Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfs een paar goede tips van Forumleden mocht niet helpen, 6-apb is zo goed als overal uitverkocht qua betrouwbare vendoren.

Wel is er 5-apb te verkrijgen, vast wel iemand die hier meer over weet toch ^^ ? Las dat er zowel vergelijkingen als grote verschillen zijn maar veel spreekt elkaar tegen dus ben opzoek naar ervaringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 17:01 
 
Hardtraxx Elite

Iemand ervaring met de combi 6-apb + mephredone? Vind beide goedjes afzonderlijk van elkaar lekker werken, benieuwd of er mensen zijn die dit eens hebben geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
urbandesigner schreef:
Hard4Us schreef:
Ik word altijd misselijk van keta, ofja ik zuip er dan ook altijd bij. Vind bier op een after altijd heerlijk.

Ging goed over m'n nek toen die Zweedse chicks een joint aanstaken vorig jaar op de Defqon after (2cb, bier en keta). Word van 2cb altijd wel een beetje misselijk.


Hahaha daar hebben m'n vrienden het nog wel eens over ja hoe ze ons daar aan troffen; Job schreeuwend en smijtend met stoelen, jij uit je tent kotsend met 2 chicks die daarna vrijwel meteen vertrokken en ik lag kapot te gaan op de stoel :lol:


Ik was mij al een jaar aan het afvragen waarom die 2 meiden nou weggingen. Maar dit verklaard een hele
Boel. Dit jaar maar eens dunnetjes over doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 16:49 
 
Hardtraxx Elite

Iemand nog speluitleg van Rad van Snats wat toen ooit eens hier is gepost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Iemand nog speluitleg van Rad van Snats wat toen ooit eens hier is gepost?


DEFQON CAMPING 2016, HET RAD VAN SNATS

Het spel
Wij (Dirk en Jordi) presenteren met trots het RAD VAN SNATS. Het spel gaat als volgt. Om beurten wordt er een vraag gesteld uit het triviant spel (de Disney versie wel te verstaan). Als je een vraag goed hebt, krijg je een partje, zo niet, dan krijg je niets. Wanneer je 6 partjes hebt (een volle taart), moet je het twisterbord draaien (is eventueel ook te regelen met een bierflesje, zien we later wel). Je krijgt in ieder geval een random getal, en dit getal staat tegenover een soort snats. Deze MOET je nemen, en wel twee punten.
Op het twister bord (bv.) Vooraf is door de quizmaster een verdeling gemaakt welk vakje met welke stof correspondeert. Dit is niet bekend bij de deelnemers dus wat je uiteindelijk door je neus heen jakkert is geheel een verrassing!

Ground Rules
- Iedereen die meedoet, doet afstand van een zakkie inhoud.
- Het is vooraf duidelijk wat er in totaal ligt (welke soorten) zodat mensen kunnen weigeren als er bepaalde drugs tussen liggen waar ze geen zin in hebben.
- Als je meespeelt en je moet snatsen, MOET JE OOK SNATSEN. No backsies!
- De gebruikershoeveelheid van 2 punten word gehanteerd, dus echt uit de klauwen lopen gaat niet gebeuren.
- Uiteindelijk zijn Dirk en Jordi super eindbaas.
- Mochten er mensen willen aansluiten, kan dit in de groep overlegd worden. Jordi en Dirk geven echter uiteindelijk het eindoordeel.

Rol van Quizmaster (aka Dirk):
Om het spel in goede banen te leiden word er één quizmaster aangewezen. Bij vooraf gaf Dirk al aan dit graag te zijn, maar voor de goede orde is hier zijn taakomschrijving.
- ALLEEN DE QUIZMASTER heeft beschikking tot een stukje documentatie waarop duidelijk staat wat wat is.
- De Quizmaster is verantwoordelijk voor een “normale” gebruikers hoeveelheid. Dat wil zeggen: hij ziet er op toe dat er geen grote punten worden genomen (zeker in het geval van MXE o.i.d.)
- De Quizmaster stelt de vragen, en is verantwoordelijk voor de beoordeling. Als het gegeven antwoord dusdanig in de buurt zit van het “goeie” antwoord, is het aan Dirk om hier over te beslissen. DIT IS NIET DISCUTABEL.
- Aangezien de quizmaster zelf niet deelneemt aan het spel, is hij natuurlijk vrij af en toe een sample te proberen.

Denk je nou JEZUS WAT EEN FUCKING KUT IDEE. Ik wil meedoen? PB The Skribbler of mij maar. Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Zijn er mensen die al eens een k-hole ervaring hebben gehad?


Yes, meerdere keren meegemaakt. Waarvan sommige keren best angstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien ik een beetje gek word van die oude poll in dit topic, wil ik graag een nieuwe toevoegen. Suggesties? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Aangezien ik een beetje gek word van die oude poll in dit topic, wil ik graag een nieuwe toevoegen. Suggesties? :)

Jij hebt de vraag zeker ook beantwoord zonder eerst de hele vraag te lezen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Er is denk ik wel menig brokkeltje gelegd op de after en dan was keta daar vaak de boosdoener :lol:


:whistle: . Een keer wel hard gehad ja. Denken dat het een goed idee is om nog vollebak keta te harken na 10 speciaalbier. Godver nog nooit zo misselijk geweest volgens mij. Lekker een half uur de pot geknuffeld in mijn eigen huis terwijl er nog 5 man binnen zat :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 15:25 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Aangezien ik een beetje gek word van die oude poll in dit topic, wil ik graag een nieuwe toevoegen. Suggesties? :)


Je favoriete medicijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
RoyAPO schreef:
Aangezien ik een beetje gek word van die oude poll in dit topic, wil ik graag een nieuwe toevoegen. Suggesties? :)

Jij hebt de vraag zeker ook beantwoord zonder eerst de hele vraag te lezen. :lol:

Ik gebruik nooit voor een tentamen hoor of om te leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Bastiaan schreef:
Wie heeft zijn weekendlijstje voor Defqon al gemaakt? ;) :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Remi schreef:
Bastiaan schreef:
Wie heeft zijn weekendlijstje voor Defqon al gemaakt? ;) :corn: :corn:


Vrijdag Bier
Zaterdag 6-apb
Zondag Bier en/of als de benen wat slap voelen beetje pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke planning, zelfde als die van mij ongeveer


Vrijdag: Pils
Zaterdag: 6apb en x. After met keta
Zondag: Pils, pep en keta. Misschien 2cb op de after, anders keta.

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag Bier + op de after wat keta
Zaterdag xtc/6abp
Zondag Pep + G
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paaaaiba
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag bier
Zaterdag mephedrone en wellicht wat G
Zondag pep en G

Ik was van plan om weer eens 2c-b te doen tijdens de closing maar ik denk dat ik tot aan P1 in de blue sta dus dat skip ik dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:01 
 
Hardtraxx Newbie

vrijdag bier
zaterdag xtc
zondag misschien wat pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag weer eens xtc gebruikt na bijna 1 jaar drugsvrij (Defqon was de laatste keer). Voelde niet echt speciaal of zo, maar kan ook komen doordat ik al de hele avond had gezopen. Ben er nu voorlopig wel weer klaar mee, voordelen wegen niet meer op tegen de nadelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel zuipen en xtc is ook niet echt een lekkere combi. De alcohol remt eigenlijk gewoon het effect van de xtc
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Veel zuipen en xtc is ook niet echt een lekkere combi. De alcohol remt eigenlijk gewoon het effect van de xtc

Ja dat wist ik eigenlijk, maar als je zat bent maak je niet echt de beste beslissingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Vrijdag bier
Zaterdag mephedrone en wellicht wat G
Zondag pep en G

Ik was van plan om weer eens 2c-b te doen tijdens de closing maar ik denk dat ik tot aan P1 in de blue sta dus dat skip ik dan maar.


Zelfde planning maatt, alleen zonder de G dan, nog nooit gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens moet de eerste keer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Eens moet de eerste keer zijn.


Vrijdag bier
Zaterdag 4fa + methylone. Keta op de after
Zondag pep bier en keta
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Eens moet de eerste keer zijn.


Vrijdag bier
Zaterdag 4fa + methylone. Keta op de after
Zondag pep bier en keta


Methylone :huh: ?
Vorige  1 ... 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic