Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080  Volgende

Ik heb wel eens harddrugs gebruikt op school of voor tentamens
Ja, heb ik 1 keer gedaan 5%  5%  [ 16 ]
Ja, heb ik meerdere keren gedaan 14%  14%  [ 43 ]
Nee, maar ik wil het wel gaan doen 4%  4%  [ 12 ]
Nee, en dat ga ik ook nooit doen 78%  78%  [ 247 ]
Totaal aantal stemmen : 318
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2018, 13:54 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
https://www.vice.com/nl/article/evqwgk/xanxiety-de-epidemie-van-nep-xanax-in-de-uk

Ik vond dit wel interessant, aangezien het op de vorige pagina over Xanax ging.

Jezus wat een sneue emo's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2018, 14:39 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
PEPii schreef:
Als we het toch over combi's hebben, hoe is pep met x of x met pep?

Teringlekker! Nice nickname trouwens

Haha thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2018, 14:41 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.

Nee is het frituren van je hersenen toch? Maar wilde het misschien wel een keer uitproberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2018, 15:28 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
https://www.vice.com/nl/article/evqwgk/xanxiety-de-epidemie-van-nep-xanax-in-de-uk

Ik vond dit wel interessant, aangezien het op de vorige pagina over Xanax ging.

Gewoon lekker, jatog. Maar goed, zo'n vaart loopt het hier over het algemeen niet. (Onder andere) Engelsen zijn daar vaak wel wat extremer in en daar is, volgens mij, ook veel meer troep op de markt.

PEPii schreef:
Remi schreef:
Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.

Nee is het frituren van je hersenen toch? Maar wilde het misschien wel een keer uitproberen

Been there, done that. Voor het effect zou ik het nog wel eens doen maar met de 'kennis' van nu ben ik daar wat terughoudender in en zoek ik liever andere alternatieven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2018, 16:53 

Hardtraxxer

PEPii schreef:
Remi schreef:

Been there, done that. Voor het effect zou ik het nog wel eens doen maar met de 'kennis' van nu ben ik daar wat terughoudender in en zoek ik liever andere alternatieven.

Je maakt me op een 1 of andere manier toch nieuwschierig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2018, 17:48 

Hardtraxxer

PEPii schreef:
PEPii schreef:
Remi schreef:

Je maakt me op een 1 of andere manier toch nieuwschierig xd

Zelf ook een aantal keer gedaan. Gewoon het xtc gevoel mét energie i.p.v. het energieloze gevoel van xtc alleen (zin om te zitten). Prima combi qua gevoel, echter niet voor je hersenen idd. Maar dit is vooral als je het regelmatig doet. Persoonlijk zou ik liever een andere drug of combi proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-04-2018, 18:26 

Hardtraxxer

Om nog even terug te komen op het vorige onderwerp (slapen en drugs):

https://www.vice.com/nl/article/d3dzqv/ ... ienst-hebt
Citaat:
"Buy the ticket, take the ride."

Maar het is toch soms wel chill om Xanax te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 08:22 

Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig neem ik altijd eerst gewoon melatonine en 9-12 u na laatste inname een pammetje als ik de volgende dag iets bijzonders heb.

Als ik meerdere vrije dagen erna heb dan laat ik het lekker op z'n beloop en ga ik lekker op de computer gamen.

Bij 4fa hou ik gewoon rekening met 36 uur zonder slaap en als je dat weet is het sowieso op het moment zelf minder heftig en stoor je er niet zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 09:08 

Hardtraxx Veteran

Bij 4f en x kon / kan ik altijd gewoon heerlijk slapen. Alleen bij pep 1 keer een slapeloze nacht gehad, maar heb daar verder altijd weinig last van gelukkig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 09:43 

Hardtraxxer

^ meer nemen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 09:49 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Bij 4f en x kon / kan ik altijd gewoon heerlijk slapen. Alleen bij pep 1 keer een slapeloze nacht gehad, maar heb daar verder altijd weinig last van gelukkig. xd

Heb het zelf precies andersom! Met pep op slaap ik prima, wat onrustig in het begin maar slaap goed, van de rest daarin tegen altijd plafonddienst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 10:02 

Hardtraxx Veteran

Pep is flinke drama met slapen ja. Na meer dan vier punten kan ik het wel vergeten, maar ook met minder op is het niet bevorderlijk voor m'n slaap. Als ik flink gezopen heb en een punt of 2 pep op heb, val ik snel in slaap, maar als ik dan een keer wakker word na een uurtje of 4/5 slaap, is het helaas wel klaar met slapen. Gelukkig wel redelijk fit dan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 10:14 

Hardtraxx Addict

Standaard geen seconde slaap na het gebruik van een upper. Volgens mij heb ik dat zelfs al als ik er alleen nog maar naar kijk. Het zij zo. Probeer altijd nog wel een uurtje of 6 op bed te liggen om mijn lichaam te laten rusten en ben dan op de zondag meestal niet eens heel brak. Heb al wat dingen geprobeerd, maar ik weet van mezelf gewoon dat het er bij hoort. Positieve is wel dat ik zowel tijdens als na gebruik altijd gewoon volle bak kan eten, wat ook heel erg scheelt in de kater / het herstel. Dit kunnen anderen dan weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 11:15 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Standaard geen seconde slaap na het gebruik van een upper. Volgens mij heb ik dat zelfs al als ik er alleen nog maar naar kijk. Het zij zo. Probeer altijd nog wel een uurtje of 6 op bed te liggen om mijn lichaam te laten rusten en ben dan op de zondag meestal niet eens heel brak. Heb al wat dingen geprobeerd, maar ik weet van mezelf gewoon dat het er bij hoort. Positieve is wel dat ik zowel tijdens als na gebruik altijd gewoon volle bak kan eten, wat ook heel erg scheelt in de kater / het herstel. Dit kunnen anderen dan weer niet.

Dit heb ik ook, en van alleen op bed liggen rust ik al heel erg uit.

Mijn vriendin is zo zwaar het tegenovergestelde. Soms ook wel irritant. Als ze na het feest nog een capsule met 100mg 4fa neemt kan ze een kleine 2 uur later doodleuk in slaap vallen als we thuis aankomen en 8-10 uur slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 11:55 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
^ meer nemen dan.

Thanks voor de tip :P !

Denk overigens dat de hoeveelheid gele rakkers op zo'n dag ook wel helpt, voordat ik aan de x of iets begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-04-2018, 12:05 

Hardtraxxer

Wat wiet na x of pep en ik slaap altijd als een roosje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2018, 11:39 

Hardtraxxer

Morgen voor het eerst aan de truffels met 2 andere vrienden. Ben benieuwd ^^ Hebben al besloten dat we als we het innemen Finding Dory gaan kijken xd en daarna beetje tekenen ofzo. We moesten er niet teveel van verwachten zeiden ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-04-2018, 11:48 

Hardtraxx Crew

Niet teveel van verwachten? Kan heftig spul zijn hoor :lol:. Maar veel plezier ;)

Muziek luisteren is ook echt een aanrader! Vooral doen. Kan je trip aardig versterken als het goeie muziek is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-04-2018, 12:47 

Hardtraxxer

Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-04-2018, 15:38 

Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk :lol:

Die is nuchter al niet te doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-04-2018, 22:05 

Hardtraxxer

Psytrance trip videos doen het trouwens ook goed voor als je echt een beetje wilt spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-04-2018, 22:06 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Naad schreef:

Die is nuchter al niet te doen. xd

:lol: :lol: :lol: Dit klopt pijnlijk erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-04-2018, 22:16 

Hardtraxx Addict

Naad schreef:
Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk :lol:

Dat is nog een understatement. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-04-2018, 09:39 

Hardtraxxer

Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-04-2018, 14:44 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.

Compleet het padje kwijt geweest na het nemen van x en pep (en best wel veel biertjes, op de koning :beer: ). Op de after nog veel gesmoked en ballonnetjes geklapt. Heerlijk dagje gehad!
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079, 1080  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic