Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
De pep overheerst dan een beetje bij mij. Normaal klapt een halve er altijd moeilijk hard in en word ik zo skeef als een deur, met pep op heb ik dat beide niet, dan voel ik me gewoon heel chill.


Dit inderdaad. Dan komt die gewoon heel chill binnen. Voortaan als ik x ga gebruiken ook weer eens vooraf wat pep er in kletsen, want krijg altijd zware benen en/of misselijk als een halve er op klapt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:46 
 
Hardtraxx Elite

Al een poos geen Xtc meer aangeraakt op feesten. Word er altijd alleen maar lam van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Al een poos geen Xtc meer aangeraakt op feesten. Word er altijd alleen maar lam van.

Mijn laatste keer XTC op een feest was ook 2014 ergens. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb denk ik pas geleden op een huisfeest nog zelfs Mn leukste keer MDMA beleefd :lol:. Hele avond lopen dansen en lopen dansen met een chick op muziek waarop ik normaal nooit zou dansen haha. Ook gehele nacht wel dat M gevoel gehad. Wel tof dat mijn serotonine receptoren hun werk nog kunnen doen bij genoeg pauze tussen het gebruik. Als ik het te vaak ga gebruiken (enkele keren in twee maanden tijd), dan word ik er ook alleen maar kneiter vaag van
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 23:15 
 
Hardtraxx Elite

Iemand in de buurt zegt geteste 4F te hebben, hoeveel lijkt jullie hiervan waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.

Hard4Us schreef:
Iemand in de buurt zegt geteste 4F te hebben, hoeveel lijkt jullie hiervan waar?

Kan natuurlijk nog oude batch zijn. Ik ben op het moment niet echt op de hoogte van kwaliteit of van het feit dat het lastig verkrijgbaar is (zoals ik hier dan lees), maar waarom niet? Je zou altijd een monstertje kunnen vragen en het zelf kunnen laten testen.

Ik heb even geen zin en tijd om research te doen maar is het serieus zo lastig om er aan te komen? Een aantal jaar geleden kostte een gram online 10 euro en was het maximaal zuiver. Blij dat S.W.I.M. nog een beetje heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nou mijn inbreng in dit topic is altijd minimaal, lees graag mee :P maar als je één keer iemand met een overdosis G hebt gezien ben je er nog meer van overtuigd wat een troep het moet zijn.

Kronkelend op de grond, kermen, kreunen, schreeuwen, tering heftig.

Op internet kun je hier ook wel beelden van vinden. Dat is inderdaad niet echt prettig om te zien maar zoiets bereik je niet met 'net een slokje teveel'. Heeft 'ie toch wel uit een glas met pure ghb moeten drinken, haha.
Als je nét iets teveel genomen hebt kan dat wel vervelend zijn maar met een half uurtje tot een uurtje ben je daar wel overheen, gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Nou mijn inbreng in dit topic is altijd minimaal, lees graag mee :P maar als je één keer iemand met een overdosis G hebt gezien ben je er nog meer van overtuigd wat een troep het moet zijn.

Kronkelend op de grond, kermen, kreunen, schreeuwen, tering heftig.

Op internet kun je hier ook wel beelden van vinden. Dat is inderdaad niet echt prettig om te zien maar zoiets bereik je niet met 'net een slokje teveel'. Heeft 'ie toch wel uit een glas met pure ghb moeten drinken, haha.
Als je nét iets teveel genomen hebt kan dat wel vervelend zijn maar met een half uurtje tot een uurtje ben je daar wel overheen, gelukkig.


Nee dit was echt 5 tot 10 keer meer dan dat hij wou nemen, zou de details besparen omdat het wel een bekend verhaal is, wil hem niet nog erger voor het blok zetten (je weet nooit wie er allemaal mee leest haha) ging ook om een goede vriend van me, en heb daar zelf echt 0,0 ervaring mee. Uiteindelijk 112 moeten bellen, wat de beste keuze ooit was.

Daarnaast werkt m'n vader op de Intesive Care en krijgt hij regelmatig cursussen over aandachtspunten waar ze extra op moeten letten en testen bij patiënten. Als ik hem af en toe hoor praten kan je geen andere conclusie trekken dan dat het echt vies smerig goor kut spul is, ook als je er normaal mee om denkt te gaan.

Ben verder totaal niet anti drugs o.i.d, iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet, maar GHB heeft bij mij wel echt een hele hele hele negatieve indruk achtergelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.

Hard4Us schreef:
Iemand in de buurt zegt geteste 4F te hebben, hoeveel lijkt jullie hiervan waar?

Kan natuurlijk nog oude batch zijn. Ik ben op het moment niet echt op de hoogte van kwaliteit of van het feit dat het lastig verkrijgbaar is (zoals ik hier dan lees), maar waarom niet? Je zou altijd een monstertje kunnen vragen en het zelf kunnen laten testen.

Ik heb even geen zin en tijd om research te doen maar is het serieus zo lastig om er aan te komen? Een aantal jaar geleden kostte een gram online 10 euro en was het maximaal zuiver. Blij dat S.W.I.M. nog een beetje heeft.

De laatste batches zijn al minimaal een jaar oud. Want na dat het April vorig jaar de ban is gegaan zijn alleen nog restpartijen verkocht of pillen. Nu gaan Pillen sowieso langer mee op de markt dan poedervorm dus die kan je nog wel tegenkomen (ook al zijn het oude batches) De kans dat je een batch echte 4fmp/4fa hebt is echter wel heel klein.

Ik raad je aan om sowieso een kleine sample van 150mg in een zakje weg te brengen naar een testcentrum om er zeker van te zijn dat het echt niet de 4fMa variant is.
Die schijnt gewoon ook in ervaring minder te zijn.

De prijs voor een gram is al ruim voorbij de €25 . De laatste 10 gram die ik kocht was voor €150,- en dat was vorige jaar. Ik zou het zo fijn vinden als ik ergens weer een betrouwbare voorraad 4fmp kan aanschaffen. Maar ik heb de hoop opgegeven. Als ik 50 gram zou kopen zou het ook echt zo weg zijn. Zoveel vraag naar.. kan slapend rijk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.vice.com/nl/article/evqwgk/ ... x-in-de-uk

Ik vond dit wel interessant, aangezien het op de vorige pagina over Xanax ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
https://www.vice.com/nl/article/evqwgk/xanxiety-de-epidemie-van-nep-xanax-in-de-uk

Ik vond dit wel interessant, aangezien het op de vorige pagina over Xanax ging.

Jezus wat een sneue emo's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PEPii schreef:
Als we het toch over combi's hebben, hoe is pep met x of x met pep?

Teringlekker! Nice nickname trouwens


Haha thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.


Nee is het frituren van je hersenen toch? Maar wilde het misschien wel een keer uitproberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
https://www.vice.com/nl/article/evqwgk/xanxiety-de-epidemie-van-nep-xanax-in-de-uk

Ik vond dit wel interessant, aangezien het op de vorige pagina over Xanax ging.

Gewoon lekker, jatog. Maar goed, zo'n vaart loopt het hier over het algemeen niet. (Onder andere) Engelsen zijn daar vaak wel wat extremer in en daar is, volgens mij, ook veel meer troep op de markt.

PEPii schreef:
Remi schreef:
Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.


Nee is het frituren van je hersenen toch? Maar wilde het misschien wel een keer uitproberen

Been there, done that. Voor het effect zou ik het nog wel eens doen maar met de 'kennis' van nu ben ik daar wat terughoudender in en zoek ik liever andere alternatieven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Remi schreef:
Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.


Nee is het frituren van je hersenen toch? Maar wilde het misschien wel een keer uitproberen


Been there, done that. Voor het effect zou ik het nog wel eens doen maar met de 'kennis' van nu ben ik daar wat terughoudender in en zoek ik liever andere alternatieven.

Je maakt me op een 1 of andere manier toch nieuwschierig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
PEPii schreef:
Remi schreef:
Speed en xtc combineren is niet echt lekker voor je lichaam. Ik zou het zelf niet doen, net zoals xtc en 4-fa.


Nee is het frituren van je hersenen toch? Maar wilde het misschien wel een keer uitproberen


Been there, done that. Voor het effect zou ik het nog wel eens doen maar met de 'kennis' van nu ben ik daar wat terughoudender in en zoek ik liever andere alternatieven.

Je maakt me op een 1 of andere manier toch nieuwschierig xd


Zelf ook een aantal keer gedaan. Gewoon het xtc gevoel mét energie i.p.v. het energieloze gevoel van xtc alleen (zin om te zitten). Prima combi qua gevoel, echter niet voor je hersenen idd. Maar dit is vooral als je het regelmatig doet. Persoonlijk zou ik liever een andere drug of combi proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om nog even terug te komen op het vorige onderwerp (slapen en drugs):

https://www.vice.com/nl/article/d3dzqv/ ... ienst-hebt
Citaat:
"Buy the ticket, take the ride."

Maar het is toch soms wel chill om Xanax te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 08:22 
 
Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig neem ik altijd eerst gewoon melatonine en 9-12 u na laatste inname een pammetje als ik de volgende dag iets bijzonders heb.

Als ik meerdere vrije dagen erna heb dan laat ik het lekker op z'n beloop en ga ik lekker op de computer gamen.

Bij 4fa hou ik gewoon rekening met 36 uur zonder slaap en als je dat weet is het sowieso op het moment zelf minder heftig en stoor je er niet zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij 4f en x kon / kan ik altijd gewoon heerlijk slapen. Alleen bij pep 1 keer een slapeloze nacht gehad, maar heb daar verder altijd weinig last van gelukkig. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ meer nemen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Bij 4f en x kon / kan ik altijd gewoon heerlijk slapen. Alleen bij pep 1 keer een slapeloze nacht gehad, maar heb daar verder altijd weinig last van gelukkig. xd


Heb het zelf precies andersom! Met pep op slaap ik prima, wat onrustig in het begin maar slaap goed, van de rest daarin tegen altijd plafonddienst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep is flinke drama met slapen ja. Na meer dan vier punten kan ik het wel vergeten, maar ook met minder op is het niet bevorderlijk voor m'n slaap. Als ik flink gezopen heb en een punt of 2 pep op heb, val ik snel in slaap, maar als ik dan een keer wakker word na een uurtje of 4/5 slaap, is het helaas wel klaar met slapen. Gelukkig wel redelijk fit dan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Standaard geen seconde slaap na het gebruik van een upper. Volgens mij heb ik dat zelfs al als ik er alleen nog maar naar kijk. Het zij zo. Probeer altijd nog wel een uurtje of 6 op bed te liggen om mijn lichaam te laten rusten en ben dan op de zondag meestal niet eens heel brak. Heb al wat dingen geprobeerd, maar ik weet van mezelf gewoon dat het er bij hoort. Positieve is wel dat ik zowel tijdens als na gebruik altijd gewoon volle bak kan eten, wat ook heel erg scheelt in de kater / het herstel. Dit kunnen anderen dan weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Standaard geen seconde slaap na het gebruik van een upper. Volgens mij heb ik dat zelfs al als ik er alleen nog maar naar kijk. Het zij zo. Probeer altijd nog wel een uurtje of 6 op bed te liggen om mijn lichaam te laten rusten en ben dan op de zondag meestal niet eens heel brak. Heb al wat dingen geprobeerd, maar ik weet van mezelf gewoon dat het er bij hoort. Positieve is wel dat ik zowel tijdens als na gebruik altijd gewoon volle bak kan eten, wat ook heel erg scheelt in de kater / het herstel. Dit kunnen anderen dan weer niet.

Dit heb ik ook, en van alleen op bed liggen rust ik al heel erg uit.

Mijn vriendin is zo zwaar het tegenovergestelde. Soms ook wel irritant. Als ze na het feest nog een capsule met 100mg 4fa neemt kan ze een kleine 2 uur later doodleuk in slaap vallen als we thuis aankomen en 8-10 uur slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ meer nemen dan.


Thanks voor de tip :P !

Denk overigens dat de hoeveelheid gele rakkers op zo'n dag ook wel helpt, voordat ik aan de x of iets begin.
Vorige  1 ... 1059, 1060, 1061, 1062, 1063, 1064, 1065 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic