Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:19 
 
Hardtraxx Elite

Zondag eindelijk na precies een jaar weer eens een 4fje doen.
Ook weer eindelijk meph thuis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Iemand nog ervaring met hoe veel er gecontroleerd werd op de zondagavond op de weg met o.a. speekseltesten e.d.? (er gaat niet gebruikt worden op de dag dat we rijden voor alle meteen triggered mensen).

Vooral vorig jaar.

Vorig jaar niks gezien op zondag, wij zijn toen rond kwart over 10 vanaf die priority parking weg gereden. Sowieso heb ik eigenlijk wel het idee dat het allemaal wel mee valt. Af en toe lees ik wel dat er hier in de buurt random overdag mensen gepakt zijn na een speekseltest. Maar die reden dan met een deur open, geen voorruit en een leuke band en zaten dan zo waus als een deur in de auto. Bij wijze van, dan. Dan vraag je er wel om.


Ja ok, de angst is gewoon dat ik zondag niks neem en drink en vervolgens terug rij en dan wordt gepakt. Want 700 euro boete, een jaar rijontzegging en een aantekening is niet echt gewenst terwijl je aan het solliciteren bent voor een betere baan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

debaron schreef:
iemand tips voor mn eerste keer ket?


Niet combineren met alcohol of GHB, rustig beginnen met kleine puntjes (lees: echt klein, geen 'sos puntjes'), daarna rustig bijnemen tot je t zelf goed vindt. Mocht het heftig worden zal dit maar voor een half uurtje zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ja ok, de angst is gewoon dat ik zondag niks neem en drink en vervolgens terug rij en dan wordt gepakt. Want 700 euro boete, een jaar rijontzegging en een aantekening is niet echt gewenst terwijl je aan het solliciteren bent voor een betere baan.


Die kans is heel klein wat je hier beschrijft. Ja de spekseltest kan uitslaan en dan moet je mee naar het bureau, daar wordt je bloed getest en als het van de vorige dag is dan zullen de waarde in het toegestane uitvallen.

Maar ja je zal dan wel mee moeten naar het bureau, ook al is het van de dag ervoor. Dat is dan ook wat er zo krom is aan deze test
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 17:00 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven.

Veel maten gaan het as zaterdag proberen. Ik wacht nog even af hoe zij het ervaren. Wellicht is Defqon ook voor mij een moment om die 6apb voor het eerst te proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
Indy schreef:
Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven.

Veel maten gaan het as zaterdag proberen. Ik wacht nog even af hoe zij het ervaren. Wellicht is Defqon ook voor mij een moment om die 6apb voor het eerst te proberen


Houd ons aub op de hoogte want sta op het punt te bestellen maar wacht jouw/hun reactie dan nog even af :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Indy schreef:
Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven.

Veel maten gaan het as zaterdag proberen. Ik wacht nog even af hoe zij het ervaren. Wellicht is Defqon ook voor mij een moment om die 6apb voor het eerst te proberen


Aah nice, benieuwd wat ze er van vinden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
kingxxl schreef:
RoyAPO schreef:
Ik hoef eigenlijk juist geen sterke pep ofzo.. less is more :)

Beter dat je er na een lijntje als Bennie de Strakke Aap bijloopt dan dat je na een feest lang scheppen nog tam bent toch.

Kijk, my man. Zo denk ik er ook over.

Speed wassen is echt easy. Ik volg altijd deze link:
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html


Net 4 gram pep gewassen, waarvan ik altijd dacht dat het prima spul was. 2.4g over na het wassen en heb het nog nooit zo droog/fijn/wit gezien. Ben benieuwd hoeveel beter het effect is. Daar komen we dit weekend achter! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 08:38 
 
Hardtraxx Veteran

mitch0162 schreef:
Net 4 gram pep gewassen, waarvan ik altijd dacht dat het prima spul was. 2.4g over na het wassen en heb het nog nooit zo droog/fijn/wit gezien. Ben benieuwd hoeveel beter het effect is. Daar komen we dit weekend achter! :cool:

Ik had ook wel verwacht dat ik minimaal 3-4 gram zou moeten komen ja.. Is wel handig om mee rekening te houden want hier kun je alleen per 2gr voor €10 halen. Dus uiteindelijk blijft daar maar hooguit een gram van over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Koever schreef:
Indy schreef:
Opzich wel overtuigt nu om het op Defqon een kans te geven.

Veel maten gaan het as zaterdag proberen. Ik wacht nog even af hoe zij het ervaren. Wellicht is Defqon ook voor mij een moment om die 6apb voor het eerst te proberen


Aah nice, benieuwd wat ze er van vinden! :thumbsup:

Maadten. Geloof me nou maar, het is gewoon dikke shit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
mitch0162 schreef:
Net 4 gram pep gewassen, waarvan ik altijd dacht dat het prima spul was. 2.4g over na het wassen en heb het nog nooit zo droog/fijn/wit gezien. Ben benieuwd hoeveel beter het effect is. Daar komen we dit weekend achter! :cool:

Ik had ook wel verwacht dat ik minimaal 3-4 gram zou moeten komen ja.. Is wel handig om mee rekening te houden want hier kun je alleen per 2gr voor €10 halen. Dus uiteindelijk blijft daar maar hooguit een gram van over.

Ik zei al tegen Mitch dat je beter even rustig aan begint en niet, zoals je misschien gewend bent, er direct 3 punten in kletst zodat je er niet overdreven als
Citaat:
Bennie de Strakke Aap
bij loopt,
Overigens: hoe minder afval er in zit des te meer je overhoudt, natuurlijk. En je moet er rekening mee houden dat je altijd wel íets verliest aan goede pep, bijv. in je glas en koffiefilter. Maar als je wilt kunt je het uitrekenen > 4 gram er in, 2.4 er uit, kun je natuurlijk vrij makkelijk rekening hoe zuiver die was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Iemand nog tips om het maximale effect van Meph te ervaren? Op Defqon 2 jaar terug snoof ik het, maar moest ik wel vaak bij pakken. Niet dat dat erg is maar ik had het gevoel dat er meer uit te halen viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met de combi mdma en 2cb? Was zo stom om wat restjes 2cb in een zakje mdma te doen maar dat is nu allemaal door elkaar vergruisd en geen idee of het nu nog bruikbaar is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou dat niet gebruiken xd. Je hebt Geen idee wat voor dosis je dan neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDMA en 2C-B gaan prima samen. Enige lastige is dat je de dosis niet weet maar goed, 'no guts no glory'. Zelf weet je misschien wel hoeveel 2C-B het nog ongeveer was. Als je dit ook voor je MDMA weet kun je het wel enigzins berekenen. Zorg dat je het goed mengt en stop het in een capsule. Het is misschien niet het verstandigste advies maar ik zou het wel nemen hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:34 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Iemand ervaring met de combi mdma en 2cb? Was zo stom om wat restjes 2cb in een zakje mdma te doen maar dat is nu allemaal door elkaar vergruisd en geen idee of het nu nog bruikbaar is :$

Ligt eraan hoeveel 2c-b en mdma er nu in zit, heb het zelf niet met mdma maar wel met pep en 4-fa gebruikt en dat ging zeer prima samen, lichte visuals bovenop de standaard 'gloed' en wat extra euforie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand nog tips om het maximale effect van Meph te ervaren? Op Defqon 2 jaar terug snoof ik het, maar moest ik wel vaak bij pakken. Niet dat dat erg is maar ik had het gevoel dat er meer uit te halen viel.

Ik twijfel nog om er voor dit weekend een neusspray van te maken. Kevin was er niet zo fan van maar ik begin er wel steeds meer naar te neigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was nog maar ongeveer een halve pil 2cb en halve gram mdma, qua gebruikshoeveelheid valt het dan denk ik wel mee dus. Wellicht dan maar eens proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan denk ik dat je het niet eens gaat merken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dan denk ik dat je het niet eens gaat merken ;)

Dit is wel waar inderdaad. 5-10 mg (als het een normale 2cb pil was) ga je niet merken op een hoeveelheid van 500 mg mdma. Ook omdat niet het hele zakje in een teug op gaat natuurlijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:25 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Ook omdat niet het hele zakje in een teug op gaat natuurlijk haha


Hekzitter komt er maar in
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist een mephedrone neusspray gemaakt. Ben benieuwd hoe dat zaterdag gaat bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zojuist een mephedrone neusspray gemaakt. Ben benieuwd hoe dat zaterdag gaat bevallen.

Eerst voor inspectie naar mij sturen Remi! Zo’n farmaceutisch product moet wel goed zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Iemand nog tips om het maximale effect van Meph te ervaren? Op Defqon 2 jaar terug snoof ik het, maar moest ik wel vaak bij pakken. Niet dat dat erg is maar ik had het gevoel dat er meer uit te halen viel.

Ik twijfel nog om er voor dit weekend een neusspray van te maken. Kevin was er niet zo fan van maar ik begin er wel steeds meer naar te neigen.


Kom op maat, heb de meph speciaal klaargelegd voor zaterdag :P
Gaan er veel mensen naar Intents trouwens? Ken nog niet veel Hardtaxxers maar denk dat Remi er wel genoeg kent, dus zaterdag even een rondje doen haha :thumbup:
Vorige  1 ... 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic