Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Altijd benieuwd hoe andere mensen hun verboden middelen mee naar binnen nemen (grotere hoeveelheden bedoel ik dan) ^^


Volgens mij is dat niet de bedoeling, ervaring delen is geen probleem maar hoe iets mee te nemen en zeker grote hoeveelheden en waar te kopen mag niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
Remi schreef:
Fantazoo zat er zaterdag ook aan zei hij en die vond het ook dikke prima. Koever en onze andere matties ook dus ik zou het maar gewoon eens een kans geven ;)

Heb wel gelachen om mn matties ja. Rete vrolijk, dan weer energie, een beetje in golf bewegingen. Op Defqon ga ik het een kans geven ^^


Had eigenlijk gehoopt op een wat uitgebreidere uitleg/verslag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
mitch0162 schreef:
Altijd benieuwd hoe andere mensen hun verboden middelen mee naar binnen nemen (grotere hoeveelheden bedoel ik dan) ^^


Volgens mij is dat niet de bedoeling, ervaring delen is geen probleem maar hoe iets mee te nemen en zeker grote hoeveelheden en waar te kopen mag niet


Oh wist ik niet, thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 21:37 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Koever schreef:
Remi schreef:
Fantazoo zat er zaterdag ook aan zei hij en die vond het ook dikke prima. Koever en onze andere matties ook dus ik zou het maar gewoon eens een kans geven ;)

Heb wel gelachen om mn matties ja. Rete vrolijk, dan weer energie, een beetje in golf bewegingen. Op Defqon ga ik het een kans geven ^^


Had eigenlijk gehoopt op een wat uitgebreidere uitleg/verslag :$

Nou voorruit, iets completer verslag. Even voor de duidelijkheid; ik heb het niet gebruikt. Ze hebben 150mg gedaan zo rond 13:00 uur. De één voelde ‘m er behoorlijk “inklappen”, de ander juist geleidelijk aan. Duurde ongeveer tot 19:00 uur, waarbij de meeste eigelijk best een constant gevoel van euforie hebben gekend. Beetje het 4f idee. Hoe ik ze heb ervaren is als een stel blije apen. Continu een dikke smile op de face. En ze voelden zich best tot elkaar verbonden. Ze hebben allemaal ook gezegd dat ze dit wel vaker willen doen. Meeste hadden er nog beetje X bij gedaan in de avond en gingen als een raket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Hoe ik ze heb ervaren is als een stel blije apen. Continu een dikke smile op de face.


Haha dit zag ik ook ja, mooi man. Zin om dit op Defqon te proberen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar nog wel bij toe te voegen dat ze (in ieder geval degenen die ik er na nog heb gesproken) bar weinig van de muziek mee hebben gekregen, maar wel een topdag hebben gehad. Misschien ook iets om in het achterhoofd te houden :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
mitch0162 schreef:
Altijd benieuwd hoe andere mensen hun verboden middelen mee naar binnen nemen (grotere hoeveelheden bedoel ik dan) ^^


Volgens mij is dat niet de bedoeling, ervaring delen is geen probleem maar hoe iets mee te nemen en zeker grote hoeveelheden

Waarom niet? Als het voor eigen gebruik is .. Waarom zouden we wel mogen praten over ervaringen en tips mogen geven, maar niet hoe je iets mee moet nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 09:53 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
ErikZ schreef:
mitch0162 schreef:
Altijd benieuwd hoe andere mensen hun verboden middelen mee naar binnen nemen (grotere hoeveelheden bedoel ik dan) ^^


Volgens mij is dat niet de bedoeling, ervaring delen is geen probleem maar hoe iets mee te nemen en zeker grote hoeveelheden

Waarom niet? Als het voor eigen gebruik is .. Waarom zouden we wel mogen praten over ervaringen en tips mogen geven, maar niet hoe je iets mee moet nemen?

Waarschijnlijk omdat je dan tips geeft over hoe je dingen kan smokkelen, weet niet of dat heel erg gewaardeerd wordt. Ook geef je beveiligers etc. zo ideeën waar ze moeten kijken.

(Mocht het inderdaad niet gewaardeerd worden, verwijder dan maar onderstaande tekst.)

Wat ik zelf zou doen is kleine hoeveelheden gewoon in een gripzakje in je onderbroek, of anders in spullen die mooi opgevouwen/goed dempend zijn waardoor je het niet meteen zou voelen (zoals een kussen). Verder zou je bijvoorbeeld een flesje drank bij je tentstokken kunnen doen aangezien het gerinkel van tentstokken soortgelijk klinkt als het getik tegen glas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Verder zou je bijvoorbeeld een flesje drank bij je tentstokken kunnen doen aangezien het gerinkel van tentstokken soortgelijk klinkt als het getik tegen glas.


Ken je klassiekers

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:03 
 
Hardtraxx Elite

Gewoon in je handen houden, nog nooit mis gegaan. (kleine hoeveelheid dan). Grote hoeveelheid naar binnen smokkelen houdt ik lekker voor mezelf (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op intents dan eindelijk de 6apb geprobeerd die ik al 1,5 jaar op de plank had liggen. Op een of andere manier was er nooit de goede setting of groep om het eens te proberen.

175mg in een capsule gedaan en om 12:15 vlak voor het oplopen van het terrein ingenomen.

In tegenstelling tot de verhalen die je overal leest over een lange inwerktijd steeg ik na een uur al op. Niks geen rustig opkomende rush maar gewoon Bam! Hele lichte voeten zoals ik die eigenlijk alleen bij mn eerste keer x heb ervaren, euforisch maar wel scherp.

Het hoogtepunt hield denk ik 1,5 uur aan ofzo. Daarna zakte het naar een iets lager plateau waar ik tot denk ik 8 uur 's avonds op heb gezeten. Gewoon een lekker gevoel maar zeker niet te vergelijken met X. Dat is toch wel een ander level. Bleef me maar verbazen hoe lang het werkte. Elke keer zwakt het af en denk je ; "het zal nu wel over zijn". Maar dan komt er toch weer zo'n vlaag opzetten. Het is echt een golfbeweging van 8 a 9 uur met her en der een klein vaag randje dat je soms dingen even niet meer snapt.

Wel merkte ik al heel snel dat het niet dezelfde eindeloze energie geeft zoals x of speed. Als ik even goed uit mn plaat ging moest ik daar echt even van bij komen. Daarom om 7 uur 's avonds een kleine capsule pep (40mg) gepakt. Deze heeft de 6 apb niet onderdrukt maar zorgde er wel voor dat ik gewoon lekker door heb kunnen rammen tot na de eindshow.

Op de afterparty nog een halfje x gepakt die voor mijn gevoel niet heel veel anders werkte dan dat het normaal doet. Daarna rond een uur of 5 mn tent ingekropen en als een blok in slaap gevallen. (eigenlijk altijd na x).

6 apb als prima spul ervaren. maybe wel een goede vervanger van 4f waar ik steeds meer twijfels bij heb (klote kater). Al moet ik zeggen dat deze week tot nu toe ook niet echt heel fijn verloopt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met Defqon wil ik 2cb gaan proberen waneer in het weekend is dit nou een mooi moment op te gaan doen?

Wij zitten vanaf donderdag in een huisje is het eerste keer aan te raden dan gewoon donderdag avond te doen als niet bevalt is je feest in elk geval niet naar klote.

Of is het leuk leuker tijdens het feest doen of na het feest (afterparty) in de nacht. Op vrijdag drink ik alleen bier en zaterdag en zondag xtc met eventueel beetje keta. Zondag op het feest kan ook leuk zijn omdat 2e dag x niet zo goed werkt dan 2cb dat extra geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Met Defqon wil ik 2cb gaan proberen waneer in het weekend is dit nou een mooi moment op te gaan doen?

Wij zitten vanaf donderdag in een huisje is het eerste keer aan te raden dan gewoon donderdag avond te doen als niet bevalt is je feest in elk geval niet naar klote.

Of is het leuk leuker tijdens het feest doen of na het feest (afterparty) in de nacht. Op vrijdag drink ik alleen bier en zaterdag en zondag xtc met eventueel beetje keta. Zondag op het feest kan ook leuk zijn omdat 2e dag x niet zo goed werkt dan 2cb dat extra geven?


Ik zou het je afraden om het tijdens het feest zelf te doen, denk dat de hoeveelheid prikkels daar veel te groot is :P
Mentaal kan je best wel uitgeput raken van dat spul, dus of het een goed idee is om het al op donderdag te doen weet ik ook niet. Zou kijken of je het op een van de afters kan doen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Met Defqon wil ik 2cb gaan proberen waneer in het weekend is dit nou een mooi moment op te gaan doen?

maten hebben uurtje voor de eindshow van intens ingenomen, beste drugservaring ooit volgens hun :lol: stonden he-le-maal perplex van de show.

ff rante:
Hoerentyphusbende bij VNN. Hebben een nieuwe testmethode voor speed. Heb resultaat teruggekregen wat kan liggen tussen de 30% en 70% waarschijnlijk echter 50% maar iig zonder caffeine. Thanks pikkies heb je dus geen ene jank aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ervaar van 2cb geen kater dus daar hoef je het op zich niet voor te laten. Mocht je het 2 dagen willen gebruiken, moet je even uitzoeken hoe dat met tolerantie zit. Ik kan me iets herinneren dat dat vrij snel optreedt (dus na en eerste keer gebruik al: de tweede keer zal je dosis dan hoger moeten liggen).

Ik heb zelf mijn eerste jaren Defqon altijd op zondag voor de eindshow 2cb gedaan. Het is er de laatste jaren niet meer van gekomen maar ik zat er voor deze keer ook aan te denken. Ik ervoer altijd een hoge mate van euforie en de show kwam altijd heftig binnen. Misschien is een eerste keer tijdens een feest niet je-van-het, ik had mijn eerste keer toen ik dronken in de Berghain was ook als vrij heftig ervaren. Heb je die ervaring al wel dan kan dat in mijn ogen best wel.

Een optie is om het zaterdag na het feest te doen, vlak voor de nightparty. Houdt rekening met opkomsttijd (kan wel een uurtje duren) maar 2cb valt wel lekker met mdma en ketamine. Mocht het toch te heftig zijn dan kun je in ieder geval lekker richting huisje verkassen. Het is overigens ook niet zo dat je met een lage dosis helemaal knettah bent, hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ja GVD!! Lees ik hier de goede verhalven van Sjoerd en Koever kan ik bij SA alleen nog maar 10 gr 6-APB bestellen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje Googlen en je vindt wel sites waar het per gram gaat of zelfs per kant-en-klare capsule. Weet alleen niet of dat scam is / hoe de kwaliteit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Wij zitten dus te twijfelen tussen paddos of lsd aangezien mijn eerste lsd trip best heftig was wil ik het liefste paddos maar wat is het effect dan paddos nou precies? Wil niet weer 24 uu achter elkaar lopen trippen en sta wel open voor iets nieuws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Wij zitten dus te twijfelen tussen paddos of lsd aangezien mijn eerste lsd trip best heftig was wil ik het liefste paddos maar wat is het effect dan paddos nou precies? Wil niet weer 24 uu achter elkaar lopen trippen en sta wel open voor iets nieuws :P


Verschil tussen paddo's en truffels is er volgens mij niet, de 1 groeit onder de grond en de ander er boven. Qua sterkte kan er wel verschil in zitten natuurlijk omdat je verschillende soorten hebt maar houd rekening met een trip van zo'n 6 uur, daar waar LSD inderdaad heel lang kan duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:19 
 
Hardtraxx Elite

Stinson schreef:
Met Defqon wil ik 2cb gaan proberen waneer in het weekend is dit nou een mooi moment op te gaan doen?

Wij zitten vanaf donderdag in een huisje is het eerste keer aan te raden dan gewoon donderdag avond te doen als niet bevalt is je feest in elk geval niet naar klote.

Of is het leuk leuker tijdens het feest doen of na het feest (afterparty) in de nacht. Op vrijdag drink ik alleen bier en zaterdag en zondag xtc met eventueel beetje keta. Zondag op het feest kan ook leuk zijn omdat 2e dag x niet zo goed werkt dan 2cb dat extra geven?


Ik persoonlijk zou 2cb afraden op een festival, vooral je eerste keer. Denk dat ik het nu wel kan hendelen, al 10+ keren gedaan. Maar bij mij is de kater altijd mundige hoofdpijn omdat je ongelooflijk veel prikkels ervaart.
Als je het dan toch graag op Defqon wilt proberen zou ik kijken of je het inderdaad zondag als het festival nog zo'n 5 uur duurt pakt (als het dan kut is verneuk je maar 4 uur) en anders zou ik het zaterdagnacht pakken, maar kan zijn dat je je zondag dan wel vertieft voelt.

Edit: besef me net dat ik vorig jaar op de vrijdag after een halfje 2cb gekregen had van Urban. Was wel legendarisch, maar misschien in combinatie van pep, ket, bier + 2cb dat ik toen geen kater had zaterdagochtend :P. Overigens wel kut geslapen toen, maar dat doe ik altijd na 2cb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil eigenlijk nog wel een keer een lage dosis truffels proberen (misschien in combi met xtc). Dat lijkt me een veel fijnere ervaring dan 2cb. Heb dat laatste een keer gebruikt en vond het veel te overweldigend. Met Die lage dosis truffels destijds had ik de hele tijd een lach op Mn gezicht en kwam muziek ongelooflijk fijn binnen. 2cb was meer een achtbaan aan visuals voor mij, en dat met 1 pil (die wss wel wat hoger gedoseerd was dan de gemiddelde 2cb pil)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 12:26 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
immuunm schreef:
Wij zitten dus te twijfelen tussen paddos of lsd aangezien mijn eerste lsd trip best heftig was wil ik het liefste paddos maar wat is het effect dan paddos nou precies? Wil niet weer 24 uu achter elkaar lopen trippen en sta wel open voor iets nieuws :P


Verschil tussen paddo's en truffels is er volgens mij niet, de 1 groeit onder de grond en de ander er boven. Qua sterkte kan er wel verschil in zitten natuurlijk omdat je verschillende soorten hebt maar houd rekening met een trip van zo'n 6 uur, daar waar LSD inderdaad heel lang kan duren


Oke, 6 uur valt nog te doen binnenkort maar even langs de smartshop grow setje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 14:15 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Stinson schreef:
Met Defqon wil ik 2cb gaan proberen waneer in het weekend is dit nou een mooi moment op te gaan doen?

Wij zitten vanaf donderdag in een huisje is het eerste keer aan te raden dan gewoon donderdag avond te doen als niet bevalt is je feest in elk geval niet naar klote.

Of is het leuk leuker tijdens het feest doen of na het feest (afterparty) in de nacht. Op vrijdag drink ik alleen bier en zaterdag en zondag xtc met eventueel beetje keta. Zondag op het feest kan ook leuk zijn omdat 2e dag x niet zo goed werkt dan 2cb dat extra geven?


Ik zou het je afraden om het tijdens het feest zelf te doen, denk dat de hoeveelheid prikkels daar veel te groot is :P
Mentaal kan je best wel uitgeput raken van dat spul, dus of het een goed idee is om het al op donderdag te doen weet ik ook niet. Zou kijken of je het op een van de afters kan doen dan :)

Hier mee eens. Ik heb een paar keer 2cb gedaan, maar doe het nooit meer buiten de deur. Voor thuis vind ik het echt leuk, met de lachkicks en visuele effecten. Eén keer buiten de deur in cafe voelde ik me totaal niet op mijn gemak, door veel te veel prikkels. Lijkt mij op een feest daarom ook echt to much. Misschien dat het in mindere dosering mee valt, ik heb telkens een hele gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Wie heeft zijn weekendlijstje voor Defqon al gemaakt? ;) :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Bastiaan schreef:
Wie heeft zijn weekendlijstje voor Defqon al gemaakt? ;) :corn: :corn:
vo
Hekzitter en ik. Plan is vrijdagnacht en zaterdag vol gas en de zondag zien we wel.
Vorige  1 ... 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072, 1073 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic