Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aan het twijfelen om eens 2cb te gaan doen. Mij lijkt het eventueel wel leuk om het op Defqon met een groepje te doen op zaterdag of zondagnacht na het feest bij de tent. Iemand ervaring met de eerste keer in een soortgelijke setting en is dit aan te raden? Of is het een beter idee om het voor de eerste keer in thuis setting oid te doen? Hoor er van verschillende mensen verschillende meningen van haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al weer zin in de foto's op de after van jou met je roze bril.
Defqon weekend is er i.m.o. ook wel om enigszins te begaaien dus waarom niet. Setting is misschien niet ideaal maar geheid dat je leuke avonturen hebt. Rondje camping met wat keta is dan ook wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch besloten om 2cb maar op donderdag avond bij het huisje maar te gaan doen.

Hoelang werkt het ongeveer? Zoeken levert 4-6uur de effecten merkbaar zijn maar na inkicken (iets meer dan uur) hoelang duurt het met een 15mg dosis dat je weer een beetje normaal bent?

Nog een vraag gaat slapen gewoon goed na 2cb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was zelf na 2,5 uur al klaar met trippen terwijl ik hem toch wel redelijk goed voelde. Maar dit had ik ook met truffels. Blijkbaar ben ik een rapid metabolizer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 16:54 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Ook aan het twijfelen om eens 2cb te gaan doen. Mij lijkt het eventueel wel leuk om het op Defqon met een groepje te doen op zaterdag of zondagnacht na het feest bij de tent. Iemand ervaring met de eerste keer in een soortgelijke setting en is dit aan te raden? Of is het een beter idee om het voor de eerste keer in thuis setting oid te doen? Hoor er van verschillende mensen verschillende meningen van haha :D


Ik zou als ik jou was het niet gaan snuiven, vet kutte bodyload maar misschien dat je het met wat pep kan verhelpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaan snuiven ging ik sowieso al niet doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rondje camping met wat keta is dan ook wel tof.


Can confirm. Op Intents zondagnacht zo vaag als een kanarie op die toiletrave belandt, hele mooie avond gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Remi schreef:
Rondje camping met wat keta is dan ook wel tof.


Can confirm. Op Intents zondagnacht zo vaag als een kanarie op die toiletrave belandt, hele mooie avond gehad :)


Precies hetzelfde gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ketventure :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nooit aan de keta gezeten. Maar de zondagnacht op intents de raarste dingen meegemaakt :lol: Wat voel je eigenlijk precies? Want zag mensen met schepjes in het gras graven en sommige maakten dierengeluiden die bijna niet van echte dierengeluiden te onderscheiden waren? Sommige die brabbelden echt maar wat, was geen woord van te verstaan. Vond het heel apart allemaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja je voelt je flink verdoofd en bij een aanzienlijke hoeveelheid snap je eigenlijk niks meer van wat er om je heen gebeurt. Zaterdagnacht dacht ik de hele tijd een pet op mijn hoofd te hebben en dacht ik dat er mensen naast me zaten terwijl ze er niet waren. Gelukkig ben ik niet gevoelig voor paranoia bij de meeste drugs (behalve wiet soms). En vooral worden veel dingen gewoon grappig, die dat in een nuchtere staat gewoon niet zijn. Ik keek een keer chimpnology tijdens een ket trip en ik kwam gewoon niet meer bij. Mijn hoofd kon het allemaal niet meer aan :lol:

Je moet t zelf ervaren om het echt te snappen haha. En lopen kan soms wel een lastige opgave zijn. Ket icm hardstyle vind ik trouwens wel kut met peren. Ff beetje geprobeerd tijdens Aggressive act op de vrijdag maar het maakte het gewoon nog kutter dan het al was. Muziek raakt teveel gefilterd ervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zijn er mensen die al eens een k-hole ervaring hebben gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nouja je voelt je flink verdoofd en bij een aanzienlijke hoeveelheid snap je eigenlijk niks meer van wat er om je heen gebeurt. Zaterdagnacht dacht ik de hele tijd een pet op mijn hoofd te hebben en dacht ik dat er mensen naast me zaten terwijl ze er niet waren. Gelukkig ben ik niet gevoelig voor paranoia bij de meeste drugs (behalve wiet soms). En vooral worden veel dingen gewoon grappig, die dat in een nuchtere staat gewoon niet zijn. Ik keek een keer chimpnology tijdens een ket trip en ik kwam gewoon niet meer bij. Mijn hoofd kon het allemaal niet meer aan :lol:

Je moet t zelf ervaren om het echt te snappen haha. En lopen kan soms wel een lastige opgave zijn. Ket icm hardstyle vind ik trouwens wel kut met peren. Ff beetje geprobeerd tijdens Aggressive act op de vrijdag maar het maakte het gewoon nog kutter dan het al was. Muziek raakt teveel gefilterd ervan


Hahah het klinkt als een hele ervaring. Ben opzich wel benieuwd, wie weet een keer op een weekendcamping :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
mitch0162 schreef:
Zijn er mensen die al eens een k-hole ervaring hebben gehad?


Vind dit altijd een moeilijke grens, want niemand weet volgens mij wanneer je nou precies in een k-hole zit. De ene ervaart bijvoorbeeld 'piek A' als een K-hole en iemand anders ervaart 'piek-B' als een k-hole waarbij hij 3x de hoeveelheid van piek a naar binnen heeft gesnoven.
Volgens mij is de beste richtlijn dat je gewoon zo ver heen bent dat je je niet meer bewust bent van tijd, ruimte en lichaam, maar daar ben ik nog nooit geweest.


Precies, vandaar ook de vraag. Denk dat ik het zelf gehad heb namelijk, maar weet niet zeker of het echt een 'k-hole' was. Was wel de meest vaagste en heftigste ervaring met keta (en drugs in het algemeen) die ik heb gehad :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens sommigen is een k-hole snuiven best lastig omdat je neus maar een beperkte hoeveelheid per keer op kan nemen. Daarnaast raak je op een gegeven moment de weg te ver kwijt om nog bij te kunnen nemen. Bommetjes nemen kan daarbij wel helpen.
Ik heb zelf geen k-hole ervaren en ik heb er ook niet direct interesse in. Maar in een dissociatieve staat ben ik wel eens geraakt, een soort 'out of body'-ervaring. Daarna komt, volgens ervaringsdeskundigen, pas de k-hole waarbij ook de 'ik' verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maar in een dissociatieve staat ben ik wel eens geraakt, een soort 'out of body'-ervaring. Daarna komt, volgens ervaringsdeskundigen, pas de k-hole waarbij ook de 'ik' verdwijnt.


Dit heb ik dus gehad :P geen k-hole waarschijnlijk dan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Ik word altijd misselijk van keta, ofja ik zuip er dan ook altijd bij. Vind bier op een after altijd heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is denk ik wel menig brokkeltje gelegd op de after en dan was keta daar vaak de boosdoener :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word dus alleen van heeel soms wiet en psychedelica misselijk :P. Rest vd drugs heb ik er gelukkig geen last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik word altijd misselijk van keta, ofja ik zuip er dan ook altijd bij. Vind bier op een after altijd heerlijk.

Ging goed over m'n nek toen die Zweedse chicks een joint aanstaken vorig jaar op de Defqon after (2cb, bier en keta). Word van 2cb altijd wel een beetje misselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds geen normale hoeveelheden 6-apb bij mijn reguliere online vendor en ken geen andere :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nog steeds geen normale hoeveelheden 6-apb bij mijn reguliere online vendor en ken geen andere :whistle:

Er zijn toch genoeg andere sites? Of zijn die niet betrouwbaar? Wil zelf binnenkort ook 1/2 g kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
ErikZ schreef:
Nog steeds geen normale hoeveelheden 6-apb bij mijn reguliere online vendor en ken geen andere :whistle:

Er zijn toch genoeg andere sites? Of zijn die niet betrouwbaar? Wil zelf binnenkort ook 1/2 g kopen


Ja er zijn er zat te vinden maar ken er geen qua kwaliteit en betrouwbaarheid inderdaad :thumbdown:

Gebruik zelfs als vendor als SA maar die heeft dus alleen nog 10gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 15:14 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Hard4Us schreef:
Ik word altijd misselijk van keta, ofja ik zuip er dan ook altijd bij. Vind bier op een after altijd heerlijk.

Ging goed over m'n nek toen die Zweedse chicks een joint aanstaken vorig jaar op de Defqon after (2cb, bier en keta). Word van 2cb altijd wel een beetje misselijk.


Hahaha daar hebben m'n vrienden het nog wel eens over ja hoe ze ons daar aan troffen; Job schreeuwend en smijtend met stoelen, jij uit je tent kotsend met 2 chicks die daarna vrijwel meteen vertrokken en ik lag kapot te gaan op de stoel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga zaterdag voor de eerste keer aan de keta. Lekker rustig aan en zien wel waar het schip (of ufo) strandt :D
Vorige  1 ... 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic