Dit heb ik de laatste paar keer ook wel ervaren ja! Normaal word ik altijd een beetje loom en gaat lopen wat lastiger, maar ervaar nu steeds meer het 'trippende' effect. Best vet, maar soms wel heftig ja. 
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar 
Misschien ook niet nee. Vind t altijd wel komisch
Kijk je normaal in third person view dan?RoyAPO wrote:Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar
Nee dat is het gekke. Je kijkt al van jezelf in first person natuurlijk maar met ket ben je er meer van bewust ofzoChroman wrote:Kijk je normaal in third person view dan?RoyAPO wrote:Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar
UFO-view. Die eerste GTA Herinneringen. 
HahahahahahaCruelty wrote:Het heeft me net als hardstyle alleen maar dieper in de put gebracht.
Bij mij wordt mijn mobiel vaak heel erg curved. Ik heb gewoon een Samsung Galaxy S6, maar dan lijkt het net alsof er zo'n grote holling in zit (vanaf de onderkant zou dat dus zo zijn: \_/ ). Dan moet ik de A en de L bijna scheef typen. Is leuk. Vooral als ik met mijn vriendin app en ik zo nuchter mogelijk over wil komen.RoyAPO wrote:Altijd als ik op Mn mobiel ga zitten met ket dan voelt het alsof ik in first person view ernaar kijk. Heel raar
Voor zaterdag mephedrone weten te bemachtigen. Iemand positieve ervaringen met combinaties hiermee? 
Ik heb de uitzending zelf gemist maar recent was er bij Spuiten en Slikken een uitzending over de speekseltest in het verkeer. Wellicht interessant.
https://www.npo.nl/spuiten-en-slikken-l ... _101387189
Hoor trouwens verhalen over Defqon dat niks in Nederland de EHBO meldingen daar overtreft. Geen idee of dat al bekend was maar enkele jaren terug moest er zelfs deel van de nachtprogrammering gecancelled worden door een overvolle ehbo post 
Dat vind ik wel een beetje sterk verhaal. Welk deel van de nachtprogrammering dan? De afterparty? Dat zijn toch wel dingen die het landelijke nieuws halen lijkt mij.RoyAPO wrote:Hoor trouwens verhalen over Defqon dat niks in Nederland de EHBO meldingen daar overtreft. Geen idee of dat al bekend was maar enkele jaren terug moest er zelfs deel van de nachtprogrammering gecancelled worden door een overvolle ehbo post
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Mij is even het verband met de afterparty en de EHBO ontgaan. Want incidenten doen zich nog het meest voor op het camping gedeelte. Verder heb ik dit ook nog nooit online gelezen. Dus je verteld mij in ieder geval wat nieuws.
Ik kan me van al die jaren ook niet herinneren dat er plots iets was geschrapt van het programma. Wel dat er 2 (of 3?) jaar geleden een tent was afgesloten waar nog een after zou plaats vinden, volgens mij de bioscoop. Maar dat was geloof ik omdat die vol water stond.
Wat wél zo is, is dat er altijd erg veel mensen k.o. lagen in de paden naar de 24 uurs-tenten, toen die er nog stonden. Als je daar dan zondagnacht naar toe liep / terug naar je tent liep lagen ze overal in de greppels en reden de karretjes af en aan, haha.
Wat wél zo is, is dat er altijd erg veel mensen k.o. lagen in de paden naar de 24 uurs-tenten, toen die er nog stonden. Als je daar dan zondagnacht naar toe liep / terug naar je tent liep lagen ze overal in de greppels en reden de karretjes af en aan, haha.
Kan het niet zo zijn dat die 24 uurs tent afgesloten was dan? Of ik heb t verkeerd begrepen en de 24-uurstenten worden nu niet meer neergezet vanwege de vele ehbo meldingen.
Maarja, waar het dus voornamelijk om ging is dat defqon altijd veel aandacht nodig heeft qua voorlichting over drugs en vooral slapen. Destijds waren er zoveel problemen doordat mensen gewoon geen slaap pakten. Probleem schijnt nergens zo groot te zijn als op Defqon
En Job ik denk niet dat Q dat op het nieuws wilt hebben haha
Maarja, waar het dus voornamelijk om ging is dat defqon altijd veel aandacht nodig heeft qua voorlichting over drugs en vooral slapen. Destijds waren er zoveel problemen doordat mensen gewoon geen slaap pakten. Probleem schijnt nergens zo groot te zijn als op Defqon
Last edited by RoyAPO on 04 Apr 2018 19:08, edited 1 time in total.
Edit: weg.
Last edited by Joey on 04 Apr 2018 19:15, edited 1 time in total.
Laat maar 
Last edited by RoyAPO on 04 Apr 2018 21:05, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Je kan veel als organisatie uit de pers houden. Maar wanneer het over de volksgezondheid gaat en er een melding bij de de overheidsinstanties is gemaakt (politie/brandweer/ambulance) kan een journalist dit gewoon opvragen (correct me if I'm wrong) en hierover gaan schrijven. Daarom geloof ik die spookverhalen over doden op festivals ook nooit zonder een nieuwsbericht.RoyAPO wrote:Kan het niet zo zijn dat die 24 uurs tent afgesloten was dan? Of ik heb t verkeerd begrepen en de 24-uurstenten worden nu niet meer neergezet vanwege de vele ehbo meldingen.
Mits je echte mephedrone (4mmc) hebt, dan moet je deze niet combinerenmitch0162 wrote:Voor zaterdag mephedrone weten te bemachtigen. Iemand positieve ervaringen met combinaties hiermee?
ThanksRemi wrote:Ik heb de uitzending zelf gemist maar recent was er bij Spuiten en Slikken een uitzending over de speekseltest in het verkeer. Wellicht interessant.
Thanks, heb het tot nu toe alleen nog maar i.c.m. GHB gebruikt. Zaterdag eens kijken hoe het is zonder andere middelen erbij te gebruiken. Ben benieuwd, de combinatie G + meph was al echt zeer goed bevallen!Kevin-Raw wrote:Mits je echte mephedrone (4mmc) hebt, dan moet je deze niet combinerenmitch0162 wrote:Voor zaterdag mephedrone weten te bemachtigen. Iemand positieve ervaringen met combinaties hiermee?De drug op zichzelf is leuk genoeg om heel de avond mee te doen. Als je het toch combineert dan in ieder geval altijd beginnen met Mephedrone. De beste combi vind ik met GHB.
Een vraagje. Ik heb dinsdag een tentamen en ga morgen naar Rebirth. Daar worden wellicht wat puntjes gescoord na een aantal biertjes. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met leren na het gebruiken? Ik heb deze week al veel geleerd, maar mijn hoop is dat ik maandag nog wat kan leren. Zondag heb ik al opgegeven 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 15 days ago
Ik redeneer altijd anders.: Als je tentamen afhangt van 1 dag leren heb je het sowieso al verneukt.PEPii wrote:Een vraagje. Ik heb dinsdag een tentamen en ga morgen naar Rebirth. Daar worden wellicht wat puntjes gescoord na een aantal biertjes. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met leren na het gebruiken? Ik heb deze week al veel geleerd, maar mijn hoop is dat ik maandag nog wat kan leren. Zondag heb ik al opgegeven
In principe zou de stof voor het weekend al vast in je hoofd moeten zitten.
Ik weet niet waar je een tentamen over krijgt maar ik ga er van uit dat je al een tijdje met de stof werkt. Als je goed hebt opgelet zou ik als ik jou was je geen zorgen maken .
Haha thanks voor de info. Het blok duurt 10 weken, dus ik heb al een tijdje met de theorie gewerkt en deze week heb ik geleerd. Dus dat zit wel goedRTM93 wrote:Ik redeneer altijd anders.: Als je tentamen afhangt van 1 dag leren heb je het sowieso al verneukt.PEPii wrote:Een vraagje. Ik heb dinsdag een tentamen en ga morgen naar Rebirth. Daar worden wellicht wat puntjes gescoord na een aantal biertjes. Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met leren na het gebruiken? Ik heb deze week al veel geleerd, maar mijn hoop is dat ik maandag nog wat kan leren. Zondag heb ik al opgegeven
In principe zou de stof voor het weekend al vast in je hoofd moeten zitten.
Ik weet niet waar je een tentamen over krijgt maar ik ga er van uit dat je al een tijdje met de stof werkt. Als je goed hebt opgelet zou ik als ik jou was je geen zorgen maken .