Van plan om voor mijn bachelorwerkstuk een groot panel onderzoek te houden naar de verschillen in drugsgebruik tussen verschillende muziek scenes in Nederland
. Hopelijk kan dit eind dit jaar goedgekeurd worden want vind dit altijd wel erg interessant. We weten ook wel een beetje welke drugs in welke scene gebruikt worden, maar niet in welke scene nou echt de risico gebruikers zitten aangezien bijv niet elke scene zo wijd maatschappelijk bekend staat om z’n drugsgebruik als hardstyle en hardcore. Ik wil mede aan dat onterechte stigma een einde maken en mogelijk problemen oprafelen die nog niet zo 1, 2, 3 waren ontdekt binnen de verschillende scenes.
Lijkt me ook wel interessant om zo’n vragenlijst op te stellen want daar moet je wel goed over nadenken in wat voor een format je dat wilt doen etc. Wil eigenlijk de vragenlijst gaan spammen in grote Facebook groepen met muziek fans van die bepaalde scene
Vond dit wel interessant om even te delen hier
Lijkt me ook wel interessant om zo’n vragenlijst op te stellen want daar moet je wel goed over nadenken in wat voor een format je dat wilt doen etc. Wil eigenlijk de vragenlijst gaan spammen in grote Facebook groepen met muziek fans van die bepaalde scene
Vond dit wel interessant om even te delen hier