Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elation schreef:
RoyAPO schreef:
Ook omdat niet het hele zakje in een teug op gaat natuurlijk haha


Hekzitter komt er maar in


:lol: Ging anders vrij aardig. gelukkig hebben we de foto's nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand nog tips om het maximale effect van Meph te ervaren? Op Defqon 2 jaar terug snoof ik het, maar moest ik wel vaak bij pakken. Niet dat dat erg is maar ik had het gevoel dat er meer uit te halen viel.

Ik twijfel nog om er voor dit weekend een neusspray van te maken. Kevin was er niet zo fan van maar ik begin er wel steeds meer naar te neigen.


Kom op maat, heb de meph speciaal klaargelegd voor zaterdag :P
Gaan er veel mensen naar Intents trouwens? Ken nog niet veel Hardtaxxers maar denk dat Remi er wel genoeg kent, dus zaterdag even een rondje doen haha :thumbup:

O maar het gaat wel gebeuren he ;) . Hij ligt al klaar, haha.
Ik neem je zaterdag wel even mee op sleeptouw, komt good.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Gaan er veel mensen naar Intents trouwens? Ken nog niet veel Hardtaxxers maar denk dat Remi er wel genoeg kent, dus zaterdag even een rondje doen haha :thumbup:


Ik ga zondag! Vgm gaat Toon ook zondag dus als je Toon tegenkomt, kom je mij ook wel tegen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
mitch0162 schreef:
Gaan er veel mensen naar Intents trouwens? Ken nog niet veel Hardtaxxers maar denk dat Remi er wel genoeg kent, dus zaterdag even een rondje doen haha :thumbup:


Ik ga zondag! Vgm gaat Toon ook zondag dus als je Toon tegenkomt, kom je mij ook wel tegen :cool:


Ja Toon ging ook, had het gisteren nog met hem erover haha. Heel de dag bij de classics zei hij dus kom jullie ongeteijfeld tegen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand nog tips om het maximale effect van Meph te ervaren? Op Defqon 2 jaar terug snoof ik het, maar moest ik wel vaak bij pakken. Niet dat dat erg is maar ik had het gevoel dat er meer uit te halen viel.

Ik twijfel nog om er voor dit weekend een neusspray van te maken. Kevin was er niet zo fan van maar ik begin er wel steeds meer naar te neigen.


Kom op maat, heb de meph speciaal klaargelegd voor zaterdag :P
Gaan er veel mensen naar Intents trouwens? Ken nog niet veel Hardtaxxers maar denk dat Remi er wel genoeg kent, dus zaterdag even een rondje doen haha :thumbup:


Je hebt nog een filmpje van een of andere after op je telefoon (ben even vergeten wat het nou precies was en in welk topic) dus die wil ik sowieso wel even zien morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2018 02:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Je hebt nog een filmpje van een of andere after op je telefoon (ben even vergeten wat het nou precies was en in welk topic) dus die wil ik sowieso wel even zien morgen!


Ja van de zondag op maandagnacht after van vorig jaar intents haha. Filmpje is toch wat onduideijker dan ik dacht maar laat ‘m zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 08:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen ook zo benieuwd hoe Remi zijn mephedrone ervaring eindelijk was?

:whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hater.
Ik had zaterdag zo'n misselijke kater dat ik deze helaas heb moeten uitstellen tot op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Iedereen ook zo benieuwd hoe Remi zijn mephedrone ervaring eindelijk was?

:whistle: .


Nee totaal niet (ook al weten we het nu), wel onwijs naar de ervaring van de 6-APB van de vrienden van Koever
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo zat er zaterdag ook aan zei hij en die vond het ook dikke prima. Koever en onze andere matties ook dus ik zou het maar gewoon eens een kans geven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op Intents heel klein beetje pep + 4fma gedaan. Hele dag mega veel energie gehad wat natuurlijk heerlijk was, in de bus terug waren ze volgens mij ook wel blij met me dat ik de sfeer er hoogstpersoonlijk in hield met mijn geblaat en gezang op Rick Astley, George Baker, Bon Jovi en consorten. Had nog best wel door willen rijden tot Groningen ofzo eigenlijk.

Maar goed eenmaal thuis begon de ellende. Kon natuurlijk niet slapen, dus heb ik hem maar doorgehaald, toen probeerde ik zondag een broodje hamburger weg te werken, jezus wat een hel. Alsof ik een schuurspons aan het doorslikken was, maarja m'n moeder zat ernaast dus heb hem toch maar opgegeten met behulp van 3 liter water en een halve fles mayo. Toen enkele opvliegers later weer m'n nest in gegaan met het plan vroeg te gaan slapen, maar nee hoor, heb gewoon nog om 2 uur snachts op m'n klok gekeken en ik was om 6 uur ook alweer klaarwakker vanochtend :lol:

Beetje dubbel gevoel dus, het feest zelf was chiller dan gemiddeld maar de naweeën waren ook erger dan gemiddeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 20:59 
 
Hardtraxx Elite

Gister 1 4fje op, maar ook nog steeds wakker er van. Wel wat dingen gegeten zoals brood en n kipschnitzel maar nog steeds beetje licht in mn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 00:15 
 
Hardtraxx Elite

Binnenkort aan de paddo's voor de eerste keer, zijn die net zo smerig als truffels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 08:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Binnenkort aan de paddo's voor de eerste keer, zijn die net zo smerig als truffels?


Zeker wel ja.

Pommer schreef:
Had nog best wel door willen rijden tot Groningen ofzo eigenlijk.


Zo dichtbij wordt me veel te eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:17 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Fantazoo zat er zaterdag ook aan zei hij en die vond het ook dikke prima. Koever en onze andere matties ook dus ik zou het maar gewoon eens een kans geven ;)

Heb wel gelachen om mn matties ja. Rete vrolijk, dan weer energie, een beetje in golf bewegingen. Op Defqon ga ik het een kans geven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:19 
 
Hardtraxxer

Zondag op Intents voor het eerst g gedaan, in combi met pep. Ik ging echt als een raket zo lekker. Uurtje bij RR en Regain nog nooit zo hard losgegaan :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Zondag op Intents voor het eerst g gedaan, in combi met pep. Ik ging echt als een raket zo lekker. Uurtje bij RR en Regain nog nooit zo hard losgegaan :bomb: :bomb:


Deze combi valt echt nooit tegen, afgelopen weekend voor het eerst gedaan met de gewassen pep. Een betere combi bestaat niet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Remi schreef:
Fantazoo zat er zaterdag ook aan zei hij en die vond het ook dikke prima. Koever en onze andere matties ook dus ik zou het maar gewoon eens een kans geven ;)

Heb wel gelachen om mn matties ja. Rete vrolijk, dan weer energie, een beetje in golf bewegingen. Op Defqon ga ik het een kans geven ^^


Zeker een aanrader, de kater de dag erna valt ook echt heel erg mee. Uurtje of 4/5 na de inname van de 6-apb besloten nog een halfje xtc te pakken om het effect nog iets meer te pushen. Ontzettend mooie avond hierop gehad.

Remi, ik denk dat ik je join met een eerste miauw ervaring op Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Koever schreef:
Zondag op Intents voor het eerst g gedaan, in combi met pep. Ik ging echt als een raket zo lekker. Uurtje bij RR en Regain nog nooit zo hard losgegaan :bomb: :bomb:


Deze combi valt echt nooit tegen, afgelopen weekend voor het eerst gedaan met de gewassen pep. Een betere combi bestaat niet :yay:

Love it.

Fantazoo schreef:
Remi, ik denk dat ik je join met een eerste miauw ervaring op Defqon :P

Denk dat het de zaterdag gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moet ik Meph ook maar eens een kans geven. Hoe vaag ik zaterdag was (na 0,75 xtc pil al) sloeg ook nergens op :lol:. Snachts nog hele gekke dingen gezien daarnaast

Van de domme uitspraken die ik maak onder invloed kan ik dan wel weer om lachen: vriend ‘Waar ga je heen, Roy’ terwijl ik bij de entree van het festival sta. Ik: ‘Ja naar het festival!’ Met een veel te vrolijke stem :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Op Intents heel klein beetje pep + 4fma gedaan.
Maar goed eenmaal thuis begon de ellende. Kon natuurlijk niet slapen, dus heb ik hem maar doorgehaald, toen probeerde ik zondag een broodje hamburger weg te werken, jezus wat een hel. Alsof ik een schuurspons aan het doorslikken was, maarja m'n moeder zat ernaast dus heb hem toch maar opgegeten met behulp van 3 liter water en een halve fles mayo. Toen enkele opvliegers later weer m'n nest in gegaan met het plan vroeg te gaan slapen, maar nee hoor, heb gewoon nog om 2 uur snachts op m'n klok gekeken en ik was om 6 uur ook alweer klaarwakker vanochtend :lol:

Beetje dubbel gevoel dus, het feest zelf was chiller dan gemiddeld maar de naweeën waren ook erger dan gemiddeld.


Heb je daar normaal van pep los of 4fa los ook al last van? Misschien ligt het aan het combineren er van dan. 4fma eigenlijk zelf geen ervaring mee, omdat ik dat toch wel een beetje zie als het mindere broertje van 4fa en ik nog genoeg 4fa op voorraad heb liggen. Hoor ook van veel mensen dat de werking van 4fma wel heel erg op pep lijkt?

Koever schreef:
Zondag op Intents voor het eerst g gedaan, in combi met pep. Ik ging echt als een raket zo lekker. Uurtje bij RR en Regain nog nooit zo hard losgegaan :bomb: :bomb:


Je hebt ons dus niet eens nodig om jezelf te verpesten :evil: . Klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 15:27 
 
Hardtraxx Elite

Voor mij geen 4FMP meer. Het effect is de kater totaal niet waard. Er zal wel van alles doorheen zitten ? Aangezien ik vroeger er nooit echt katers van had en er redelijk van op kon slapen. Nu gewoon nog steeds last er van.
Het zal er vast mee te maken hebben dat het nu illegaal te verkrijgen is.

Vrienden van mij hebben sinds vorig jaar zomer ook afscheid genomen van het goedje sinds zij ook een slechte ervaring er mee gehad hebben. Het hoogtepunt duurde volgens mij maar een half uurtje, terwijl de energie tot ver na het feest aanwezig was (dat was niet erg) maar het herstellen er van valt me zwaar :P, achja tis maar goed dat we katers krijgen van drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo.. ik heb genoeg mensen out zien gaan dit weekend op intents, spookt soms nog steeds door mijn hoofd. De EHBO post leek ook overbevolkt op sommige tijden..

Zaterdag x gepakt en zondag pep. Zaterdag na 3/4 pil x al zo van de kaart dat ik gewoon even moest gaan zitten, gelukkig ging het na een halfuurtje weer en sinds toen weer genoten. Zondag door het dak gegaan, wat een energie had ik zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Wie heeft zijn weekendlijstje voor Defqon al gemaakt? ;) :corn: :corn:


Hoort dat niet hier? :list:
off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Altijd benieuwd hoe andere mensen hun verboden middelen mee naar binnen nemen (grotere hoeveelheden bedoel ik dan) ^^
Vorige  1 ... 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic