Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
En ik zou die twee effecten juist andersom verwachten haha


Absoluut! Als ik uppers op heb en ik blow word ik heel relaxed stoned maar niet slaperig of een rustig hoofd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Temazepam (7-11 uur) dan geen optie? Treedt sneller in qua werking en heeft mogelijk een kortere halfwaardetijd dan oxazepam (5-15)


Temazepam werkt bij mij echt geweldig. Gebruik het heel incidenteel voor nachten waar ik moeilijk in slaap val (zoals de nacht voor defqon) en het werkt heel fijn. Diepe slaap zonder suf wakker te worden. Ook op de camping zelf gebruikt en beide nachten zo'n 8 uur slaap gepakt. Ik probeerde de eerste nacht zonder maar na een uur merkte ik al dat dat hem niet werd xd Zonder was mijn DQ weekend een stuk energielozer geweest iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een interessant feitje. Temazepam en zolpidem worden specifiek voorgeschreven voor slaapstoornissen. De anderen ook voor angststoornissen. Dus je kan beter gewoon een van die twee pakken :P

‘Slaapstoornissen’ zijn niet officieel geïndiceerd voor xanax. Maar lekker zelf weten wat jullie doen. Ik geef alleen het farmaceutische advies haha

Disclaimer: zolpidem heeft niet zulke gunstige bijwerkingen icm uppers als ik het zo zie dus skip dat maar

Om een hypothese te geven van het effect van alprazolam bij jou Remi. Alprazolam heeft nog een actieve metaboliet (producten die na omzetting in de lever, nog actief zijn). Dit zou misschien dat effect kunnen veroorzaken. Je leest ook heel veel over xanax verslaving in de VS. Zou misschien hierdoor kunnen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Misschien is dit al wel eens eerder gevraagd in de vorige 1090 pagina's van dit topic, maar ik vroeg me eigenlijk af of jullie tijdens zo'n weekend festival ook iets nemen waardoor je lekker kan slapen?

Ik stop altijd ruim op tijd met bijnemen, maar toch ben ik mentaal altijd nog erg actief als ik in bed lig waardoor ik maar moeilijk in slaap kan vallen. Heb dit jaar op Defqon voor het eerst eens geblowd voor het slapen gaan, maar dat hielp niet. Heb twee nachten wakker gelegen (kwam ook door de herrie op de camping), terwijl ik beide dagen na 18:00 uur geen drugs meer heb gehad en voor die tijd ook geen abnormale hoeveelheden.


Ik heb gelukkig niets geks nodig om fatsoenlijk te kunnen slapen.
Ging afgelopen zondag goed hard van de 4fmp, xtc en M, eigenlijk iets té..
Eenmaal terug bij ons huisje nog rond gevraagd of dat er iemand toevallig nog een puntje sos in de aanbieding had, maar zo goed als alles was op..
Uiteindelijk uit verveling nog een kwartje xtc gezet en ben midden in die trip gaan slapen. Als ik dat niet zou kunnen zou ik ook een stuk minder gebruiken denk ik soms :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Emiel schreef:
Uiteindelijk uit verveling nog een kwartje xtc gezet en ben midden in die trip gaan slapen.

Haha damn, dat zit er bij mij niet in.

Thanks voor alle reacties in elk geval, zal me er eens in gaan verdiepen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Misschien is dit al wel eens eerder gevraagd in de vorige 1090 pagina's van dit topic, maar ik vroeg me eigenlijk af of jullie tijdens zo'n weekend festival ook iets nemen waardoor je lekker kan slapen?


Op tijd stoppen met pakken richting het einde van feest en ik pak zelf alleen een simpel melatonine pilletje als ik naar bed ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik hier zie hoe weinig van die slaapmiddelen mensen nodig hebben om na drugs te kunnen slapen vraag ik me echt af wat er mis is met mij. :lol: Gewoon nuchter heeft 30mg temazepam geen effect. Oxazepam heb ik minstens 30mg van nodig wil ik er ook maar iets van merken, om over melatonine nog maar te zwijgen. Één keer zelfs 50 geprobeerd, 0.0 resultaat terwijl ik ook heel goed op slaaphygiëne let. Mirtazapine (7,5mg) en trazodon (50mg) werkten dan weer wel.

Al deze middelen overigens op recept gehad. Hoewel ik niet officieel een slaapstoornis heb heeft het er wel wat van weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Als ik hier zie hoe weinig van die slaapmiddelen mensen nodig hebben om na drugs te kunnen slapen vraag ik me echt af wat er mis is met mij. :lol: Gewoon nuchter heeft 30mg temazepam geen effect. Oxazepam heb ik minstens 30mg van nodig wil ik er ook maar iets van merken, om over melatonine nog maar te zwijgen. Één keer zelfs 50 geprobeerd, 0.0 resultaat terwijl ik ook heel goed op slaaphygiëne let. Mirtazapine (7,5mg) en trazodon (50mg) werkten dan weer wel.

Al deze middelen overigens op recept gehad. Hoewel ik niet officieel een slaapstoornis heb heeft het er wel wat van weg.


Misschien omdat je snel tolerantie opbouwt? Ikzelf gebruik alleen Xanax (druppelvorm) om te kunnen slapen na drugsgebruik, maar merk dat ik echt veel meer druppels moet pakken om te kunnen slapen dan bijvoorbeeld 2 jaar geleden toen ik het voor de eerste keren gebruikte. Ook met langere periodes ertussen dat ik het niet heb gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Vrijdag: (te veel) bier
Zaterdag: 4f of xtc + mogelijk 2cb voor de endshow en after
Zondag: bier en pep

Misschien een keer keta proberen op een after

Op Defqon uiteindelijk uitgekomen op
Vrijdag: Sos, (te veel) bier, keta op de after
Zaterdag: xtc, keta op de after
Zondag: Bier, pep, 2cb, keta op de after

Vooral de 2cb was erg interessant om eens op een hardstylefeest te hebben gedaan. Toen Coone net begonnen was ingenomen, kwam net voor Project One begon opzetten. Weet niet precies hoeveel het was maar het zal zo rond de 20mg hebben gezeten. Die hele lichtshow was erg indrukwekkend op dat moment, met als klap op de vuurpijl de eindshow :love: Heb echt m'n ogen uitgekeken met al dat vuurwerk. Moet zeggen dat ik de muziek wel wat minder bewust meekreeg dan normaal aangezien ik toch wel veel bezig was met wat ik zag en voelde. Wel blij dat P1 afsloot want weet niet of ik het met een raw act net zo leuk had gevonden :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond altijd dat emoties x 10 gingen tijdens de closing met 2c-b. Bij mij is het er niet meer van gekomen, overigens.

Ik ga op Tomorrowland 6-apb met wat 2c-i proberen voor een trippy effect, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 01:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vond altijd dat emoties x 10 gingen tijdens de closing met 2c-b. Bij mij is het er niet meer van gekomen, overigens.

Ik ga op Tomorrowland 6-apb met wat 2c-i proberen voor een trippy effect, ben benieuwd.


Ik ben geen fan van de 2c familie. Heb tot nu toe 2c-c/2c-b/2c-i en 2c-p geprobeerd. Ik hou gewoon niet van het effect. Doe mij als psychedelica maar DMT :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 00:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met keta op een festival? Ik zelf alleen op afters o.i.d. maar ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand ervaring met keta op een festival? Ik zelf alleen op afters o.i.d. maar ben wel benieuwd.

Hardstyle: NEE, Techno: JA. Hardstyle heeft niet die vaagheid dat het met ket leuk is. De muziek raakt ook gefilterd zeg maar doordat signalen in je hersenen geblokkeerd worden dus dan hoor je gewoon bepaalde frequenties in de muziek niet meer. Aggressive act was al kut op intents maar met ket al helemaal. Ging ik echt slecht op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 08:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand ervaring met keta op een festival? Ik zelf alleen op afters o.i.d. maar ben wel benieuwd.


Ja best wel wat keren gedaan in combinatie met pep. Goede punt pep aan de ene kant en een klein puntje keta aan de andere kant. Heb je wel de energie en een beetje het 'vervelend' zijn van de keta. Als je dan net te veel keta neemt en het de overhand neemt is het wel even kut, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand ervaring met keta op een festival? Ik zelf alleen op afters o.i.d. maar ben wel benieuwd.


Zelf al redelijk vaak gedaan en verschillende combinaties geprobeerd. Alleen in combinatie met pep vind ik het waard op een hardstyle feest (andere combinaties zijn leuk, maar krijg je niets meer mee van de muziek, wat zonde is). Een aantal keer gehad dat ik heerlijk in de flow zat, energie, losgaan, genieten en dat een redelijke punt keta dit totaal verpestte. Geen aanrader dus icm met andere drugs op een festival. (lees: mdma, 4fmp of ghb)


RoyAPO schreef:
Hardstyle: NEE, Techno: JA. Hardstyle heeft niet die vaagheid dat het met ket leuk is. De muziek raakt ook gefilterd zeg maar doordat signalen in je hersenen geblokkeerd worden dus dan hoor je gewoon bepaalde frequenties in de muziek niet meer. Aggressive act was al kut op intents maar met ket al helemaal. Ging ik echt slecht op :lol:


Ik ga zelf eigenlijk nooit naar technofeesten, maar ben naar DGTL geweest en daar beviel keta me inderdaad een stuk beter. Komt ook omdat ik dan toch niet zo op de muziek let en los ga wat bij hardstyle wel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Defqon pep + keta gedaan en was eigenlijk best wel prima. Voor 2-Sidez een klein puntje keta genomen en ging best wel lekker eigenlijk tijdens die set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Defqon vrijdag een paar hijsjes wiet genomen (eerste x beviel prima) en zaterdag liep het helemaal uit de klauwen met 1 of 2 punten ket bij Job en toen nog 2 bij mijn groep :lol: was zondag pas rond 12 uur een soort van fit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Op Defqon pep + keta gedaan en was eigenlijk best wel prima. Voor 2-Sidez een klein puntje keta genomen en ging best wel lekker eigenlijk tijdens die set :P


Kleine hoeveelheden keta werken bij mij ook altijd best euforisch. Op techno feesten is het icm 2-cb ook echt goud. Komt ook omdat je dan lekker in je eigen wereldje kan blijven. Als je dan vaag bent boeit het niet zoveel. Op hardstyle feesten sta je toch meer te ouwehoeren, en is de muziek veel drukker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 12:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oké, misschien dat ik het ergens tegen het einde aan doe op Dreamfields, dan staat er toch nergens wat leuks dus dan maar leuk maken voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oké, misschien dat ik het ergens tegen het einde aan doe op Dreamfields, dan staat er toch nergens wat leuks dus dan maar leuk maken voor mezelf.



En, nog geprobeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk te laat om nog te melden maar bier en keta, zeker in Pommers geval, werken niet echt lekker. Zou kut zijn als je daar de hele vloer onder kotst. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na vier jaar veel leuke dingen op dit gebied meegemaakt te hebben (helaas ook minder leuke), nu de keuze gemaakt om helemaal te stoppen en voortaan weer nuchter te genieten op feestjes :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Na vier jaar veel leuke dingen op dit gebied meegemaakt te hebben (helaas ook minder leuke), nu de keuze gemaakt om helemaal te stoppen en voortaan weer nuchter te genieten op feestjes :thumbup: .

Respect als je die keuze out of the blue kan maken en cold turkey stopt :P. Zou mij niet kunnen lukken, moet het denk ik dan wel afbouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
urbandesigner schreef:
Na vier jaar veel leuke dingen op dit gebied meegemaakt te hebben (helaas ook minder leuke), nu de keuze gemaakt om helemaal te stoppen en voortaan weer nuchter te genieten op feestjes :thumbup: .

Respect als je die keuze out of the blue kan maken en cold turkey stopt :P. Zou mij niet kunnen lukken, moet het denk ik dan wel afbouwen

Tja het zal niet altijd makkelijk zijn maar na een zeer negatieve ervaring op Defqon (bad trip) en de zondag die nuchter top was werd de keuze een stuk makkelijker.

En ben bang dat de psychische en fysieke effecten op de lange termijn op me door gaan werken als ik er mee door ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:49 
 
Hardtraxx Elite

Vooral ook dat laatste speelt bij mij ook steeds vaker een rol. Lange termijn consequenties...
Bij mij spelen de katers en het steeds erger wordende schuldgevoel ook een rol. Bovendien denk ik dat ik nu eigenlijk het meeste op dit gebied wel heb geprobeerd / meegemaakt. God zegende de greep dat ik nog nooit een bad trip gehad heb of out ben gegaan in die 6 jaar dat ik regelmatig wat gebruik.
Vorig jaar 4 maanden niks gebruikt en die 4 maanden heb ik me uitstekend gevoelt, dat is mij toch meer waard dan een weekendje lekker gaan.
Vorige  1 ... 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078, 1079 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic