur wel op en belandde ik daarna nog in een rustige vredige afterglow en heb ik de film afgekeken die nog steeds erg mooi was vanwege de kleuren. Voelde me ook sterk verbonden met het lot van de vissen xd

Wel vet dat je alsnog zo’n intense trip kan hebben met 7,7 gram. Heb level 3 wel bereikt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 13:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoewel het kan helpen zou ik zeker bij mentale problemen niet meteen naar drugs grijpen, kan een enorm averechts effect creëeren later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er moet ook zeker een gids bij zijn voor mensen die mentaal niet 100% in hun vel zitten. Zonder psycholoog ofzo, gaat het geheid mis natuurlijk. Ik vertelde mezelf dat ik mijn eigen gids was op dat moment en dat ik het goed deed. Kreeg ook t gevoel dat het kaarsje dat ik aangestoken had, mijn gids was door de trip heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psychedelica gebruiken, zonder dat een arts het voorschrijft voor als je niet lekker in je vel zit, uitstekend plan man :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Er moet ook zeker een gids bij zijn voor mensen die mentaal niet 100% in hun vel zitten. Zonder psycholoog ofzo, gaat het geheid mis natuurlijk. Ik vertelde mezelf dat ik mijn eigen gids was op dat moment en dat ik het goed deed. Kreeg ook t gevoel dat het kaarsje dat ik aangestoken had, mijn gids was door de trip heen.


Het is je eigen verantwoordelijkheid maar met dit soort problemen zou ik gewoon naar een psycholoog gaan, psychedelica kunnen bij mentale ziektes enorm verslavend worden en de wisselingen tussen geen last hebben en wel kunnen behoorlijk extreem worden waardoor je mentale ziekte erger wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit zelf goed genoeg in mijn vel om dit te gebruiken maar zoals iedereen heb ik zelf wel dingen die me dwars zitten. En daarvoor was de trip wel erg nuttig. Ik ben zelf niet depressief ofzo :P. Goed lezen jongens

Verder worden er steeds meer onderzoeken gedaan naar het nut van mdma, psilocybine en ketamine bij depressies en de resultaten zijn zeer gunstig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet lekker in je vel zitten is nog steeds niet een heel slimme reden om dan psychedelica te nemen, mja als jij risico wilt lopen prima :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik zit zelf goed genoeg in mijn vel om dit te gebruiken maar zoals iedereen heb ik zelf wel dingen die me dwars zitten. En daarvoor was de trip wel erg nuttig. Ik ben zelf niet depressief ofzo :P. Goed lezen jongens

Verder worden er steeds meer onderzoeken gedaan naar het nut van mdma, psilocybine en ketamine bij depressies en de resultaten zijn zeer gunstig


Dit is nog steeds complete onzin gezien ieder zijn depressie/mentale ziekete compleet anders is, ook al valt het onder de zelfde noemer. Ja, het kan werken, maar als het maar bij een op de zoveel werkt dan is het nog niet een geldig excuus.

Alle drugs kunnen iemand helpen, tijdelijk, en zoals eerder genoemd krijg je daar weer erge gevolgen door. Er is geen algemeen geneesmiddel voor zoiets.

Een mentale ziekte is niet zoiets als een gebroken been of koorts waar een geneesmiddel de meeste mensen helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je zeker gelijk in! Daarom wordt het nu ook vooral alleen gedaan bij mensen die uitbehandeld zijn met de normale medicatie. Ik had gehoord dat pas geleden bij een onderzoek, het bij 80% vd uitbehandelde mensen effectief was als ik het goed onthouden heb (kon ook met PTSS te maken hebben) Maar ik wil hier wss mijn scriptie over gaan schrijven dus volgend jaar kan ik er een echte uitspraak over doen :)

En Sander, ik zeg toch dat ik goed genoeg in mijn vel zit. Dat betekent niet dat ik niet lekker in mijn vel zit. Weet heus wel wanneer ik het wel en niet kan gebruiken. Laat iedereen daar lekker zelf over beslissen zonder gelijk een oordeel te vellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Terug van het weekje Friesland met 3 vrienden. Om maar met de deur in huis te vallen, eerste keer keta meteen in een k hole terecht gekomen door een fout in de manier van wegen met het precisieweegschaaltje. Dit was terwijl we toen al flink wat x hadden genomen (dus we hadden niet door dat het fout was). We hebben met ze 3en keta gebruikt en hadden 1 gram, de dag erna was er nog maar 150 mg over... Flinke overdosis dus. Tijdens de ketatrip was het heel heftig, maar achteraf was het heel vet om mee te maken. Maar dit kwam denk ik meer omdat je wist dat je het had overleeft en je nog goed kon inbeelden wat er allemaal gebeurd was in die paar uur. We hebben het er ook de hele week over gehad. De avond met 2CB was ook een heftige avonnd/nacht, ik had nog nooit goed truffels oid. gebruikt, dus ik ging er zonder verwachtingen in. Toen het eenmaal begon te werken vond ik het heel vet, je kon precies sturen wat je wilde zien. Het begon met het gras wat op een golvende manier begon te bewegen en bomen die ineens van klein naar groot werden. Je merkte dat het steeds meer begon te werken en je begon allemaal structuren te zien die je nog nooit had gezien. Maar na een tijdje werd het zo overweldigend dat ik niks meer onder controle had, ik zag van alles voorbijkomen en hoorde geluiden die er niet waren. Gelukkig had ik toen wat dextro genomen en ben ik even alleen op bed gaan liggen. Na een halfuurtje ben ik de gezelligheid maar weer gaan opzoeken en toen vond ik het een stuk beter te behappen.

Eerst dacht ik dit wil ik nooit meer doen, omdat dit niet echt mijn drug is. Maar nu ik erop terugkijk zou ik het toch best nog een keer willen ervaren, maar dan misschien met wat minder milligrammen. Het fijne vind ik dat je soms wel die energie krijgt en echt lekker kunt praten en lachen, maar soms ook echt in jezelf lekker kunt spacen. Ik heb enorm gemerkt dat ik het praten met mijn vrienden erg fijn vond, omdat dat mijn enige punten waren waar ik nog op terug kon vallen. De rest van mijn omgeving was op het hoogtepunt van de space echt allemaal anders dan in de realiteit.

Misschien komt er later nog wel een uitgebreider verslag, eerst maar is bijkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Om maar met de deur in huis te vallen, eerste keer keta meteen in een k hole terecht gekomen door een fout in de manier van wegen met het precisieweegschaaltje. Dit was terwijl we toen al flink wat x hadden genomen (dus we hadden niet door dat het fout was). We hebben met ze 3en keta gebruikt en hadden 1 gram, de dag erna was er nog maar 150 mg over... Flinke overdosis dus.


Hoe heb je het geconsumeerd? Nasaal? In kleine hoeveelheden of gewoon in een keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Terug van het weekje Friesland met 3 vrienden. Om maar met de deur in huis te vallen, eerste keer keta meteen in een k hole terecht gekomen door een fout in de manier van wegen met het precisieweegschaaltje. Dit was terwijl we toen al flink wat x hadden genomen (dus we hadden niet door dat het fout was). We hebben met ze 3en keta gebruikt en hadden 1 gram, de dag erna was er nog maar 150 mg over... Flinke overdosis dus. Tijdens de ketatrip was het heel heftig, maar achteraf was het heel vet om mee te maken. Maar dit kwam denk ik meer omdat je wist dat je het had overleeft en je nog goed kon inbeelden wat er allemaal gebeurd was in die paar uur. We hebben het er ook de hele week over gehad. De avond met 2CB was ook een heftige avonnd/nacht, ik had nog nooit goed truffels oid. gebruikt, dus ik ging er zonder verwachtingen in. Toen het eenmaal begon te werken vond ik het heel vet, je kon precies sturen wat je wilde zien. Het begon met het gras wat op een golvende manier begon te bewegen en bomen die ineens van klein naar groot werden. Je merkte dat het steeds meer begon te werken en je begon allemaal structuren te zien die je nog nooit had gezien. Maar na een tijdje werd het zo overweldigend dat ik niks meer onder controle had, ik zag van alles voorbijkomen en hoorde geluiden die er niet waren. Gelukkig had ik toen wat dextro genomen en ben ik even alleen op bed gaan liggen. Na een halfuurtje ben ik de gezelligheid maar weer gaan opzoeken en toen vond ik het een stuk beter te behappen.



Eerst dacht ik dit wil ik nooit meer doen, omdat dit niet echt mijn drug is. Maar nu ik erop terugkijk zou ik het toch best nog een keer willen ervaren, maar dan misschien met wat minder milligrammen. Het fijne vind ik dat je soms wel die energie krijgt en echt lekker kunt praten en lachen, maar soms ook echt in jezelf lekker kunt spacen. Ik heb enorm gemerkt dat ik het praten met mijn vrienden erg fijn vond, omdat dat mijn enige punten waren waar ik nog op terug kon vallen. De rest van mijn omgeving was op het hoogtepunt van de space echt allemaal anders dan in de realiteit.

Misschien komt er later nog wel een uitgebreider verslag, eerst maar is bijkomen.


De eerste keer keta is sowieso altijd een aparte ervaring, maar ik denk niet dat jullie in de k-hole terecht zijn gekomen. Zeker niet omdat je niet weet wat je moet verwachten en met de kleine hoeveelheid.

Wel goed om te horen dat je het nog eens zou willen proberen, zoals je zelf zegt is het met een kleine hoeveelheid erg leuk qua energie e.d. en kun je dit, als je het wat vaker gedaan hebt, ook beter inschatten zelf! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2018 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
PEPii schreef:
Om maar met de deur in huis te vallen, eerste keer keta meteen in een k hole terecht gekomen door een fout in de manier van wegen met het precisieweegschaaltje. Dit was terwijl we toen al flink wat x hadden genomen (dus we hadden niet door dat het fout was). We hebben met ze 3en keta gebruikt en hadden 1 gram, de dag erna was er nog maar 150 mg over... Flinke overdosis dus.


Hoe heb je het geconsumeerd? Nasaal? In kleine hoeveelheden of gewoon in een keer?


Nassaal. We hebben in ongeveer anderhalfuur tijd drie keer keta gepakt. De hoeveelheden volgens het weegschaaltje waren zo in volgorde: 0.05 g / 0.04 g / 0.04 g. Vooraf heb ik de gram nog afgewogen, dit was precies 1 gram. Het werd steeds erger qua effecten, vooral na de derde keer bijnemen had ik totaal geen controle meer over mezelf. Wat me vooral is bijgebleven is dat ik in een stoel zat en het leek alsof ik opsteeg en boven het dak kon uitkijken. Toen ik tijdens dat opstijgen omhoog keek was er een fel licht, maar dit verdween na een tijdje en toen (leek het) alsof ik weer met beide benen op de grond terecht kwam. Hele aparte ervaring.

mitch0162 schreef:
PEPii schreef:
Terug van het weekje Friesland met 3 vrienden. Om maar met de deur in huis te vallen, eerste keer keta meteen in een k hole terecht gekomen door een fout in de manier van wegen met het precisieweegschaaltje. Dit was terwijl we toen al flink wat x hadden genomen (dus we hadden niet door dat het fout was). We hebben met ze 3en keta gebruikt en hadden 1 gram, de dag erna was er nog maar 150 mg over... Flinke overdosis dus. Tijdens de ketatrip was het heel heftig, maar achteraf was het heel vet om mee te maken. Maar dit kwam denk ik meer omdat je wist dat je het had overleeft en je nog goed kon inbeelden wat er allemaal gebeurd was in die paar uur. We hebben het er ook de hele week over gehad. De avond met 2CB was ook een heftige avonnd/nacht, ik had nog nooit goed truffels oid. gebruikt, dus ik ging er zonder verwachtingen in. Toen het eenmaal begon te werken vond ik het heel vet, je kon precies sturen wat je wilde zien. Het begon met het gras wat op een golvende manier begon te bewegen en bomen die ineens van klein naar groot werden. Je merkte dat het steeds meer begon te werken en je begon allemaal structuren te zien die je nog nooit had gezien. Maar na een tijdje werd het zo overweldigend dat ik niks meer onder controle had, ik zag van alles voorbijkomen en hoorde geluiden die er niet waren. Gelukkig had ik toen wat dextro genomen en ben ik even alleen op bed gaan liggen. Na een halfuurtje ben ik de gezelligheid maar weer gaan opzoeken en toen vond ik het een stuk beter te behappen.

Eerst dacht ik dit wil ik nooit meer doen, omdat dit niet echt mijn drug is. Maar nu ik erop terugkijk zou ik het toch best nog een keer willen ervaren, maar dan misschien met wat minder milligrammen. Het fijne vind ik dat je soms wel die energie krijgt en echt lekker kunt praten en lachen, maar soms ook echt in jezelf lekker kunt spacen. Ik heb enorm gemerkt dat ik het praten met mijn vrienden erg fijn vond, omdat dat mijn enige punten waren waar ik nog op terug kon vallen. De rest van mijn omgeving was op het hoogtepunt van de space echt allemaal anders dan in de realiteit.

Misschien komt er later nog wel een uitgebreider verslag, eerst maar is bijkomen.


De eerste keer keta is sowieso altijd een aparte ervaring, maar ik denk niet dat jullie in de k-hole terecht zijn gekomen. Zeker niet omdat je niet weet wat je moet verwachten en met de kleine hoeveelheid.

Wel goed om te horen dat je het nog eens zou willen proberen, zoals je zelf zegt is het met een kleine hoeveelheid erg leuk qua energie e.d. en kun je dit, als je het wat vaker gedaan hebt, ook beter inschatten zelf! :)


Jaa dat besef ik mij ook, je weet natuurlijk niet wat je kunt verwachten. Maar is het verschillend wanneer je het nassaal doet of op een andere manier inneemt? Volgens de vriend die geen keta gebruikte, was ik wel het verst heen. Hij vermelde mij de dag erna dat ik heb gehuild in die stoel en dat ik een kort tijdje heel erg gestresst was en zei dat ik dit niet meer wilde. Ik kan me daar zelf weinig meer van voorstellen, ik heb vooral positieve beelden. Alhoewel ik wel aan de dood heb gedacht tijdens de trip, ik wist niet meer of ik echt leefde of dat ik dood was.

Jaa wil het zeker nog een keer proberen, maar dan een lagere dosering. Precies wat je zegt, dan kun je het beter inschatten. Het was wellicht verstandiger geweest om de eerste keer wat minder mg te hebben gepakt, maarja je hebt nu wel meteen een heftige space gehad :thumbsup: Hoeveel mg gebruik jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2018 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Terug van het weekje Friesland met 3 vrienden. Om maar met de deur in huis te vallen, eerste keer keta meteen in een k hole terecht gekomen door een fout in de manier van wegen met het precisieweegschaaltje. Dit was terwijl we toen al flink wat x hadden genomen (dus we hadden niet door dat het fout was). We hebben met ze 3en keta gebruikt en hadden 1 gram, de dag erna was er nog maar 150 mg over... Flinke overdosis dus. Tijdens de ketatrip was het heel heftig, maar achteraf was het heel vet om mee te maken. Maar dit kwam denk ik meer omdat je wist dat je het had overleeft en je nog goed kon inbeelden wat er allemaal gebeurd was in die paar uur. We hebben het er ook de hele week over gehad. De avond met 2CB was ook een heftige avonnd/nacht, ik had nog nooit goed truffels oid. gebruikt, dus ik ging er zonder verwachtingen in. Toen het eenmaal begon te werken vond ik het heel vet, je kon precies sturen wat je wilde zien. Het begon met het gras wat op een golvende manier begon te bewegen en bomen die ineens van klein naar groot werden. Je merkte dat het steeds meer begon te werken en je begon allemaal structuren te zien die je nog nooit had gezien. Maar na een tijdje werd het zo overweldigend dat ik niks meer onder controle had, ik zag van alles voorbijkomen en hoorde geluiden die er niet waren. Gelukkig had ik toen wat dextro genomen en ben ik even alleen op bed gaan liggen. Na een halfuurtje ben ik de gezelligheid maar weer gaan opzoeken en toen vond ik het een stuk beter te behappen.

Eerst dacht ik dit wil ik nooit meer doen, omdat dit niet echt mijn drug is. Maar nu ik erop terugkijk zou ik het toch best nog een keer willen ervaren, maar dan misschien met wat minder milligrammen. Het fijne vind ik dat je soms wel die energie krijgt en echt lekker kunt praten en lachen, maar soms ook echt in jezelf lekker kunt spacen. Ik heb enorm gemerkt dat ik het praten met mijn vrienden erg fijn vond, omdat dat mijn enige punten waren waar ik nog op terug kon vallen. De rest van mijn omgeving was op het hoogtepunt van de space echt allemaal anders dan in de realiteit.

Misschien komt er later nog wel een uitgebreider verslag, eerst maar is bijkomen.


De eerste keer keta is sowieso altijd een aparte ervaring, maar ik denk niet dat jullie in de k-hole terecht zijn gekomen. Zeker niet omdat je niet weet wat je moet verwachten en met de kleine hoeveelheid.

Wel goed om te horen dat je het nog eens zou willen proberen, zoals je zelf zegt is het met een kleine hoeveelheid erg leuk qua energie e.d. en kun je dit, als je het wat vaker gedaan hebt, ook beter inschatten zelf! :)[/quote]

Jaa dat besef ik mij ook, je weet natuurlijk niet wat je kunt verwachten. Maar is het verschillend wanneer je het nassaal doet of op een andere manier inneemt? Volgens de vriend die geen keta gebruikte, was ik wel het verst heen. Hij vermelde mij de dag erna dat ik heb gehuild in die stoel en dat ik een kort tijdje heel erg gestresst was en zei dat ik dit niet meer wilde. Ik kan me daar zelf weinig meer van voorstellen, ik heb vooral positieve beelden. Alhoewel ik wel aan de dood heb gedacht tijdens de trip, ik wist niet meer of ik echt leefde of dat ik dood was.

Jaa wil het zeker nog een keer proberen, maar dan een lagere dosering. Precies wat je zegt, dan kun je het beter inschatten. Het was wellicht verstandiger geweest om de eerste keer wat minder mg te hebben gepakt, maarja je hebt nu wel meteen een heftige space gehad :thumbsup: Hoeveel mg gebruik jij?[/quote]

Ik heb al best wat ervaring met ketamine, als ik het op een feest of in de bus terug van een feest doe pak ik gewoon sleutelpunten. Dan spelen er een hoop dingen mee: Alcohol op? Andere drugs op? dan pak ik een veel kleinere punt dan dat ik dat niet op heb. Bij iemand thuis pakken we ook 0,05 ongeveer.

Jouw verhaal klinkt wel heftiger dan wat ik heb meegemaakt. Ik heb ook wel een paar keer gehad dat ik onze groep vanuit een hoek van de tent boven zag staan. Sterkte van de keta en welke variant je hebt speelt ook mee natuurlijk :)
Vorige  1 ... 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080, 1081 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic