Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je daar wetenschappelijke onderbouwing voor? Ik heb in een drugs groep op Facebook gelezen dat t vooral een commercieel praatje is van de fabrikant. Dit zeiden de mensen die er genoeg verstand van hebben naar mijn mening. Meen ook een verwijzing naar een wetenschappelijk artikel te hebben gezien
Er zit gewoon psilocybine (en een kleinere hoeveelheid psilocine) in truffels dat omgezet wordt naar psilocine, de werkzame stof in de hersenen. Het is niet zo dat er nog meerdere stoffen in zitten die veel effect hebben zoals bij wiet met alle cannabinoiden

Truffels zijn daarnaast ook een natuurlijk product dus ze verschillen eigenlijk bijna per bakje qua inhoud. Je zou zomaar eens een bakje kunnen krijgen waar je een stuk minder van merkt (dit laatste is wel een eigen hypothese, ben niet op de hoogte van de kwaliteitsverschillen tussen batches )

Geloof natuurlijk wel dat de dosering voor verschillende effecten kan zorgen

Maarja, als je wilt geloven dat truffels verschillende effecten kunnen hebben, geloof dat dan vooral. Dat maakt je trips misschien alleen maar leuker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 04:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Iemand hier ervaring met DMT?


Yes, meerdere keren gedaan. Echt heel geweldig :love: Wel heftig als je weinig ervaring hebt met tripmiddelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
TSFH schreef:
Iemand hier ervaring met DMT?


Yes, meerdere keren gedaan. Echt heel geweldig :love: Wel heftig als je weinig ervaring hebt met tripmiddelen


Heb een beetje research gedaan. Lijkt me echt onwijs gaaf! Wel ook gelezen en gehoord dat het pas echt vet wordt als je de 'Breakthrough' daadwerkelijk haalt. Dit is alleen best lastig omdat je voorafgaand een soort near-death experience ervaart, wat voor veel mensen een beetje voor paniek kan zorgen en hen weerhoudt de laatste hit te nemen. Heb jij wel de breakthrough gehaald?

Heb zelf alleen nog maar truffels gedaan, binnenkort ga ik 2cb proberen en dan langzaam naar de LSD. Daarna een goed moment voor DMT denk ik? Of is DMT minder heftig dan LSD. Ik weet dat bij LSD de trip wel minder is, maar wel langer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Heb je daar wetenschappelijke onderbouwing voor? Ik heb in een drugs groep op Facebook gelezen dat t vooral een commercieel praatje is van de fabrikant. Dit zeiden de mensen die er genoeg verstand van hebben naar mijn mening. Meen ook een verwijzing naar een wetenschappelijk artikel te hebben gezien
Er zit gewoon psilocybine (en een kleinere hoeveelheid psilocine) in truffels dat omgezet wordt naar psilocine, de werkzame stof in de hersenen. Het is niet zo dat er nog meerdere stoffen in zitten die veel effect hebben zoals bij wiet met alle cannabinoiden

Truffels zijn daarnaast ook een natuurlijk product dus ze verschillen eigenlijk bijna per bakje qua inhoud. Je zou zomaar eens een bakje kunnen krijgen waar je een stuk minder van merkt (dit laatste is wel een eigen hypothese, ben niet op de hoogte van de kwaliteitsverschillen tussen batches )

Geloof natuurlijk wel dat de dosering voor verschillende effecten kan zorgen

Maarja, als je wilt geloven dat truffels verschillende effecten kunnen hebben, geloof dat dan vooral. Dat maakt je trips misschien alleen maar leuker :)


Hier ben ik het wel een keertje met je eens Roy. Al vaak geprobeerd aan mensen uitleggen dat overal dezelfde werkzame stof in zit. Maar als jij een trip begint met de mindset dat je van een bepaald merk/soort meer lackicks krijgt, gebeurd dat ook daadwerkelijk. Goed voorbeeld van Placebo effect eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow dit wist ik niet! Dat er dezelfde stof overal in zit dat wist ik wel, maar dan kan je net zo goed de goedkoopste soort kopen en daar net zo lekker op gaan dan een duurdere "sterkere" soort. Althans dat is wat ik begrijp uit jou verhaal.
Maar is het dan niet zo dat er per soort een andere hoeveelheid psilocibine in zit? Waardoor grotere hoeveelheden andere uitwerkingen op je trip hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ow dit wist ik niet! Dat er dezelfde stof overal in zit dat wist ik wel, maar dan kan je net zo goed de goedkoopste soort kopen en daar net zo lekker op gaan dan een duurdere "sterkere" soort. Althans dat is wat ik begrijp uit jou verhaal.
Maar is het dan niet zo dat er per soort een andere hoeveelheid psilocibine in zit? Waardoor grotere hoeveelheden andere uitwerkingen op je trip hebben?


Ik denk dat de prijs vooral afhankelijk is van de sterkte. Verder weet ik niet goed wat sommige soorten duurder maken. Misschien dat ze minder schommelen qua sterkte, durf ik je niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik meen ergens gelezen te hebben dat de duurdere soorten over t algemeen gemiddeld zo’n 15% hoger gedoseerd zijn dan de goedkopere soorten. Ik koop dus lekker een goedkopere soort volgende keer en neem gewoon de normale dosis van 10 g
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat ik even in een drugsvrije periode zit maar ik zou het ook wel weer eens trekken om een avondje thuis te trippen. Kom daar, straks in het festivalseizoen, toch minder aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Het is dat ik even in een drugsvrije periode zit maar ik zou het ook wel weer eens trekken om een avondje thuis te trippen. Kom daar, straks in het festivalseizoen, toch minder aan toe.


Truffels kan je toch doen? is puur natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:51 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Het is dat ik even in een drugsvrije periode zit.


Jij ook al? Ik ook :D

En dat voelt uitstekend. Wilde misschien wat bestellen voor Carnaval maar uiteindelijk toch afgekapt. Voel me nu top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het is dat ik even in een drugsvrije periode zit maar ik zou het ook wel weer eens trekken om een avondje thuis te trippen. Kom daar, straks in het festivalseizoen, toch minder aan toe.


Nou. Zeer toevallig ben ik daar ook wel voor te porren, broer. Dus we kunnen jouw principes wel even opzij schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Jij ook al? Ik ook :D

En dat voelt uitstekend. Wilde misschien wat bestellen voor Carnaval maar uiteindelijk toch afgekapt. Voel me nu top.

Ik geef je daar wel een punt. Geen probleem. (Ik wilde zeggen: "geen punt" maar dat is het natuurlijk juist wel whehehe)


ErikZ schreef:
Truffels kan je toch doen? is puur natuurlijk

RomanAnthony schreef:
Nou. Zeer toevallig ben ik daar ook wel voor te porren, broer. Dus we kunnen jouw principes wel even opzij schuiven.

No, mi mang. Ik blijf bij mijn plan. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Hard4Us schreef:
Jij ook al? Ik ook :D

En dat voelt uitstekend. Wilde misschien wat bestellen voor Carnaval maar uiteindelijk toch afgekapt. Voel me nu top.

Ik geef je daar wel een punt. Geen probleem. (Ik wilde zeggen: "geen punt" maar dat is het natuurlijk juist wel whehehe)


ErikZ schreef:
Truffels kan je toch doen? is puur natuurlijk

RomanAnthony schreef:
Nou. Zeer toevallig ben ik daar ook wel voor te porren, broer. Dus we kunnen jouw principes wel even opzij schuiven.

No, mi mang. Ik blijf bij mijn plan. :cool:


Godver xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Kevin-Raw schreef:
TSFH schreef:
Iemand hier ervaring met DMT?


Yes, meerdere keren gedaan. Echt heel geweldig :love: Wel heftig als je weinig ervaring hebt met tripmiddelen


Heb een beetje research gedaan. Lijkt me echt onwijs gaaf! Wel ook gelezen en gehoord dat het pas echt vet wordt als je de 'Breakthrough' daadwerkelijk haalt. Dit is alleen best lastig omdat je voorafgaand een soort near-death experience ervaart, wat voor veel mensen een beetje voor paniek kan zorgen en hen weerhoudt de laatste hit te nemen. Heb jij wel de breakthrough gehaald?

Heb zelf alleen nog maar truffels gedaan, binnenkort ga ik 2cb proberen en dan langzaam naar de LSD. Daarna een goed moment voor DMT denk ik? Of is DMT minder heftig dan LSD. Ik weet dat bij LSD de trip wel minder is, maar wel langer


Ja heb ik zeker gehaald. DMT is best lastig om te gebruiken, maar ik vind de bijna doodervaringen best leuk. K-hole bereiken enzo vind ik juist vet en raak nooit in paniek. Met een glazenpijp verneukt je het al snel. Omdat hij al verbrand bij een temperatuur van 50 graden uit mijn hoofd. Staat op internet genoeg hoe je het het beste kan nuttigen.
DMT vond ik persoonlijk minder heftig, vooral door de werkingsduur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak je voor een k-hole capsules keta? Nasaal is dat wel moeilijker aangezien je neus ook maar een bepaalde hoeveelheid kan opnemen in de tijd dat je snuift. De rest 'glijdt' door naar je maag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maak je voor een k-hole capsules keta? Nasaal is dat wel moeilijker aangezien je neus ook maar een bepaalde hoeveelheid kan opnemen in de tijd dat je snuift. De rest 'glijdt' door naar je maag.


Capsule in je reet stoppen denk ik? Kun je ook met een sleutel proberen maar dat is zo smerig voor de volgende wiheihaiha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Maak je voor een k-hole capsules keta? Nasaal is dat wel moeilijker aangezien je neus ook maar een bepaalde hoeveelheid kan opnemen in de tijd dat je snuift. De rest 'glijdt' door naar je maag.


Capsule in je reet stoppen denk ik? Kun je ook met een sleutel proberen maar dat is zo smerig voor de volgende wiheihaiha.


:lol: :lol: ik ben zo sneu dat ik hier nog echt om moet lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Maak je voor een k-hole capsules keta? Nasaal is dat wel moeilijker aangezien je neus ook maar een bepaalde hoeveelheid kan opnemen in de tijd dat je snuift. De rest 'glijdt' door naar je maag.


Capsule in je reet stoppen denk ik? Kun je ook met een sleutel proberen maar dat is zo smerig voor de volgende wiheihaiha.


Godverdomme Ramon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb daar ook hardop om gelachen :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Maak je voor een k-hole capsules keta? Nasaal is dat wel moeilijker aangezien je neus ook maar een bepaalde hoeveelheid kan opnemen in de tijd dat je snuift. De rest 'glijdt' door naar je maag.


Capsule+nasaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Iemand een goede, betrouwbare en niet te dure leverancier voor Lachgas?

Delete deze post maar als dit niet mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een Sligro pas hebt of Makro pas kan je daar gewoon groot inkopen. Kost dan niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 19:10 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Als je een Sligro pas hebt of Makro pas kan je daar gewoon groot inkopen. Kost dan niet zoveel.


Thanks, gaan we eens naar op zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Als je een Sligro pas hebt of Makro pas kan je daar gewoon groot inkopen. Kost dan niet zoveel.

Die verkopen maar 1 doos per klant en vaak moet je bij deze producten kunnen aantonen dat het voor je horecazaak is. Nieuwe protocol tegen misbruik van lachgas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 00:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hekzitter schreef:
Als je een Sligro pas hebt of Makro pas kan je daar gewoon groot inkopen. Kost dan niet zoveel.

Die verkopen maar 1 doos per klant en vaak moet je bij deze producten kunnen aantonen dat het voor je horecazaak is. Nieuwe protocol tegen misbruik van lachgas.


Jup. Anders gewoon https://www.slagroompatronen.nl/ of je koopt gewoon een lachgasfles http://lachgaskoning.nl/shop/lachgas-ko ... gas-kopen/
Vorige  1 ... 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053, 1054 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic