Ah ja oke dat wist ik dan alRoyAPO wrote:Nouja, je kan best eens in de zoveel tijd een pammetje nemen maar als je met regelmaat een benzo neemt, kan je er vrij gemakkelijk verslaafd aan raken. Er zijn momenteel zo'n 600k mensen in Nederland verslaafd aan benzo's als ik goed opgelet heb bij college. Ik vind het vooral bende vanwege de afhankelijkheid die gemakkelijk kan ontstaan
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het is toch altijd wel een harde confrontatie met jezelf als je na een feest in de spiegel kijkt en je hele kop lijkt 2x smaller 
Moet je niet zoveel drugs gebruiken, Roy. 
Het is wel een kenmerk van speed opzich. Nog ff alcohol en slaapgebrek erbij en het feest is compleet. Net bijna flauw gevallen op t werk pffRemi wrote:Moet je niet zoveel drugs gebruiken, Roy.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Toen ik thuis kwam 04:20 voor de zekerheid 5mg oxazepam genomen. (had rond 20:00 op origins 160mg 4fa gedropt) en dat maakte me echt heerlijk rustig. Merkte direct dat de stress voor werk direct weg ging en heb voldoende kunnen rusten voor m'n werk van zondagmiddag (17:00 - 23:00). Nu heerlijk genieten van m'n vrije dag. Op spierpijn en een dikke vreetkick na nergens last van. 
Zeer onverstandig geweest en op HC voor het eerst 6apb gedaan, 110 mg met na 5 uur een redose van 80 mg. Heerlijk goedje hoor, maar dit moet je gewoon niet bijpakken... ging iets te hard en toen dat afzwakte ongegeneerd overgegaan op de X. Een kwartje maar, maar alsnog, kwam hard binnen weer. In het hotel heeel dom 2x een half gedaan nog. Had niet eens veel effect meer, lag vooral extreem met mn kaken te klemmen en met mn ogen te draaien. Muziek was nog wel fijn maar that's it! Voor de rest was alles in mn lichaam op.
Nu weer een grote pauze. Goede les geweest dat je 6apb niet moet bijpakken, het werkt al vreselijk lang. En niet combineren met X.
Ik heb gelukkig schoolvakantie.
Nu weer een grote pauze. Goede les geweest dat je 6apb niet moet bijpakken, het werkt al vreselijk lang. En niet combineren met X.
6abp is benzo furry toch?Lnka wrote:Zeer onverstandig geweest en op HC voor het eerst 6apb gedaan, 110 mg met na 5 uur een redose van 80 mg. Heerlijk goedje hoor, maar dit moet je gewoon niet bijpakken... ging iets te hard en toen dat afzwakte ongegeneerd overgegaan op de X. Een kwartje maar, maar alsnog, kwam hard binnen weer. In het hotel heeel dom 2x een half gedaan nog. Had niet eens veel effect meer, lag vooral extreem met mn kaken te klemmen en met mn ogen te draaien. Muziek was nog wel fijn maar that's it! Voor de rest was alles in mn lichaam op.
Benzo fury ja!stefan_helmond wrote:6abp is benzo furry toch?Lnka wrote:Zeer onverstandig geweest en op HC voor het eerst 6apb gedaan, 110 mg met na 5 uur een redose van 80 mg. Heerlijk goedje hoor, maar dit moet je gewoon niet bijpakken... ging iets te hard en toen dat afzwakte ongegeneerd overgegaan op de X. Een kwartje maar, maar alsnog, kwam hard binnen weer. In het hotel heeel dom 2x een half gedaan nog. Had niet eens veel effect meer, lag vooral extreem met mn kaken te klemmen en met mn ogen te draaien. Muziek was nog wel fijn maar that's it! Voor de rest was alles in mn lichaam op.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Is juist een heerlijke combi met X haha, alleen moet je niet te veel innemen aangezien het best hard erin klapt inderdaad, 50-70mg maxLnka wrote:En niet combineren met X.
Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen.
Dat wordt weer genieten.
Zijn er echt grote verschillen in hoe je je voelt in vergelijking met XTC?Kevin-Raw wrote:Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen.Dat wordt weer genieten.
Ja, werking zit tussen coke en de rush van 4f in. Werking is kort. Je blijft lekker helder en scherp, maar toch een heerlijk rush door je lijf.PEPii wrote:Zijn er echt grote verschillen in hoe je je voelt in vergelijking met XTC?Kevin-Raw wrote:Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen.Dat wordt weer genieten.
Wel benieuwd, misschien wel een keer uittesten dan.
Ja alleen in Nederland is het niet of nauwelijks te krijgen. Krijg je altijd 3mmc/4mec (dat is nog legaal) onder je neus geschoven als zogenaamde mephedrone (4mmc).stefan_helmond wrote:Wel benieuwd, misschien wel een keer uittesten dan.
Ja, darkweb is het te verkrijgen. Ik gebruik zelf een e-mailadres waar ik het haal. Al 3 jaar bij dezelfde nu.stefan_helmond wrote:En het darkweb?
Klinkt inderdaad wel goed. Maar wel een exclusief goedje dus.
Mephedrone is toch Miauw/poes??Kevin-Raw wrote:Weer een nieuwe bestelling echte Mephedrone binnen.Dat wordt weer genieten.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Ja.
Niet mijn favoriet. Nasaal kost het je tussenschotje voor je überhaupt wat voelt en oraal lijkt een wereld van verschil qua werking.
Niet mijn favoriet. Nasaal kost het je tussenschotje voor je überhaupt wat voelt en oraal lijkt een wereld van verschil qua werking.
Erg makkelijk te krijgen hier en ook heel populair. Ben er zelf ook niet vies van maar gebruik het zeker niet ieder weekend in tegenstelling tot veel anderen.
Erg knap. Ik ben het in 6 jaar tijd nog niet tegengekomen in NL. Ze smeren je altijd 3mmc/4mec aan. Weet je zeker dat het echte 4mmc is?JB12394 wrote:Erg makkelijk te krijgen hier en ook heel populair. Ben er zelf ook niet vies van maar gebruik het zeker niet ieder weekend in tegenstelling tot veel anderen.
Nee nooit zeker geweten, iedereen bestempelde het gewoon als Miauw. Zal het de volgende keer eens vragenKevin-Raw wrote:Erg knap. Ik ben het in 6 jaar tijd nog niet tegengekomen in NL. Ze smeren je altijd 3mmc/4mec aan. Weet je zeker dat het echte 4mmc is?JB12394 wrote:Erg makkelijk te krijgen hier en ook heel populair. Ben er zelf ook niet vies van maar gebruik het zeker niet ieder weekend in tegenstelling tot veel anderen.
Grote kans dat het een soortgelijke cathion is. De meeste zijn nog legaal te verkrijgen op clearweb. 4mmc is helaas heel schaars. Maar als je nooit echte hebt gehad weet je ook niet wat je mist en is 3mmc of 4mec ook best leuk.JB12394 wrote: Nee nooit zeker geweten, iedereen bestempelde het gewoon als Miauw. Zal het de volgende keer eens vragen
Heeft geen zin, bij de gratis testpunten in NL althans. Ze kunnen 3mmc/4mmc niet onderscheiden bij testcentrum, daarnaast kunnen ze (of doen ze) niet het percentage meten (wel bij pep/coke etc) . Enige optie is het opsturen naar ecstasy data in Spanje. Kost 100 dollar. De link is helaas verlopen, had testresultaat van mijn vendor die door de community gezamenlijk is betaald. 95%Unknown wrote:Beter testen, dan weet je het helemaal zeker.