Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nouja, je kan best eens in de zoveel tijd een pammetje nemen maar als je met regelmaat een benzo neemt, kan je er vrij gemakkelijk verslaafd aan raken. Er zijn momenteel zo'n 600k mensen in Nederland verslaafd aan benzo's als ik goed opgelet heb bij college xd. Ik vind het vooral bende vanwege de afhankelijkheid die gemakkelijk kan ontstaan


Ah ja oke dat wist ik dan al :P Gebruik het ook maar paar keer per jaar op nachten voor feesten en soms tentamens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2018 06:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch altijd wel een harde confrontatie met jezelf als je na een feest in de spiegel kijkt en je hele kop lijkt 2x smaller :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je niet zoveel drugs gebruiken, Roy. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Moet je niet zoveel drugs gebruiken, Roy. :thumbup:

Het is wel een kenmerk van speed opzich. Nog ff alcohol en slaapgebrek erbij en het feest is compleet. Net bijna flauw gevallen op t werk pff :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Toen ik thuis kwam 04:20 voor de zekerheid 5mg oxazepam genomen. (had rond 20:00 op origins 160mg 4fa gedropt) en dat maakte me echt heerlijk rustig. Merkte direct dat de stress voor werk direct weg ging en heb voldoende kunnen rusten voor m'n werk van zondagmiddag (17:00 - 23:00). Nu heerlijk genieten van m'n vrije dag. Op spierpijn en een dikke vreetkick na nergens last van. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer onverstandig geweest en op HC voor het eerst 6apb gedaan, 110 mg met na 5 uur een redose van 80 mg. Heerlijk goedje hoor, maar dit moet je gewoon niet bijpakken... ging iets te hard en toen dat afzwakte ongegeneerd overgegaan op de X. Een kwartje maar, maar alsnog, kwam hard binnen weer. In het hotel heeel dom 2x een half gedaan nog. Had niet eens veel effect meer, lag vooral extreem met mn kaken te klemmen en met mn ogen te draaien. Muziek was nog wel fijn maar that's it! Voor de rest was alles in mn lichaam op.

Nu weer een grote pauze. Goede les geweest dat je 6apb niet moet bijpakken, het werkt al vreselijk lang. En niet combineren met X.
Ik heb gelukkig schoolvakantie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stevig dagje/nacht gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Zeer onverstandig geweest en op HC voor het eerst 6apb gedaan, 110 mg met na 5 uur een redose van 80 mg. Heerlijk goedje hoor, maar dit moet je gewoon niet bijpakken... ging iets te hard en toen dat afzwakte ongegeneerd overgegaan op de X. Een kwartje maar, maar alsnog, kwam hard binnen weer. In het hotel heeel dom 2x een half gedaan nog. Had niet eens veel effect meer, lag vooral extreem met mn kaken te klemmen en met mn ogen te draaien. Muziek was nog wel fijn maar that's it! Voor de rest was alles in mn lichaam op.

Nu weer een grote pauze. Goede les geweest dat je 6apb niet moet bijpakken, het werkt al vreselijk lang. En niet combineren met X.
Ik heb gelukkig schoolvakantie. :D

6abp is benzo furry toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Lnka schreef:
Zeer onverstandig geweest en op HC voor het eerst 6apb gedaan, 110 mg met na 5 uur een redose van 80 mg. Heerlijk goedje hoor, maar dit moet je gewoon niet bijpakken... ging iets te hard en toen dat afzwakte ongegeneerd overgegaan op de X. Een kwartje maar, maar alsnog, kwam hard binnen weer. In het hotel heeel dom 2x een half gedaan nog. Had niet eens veel effect meer, lag vooral extreem met mn kaken te klemmen en met mn ogen te draaien. Muziek was nog wel fijn maar that's it! Voor de rest was alles in mn lichaam op.

Nu weer een grote pauze. Goede les geweest dat je 6apb niet moet bijpakken, het werkt al vreselijk lang. En niet combineren met X.
Ik heb gelukkig schoolvakantie. :D

6abp is benzo furry toch?

Benzo fury ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:00 
 
Hardtraxxer

Lnka schreef:
En niet combineren met X.

Is juist een heerlijke combi met X haha, alleen moet je niet te veel innemen aangezien het best hard erin klapt inderdaad, 50-70mg max
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen. :love: Dat wordt weer genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen. :love: Dat wordt weer genieten.


Zijn er echt grote verschillen in hoe je je voelt in vergelijking met XTC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Kevin-Raw schreef:
Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen. :love: Dat wordt weer genieten.


Zijn er echt grote verschillen in hoe je je voelt in vergelijking met XTC?


Ja, werking zit tussen coke en de rush van 4f in. Werking is kort. Je blijft lekker helder en scherp, maar toch een heerlijk rush door je lijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel benieuwd, misschien wel een keer uittesten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Wel benieuwd, misschien wel een keer uittesten dan.


Ja alleen in Nederland is het niet of nauwelijks te krijgen. Krijg je altijd 3mmc/4mec (dat is nog legaal) onder je neus geschoven als zogenaamde mephedrone (4mmc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het darkweb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
En het darkweb?


Ja, darkweb is het te verkrijgen. Ik gebruik zelf een e-mailadres waar ik het haal. Al 3 jaar bij dezelfde nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt inderdaad wel goed. Maar wel een exclusief goedje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen. :love: Dat wordt weer genieten.

Mephedrone is toch Miauw/poes??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ja.

Niet mijn favoriet. Nasaal kost het je tussenschotje voor je überhaupt wat voelt en oraal lijkt een wereld van verschil qua werking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg makkelijk te krijgen hier en ook heel populair. Ben er zelf ook niet vies van maar gebruik het zeker niet ieder weekend in tegenstelling tot veel anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Erg makkelijk te krijgen hier en ook heel populair. Ben er zelf ook niet vies van maar gebruik het zeker niet ieder weekend in tegenstelling tot veel anderen.


Erg knap. Ik ben het in 6 jaar tijd nog niet tegengekomen in NL. Ze smeren je altijd 3mmc/4mec aan. Weet je zeker dat het echte 4mmc is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
JB12394 schreef:
Erg makkelijk te krijgen hier en ook heel populair. Ben er zelf ook niet vies van maar gebruik het zeker niet ieder weekend in tegenstelling tot veel anderen.


Erg knap. Ik ben het in 6 jaar tijd nog niet tegengekomen in NL. Ze smeren je altijd 3mmc/4mec aan. Weet je zeker dat het echte 4mmc is?

Nee nooit zeker geweten, iedereen bestempelde het gewoon als Miauw. Zal het de volgende keer eens vragen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2018 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter testen, dan weet je het helemaal zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 02:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Nee nooit zeker geweten, iedereen bestempelde het gewoon als Miauw. Zal het de volgende keer eens vragen :)


Grote kans dat het een soortgelijke cathion is. De meeste zijn nog legaal te verkrijgen op clearweb. 4mmc is helaas heel schaars. Maar als je nooit echte hebt gehad weet je ook niet wat je mist en is 3mmc of 4mec ook best leuk.

Unknown schreef:
Beter testen, dan weet je het helemaal zeker.


Heeft geen zin, bij de gratis testpunten in NL althans. Ze kunnen 3mmc/4mmc niet onderscheiden bij testcentrum, daarnaast kunnen ze (of doen ze) niet het percentage meten (wel bij pep/coke etc) . Enige optie is het opsturen naar ecstasy data in Spanje. Kost 100 dollar. De link is helaas verlopen, had testresultaat van mijn vendor die door de community gezamenlijk is betaald. 95% :innocent:
Vorige  1 ... 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055, 1056 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic