Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hekzitter schreef:
Als je een Sligro pas hebt of Makro pas kan je daar gewoon groot inkopen. Kost dan niet zoveel.

Die verkopen maar 1 doos per klant en vaak moet je bij deze producten kunnen aantonen dat het voor je horecazaak is. Nieuwe protocol tegen misbruik van lachgas.


Heb er zonder problemen laatst nog een kunnen meenemen.

Ze verkopen ze bij de Makro in ieder geval achter de service balie nu.

Ik denk dat ze het vooral vragen aan slimme mensen die gelijk meerdere dozen willen en ook ballonnen er bij kopen en op een leeftijd zitten waarvan je klaarblijkelijk ziet dat die geen horeca oid runnen. Dan valt het ook niet een beetje op nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desnoods online inderdaad. Bij meerdere dozen zakt de prijs wel wat denk ik maar je moet wel even de verzendkosten in de gaten houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Desnoods online inderdaad. Bij meerdere dozen zakt de prijs wel wat denk ik maar je moet wel even de verzendkosten in de gaten houden.


Lachgasflessen die in de auto kunnen zijn vaak goedkoper. :) Kan je flink wat ballonnen van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren pas voor het eerst een keer space cake gedaan. Ik vond dit dus echt vele malen chiller dan wiet roken. Kwam helemaal in een creatieve workflow terecht gisteravond. Enige mindere is dat ik moeilijk in slaap kon vallen. Daarnaast ook al 1,5-2 maanden niet de behoefte gehad om wiet te roken en heb het dus ook amper gedaan. Kan nu toch wel zeggen dat ik daar mee gestopt ben, voelt toch wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 05:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zit op werk een beetje door het internet te struinen, en kwam Modafinil tegen als middel wat concentratie kan verbeteren. Een hardtraxxer die hier ervaring mee heeft ( ik heb al gebruikerservaringen gelezen maar ik hecht meer waarde aan jullie ervaringen).

Is het bijvoorbeeld interessant voor game sessies zo nu en dan ?


Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt regelmatig daarvoor gebruikt. Ik weet dat sommige top guilds het doen in World of Warcraft om zo lang mogelijk te spelen en daardoor zo snel mogelijk door een raid te progressen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.ad.nl/buitenland/franse-jus ... ~ac744fbd/
Citaat:
,,Soms ligt er meer poeder op tafel dan op de skibaan’’,
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 10:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zou ik dus echt nooit doen :lol:

Straks denk ik met m'n vage hoofd dat ik wel van de zwarte piste kan en vervolgens een Schumachertje doe.

Vooral als je met keta dr af gaat, dat moet er wel enorm lachwekkend uitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind persoonlijk ook dat als je drugs meeneemt naar vakantie bestemmingen je best wel eens bij jezelf ten rade mag gaan of je gebruik niet uit de hand loopt.. Dat je in een dronken bui ter plekke wat fixed tot daar aan toe. Maar bewust meenemen op vakantie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 03:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik zit op werk een beetje door het internet te struinen, en kwam Modafinil tegen als middel wat concentratie kan verbeteren. Een hardtraxxer die hier ervaring mee heeft ( ik heb al gebruikerservaringen gelezen maar ik hecht meer waarde aan jullie ervaringen).

Is het bijvoorbeeld interessant voor game sessies zo nu en dan ?


Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord :$


Kwam een aantal jaar geleden veel in de media voor als nieuwe uber ritalin voor studenten. Voor mij was de werking bijna hetzelfde. Goede focus, niet snel afgeleid. Voor studeren ideaal. En de uitwerking wat ik bij ritalin nogal kut vind, viel bij Modafinil best mee. Ik gebruikte het voor studeren, dus voor een game sessie zou het ook wel werken om beter te concentreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel eens benieuwd: waar halen jullie je dope vandaan? 'Ouderwets' via een dealer of online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via allemaal verschillende mannetjes. Ik vind maar niemand die alles verkoopt :lol:. Ik weet x wel altijd goedkoop op de kop te tikken :D

Dark web is geen optie meer door de hoge mining fees (minimaal 10 euro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik ben wel eens benieuwd: waar halen jullie je dope vandaan? 'Ouderwets' via een dealer of online?

Dealer.
Maar ik wil wel eens een keer een echte pure brok coke halen (onversneden) maar het lijkt erop dat je dan toch echt via darknet moet aanschaffen. Maar dat is meer een plannetje voor de lange termijn. Zit nu nog in mijn drugsvrije fase . Alweer bijna 2 maand ofzo. ^^ Volgens mij was kerstmiddag de laatste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Remi schreef:
Ik ben wel eens benieuwd: waar halen jullie je dope vandaan? 'Ouderwets' via een dealer of online?

Dealer.
Maar ik wil wel eens een keer een echte pure brok coke halen (onversneden) maar het lijkt erop dat je dan toch echt via darknet moet aanschaffen. Maar dat is meer een plannetje voor de lange termijn. Zit nu nog in mijn drugsvrije fase . Alweer bijna 2 maand ofzo. ^^ Volgens mij was kerstmiddag de laatste keer.

Toch nog een witte kerst voor iemand. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
RTM93 schreef:
Remi schreef:
Ik ben wel eens benieuwd: waar halen jullie je dope vandaan? 'Ouderwets' via een dealer of online?

Dealer.
Maar ik wil wel eens een keer een echte pure brok coke halen (onversneden) maar het lijkt erop dat je dan toch echt via darknet moet aanschaffen. Maar dat is meer een plannetje voor de lange termijn. Zit nu nog in mijn drugsvrije fase . Alweer bijna 2 maand ofzo. ^^ Volgens mij was kerstmiddag de laatste keer.

Toch nog een witte kerst voor iemand. :P

Met 8 man in 6 uur tijd voor 1100€ opgedronken op het terras. Ja de nodige pakketten zijn toen wel onder de tafel door gegaan. Zo af en toe is dat leuk.

Maar af en toe moet je eigen lichaam ook de rust gunnen en tot bezinning komen. Ook mbt alcohol. In heel 2018 is het aantal pijpjes nog op 2 handen te tellen.komt de 24ste wel verandering in trouwens met 3 uur bus voor de boeg. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Ik ben wel eens benieuwd: waar halen jullie je dope vandaan? 'Ouderwets' via een dealer of online?


Via een dealert, helaas stoppen er hier in de buurt veel, of ze zijn een keer gepakt. Óf ze verkopen rotzooi. Oftewel, gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Modafinil is een pagina terug nog ter sprake gekomen. Toen ging het over gamen. Maar mijn vraag is of Hardtraxxers ervaring hebben met modafinil tijdens het leren van tentamens?

En kennen jullie adresjes om het te bestellen zonder te betalen in cryptovaluta? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Modafinil is een pagina terug nog ter sprake gekomen. Toen ging het over gamen. Maar mijn vraag is of Hardtraxxers ervaring hebben met modafinil tijdens het leren van tentamens?

En kennen jullie adresjes om het te bestellen zonder te betalen in cryptovaluta? :)

https://modafinilsupply.nl/

Ik kwam hier op uit. Geen idee of het goed is of niet. nog niet geprobeerd te bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Modafinil is een pagina terug nog ter sprake gekomen. Toen ging het over gamen. Maar mijn vraag is of Hardtraxxers ervaring hebben met modafinil tijdens het leren van tentamens?

En kennen jullie adresjes om het te bestellen zonder te betalen in cryptovaluta? :)


Ik heb op de vorige pagina verteld dat ik het gebruikte voor tentamens. En nee ik heb geen adres voor je zonder te betalen in crypto :P

En op de vraag van Remi, ligt eraan welke drug. pep/coke/pillen gewoon in de buurt, overige drugs vooral op het darknet. Ik gebruik eigenlijk altijd Dream Market op het darkweb. Laatste tijd is hij weer wat stabieler gelukkig. Tor browser downloaden en 7ep7acrkunzdcw3l.onion intoetsen :) Overige darkmarkets zijn te vinden op www.dnstats.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PEPii schreef:
Modafinil is een pagina terug nog ter sprake gekomen. Toen ging het over gamen. Maar mijn vraag is of Hardtraxxers ervaring hebben met modafinil tijdens het leren van tentamens?

En kennen jullie adresjes om het te bestellen zonder te betalen in cryptovaluta? :)

https://modafinilsupply.nl/

Ik kwam hier op uit. Geen idee of het goed is of niet. nog niet geprobeerd te bestellen.


Ja kwam ik op uit, moet je voor minimaal 100 euro bestellen al wil je met iDEAL betalen :mad:
Zit ik straks met 40 pillen opgescheept haha

Kevin-Raw schreef:
PEPii schreef:
Modafinil is een pagina terug nog ter sprake gekomen. Toen ging het over gamen. Maar mijn vraag is of Hardtraxxers ervaring hebben met modafinil tijdens het leren van tentamens?

En kennen jullie adresjes om het te bestellen zonder te betalen in cryptovaluta? :)


Ik heb op de vorige pagina verteld dat ik het gebruikte voor tentamens. En nee ik heb geen adres voor je zonder te betalen in crypto :P


Dat is nou jammer haha. Maar hoe heb jij het dan verkregen? Betaald via crypto?
En wat was jouw dosis die je nam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb het toen verkregen via darknet, geen idee hoeveel mg ze waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het zelf niet getest en het berust puur op eigen speculaties, maar via darknet kun je, denk ik, rekenen op betere kwaliteit dan het spul van de straatdealer. Dit omdat ze werken met een rating-systeem. Die dealer op de straat heeft daarin toch wat meer 'macht' omdat men daar toch wel terug komt, zeker als hij de enige in de buurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 14:00 
 
Hardtraxxer

Denk ook dat op het Darknet er over het algemeen alleen grotere spelers zitten, die dus dichter bij de bron zitten en dus puurder spul inkopen dan die ene gozer in de buurt die het via via haalt. Echter moet je het natuurlijk altijd laten testen, zowel de grote spelers als die ene gozer in de buurt kunnen zich wel eens vergissen en wat anders leveren dan je had verwacht (of dit expres doen om meer winst te maken, natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
RTM93 schreef:
Kan niet slapen, en dat komt niet door drugs. Denk ik. Effe een pammetje voor de rust en morge 12u met de bus. Na een middag vol crisis, en een crisisberaad heeft mister party-vervoer als het goed is een oplossing gevonden zodat we voor avio binnen zijn. Tot morgen :worship:

Kan beter een paar biertjes achterover tikken dan een pammetje :P. Bende dat het is



Na het lezen van origins topic was ik toch even benieuwd hier naar, aangezien ik heel situationeel nog wel eens temazepan neem, kan iemand toelichten wat roy bedoelt? of roy zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, je kan best eens in de zoveel tijd een pammetje nemen maar als je met regelmaat een benzo neemt, kan je er vrij gemakkelijk verslaafd aan raken. Er zijn momenteel zo'n 600k mensen in Nederland verslaafd aan benzo's als ik goed opgelet heb bij college xd. Ik vind het vooral bende vanwege de afhankelijkheid die gemakkelijk kan ontstaan
Vorige  1 ... 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054, 1055 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic