Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 25 days ago
Remi wrote:Voor jou om de hoek betekent vanuit Goes +- 1,5 a 2 uur enkele reis dus dat vind ik voor een vergadering van 2 uur al vervelend. Expertmeeting kan ik denk ik wel skippen want die knowledge heb ik al. :cool:
Je kan wel op je volgende vergadering zeggen dat Mitch en ik die stand wel eens bemannen, op voorwaarde dat we geen training hoeven te volgen. Mitch en ik hebben vrijdag nog eens theorie en praktijk doorgenomen en we zitten wel op één lijn. :thumbup: (inb4 iemand die grap over 'lijn' maakt)
Hahaha held :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Zo de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na 4 jaar mephedrone gebruik en het bestellen uit verschillende landen, omdat in NL geen legit kwaliteit te koop is. Nu eindelijk na jaren een NL supplier gevonden die het in alle hoeveelheden heeft. Nooit meer stress of de post wel aankomt.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Afgelopen decibel weekend op de vrijdag 2cb met (aardig wat) keta gedaan. Nondeju, toen heb ik me toch een partijtje lopen hallucineren, nog nooit zoiets meegemaakt. Het kwam wel in vlagen. Had steeds momenten dat ik dacht weer redelijk helder te zijn, en dan vervolgens weer helemaal weg viel. Was leuk.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
yannickvk wrote:Afgelopen decibel weekend op de vrijdag 2cb met (aardig wat) keta gedaan. Nondeju, toen heb ik me toch een partijtje lopen hallucineren, nog nooit zoiets meegemaakt. Het kwam wel in vlagen. Had steeds momenten dat ik dacht weer redelijk helder te zijn, en dan vervolgens weer helemaal weg viel. Was leuk.
Je zat er lekker bij toen ja, Yannick. :lol:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Bij danceforliberation kwam me broertje even naar me toe dat die voor het eerst drugs aan het gebruiken was. Blijft toch echt een genietmomentje! Sinds Kingdance is die ook helemaal verliefd op de hardstyle geworden. Nu hopelijk samen feestjes kunnen pakken en een beetje met shit experimenteren. :worship:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
yannickvk wrote:Afgelopen decibel weekend op de vrijdag 2cb met (aardig wat) keta gedaan. Nondeju, toen heb ik me toch een partijtje lopen hallucineren, nog nooit zoiets meegemaakt. Het kwam wel in vlagen. Had steeds momenten dat ik dacht weer redelijk helder te zijn, en dan vervolgens weer helemaal weg viel. Was leuk.
Was leuk (L)
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Rowanyt1309 wrote:Bij danceforliberation kwam me broertje even naar me toe dat die voor het eerst drugs aan het gebruiken was. Blijft toch echt een genietmomentje! Sinds Kingdance is die ook helemaal verliefd op de hardstyle geworden. Nu hopelijk samen feestjes kunnen pakken en een beetje met shit experimenteren. :worship:
Ik voelde me toen ook een trotse, grote broer :lol:
Zijn eerste pilletje gedaan?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Remi wrote:
Rowanyt1309 wrote:Bij danceforliberation kwam me broertje even naar me toe dat die voor het eerst drugs aan het gebruiken was. Blijft toch echt een genietmomentje! Sinds Kingdance is die ook helemaal verliefd op de hardstyle geworden. Nu hopelijk samen feestjes kunnen pakken en een beetje met shit experimenteren. :worship:
Ik voelde me toen ook een trotse, grote broer :lol:
Zijn eerste pilletje gedaan?
4fmp uit de smartshop.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Die pep van Remi trouwens :surrender:
Op Supersized 2 puntjes gehad, had echt even een moment waarbij ik dacht dat alle pep die ik voorheen gehad troep was.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
yannickvk wrote:Die pep van Remi trouwens :surrender:
Op Supersized 2 puntjes gehad, had echt even een moment waarbij ik dacht dat alle pep die ik voorheen gehad troep was.
Remi, wanneer meeting?
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Remi wrote:Ik vind de combinatie van pep en ghb (vrijwel) boven alle andere soorten (combi) drugs staan.
Amen.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Dat is eigenlijk ook de reden dat ik nooit meer pep van anderen aan neem. Omdat dat vaak een stuk minder is en ik niet weet wat ik dan in mijn neus stop ;) . Van mijn pep weet ik dat deze schoon is en ik was hem vaak zelf nog dus bijna alle bende is er dan wel uit.
Rowanyt1309 wrote: Remi, wanneer meeting?
Haha, zeg het maar, maat. Wat staat er nog op je agenda? Dan regelen we wel wat.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik hoef eigenlijk juist geen sterke pep ofzo.. less is more :)
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
:/
'Sterke' pep betekent toch niets anders dan schoon / clean? Dus hoe minder sterk, des te meer rommel er in zit. Ik neem toch aan dat je geen troep door je neus naar binnen wilt jagen?
En wat betreft "less is more": als die pep sterker is neem je toch 1 punt in plaats van normaal, bij wijze van, 2? :lol:
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
RoyAPO wrote:Ik hoef eigenlijk juist geen sterke pep ofzo.. less is more :)
Beter dat je er na een lijntje als Bennie de Strakke Aap bijloopt dan dat je na een feest lang scheppen nog tam bent toch.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Remi wrote::/
'Sterke' pep betekent toch niets anders dan schoon / clean? Dus hoe minder sterk, des te meer rommel er in zit. Ik neem toch aan dat je geen troep door je neus naar binnen wilt jagen?
En wat betreft "less is more": als die pep sterker is neem je toch 1 punt in plaats van normaal, bij wijze van, 2? :lol:
Precies ja. Heb liever 1 punt 'cleane' pep, dan 4 punten pep versneden met troep, met dus uiteindelijk dezelfde daadwerkelijke hoeveelheid pep. :P

Maar hoe reinig jij je pep dan Remi?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Dat is juist. Dacht hou het even simpel. Nouja, ook al is de pep redelijk puur, dan wil ik alsnog op gegeven moment bijnemen. Ik denk dat ik op de meeste feesten 3 tot maximaal 4 keer twee punten neem. Het maakt dan niet uit voor mij hoe puur de pep is. Ik ben er toch redelijk gevoelig voor
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
kingxxl wrote:
RoyAPO wrote:Ik hoef eigenlijk juist geen sterke pep ofzo.. less is more :)
Beter dat je er na een lijntje als Bennie de Strakke Aap bijloopt dan dat je na een feest lang scheppen nog tam bent toch.
Kijk, my man. Zo denk ik er ook over.

Speed wassen is echt easy. Ik volg altijd deze link:
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Rowanyt1309 wrote:
Remi for president! Ik kan inderdaad over de p van Remi meepraten. Holy shit. Stond op decibel vorig jaar om 3 uur ‘s nachts nog te maaien bij de flugeltent :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Ja maar toen had ik volgens mij gezegd dat je elk uur wel een puntje kon doen en toen had ik er niet bij gezegd dat slapen daarna wel lastig kon worden. Die foto van jou toen in je tent, 's ochtends :lol:
A
Zo raar dat mensen janken over 'troep' in pep :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Het is wel weer handig om de cafeïne die er eventueel in zit, uit te halen. Dat ik wat zoetstoffen erbij snuif, boeit me niet zoveel
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
??????? :nono: :nono: :oh: :oh: :mad:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Anonymous wrote:Zo raar dat mensen janken over 'troep' in pep :lol:
Ik moet vooral lachen om mensen die zeggen dat de pep goed is als het brand. Maak je pep schoon met aceton en het gaat je neus in zonder branden als alle troep eruit is gewassen
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
^ dit. Caffeïne brandt, pep niet.
*edit : pep minder.
Last edited by Remi on 13 May 2018 10:37, edited 1 time in total.