Wat wiet na x of pep en ik slaap altijd als een roosje.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Morgen voor het eerst aan de truffels met 2 andere vrienden. Ben benieuwd
Hebben al besloten dat we als we het innemen Finding Dory gaan kijken
en daarna beetje tekenen ofzo. We moesten er niet teveel van verwachten zeiden ze.
Niet teveel van verwachten? Kan heftig spul zijn hoor
. Maar veel plezier 
Muziek luisteren is ook echt een aanrader! Vooral doen. Kan je trip aardig versterken als het goeie muziek is
Muziek luisteren is ook echt een aanrader! Vooral doen. Kan je trip aardig versterken als het goeie muziek is
Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk 
Die is nuchter al niet te doen.Naad wrote:Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk
Psytrance trip videos doen het trouwens ook goed voor als je echt een beetje wilt spacen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Helicaze wrote:Die is nuchter al niet te doen.Naad wrote:Mario Kart spelen tijdens je trip is ook een aanrader. Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk
Dat is nog een understatement.Naad wrote:Vooral rainbowroad is dan onbegrijpelijk
Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.
Compleet het padje kwijt geweest na het nemen van x en pep (en best wel veel biertjes, op de koningRemi wrote:Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Rustig aan gedaan, nog wel ff mn lepel afgeliktRemi wrote:Iedereen nog een beetje begaaid van het weekend? "Op de koning", zeg maar.
Op Supersized Kingsday vrij rustig gedaan, maar de busreis terug was erg apart
Omdat het erg lang duurde voordat iedereen bij de bus was en we terug konden rijden, zijn de zakjes keta vrij ver leeg gegaan in die ~2 uur tijd
Omdat het erg lang duurde voordat iedereen bij de bus was en we terug konden rijden, zijn de zakjes keta vrij ver leeg gegaan in die ~2 uur tijd
Het was idd heftig spul maar niet visueel (voor mij dan). Begon me de pleuris te zweten (klamme handjes enzo) en ging dingen doen die normaal bij xtc gebruik horenRoyAPO wrote:Niet teveel van verwachten? Kan heftig spul zijn hoor. Maar veel plezier
Het mindere was dat mijn vrienden geen geduld hebben met muziek, of het geen poging gaven. Dat ze na een minuut geen verschil zagen. En aangezien ik ook een bril moet dragen (maar niet doe) was het bij mij ook wat minder. Zag wel dingen op en neer gaan, bijv. het behang op de wc of dat buiten de daken en dakgoten heen en weer gingen maar dat de huizen tegelijkertijd omhoog gingen
Voor de volgende keer zal ik het wel iets anders doen en gaan we wat sterkers proberen.
Truffels is dacht ik sws meer een mentale space dan een visuele space. Als je echt visueel wilt trippen, raad ik je aan om 2cb of lsd te doen. Met 2cb was het een grote disco bij mij.
Binnenkort trouwens LSA zaadjes proberen (hawaiian baby woodrose). Iemand van hier ervaring mee?
Binnenkort trouwens LSA zaadjes proberen (hawaiian baby woodrose). Iemand van hier ervaring mee?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Truffels is inderdaad veel meer een mentale cluster fuck. Kan me nog avonden herinneren dat ik tot vervelends toe aan mn vrienden vroeg wat we nu eigenlijk aan het doen waren. Voor mij voelt het een beetje als knopen in mn hoofd ofzo. Kan geen logisch verband maken. Ook geur en smaak zijn dan anders.
2cb daarentegen is zo top, altijd urenlange lachkicks, visuele effecten, alles is mooi en leuk. Enig nadeel is de hoofdpijn de dag er na, voel ook de spiertjes in mn nek van het lachen dan.
2cb daarentegen is zo top, altijd urenlange lachkicks, visuele effecten, alles is mooi en leuk. Enig nadeel is de hoofdpijn de dag er na, voel ook de spiertjes in mn nek van het lachen dan.
Ik vind paddo's een stuk visueler dan 2cb. 2cb is leuk, je ziet wel wat patroontjes en vervormingen enzovoorts en het heeft mentaal effect maar dit haalt het, althans bij mij, bij lange na niet bij die ene keer dat ik paddo's had gegeten.RoyAPO wrote: Als je echt visueel wilt trippen, raad ik je aan om 2cb of lsd te doen.
Toen we over straat liepen zag ik de lantaarnpalen uit de grond schieten en de hemel vervormde continu van kleur. Even een boodschapje halen in de supermarkt was een behoorlijke klus.
Ben jij ook benieuwd naar het werk bij Unity geworden door mijn verhalen? We zoeken landelijk mensen (behalve in Utrecht zitten we wel goed) dus als je het leuk vindt om wat bij te leren over drugs en deze kennis ook over te dragen aan mede-feestgangers, meld je aan
. Voor een shift van 2 tot 2,5 uur staat er een gratis feest tegenover.
Vroeger altijd interesse gehad, want ik denk dat ik met mijn kennis aardig wat kan bijdragen. Helaas nu geen tijd meer voor. Weet je al welke shift je op Dominator draait? Dan kom ik even een kijkje nemen.RoyAPO wrote:Ben jij ook benieuwd naar het werk bij Unity geworden door mijn verhalen? We zoeken landelijk mensen (behalve in Utrecht zitten we wel goed) dus als je het leuk vindt om wat bij te leren over drugs en deze kennis ook over te dragen aan mede-feestgangers, meld je aan. Voor een shift van 2 tot 2,5 uur staat er een gratis feest tegenover.
Nog nieet! Weet ik vaak pas een maand tot enkele weken vantevoren. Dat is trouwens ook zo’n feest waar ik nooit zelf geld voor zou neerleggen haha
Ik zou het ook best wel tof vinden want ik denk dat ik ook best wat kan bijdragen. Ervaring spreekt altijd meer aan dan theorie.
Ik zie het alleen niet zitten om dagen naar bijeenkomsten enzovoorts te gaan. Als ik me om bijvoorbeeld 12 uur moet melden bij de stand op feest X en ik ben om 15 uur klaar dan zou ik dat direct doen, haha.
Ik zie het alleen niet zitten om dagen naar bijeenkomsten enzovoorts te gaan. Als ik me om bijvoorbeeld 12 uur moet melden bij de stand op feest X en ik ben om 15 uur klaar dan zou ik dat direct doen, haha.
Ook niet een maandelijkse vergadering (van 2 uur) en 4x per jaar een expertmeeting? Het is wel dat de vergaderlocatie voor mij om de hoek is dus dat scheelt wel veel reistijd
Ja precies, zou ik ook graag doen.Remi wrote:Ik zou het ook best wel tof vinden want ik denk dat ik ook best wat kan bijdragen. Ervaring spreekt altijd meer aan dan theorie.![]()
Maandelijks vind ik al wat ver gaan, een keer een vergadering net voor het festivalseizoen zou ik prima vinden, maar anders ben ik er wel veel tijd mee kwijtRoyAPO wrote:Ook niet een maandelijkse vergadering (van 2 uur) en 4x per jaar een expertmeeting? Het is wel dat de vergaderlocatie voor mij om de hoek is dus dat scheelt wel veel reistijd
Voor jou om de hoek betekent vanuit Goes +- 1,5 a 2 uur enkele reis dus dat vind ik voor een vergadering van 2 uur al vervelend. Expertmeeting kan ik denk ik wel skippen want die knowledge heb ik al.
Je kan wel op je volgende vergadering zeggen dat Mitch en ik die stand wel eens bemannen, op voorwaarde dat we geen training hoeven te volgen. Mitch en ik hebben vrijdag nog eens theorie en praktijk doorgenomen en we zitten wel op één lijn.
(inb4 iemand die grap over 'lijn' maakt)
Je kan wel op je volgende vergadering zeggen dat Mitch en ik die stand wel eens bemannen, op voorwaarde dat we geen training hoeven te volgen. Mitch en ik hebben vrijdag nog eens theorie en praktijk doorgenomen en we zitten wel op één lijn.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Haha, lijn.