Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vanaf VWAB tot Shockerz, maandje of 2, drugspauze gehad. Vanaf Shockerz tot Karnaval Festival heb ik weer hetzelfde doel, daarna gaan we weer langzaam richting de festivals. Ik moet me dus proberen te gedragen met oudjaar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nog goeie begaai-plannen voor Oud & Nieuw?

Zelf pep bij de Freaqshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nog goeie begaai-plannen voor Oud & Nieuw?

Zelf pep bij de Freaqshow


Vorig jaar heel de middag in het café gezeten. Al lekker aangeschoten aan het avondeten bij mijn ouders. Half de avond besloten om samen met iemand (misschien wel van hier, zeg niet wie :whistle: ) wat pep naar binnen te werken, alvorens ik nog een paar thuisfeestjes had bij vrienden (die hopelijk niet door hadden dat ik dat had gedaan). Eerste en laatste keer dat ik pep buiten een feestje om heb gebruikt. Heel de nacht door blijven drinken en tot 7 uur in de stad geweest. Rond een uurtje of 5 / half 6 's ochtends haalde de alcohol de pep in. Nog nooit zo'n zieke kater gehad de dag erna, allemachtig.

Dus lang verhaal kort: nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan het beter op een redelijke hoeveelheid alcohol houden en een klein beetje pep. Daar ga ik wel echt lekker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Je kan het beter op een redelijke hoeveelheid alcohol houden en een klein beetje pep. Daar ga ik wel echt lekker op


Ja. Maar O&N = veel zuipen. En omdat ik eind van de middag al redelijk beschonken was, zag ik het mezelf niet lang volhouden 's nachts aangezien ik de rest van de dag ook alleen nog maar ging drinken. Dus vandaar de beslissing. Wat ik dit jaar dus niet meer ga herhalen, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat snap ik. Vooral geen drugs gebruiken nee want dat advies gaat niet op dan xd. Wel zin in oud en nieuw hier op het complex. Schijnt een groot feest te zijn hier met vreugdevuren en feesten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
ErikZ schreef:
Nog goeie begaai-plannen voor Oud & Nieuw?

Zelf pep bij de Freaqshow


Vorig jaar heel de middag in het café gezeten. Al lekker aangeschoten aan het avondeten bij mijn ouders. Half de avond besloten om samen met iemand (misschien wel van hier, zeg niet wie :whistle: ) wat pep naar binnen te werken, alvorens ik nog een paar thuisfeestjes had bij vrienden (die hopelijk niet door hadden dat ik dat had gedaan). Eerste en laatste keer dat ik pep buiten een feestje om heb gebruikt. Heel de nacht door blijven drinken en tot 7 uur in de stad geweest. Rond een uurtje of 5 / half 6 's ochtends haalde de alcohol de pep in. Nog nooit zo'n zieke kater gehad de dag erna, allemachtig.

Dus lang verhaal kort: nee.

Dit klinkt precies als mijn dag vorig jaar. O, huh. :oh:

Ik heb mezelf dus voorgenomen om niet te peppen met oudjaar maar ik ken mezelf, als er dan eenmaal 10 bier in zit en het is nog maar 8 uur 's avonds dan is de verleiding toch wel groot.

Citaat:
Rond een uurtje of 5 / half 6 's ochtends haalde de alcohol de pep in. Nog nooit zo'n zieke kater gehad de dag erna, allemachtig.

Voelde me vorig jaar ook erg verneukt inderdaad maar zoals ik hier boven al zeg: ik ken mezelf. En jou. Dus als het straks eenmaal zo ver is.. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 16:42 
 
Hardtraxx Elite

Ff n tijdje helemaal niks gaan gebruiken. Katers vallen me op de een of andere manier best zwaar, en das t niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n mooi verhaal hier boven gezet maar ik heb gefaald :-(
Ach. Gelukkig nieuwjaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zo'n mooi verhaal hier boven gezet maar ik heb gefaald :-(
Ach. Gelukkig nieuwjaar

Hahahaha ook precies om 8 uur even een berichtje plaatsen. Geniet ervan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zo'n mooi verhaal hier boven gezet maar ik heb gefaald :-(
Ach. Gelukkig nieuwjaar

Trots
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2018 02:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een hele rustige, saaie oud & nieuw gehad maar helemaal niet erg, had er gewoon niet zo'n zin in. Na 4 bier rond 2:00 gaan slapen haha. Mn vriend ging echter een hele andere kant op, kwam om 13:00 thuis, ergens beland waar de middelen in overvloed aanwezig waren maar heeft zich nog redelijk weten in te houden. Ik wacht gewoon nog tot het volgende feestje eind februari, HC (L) en dan lekker in alle rust bijkomen in het hotel vlak ernaast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Remi schreef:
Zo'n mooi verhaal hier boven gezet maar ik heb gefaald :-(
Ach. Gelukkig nieuwjaar

Hahahaha ook precies om 8 uur even een berichtje plaatsen. Geniet ervan :lol:

Haha shit, dit was puur toeval :lol:
Maar man man, wat een ellende. En nog steeds. Om 15:00 uur beginnen in de kroeg en vrijwel zonder pauze doorgegaan tot 07:00. Ik kon 1 januari he-le-maal niks en ben nog steeds ontzettend naar de klote. Heb nu maar een alcoholpauze ingelast tot de carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja pep en alcohol kunnen een bitch zijn. Je kan maar beter voorzichtig doen met die combi xd

Ander onderwerp. Welke muziek vinden jullie leuk om bij te trippen? Ik heb zelf wel gemerkt dat er verschil zit in de muziek die ik chill vind wanneer je het vergelijkt met ket en truffels bijvoorbeeld. Aan de ket vind ik de Interstellar muziek bijv heeel erg nice en aan de truffels vond ik t juist weer beetje saai ofzo. Toen had ik liever techno (aan de ket ook heel nice) en nummers als Inner Peace van Wasted Penguinz.

Benieuwd naar jullie voorkeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Tja pep en alcohol kunnen een bitch zijn. Je kan maar beter voorzichtig doen met die combi xd

Ander onderwerp. Welke muziek vinden jullie leuk om bij te trippen? Ik heb zelf wel gemerkt dat er verschil zit in de muziek die ik chill vind wanneer je het vergelijkt met ket en truffels bijvoorbeeld. Aan de ket vind ik de Interstellar muziek bijv heeel erg nice en aan de truffels vond ik t juist weer beetje saai ofzo. Toen had ik liever techno (aan de ket ook heel nice) en nummers als Inner Peace van Wasted Penguinz.

Benieuwd naar jullie voorkeuren








De eerste 2 met Truffels :love: die van Vini Vici met 2CB :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Deze is zo trippend met lachgas, een echte aanrader :P. Staat vaak zat op bij 'n aftertje met lachgas
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Deze is zo trippend met lachgas, een echte aanrader :P. Staat vaak zat op bij 'n aftertje met lachgas



Deze zetten wij altijd op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben het hele Geck-O album geluisterd tijdens een LSD-trip, denk dat dit ook meteen het meest intense deel van de trip is geweest. Alsof de muziek ervoor gemaakt is :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Deze is zo trippend met lachgas, een echte aanrader :P. Staat vaak zat op bij 'n aftertje met lachgas




Vanaf minuut 4 moet je beginnen met inademen. Echt een zwaar wtf moment krijg je dan xd



Deze wil ik de volgende keer proberen. Vanaf 5.14 ongeveer hier.

Tis natuurlijk zelf uitproberen wat je fijn vindt om te luisteren. Paar voorbeelden die ik sowieso fijn vind (zelfs als ik nuchter ben):





Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier ervaring met DMT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Iemand hier ervaring met DMT?


Persoonlijk niet maar advies dit filmpje:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TSFH schreef:
Iemand hier ervaring met DMT?


Persoonlijk niet maar advies dit filmpje:



Ja die had ik al gezien. Ben benieuwd of hier mensen het wel eens gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog niet gedaan maar staat wel op mn lijstje.

Afgelopen zaterdag voor de vierde keer truffels gedaan, blijft leuk.
Hadden een variant die vooral filosofische werking heeft. Dus leuke, interessante en openbarende gesprekken gehad met z'n drieën.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Ook nog niet gedaan maar staat wel op mn lijstje.

Afgelopen zaterdag voor de vierde keer truffels gedaan, blijft leuk.
Hadden een variant die vooral filosofische werking heeft. Dus leuke, interessante en openbarende gesprekken gehad met z'n drieën.

Truffels hebben allemaal dezelfde uitwerking. Het is maar net hoe je mind set ernaartoe staat :thumbup:. Bevat allemaal psilocybine en het schijnt dat de sterke soorten geen eens veel verschillen van de lichtere
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zamble schreef:
Ook nog niet gedaan maar staat wel op mn lijstje.

Afgelopen zaterdag voor de vierde keer truffels gedaan, blijft leuk.
Hadden een variant die vooral filosofische werking heeft. Dus leuke, interessante en openbarende gesprekken gehad met z'n drieën.

Truffels hebben allemaal dezelfde uitwerking. Het is maar net hoe je mind set ernaartoe staat :thumbup:. Bevat allemaal psilocybine en het schijnt dat de sterke soorten geen eens veel verschillen van de lichtere


Dit is dus niet waar. De verschillende soorten truffels hebben wel degelijk een andere soort bijwerking. De ene truffel heeft meer effect op je lach-kicks, de andere op je visuele aspect, de ene weer je bodyload etc. De zwaardere hebben juist hoog effect op al deze kenmerken en verschillen dus zeker niet van de lichtere.
Wel is het zo dat je mindset je trip anders laat ervaren.
Vorige  1 ... 1047, 1048, 1049, 1050, 1051, 1052, 1053 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic