Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor jou om de hoek betekent vanuit Goes +- 1,5 a 2 uur enkele reis dus dat vind ik voor een vergadering van 2 uur al vervelend. Expertmeeting kan ik denk ik wel skippen want die knowledge heb ik al. :cool:
Je kan wel op je volgende vergadering zeggen dat Mitch en ik die stand wel eens bemannen, op voorwaarde dat we geen training hoeven te volgen. Mitch en ik hebben vrijdag nog eens theorie en praktijk doorgenomen en we zitten wel op één lijn. :thumbup: (inb4 iemand die grap over 'lijn' maakt)


Hahaha held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 15:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na 4 jaar mephedrone gebruik en het bestellen uit verschillende landen, omdat in NL geen legit kwaliteit te koop is. Nu eindelijk na jaren een NL supplier gevonden die het in alle hoeveelheden heeft. Nooit meer stress of de post wel aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2018 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen decibel weekend op de vrijdag 2cb met (aardig wat) keta gedaan. Nondeju, toen heb ik me toch een partijtje lopen hallucineren, nog nooit zoiets meegemaakt. Het kwam wel in vlagen. Had steeds momenten dat ik dacht weer redelijk helder te zijn, en dan vervolgens weer helemaal weg viel. Was leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Afgelopen decibel weekend op de vrijdag 2cb met (aardig wat) keta gedaan. Nondeju, toen heb ik me toch een partijtje lopen hallucineren, nog nooit zoiets meegemaakt. Het kwam wel in vlagen. Had steeds momenten dat ik dacht weer redelijk helder te zijn, en dan vervolgens weer helemaal weg viel. Was leuk.

Je zat er lekker bij toen ja, Yannick. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij danceforliberation kwam me broertje even naar me toe dat die voor het eerst drugs aan het gebruiken was. Blijft toch echt een genietmomentje! Sinds Kingdance is die ook helemaal verliefd op de hardstyle geworden. Nu hopelijk samen feestjes kunnen pakken en een beetje met shit experimenteren. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Afgelopen decibel weekend op de vrijdag 2cb met (aardig wat) keta gedaan. Nondeju, toen heb ik me toch een partijtje lopen hallucineren, nog nooit zoiets meegemaakt. Het kwam wel in vlagen. Had steeds momenten dat ik dacht weer redelijk helder te zijn, en dan vervolgens weer helemaal weg viel. Was leuk.

Was leuk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Bij danceforliberation kwam me broertje even naar me toe dat die voor het eerst drugs aan het gebruiken was. Blijft toch echt een genietmomentje! Sinds Kingdance is die ook helemaal verliefd op de hardstyle geworden. Nu hopelijk samen feestjes kunnen pakken en een beetje met shit experimenteren. :worship:

Ik voelde me toen ook een trotse, grote broer :lol:
Zijn eerste pilletje gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Bij danceforliberation kwam me broertje even naar me toe dat die voor het eerst drugs aan het gebruiken was. Blijft toch echt een genietmomentje! Sinds Kingdance is die ook helemaal verliefd op de hardstyle geworden. Nu hopelijk samen feestjes kunnen pakken en een beetje met shit experimenteren. :worship:

Ik voelde me toen ook een trotse, grote broer :lol:
Zijn eerste pilletje gedaan?


4fmp uit de smartshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die pep van Remi trouwens :surrender:
Op Supersized 2 puntjes gehad, had echt even een moment waarbij ik dacht dat alle pep die ik voorheen gehad troep was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Die pep van Remi trouwens :surrender:
Op Supersized 2 puntjes gehad, had echt even een moment waarbij ik dacht dat alle pep die ik voorheen gehad troep was.


Remi, wanneer meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik vind de combinatie van pep en ghb (vrijwel) boven alle andere soorten (combi) drugs staan.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Die pep van Remi trouwens :surrender:
Op Supersized 2 puntjes gehad, had echt even een moment waarbij ik dacht dat alle pep die ik voorheen gehad troep was.

Dat is eigenlijk ook de reden dat ik nooit meer pep van anderen aan neem. Omdat dat vaak een stuk minder is en ik niet weet wat ik dan in mijn neus stop ;) . Van mijn pep weet ik dat deze schoon is en ik was hem vaak zelf nog dus bijna alle bende is er dan wel uit.

Rowanyt1309 schreef:
Remi, wanneer meeting?

Haha, zeg het maar, maat. Wat staat er nog op je agenda? Dan regelen we wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoef eigenlijk juist geen sterke pep ofzo.. less is more :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/
'Sterke' pep betekent toch niets anders dan schoon / clean? Dus hoe minder sterk, des te meer rommel er in zit. Ik neem toch aan dat je geen troep door je neus naar binnen wilt jagen?
En wat betreft "less is more": als die pep sterker is neem je toch 1 punt in plaats van normaal, bij wijze van, 2? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik hoef eigenlijk juist geen sterke pep ofzo.. less is more :)

Beter dat je er na een lijntje als Bennie de Strakke Aap bijloopt dan dat je na een feest lang scheppen nog tam bent toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
:/
'Sterke' pep betekent toch niets anders dan schoon / clean? Dus hoe minder sterk, des te meer rommel er in zit. Ik neem toch aan dat je geen troep door je neus naar binnen wilt jagen?
En wat betreft "less is more": als die pep sterker is neem je toch 1 punt in plaats van normaal, bij wijze van, 2? :lol:


Precies ja. Heb liever 1 punt 'cleane' pep, dan 4 punten pep versneden met troep, met dus uiteindelijk dezelfde daadwerkelijke hoeveelheid pep. :P

Maar hoe reinig jij je pep dan Remi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is juist. Dacht hou het even simpel. Nouja, ook al is de pep redelijk puur, dan wil ik alsnog op gegeven moment bijnemen. Ik denk dat ik op de meeste feesten 3 tot maximaal 4 keer twee punten neem. Het maakt dan niet uit voor mij hoe puur de pep is. Ik ben er toch redelijk gevoelig voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
RoyAPO schreef:
Ik hoef eigenlijk juist geen sterke pep ofzo.. less is more :)

Beter dat je er na een lijntje als Bennie de Strakke Aap bijloopt dan dat je na een feest lang scheppen nog tam bent toch.

Kijk, my man. Zo denk ik er ook over.

Speed wassen is echt easy. Ik volg altijd deze link:
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:38 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
yannickvk schreef:
Die pep van Remi trouwens :surrender:
Op Supersized 2 puntjes gehad, had echt even een moment waarbij ik dacht dat alle pep die ik voorheen gehad troep was.

Remi for president! Ik kan inderdaad over de p van Remi meepraten. Holy shit. Stond op decibel vorig jaar om 3 uur ‘s nachts nog te maaien bij de flugeltent :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar toen had ik volgens mij gezegd dat je elk uur wel een puntje kon doen en toen had ik er niet bij gezegd dat slapen daarna wel lastig kon worden. Die foto van jou toen in je tent, 's ochtends :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zo raar dat mensen janken over 'troep' in pep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel weer handig om de cafeïne die er eventueel in zit, uit te halen. Dat ik wat zoetstoffen erbij snuif, boeit me niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Die pep van Remi trouwens :surrender:
Op Supersized 2 puntjes gehad, had echt even een moment waarbij ik dacht dat alle pep die ik voorheen gehad troep was.


??????? :nono: :nono: :oh: :oh: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zo raar dat mensen janken over 'troep' in pep :lol:


Ik moet vooral lachen om mensen die zeggen dat de pep goed is als het brand. Maak je pep schoon met aceton en het gaat je neus in zonder branden als alle troep eruit is gewassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ dit. Caffeïne brandt, pep niet.
*edit : pep minder.
Vorige  1 ... 1061, 1062, 1063, 1064, 1065, 1066, 1067 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic