Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Na vier jaar veel leuke dingen op dit gebied meegemaakt te hebben (helaas ook minder leuke), nu de keuze gemaakt om helemaal te stoppen en voortaan weer nuchter te genieten op feestjes :thumbup: .

Kan mezelf hier ook wel grotendeels in herkennen. Gelukkig nooit echt heel slecht gegaan, maar begon me wel steeds meer af te vragen waarom doe ik het nog. Vanaf dat moment ook eigenlijk besloten zo goed als zeker te stoppen. Alleen als ik echt vroeg moe ben (soms op nachtfeesten, dagfeesten houd ik altijd wel vol) wil ik nog wel eens wat pep pakken, maar dan ook niet meer dan 2 punten om het einde van het feest op een normale manier te halen. Moet zeggen dat ik me ook een stuk beter voel en minder 'schuldgevoel' heb sindsdien. Hopelijk gaat het je goed af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een festival op zaterdag met veel alcohol en pep, ben ik (alweer) verkouden geworden en heb ik enorm last van mijn keel. Vorige keer dat ik pep had gebruikt, tijdens intents, kreeg ik de dagen erna ook last van mijn keel. Het lijkt bijna een terugekerend probleem. Immuunsysteem toch niet helemaal op orde dan. Anderen die hier ook last van hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 00:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Waarschijnlijk te laat om nog te melden maar bier en keta, zeker in Pommers geval, werken niet echt lekker. Zou kut zijn als je daar de hele vloer onder kotst. :lol:

De keren dat ik keta op had was het wel na heel veel bier/alcohol. 1 keer zelfs met een oktoberfest, gvd wat zwalken over die tafels heen :lol:

Overigens op Dreamfields niet gedaan, zat er helemaal niet meer lekker in de laatste uurtjes. Denk dat keta het er niet veel beter op had gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jullie zeggen "nuchter", bedoel je dan qua drugs of ook qua drank?
I.m.o. is alcohol namelijk ook echt een killer en dat is de laatste tijd ook wel uit verschillende onderzoeken naar voren gekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een feest liever iets 'met mate' gebruik dan dat ik me klem zuip. Alcoholkaters gaan me namelijk steeds meer tegen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 09:28 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Als jullie zeggen "nuchter", bedoel je dan qua drugs of ook qua drank?
I.m.o. is alcohol namelijk ook echt een killer en dat is de laatste tijd ook wel uit verschillende onderzoeken naar voren gekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een feest liever iets 'met mate' gebruik dan dat ik me klem zuip. Alcoholkaters gaan me namelijk steeds meer tegen staan.


Met alcohol zal ik nooit stoppen. Dat zit er zo ingebakken. Dat het niet goed voor je is, is zeker waar. Maar het persoonlijke schuldgevoel als ik teveel alcohol drink ligt toch een stuk lager, want "het mag" en het wordt geaccepteerd. Desalniettemin worden die alcohol katers bij mij ook een stuk vervelender, maar de laatste tijd heb ik wel, zodra ik na een avond stappen even 2 uurtjes buiten ben in de frisse lucht dan is de kater ook zo weg. Maar als ik de hele dag op de bank filmpjes blijf kijken dan is die kater de volgende dag pas weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://speld.nl/2018/07/06/dit-zijn-de ... oor-drugs/

Handig om te weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Als jullie zeggen "nuchter", bedoel je dan qua drugs of ook qua drank?
I.m.o. is alcohol namelijk ook echt een killer en dat is de laatste tijd ook wel uit verschillende onderzoeken naar voren gekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een feest liever iets 'met mate' gebruik dan dat ik me klem zuip. Alcoholkaters gaan me namelijk steeds meer tegen staan.

Bij dagfeesten drink ik wel nog redelijk wat ja. Maar heb na zo een feest eigenlijk nooit last van een kater. Alleen de onvermijdelijke vermoeidheid en spierpijn. Nachtfeesten doe ik het wel rustiger aan omdat ik anders al ruim voor het einde uitgeteld ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hondebrink, L., Nugteren–van Lonkhuyzen, J. J., Rietjens, S. J., Brunt, T. M., Venhuis, B., Soerdjbalie-Maikoe, V., ... & de Vries, I. (2018). Fatalities, cerebral hemorrhage, and severe cardiovascular toxicity after exposure to the new psychoactive substance 4-fluoroamphetamine: a prospective cohort study. Annals of emergency medicine, 71(3), 294-305.

Een artikel over de kwalijke effecten van 4-fa wat ik zojuist tegenkwam. Is hier volgens mij nog niet eerder gedeeld. Misschien interessant om wat over in te lezen.

Abstract schreef:
Study objective: We study adverse health effects after use of the new psychoactive substance 4-fluoroamphetamine.

Methods: All patients who reported 4-fluoroamphetamine exposure and for whom the Dutch Poisons Information Center was consulted by their physician in 2016 were included in a prospective cohort study. The clinical course was investigated through telephone interviews with the physician and/or patient, using standardized questionnaires. 4-Fluoroamphetamine was analyzed in remaining drug material and biological samples with liquid and gas chromatography–mass spectrometry techniques.

Results: We included 45 patients, and follow-up with the physician and/or patient was performed in 33 cases. All
patients experienced adverse effects after 4-fluoroamphetamine use. Severe toxicity was reported in 8 patients. In 5 of these patients, 4-fluoroamphetamine exposure was confirmed in biological specimens. Severe toxicity that was reported included 2 fatalities, 4 patients with cerebral hemorrhage (1 fatal), 2 patients with inverted Takotsubo’s cardiomyopathy, 1 patient with myocardial infarction, 1 patient with acute heart failure, and an overall high prevalence of pronounced hypertension and tachycardia.

Conclusion: Since the introduction of 4-fluoroamphetamine to the Dutch drug market in 2007, its use continues to
increase, possibly because users perceive it as “ecstasy light” and thus relatively safe. However, the proportion of
patients with severe toxicity after 4-fluoroamphetamine use is relatively large in our study population. Therefore, users should be warned about the risks of 4-fluoroamphetamine. [Ann Emerg Med. 2018;71:294-305.]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Vooral nu het illegaal is zal ik het nooit meer aanraken. Toen het legaal was een paar keer goed lekker op gegaan, toen het illegaal was 1x gedaan en wat een slechte ervaring. Heb het toen ook niet getest (eigen schuld, i know) maar er is genoeg anders leuk spul om te doen dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Vooral ook dat laatste speelt bij mij ook steeds vaker een rol. Lange termijn consequenties...
Bij mij spelen de katers en het steeds erger wordende schuldgevoel ook een rol. Bovendien denk ik dat ik nu eigenlijk het meeste op dit gebied wel heb geprobeerd / meegemaakt. God zegende de greep dat ik nog nooit een bad trip gehad heb of out ben gegaan in die 6 jaar dat ik regelmatig wat gebruik.
Vorig jaar 4 maanden niks gebruikt en die 4 maanden heb ik me uitstekend gevoelt, dat is mij toch meer waard dan een weekendje lekker gaan.

Waar komt dit vandaan.. Heb er zelf ook last van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Trouwens, wat betreft het 4fa verhaal Joey, ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dit onderzoek. En fatality tijdens een onderzoek? Heb je een linkje na dat onderzoek nog bij de hand?

Ik laat mijn persoonlijk voorraad er niet door liggen in ieder geval. Al meer dan 100 prima ervaringen gehad met 4fa met verschillende hoeveelheden en sterktes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Trouwens, wat betreft het 4fa verhaal Joey, ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dit onderzoek. En fatality tijdens een onderzoek? Heb je een linkje na dat onderzoek nog bij de hand?

Ik laat mijn persoonlijk voorraad er niet door liggen in ieder geval. Al meer dan 100 prima ervaringen gehad met 4fa met verschillende hoeveelheden en sterktes.


https://www-ncbi-nlm-nih-gov.proxy.libr ... hort+Study

Full text zit wel achter een paywall, maar als je via een universiteit kan inloggen kun je het lezen.
Anders heb ik het artikel wel gedownload, maar dat kan ik hier niet sturen dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van schuldgevoel heb ik, op een enkele uitzondering, over het algemeen geen last.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik laat mijn persoonlijk voorraad er niet door liggen in ieder geval. Al meer dan 100 prima ervaringen gehad met 4fa met verschillende hoeveelheden en sterktes.


Heb je ook nooit last van vaatvernauwing? Bij mij is dat altijd super heftig, ook met speed. Reden dat ik het liever links laat liggen. Altijd top ervaringen gehad met beide middeltjes, maar oef die vaatvernauwing is killing. Geen gevoel meer in je ledematen en het daadwerkelijk zien dat je vaatjes bijna non-existent zijn. Het kippenvel op je hoofd is wel serieus lekker, volgens mij ervaart iedereen dit op 4f? Maar, goed is het absoluuuut niet lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die vaatvernauwing maar een gevaarlijke factor bij 4f. Ik ga het nooit proberen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 03:11 
 
Hardtraxx Veteran

Lnka schreef:
RTM93 schreef:
Ik laat mijn persoonlijk voorraad er niet door liggen in ieder geval. Al meer dan 100 prima ervaringen gehad met 4fa met verschillende hoeveelheden en sterktes.


Heb je ook nooit last van vaatvernauwing? Bij mij is dat altijd super heftig, ook met speed. Reden dat ik het liever links laat liggen. Altijd top ervaringen gehad met beide middeltjes, maar oef die vaatvernauwing is killing. Geen gevoel meer in je ledematen en het daadwerkelijk zien dat je vaatjes bijna non-existent zijn. Het kippenvel op je hoofd is wel serieus lekker, volgens mij ervaart iedereen dit op 4f? Maar, goed is het absoluuuut niet lijkt me.

Ik heb tot dit moment hier echt nog nooit van gehoord of iemand over gehoord. Het is gewoon een amfetamine soort. Ik heb nergens last van. Nooit gehad ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 03:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik zal er wel een stuk gevoeliger voor zijn denk ik. Maar heb je ook nooit tintelingen ervaren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 03:38 
 
Hardtraxx Veteran

Als je dit stukje even leest,
Citaat:
human beings after 4-fluoroamphetamine exposure, especially
on more severe effects that require medical care, is limited to
several case reports. Most adverse effects after 4-
fluoroamphetamine use resemble those of amphetamine and
MDMA and mainly consist of sympathomimetic toxicity.24
One patient received a diagnosis of the relatively rare inverted
Takotsubo’s syndrome, which clinically mimics an acute
myocardial infarction.17 Acute dilated cardiomyopathy and
myocardial injury were also reported in a patient after
combined ingestion of 4-fluoroamphetamine and modafinil.18
Another patient developed severe hyperthermia (41.4C
[106.5F]) after ingesting 4-fluoroamphetamine and
phencyclidine.19,25 All these cases were reported from the
United States (New York, California, and Virginia).
One fatal case after 4-fluoroamphetamine use was reported
from Denmark, although besides a high concentration of
4-fluoroamphetamine, high blood concentrations of
amphetamine and methadone were present.

Zijn er dus verdomd weinig echte zware negatieve gevallen bekend, en als ze al bekend zijn komen ze door medicijngebruik tijdens de 4fa trip oa.

Verder in het onderzoek komt naar voren dat bij 1 van de 2 doden de persoon op dagelijkse regelmaat 4fa neemt. (like what the fuck>?) En de andere een vrouw was welke ook pijnstillers slikte.

Wat mij verder wel opvalt,
Citaat:
Cases With Cerebral Hemmorrhage
Apart from patient 1, who had a fatal cerebral
hemorrhage, 3 other patients survived cerebral hemorrhage
(patients 3, 4, and 5). These 3 patients had no relevant
medical history, and all had consumed 1 tablet of
4-fluoroamphetamine, 2 of them for the first time.
They had no significant concomitant exposures.
4-Fluoroamphetamine exposure was confirmed in
biological specimens of patients 1, 4, and 5 (Table 2).

Dit gaat dus over het aantal hersenbloedingen.. Overigens kun je in het pdf bestand ook zien of ze combineerden met andere drugs. En ja dat deden ze allemaal ook trouwens stuk voor stuk. Toch wel bewonderenswaardig dat bij twee gevallen het de eerste keer was dat ze 4fa namen.


Maar uiteindelijk stelt de samenvatting mij wel weer gerust.
Citaat:
However, for substances that have
been on the drug market for many decades, reports
are limited and consist of 14 case reports and 8 case
series (91 patients) in which amphetamine-type
stimulant–associated cardiomyopathy is described


Laten we wel wezen, voor MDMA en genoeg andere drugs zijn er zoveel horrorverhalen te vinden.
Laat je niet te gauw bang maken door een rapport. Neem de informatie mee in je achterhoofd en onthoud dat geen enkele drugs veilig is om te nemen. Maar we zijn oud en wijs genoeg om zelf de beslissing te nemen en de 'gok' te wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend heb ik het in de Basis weer eens flink bont gemaakt met 2 maten, gek genoeg om er weer eens een leuk trip reportje van te maken. Zoals altijd probeer ik weer zoveel mogelijk op te schrijven, dus t kan weer wat rommelig worden. In ieder geval veel leesplezier! Het was trouwens weer een 2-cb trip, omdat ik dat gewoon superchill vind op techno. Dus alvast sorry voor de overlap met mn awake trip report

Om te beginnen is het goed om te vertellen dat ik vooraf al een middagje terras heb gedaan in Utrecht. Een aantal speciaalbiertjes naar binnen gewerkt tussen 5 en 10 uur. Niet bizar veel ofzo, gewoon lekker aangeschoten. Daarna zijn we macdonalds geweest, en heb ik nog een goeie punt pep gehad om een beetje in de stemming gekomen. We hadden er zin in, en hebben nog even in de mac zitten chillen om vervolgens aan ons nachtelijke avontuur te beginnen.

Eenmaal binnen heb ik nog een aantal biertjes gedronken, en was het nog niet erg druk. Daarnaast was de muziek ook nog niet erg interessant (soft, te lange breaks), dus wilde ik wachten met mijn 2-cb tot de muziek wat interessanter werd. In de tussentijd nog een biertje of 3 gedronken, en omdat ik de hele middag al had gedronken voelde ik hem toch wel redelijk zitten. Ik heb vaker de combinatie alcohol en 2-cb gehad, en was me er goed van bewust dat alcohol de trip goed versterkte. Ik had wat meer gedronken als mijn vorige trip op awakenings, en verwachtte dat hij ook iets harder zou binnenkomen. Dit was dan ook zeker het geval.

Ik heb rond 10 voor 2 mijn 2-cb ingenomen, omdat ik er vanuit ging dat om 2 uur Freddy K zou beginnen, en waarbij ik hoopte dat de muziek wat beter zou worden. Dit was gelukkig het geval, goede diepe stevige techno die me uitstekend beviel. Langzaam aan begon ik mijn 2-cb te voelen, mijn armen en lichaam begonnen te tintelen, en ik voelde weer dat euforische gevoel wat ik gewend was van mijn favoriete psychedelia. Er werd echt van die heerlijke trippy techno gedraaid waar ik volledig in opging. Opnieuw kreeg ik daar zo'n zieke kick van zoals op awakenings, wat voor mij een high oplevert die met geen enkele drugs te vergelijken is. Ik vind het heel erg moeilijk uit te leggen wat dit voor mij zo bijzonder maakt. Ik denk niet dat het zo zeer de drugs is, maar ik kan me met die 2-cb gewoon volledig in de muziek storten. De kicks komen zo snoeihard binnen (geluid in basis werkt daar ook goed aan mee), en op een of andere manier kan ik op dit niveau van trippen alle andere prikkels van me afsluiten. Ik kom dan echt in een toestand waarbij ik puur en alleen met de muziek bezig ben, en dat geeft me gewoon een fantastisch gevoel.

Ik zat er heerlijk in, en was me er van bewust dat mijn trip nog niet op zijn piek was. Het leek me leuk om er wat keta bij te gooien, om mijn trip nog extra te versterken. Ik ging terug in de zaal staan, raakte aan de ouwehoer met wat mensen, en had mijn trip volledig onder controle. Op dit punt kon ik echt perfect switchen tussen ouwehoeren en muziek. Soms stond ik wat te praten, en kwam dan ook gewoon redelijk steady over (werd me achteraf verteld). Aan de andere kant kon ik een minuut later mezelf weer volledig in de muziek storten, en had dan ook het idee dat ik echt goed aan het trippen was. Vind dit zelf echt heel erg fijn aan 2-cb, en is een goed voorbeeld van het feit dat je een 2-cb best wel kan sturen.

Nog steeds had ik nog niet mijn piek bereikt. En zoals ik eerder mezelf volledig in de muziek kon gooien, begon ik nu steeds meer afgeleid te raken door andere prikkels. Ik raakte op het punt dat ik alles om me heen gewoon echt niet meer kon volgen. Ik gebruik hier mijn telefoon vaak voor. Hoe harder de lettertjes dansen en hoe waziger ik het zie, hoe harder ik aan het trippen ben. Vind dat zelf altijd een fijne houvast, en is ook heel makkelijke te checken. Ik bereikte dus het punt dat ik mijn beeldscherm gewoon amper kon lezen, en zag de wereld om me heen echt superwazig. Ik kon me niet echt focussen op mensen, ook deels doordat het daar superdonker is. Vervolgens was ik wel echt aan het pieken, en werd de trip wel een beetje bizar. Basis is gewoon een rechthoek, supereenvoudig, maar mijn besef van waar ik stond in de zaal was volledig weg. Ik had geen idee meer waar ik stond, of het druk was of niet, ik was gewoon heerlijk aan het dansen en ouwehoeren. Dan zat ik echt even lekker in de muziek, en had ik het idee alsof er honderden mensen om me heen stonden. Dan kwam ik even iets verder achter in de zaal, en in eens viel me op dat ik in een half lege zaal stond, en het eigenlijk helemaal niet druk is. Dat is dan echt zo'n groot wtf-momentje, en komt toch het besef dat je wel echt goed aan het trippen bent. Soms moest ik dan ook echt even zoeken, waar sta ik nou eigenlijk, staan mijn vrienden nog naast me? " oh ja, ben in basis, we staan al heel de tijd tussen deze en deze paal".

Het leek op den duur om me heen alsof iedereen heel hard aan het kauwen was. Dit vond ik wel beetje apart, maar het drong niet echt tot me binnen ofzo. Ik ging gewoon lekker door met dansen. Echter ging er toch steeds meer op letten, en vervolgens viel me op dat iedereen appeltaartjes aan het eten was. Hoe meer ik het besefte, hoe beter ik het begon te zien. Ik snapte natuurlijk helemaal geen klote meer van. Stond ik daar, en iedereen om me heen was keihard aan het dansen en ondertussen appeltaart aan het kauwen. Ik zag ook gewoon uit hun mondhoeken stukjes taart en rozijnen etc vallen. Het was voor mij een beetje vergelijkbaar alsof je dranghekken in het publiek ziet. Je ziet het zo beetje in je ooghoek, en als je er echt naar gaat zoeken verdwijnt het, maar zodra je je er niet meer op focust komt het terug.

Ik vertelde dit aan mijn maat die naast me stond: "joo ik trip hem echt tering hard, iedereen staat hier vollebak appeltaart te vreten". Dit levert natuurlijk wel de nodige lachbuien op :lol: . Dit was gewoon echt zo tering vaag, en dat maakte het dan wel moeilijk om nog lekker te blijven dansen. Je raakt dan echt voortdurend afgeleid, en tripte ik in mijn ogen toch net iets te hard om lekker van de muziek te kunnen genieten.

Vervolgens ging ik even plassen, en ondanks dat ik in de zaal totaal niet spichtig was, raakte ik op dat wc's kotje echt behoorlijk paranoide. Er hing zo'n grote ronde bak met een wc rol erin aan de wand, en terwijl ik nog een punt ket aan het nemen was, leek het alsof dat een man was, en was die grote bak een enorme bierbuik. :lol: Aan de andere wand stond wat tekst op de muur, en daar verbeelde ik me ook een vage cartoon achtige vrouw die naar me keek. En ondanks dat ik op dat moment supergoed besefte dat het mijn trip was, ga je toch zo tering spichtig opzij kijken naar die mensen die je in de muur ziet. Moest aan ene kant echt hard lachen om die bierbuik, maar aan andere kant is dat ook echt superirritant. Kan me niet voorstellen dat mensen dit ook hebben op feestjes als ze teveel pep op hebben, zou helemaal gek worden. Het verdween ook gewoon direct toen ik terug in de zaal kwam.

Ben het schrijven een beetje beu, had hier mijn piek ook wel al gehad. Had dit keer wel dat ik er in 1 klap helemaal uit was, maar dan kwam het in vlagen terug. Had het idee dat de trip voorgaande keren wel constanter zakte. Het was ondertussen ook echt 5 uur ofzo, en had geen behoefte meer om bij te pakken. Mijn lichaam voelde ook echt verrot, zo'n intense trip is echt supervermoeiend, fysiek en lichamelijk. Dus heb nog even lekker gedanst, en zijn vervolgens om iets voor 6 de tent uitgegaan. We liepen toen nog door zon steeg, en toen merkte ik dacht ik alles de visuals nog wel goed aanwezig waren. De muren waren nog aan het dansen, en er zaten van die spotjes in de grond in zo'n lange steeg. Die spotjes waren superfel, en deden gewoon pijn aan mn hoofd. Echt heel erg vervelend, werd er gewoon bijna niet goed van.

Maargoed, uiteindelijk een niet zo'n lange, maar wel hele intense trip gehad. Heb gemerkt dat dit wil een beetje mn limiet is qua alcohol + 2-cb. Ik vond het op bepaalde momenten moeilijk om me op de muziek te foccusen, omdat je teveel raakt afgeleid. Toch weer goed om te weten voor volgende keren! Ik heb die puntjes keta niets echt bewust meegekregen in mn trip, maar ben ervan overtuigd dat ze vast wel hun nodige effect hebben gehad.

Ondanks dat er veel overlap is met mijn awake trip, hoop ik toch dat het een beetje interessant was om te lezen. Mochten er nog vragen/tips/opmerkingen zijn hoor ik het graag uiteraard :D

PS: impressie van wat er werd gedraaid, en wat in mijn ogen echt perfecte techno was om op te trippen: https://www.facebook.com/clubbasis/vide ... 181118424/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Leuk om te lezen! Misschien dat ik zelf ook nog eens ooit een 2cbtje ga proberen op een feest, niet hardstyle dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, Ro.
Ik kan me herinneren dat ik zoiets met die wc-rol / bierbuik ook eens heb gehad op de wc. Wat ik ook wel eens heb is als je boven de wc-pot staat en je kijkt in die pot dat je dan een cartoon-achtige mond ziet (wc-pot) en de bevestigingspunten van de bril zijn dan ogen. Dan sta je feitelijk in iemands mond te zeiken en moet ik ook altijd keihard lachen.

Vrijdag op Tomorrowland 6-apb met 2c-i proberen, ben er zeer benieuwd naar. Hoop op wat toffe visuals. De setting is in ieder geval wel ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2018 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig verhaal :lol:! Bij mij staat eerste keer LSD nog op de planning deze zomer maar ik moet nog ff een datum zien te fixen om het te doen. Of truffels als het niet uitkomt, vind ik ook leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgend weekend weekje op 'drugs'vakantie naar Friesland in een huisje met drie vrienden. Mijn vrienden en ikzelf vonden het wel weer is leuk om wat te gaan proberen. Avondje x met keta staat op de planning, nog nooit keta gehad dus ben erg benieuwd. Later in de week staat er ook nog 2-cb op de planning, waar ik het meest naar uitkijk. Die drug hebben we ook nog nooit geprobeerd, maar wel heel veel verhalen gehoord van bekenden. Nog tips qua eten voor gebruik van 2-cb?

Gelukkig staat er heeeerlijk weer op de planning, dus naast de drugs ook genieten van het weer, gezelligheid, vééél bier, varen en het water. Nu al super hyped voor volgende week haha. xd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij maakt eten niet heel veel uit, zou niet iets eten waar je flink van gaat schijten, pittig dus. Kan je wel aanraden van te voren 3 pilsjes te drinken. Zorg dat je zoet spul in huis hebt voor als je te hard gaat, redbull, dextro ofzo. Uitgerust zijn vind ik ook altijd wel prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2018 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Volgens mij maakt eten niet heel veel uit, zou niet iets eten waar je flink van gaat schijten, pittig dus. Kan je wel aanraden van te voren 3 pilsjes te drinken. Zorg dat je zoet spul in huis hebt voor als je te hard gaat, redbull, dextro ofzo. Uitgerust zijn vind ik ook altijd wel prettig.


Thanks! Zorgt de pils voor een diepere trip? Gaan zaterdag boodschappen doen, dus zal zorgen voor flink wat zoete zooi en wat kratten bier :beer:
Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic