Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat wiet na x of pep en ik slaap altijd als een roosje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen voor het eerst aan de truffels met 2 andere vrienden. Ben benieuwd ^^ Hebben al besloten dat we als we het innemen Finding Dory gaan kijken xd en daarna beetje tekenen ofzo. We moesten er niet teveel van verwachten zeiden ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet teveel van verwachten? Kan heftig spul zijn hoor :lol:. Maar veel plezier ;)

Muziek luisteren is ook echt een aanrader! Vooral doen. Kan je trip aardig versterken als het goeie muziek is
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk :lol:

Die is nuchter al niet te doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psytrance trip videos doen het trouwens ook goed voor als je echt een beetje wilt spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Naad schreef:
Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk :lol:

Die is nuchter al niet te doen. xd


:lol: :lol: :lol: Dit klopt pijnlijk erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk :lol:

Dat is nog een understatement. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.


Compleet het padje kwijt geweest na het nemen van x en pep (en best wel veel biertjes, op de koning :beer: ). Op de after nog veel gesmoked en ballonnetjes geklapt. Heerlijk dagje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog steeds aan het afteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 14:54 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.


Rustig aan gedaan, nog wel ff mn lepel afgelikt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Supersized Kingsday vrij rustig gedaan, maar de busreis terug was erg apart :lol:
Omdat het erg lang duurde voordat iedereen bij de bus was en we terug konden rijden, zijn de zakjes keta vrij ver leeg gegaan in die ~2 uur tijd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Niet teveel van verwachten? Kan heftig spul zijn hoor :lol:. Maar veel plezier ;)

Muziek luisteren is ook echt een aanrader! Vooral doen. Kan je trip aardig versterken als het goeie muziek is


Het was idd heftig spul maar niet visueel (voor mij dan). Begon me de pleuris te zweten (klamme handjes enzo) en ging dingen doen die normaal bij xtc gebruik horen xd Kregen opeens ook een lachkick door naar een filmpje van een brandweerman te kijken die apestoned was (die kop alleen al) :lol:

Het mindere was dat mijn vrienden geen geduld hebben met muziek, of het geen poging gaven. Dat ze na een minuut geen verschil zagen. En aangezien ik ook een bril moet dragen (maar niet doe) was het bij mij ook wat minder. Zag wel dingen op en neer gaan, bijv. het behang op de wc of dat buiten de daken en dakgoten heen en weer gingen maar dat de huizen tegelijkertijd omhoog gingen xd

Voor de volgende keer zal ik het wel iets anders doen en gaan we wat sterkers proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Truffels is dacht ik sws meer een mentale space dan een visuele space. Als je echt visueel wilt trippen, raad ik je aan om 2cb of lsd te doen. Met 2cb was het een grote disco bij mij.

Binnenkort trouwens LSA zaadjes proberen (hawaiian baby woodrose). Iemand van hier ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 20:41 
 
Hardtraxx Elite

Truffels is inderdaad veel meer een mentale cluster fuck. Kan me nog avonden herinneren dat ik tot vervelends toe aan mn vrienden vroeg wat we nu eigenlijk aan het doen waren. Voor mij voelt het een beetje als knopen in mn hoofd ofzo. Kan geen logisch verband maken. Ook geur en smaak zijn dan anders.

2cb daarentegen is zo top, altijd urenlange lachkicks, visuele effecten, alles is mooi en leuk. Enig nadeel is de hoofdpijn de dag er na, voel ook de spiertjes in mn nek van het lachen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Als je echt visueel wilt trippen, raad ik je aan om 2cb of lsd te doen.

Ik vind paddo's een stuk visueler dan 2cb. 2cb is leuk, je ziet wel wat patroontjes en vervormingen enzovoorts en het heeft mentaal effect maar dit haalt het, althans bij mij, bij lange na niet bij die ene keer dat ik paddo's had gegeten.
Toen we over straat liepen zag ik de lantaarnpalen uit de grond schieten en de hemel vervormde continu van kleur. Even een boodschapje halen in de supermarkt was een behoorlijke klus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben jij ook benieuwd naar het werk bij Unity geworden door mijn verhalen? We zoeken landelijk mensen (behalve in Utrecht zitten we wel goed) dus als je het leuk vindt om wat bij te leren over drugs en deze kennis ook over te dragen aan mede-feestgangers, meld je aan :). Voor een shift van 2 tot 2,5 uur staat er een gratis feest tegenover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 06:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ben jij ook benieuwd naar het werk bij Unity geworden door mijn verhalen? We zoeken landelijk mensen (behalve in Utrecht zitten we wel goed) dus als je het leuk vindt om wat bij te leren over drugs en deze kennis ook over te dragen aan mede-feestgangers, meld je aan :). Voor een shift van 2 tot 2,5 uur staat er een gratis feest tegenover.


Vroeger altijd interesse gehad, want ik denk dat ik met mijn kennis aardig wat kan bijdragen. Helaas nu geen tijd meer voor. Weet je al welke shift je op Dominator draait? Dan kom ik even een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nieet! Weet ik vaak pas een maand tot enkele weken vantevoren. Dat is trouwens ook zo’n feest waar ik nooit zelf geld voor zou neerleggen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het ook best wel tof vinden want ik denk dat ik ook best wat kan bijdragen. Ervaring spreekt altijd meer aan dan theorie. :lol:
Ik zie het alleen niet zitten om dagen naar bijeenkomsten enzovoorts te gaan. Als ik me om bijvoorbeeld 12 uur moet melden bij de stand op feest X en ik ben om 15 uur klaar dan zou ik dat direct doen, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook niet een maandelijkse vergadering (van 2 uur) en 4x per jaar een expertmeeting? Het is wel dat de vergaderlocatie voor mij om de hoek is dus dat scheelt wel veel reistijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zou het ook best wel tof vinden want ik denk dat ik ook best wat kan bijdragen. Ervaring spreekt altijd meer aan dan theorie. :lol:
Ik zie het alleen niet zitten om dagen naar bijeenkomsten enzovoorts te gaan. Als ik me om bijvoorbeeld 12 uur moet melden bij de stand op feest X en ik ben om 15 uur klaar dan zou ik dat direct doen, haha.

Ja precies, zou ik ook graag doen.

RoyAPO schreef:
Ook niet een maandelijkse vergadering (van 2 uur) en 4x per jaar een expertmeeting? Het is wel dat de vergaderlocatie voor mij om de hoek is dus dat scheelt wel veel reistijd

Maandelijks vind ik al wat ver gaan, een keer een vergadering net voor het festivalseizoen zou ik prima vinden, maar anders ben ik er wel veel tijd mee kwijt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor jou om de hoek betekent vanuit Goes +- 1,5 a 2 uur enkele reis dus dat vind ik voor een vergadering van 2 uur al vervelend. Expertmeeting kan ik denk ik wel skippen want die knowledge heb ik al. :cool:
Je kan wel op je volgende vergadering zeggen dat Mitch en ik die stand wel eens bemannen, op voorwaarde dat we geen training hoeven te volgen. Mitch en ik hebben vrijdag nog eens theorie en praktijk doorgenomen en we zitten wel op één lijn. :thumbup: (inb4 iemand die grap over 'lijn' maakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, lijn.
Vorige  1 ... 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic