Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nice. Miwer was hier.
Die hebben Ramon en ik nog random gespot op zondagnacht. :cool:

Heb hem zaterdag nog gesproken bij Max Enforcer en later bij Scot Project. Maar hij zei wel echt niks meer te maken met party opbouw foto's.

Oh ja, ik heb op het festival zelf op alcohol na geen drugs gebruikt. Hoewel, bietje ket op de vrijdag om m'n enkel te verdoven. Op de afters ook wat ket, dus heb me prima aan m'n plan gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Remi schreef:
Nice. Miwer was hier.
Die hebben Ramon en ik nog random gespot op zondagnacht. :cool:

Heb hem zaterdag nog gesproken bij Max Enforcer en later bij Scot Project. Maar hij zei wel echt niks meer te maken met party opbouw foto's.

Oh ja, ik heb op het festival zelf op alcohol na geen drugs gebruikt. Hoewel, bietje ket op de vrijdag om m'n enkel te verdoven. Op de afters ook wat ket, dus heb me prima aan m'n plan gehouden.


Ik heb me ook netjes aan mijn lijstje gehouden om het wel te doen. Helemaal goed :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zaterdag mephedrone neusspray geprobeerd. Beviel eigenlijk wel. Het enige nadeel vond ik dat ik weinig had opgelost (1 gram in 10ml) wat betekende dat ik wel een keer of 4 / 5 moest sprayen voor 1 dosis. Indien ik daarna een loopneus kreeg omdat het best 'veel' vloeistof is liep er ook wat meph mee uit zodat er steeds witte korreltjes uit liepen :lol:

Thanks Nog voor het laten uitproberen! Maar helaas voelde ik er gewoon echt bijna niks van. Of ik ben er niet gevoelig voor, of het bleef gewoon niet in Mn neus zitten xd. Volgende keer misschien neus dichthouden voor 1 minuutje haha. Een ding is wel zeker: ik heb nog nooit zoiets smerigs geproefd man man man. Niet gezond

Lekker hygiënisch zijn we ook geweest door die neusspray van Remi allemaal te gebruiken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Vrijdag voor de 2e keer 6apb op, deze keer voelde ik wel wat, ging echt heerlijk! Helaas niet veel van de meph gevoeld de dagen er na omdat k ook pep op had, dus een zakje lekker bewaard voor binnenkort!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Waarom de keuze gemaakt om er neusspray van te maken in plaats van het normaal te gebruiken?

Gemak. Geen zin om elk half uur, bij wijze van, te moeten sleutelen. Deze spray was daarom zo makkelijk. Eigenlijk te makkelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe poll :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 09:37 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt me duidelijk, de enige drug waar je volgens mij goed op kan functioneren is cocaïne.
Wel een dure hobby.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zelf voor amfetamine denk ik. Versterkt de gevoelens enorm waardoor je sommige momenten gelukkiger kan zijn dan ooit. Wel zullen de dips ook harder aankomen maar voor de focus die je ervan krijgt, ruil ik dat graag in. Het hangt bij de vraag natuurlijk wel af van welke mentale effecten, afhankelijk van de dosis
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Remi schreef:
Zaterdag mephedrone neusspray geprobeerd. Beviel eigenlijk wel. Het enige nadeel vond ik dat ik weinig had opgelost (1 gram in 10ml) wat betekende dat ik wel een keer of 4 / 5 moest sprayen voor 1 dosis. Indien ik daarna een loopneus kreeg omdat het best 'veel' vloeistof is liep er ook wat meph mee uit zodat er steeds witte korreltjes uit liepen :lol:

Thanks Nog voor het laten uitproberen! Maar helaas voelde ik er gewoon echt bijna niks van. Of ik ben er niet gevoelig voor, of het bleef gewoon niet in Mn neus zitten xd. Volgende keer misschien neus dichthouden voor 1 minuutje haha. Een ding is wel zeker: ik heb nog nooit zoiets smerigs geproefd man man man. Niet gezond

Lekker hygiënisch zijn we ook geweest door die neusspray van Remi allemaal te gebruiken haha


Je vroeg wel vervolgens de hele tijd aan mij wat je nou moest voelen hierbij in plaats van het aan Remi te vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Ik stond gelukkig ook maar 2 meter verderop. Of was 'ie zo wappie dat hij niemand meer uit elkaar kon houden? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen ervaart de effecten anders :P. Vraag het met iets nieuws altijd aan meerdere mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Lijkt me duidelijk, de enige drug waar je volgens mij goed op kan functioneren is cocaïne.
Wel een dure hobby.

Denk dat de kosten bij dit scenario wel buiten beschouwing mogen worden gelaten. Ik heb niet overal ervaring mee dus ga ik voor Amfetamine (incl 4F). Kan daarmee nog wel redelijk functioneren en als de positieve effecten je hele leven blijven aanhouden is het een prima keuze denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Hard4Us schreef:
Lijkt me duidelijk, de enige drug waar je volgens mij goed op kan functioneren is cocaïne.
Wel een dure hobby.

Denk dat de kosten bij dit scenario wel buiten beschouwing mogen worden gelaten. Ik heb niet overal ervaring mee dus ga ik voor Amfetamine (incl 4F). Kan daarmee nog wel redelijk functioneren en als de positieve effecten je hele leven blijven aanhouden is het een prima keuze denk ik.

Ik ga ook voor amfetamines , en dan wel de 4fa variant om precies te zijn.
Ik zou prima kunnen functioneren en mij de hele dag ontzettend gelukkig voelen. Positief bijkomend effect is dat je nooit meer slaapt en dus meer uit je leven haalt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat je niet voor een combinatie van kan kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jammer dat je niet voor een combinatie van kan kiezen.


Haha, dat dacht ik ook. Ik gok dat jij een mede-ghb stemmer bent :P
Combinatie van G en speed is toch wel het lekkerst om voor een langere tijd te hebben vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien is dit al wel eens eerder gevraagd in de vorige 1090 pagina's van dit topic, maar ik vroeg me eigenlijk af of jullie tijdens zo'n weekend festival ook iets nemen waardoor je lekker kan slapen?

Ik stop altijd ruim op tijd met bijnemen, maar toch ben ik mentaal altijd nog erg actief als ik in bed lig waardoor ik maar moeilijk in slaap kan vallen. Heb dit jaar op Defqon voor het eerst eens geblowd voor het slapen gaan, maar dat hielp niet. Heb twee nachten wakker gelegen (kwam ook door de herrie op de camping), terwijl ik beide dagen na 18:00 uur geen drugs meer heb gehad en voor die tijd ook geen abnormale hoeveelheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hasj inderdaad!! En melatonine tablet (ook al keurt onze Roy dat af, iets met biologische klok) 5mg voor het blowen.

Duurt namelijk een uurtje voordat het werkt, daarna gaan douchen, toen blowen met ze alle en was binnen 5 minuten KO :thumbsup:

De melatonine helpt erg goed tegen een druk hoofd, de hasj om snel en diep te slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Misschien is dit al wel eens eerder gevraagd in de vorige 1090 pagina's van dit topic, maar ik vroeg me eigenlijk af of jullie tijdens zo'n weekend festival ook iets nemen waardoor je lekker kan slapen?

Ik stop altijd ruim op tijd met bijnemen, maar toch ben ik mentaal altijd nog erg actief als ik in bed lig waardoor ik maar moeilijk in slaap kan vallen. Heb dit jaar op Defqon voor het eerst eens geblowd voor het slapen gaan, maar dat hielp niet. Heb twee nachten wakker gelegen (kwam ook door de herrie op de camping), terwijl ik beide dagen na 18:00 uur geen drugs meer heb gehad en voor die tijd ook geen abnormale hoeveelheden.


Ik heb op vrijdag en zaterdag een paar druppels Xanax genomen. Vrijdag geen drugs gebruikt, maar op zo'n weekend in een tent of vreemd bed slaap ik sowieso al erg slecht of niet, dus met dat spul de eerste nacht 8 uurtjes geslapen. Op zaterdag wel redelijk wat uppers gebruikt en met wat druppeltjes Xanax ook toen nog een uurtje of 6 a 7 geslapen. Zondag na (veel) pep geen slaapmedicatie gebruikt. De paar uurtjes die ik op bed lag ook netjes wakker gelegen, maar 2 nachtjes Xanax achter elkaar vind ik/ vinden we ook wel een beetje de max. Gebruik ik ook alleen op Defqon en Decibel weekend en verder nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hasj inderdaad!! En melatonine tablet (ook al keurt onze Roy dat af, iets met biologische klok) 5mg voor het blowen.

Duurt namelijk een uurtje voordat het werkt, daarna gaan douchen, toen blowen met ze alle en was binnen 5 minuten KO :thumbsup:

De melatonine helpt erg goed tegen een druk hoofd, de hasj om snel en diep te slapen

Heb je het ook al eens geprobeerd met alleen blowen? Misschien val je daar wel ook alleen van in slaap

En ik zou die twee effecten juist andersom verwachten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik iets belangrijks heb en ik moet slapen en ik weet dat het niet lukt breek ik altijd een oxazepam van 10mg in twee en neem ik er 1. max 30 minuten later slaap ik als een roosje. Al wordt ik er wel altijd heel duf van wakker. Beetje wazig ook. Maar het helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom neem ik ook geen valium ofzo meer, omdat ik daar ook duf wakker van word. Dat heb ik met alprozolam (merknaam Xanax) minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Temazepam (7-11 uur) dan geen optie? Treedt sneller in qua werking en heeft mogelijk een kortere halfwaardetijd dan oxazepam (5-15)

Toch heeft alprazolam (12-15) ook een lange halfwaardetijd en diazepam (valium) (20-70 uur) nog langer. Dus logisch dat je dan duffer bent :P

Beste optie is eigenlijk nog zolpidem (2-5)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik snap het ook niet exact maar van de alprozolam word ik zelf wel opgewerkt, vrolijk en nog wel soort van euforisch wakker. Stukken beter dan oxazepam, diazepam etc. Ik heb ze allemaal geprobeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is geen verschil in farmacodynamiek (werking) aangetoond dus weet niet waar dat hem in zit. En je kan altijd de dosis proberen te verlagen :)

Hier nog een artikel over maatregelen tegen plafonddienst. Kwam hem net tegen:

https://www.vice.com/nl/article/d3dzqv/ ... ienst-hebt
Vorige  1 ... 1072, 1073, 1074, 1075, 1076, 1077, 1078 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic