Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 19:03 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Ik heb dat voornamelijk nog met bong hits. Wat kan dat naar zijn zeg pff. Je hebt dan ook bij elke keer hoesten het idee dat je nog meer stoned wordt xd. Maar ik ben dan ook wel gevoelig voor wiet. Als ik zie wat mijn vrienden allemaal af roken. Dat hou ik echt niet bij

Een bong gebruiken is altijd leuk, heb hier een glazen bong staan en als ik daar zo'n 4-5 bong hits van neem dan slaap ik als een roos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stealsyourpizza schreef:
RoyAPO schreef:
Ik heb dat voornamelijk nog met bong hits. Wat kan dat naar zijn zeg pff. Je hebt dan ook bij elke keer hoesten het idee dat je nog meer stoned wordt xd. Maar ik ben dan ook wel gevoelig voor wiet. Als ik zie wat mijn vrienden allemaal af roken. Dat hou ik echt niet bij

Een bong gebruiken is altijd leuk, heb hier een glazen bong staan en als ik daar zo'n 4-5 bong hits van neem dan slaap ik als een roos :lol:

Ja als ik een baksteen 5 keer tegen mijn kop mep slaap ik ook als een roos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter kunnen = zelf doen en posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 20:58 
 
Hardtraxx Elite

Hahaha paperclip, you made my day. 5 minuten stuk gelegen om je reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahaha always happy to help xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Ja als ik een baksteen 5 keer tegen mijn kop mep slaap ik ook als een roos.


Die Rus had maar 4 baksteenslagen nodig om in slaap te vallen. :thumbup: Met 5 moet het dus zeker lukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
paperclip schreef:
Ja als ik een baksteen 5 keer tegen mijn kop mep slaap ik ook als een roos.


Die Rus had maar 4 baksteenslagen nodig om in slaap te vallen. :thumbup: Met 5 moet het dus zeker lukken!

Stealsyourpizza doelde op 4 a 5.. ik zette dus hoog in, maar duidelijk dat 4 al genoeg was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
ErikZ schreef:
Als je nooit rookt en je doet het 1x goed dan hoest je je de longen uit je lijf waarschijnlijk :P


Had nog nooit gerookt voor mijn eerste joint. Na de eerste trek een minuut of 5 staan hoesten. xd


Pff hier hetzelfde probleem, wat kut zeg. Vervolgens ook vet veel last van mn keel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het drugsgebruik op trance feesten? Wordt daar ook veel gebruikt en wat is precies het effect op die muziek? Iemand hier ervaring mee?


Hoewel ikzelf geen hard drugs gebruik, en over die beleving dus niets kan zeggen, kan ik vertellen dat, net als op hardstyle feesten, het overgrote deel van het publiek gebruikt. Het leeftijdsgemiddelde is echter vele malen hoger (25 tot 40 jaar), maar de sfeer op zo'n feest is echt top. Laagdrempelig en gezellig.

Live is trance overigens (met name die Who's afraid of 138 op ASOT) echt snoei en snoeihard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 18:00 
 
Hardtraxxer

Op try before you die + after locatie 2,5g pep+145mg pil+ een gokwaardige hoeveelheid aan Pure MDMA, moet zeggen dat ik me nog nooit zo lekker heb gevoeld op een feest, de combinatie daarvan zou ik niet op elke feest doen maar voor die ene keer mag je wel goed naar de klote gaan :lol: en nee, ik wil het niemand aanraden om het zelfde te doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stealsyourpizza schreef:
Op try before you die + after locatie 2,5g pep+145mg pil+ een gokwaardige hoeveelheid aan Pure MDMA, moet zeggen dat ik me nog nooit zo lekker heb gevoeld op een feest, de combinatie daarvan zou ik niet op elke feest doen maar voor die ene keer mag je wel goed naar de klote gaan :lol: en nee, ik wil het niemand aanraden om het zelfde te doen ;)

2,5 gram pep?? volgend jaar nog wakker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 19:36 
 
Hardtraxxer

Seeker Of Fire schreef:
stealsyourpizza schreef:
Op try before you die + after locatie 2,5g pep+145mg pil+ een gokwaardige hoeveelheid aan Pure MDMA, moet zeggen dat ik me nog nooit zo lekker heb gevoeld op een feest, de combinatie daarvan zou ik niet op elke feest doen maar voor die ene keer mag je wel goed naar de klote gaan :lol: en nee, ik wil het niemand aanraden om het zelfde te doen ;)

2,5 gram pep?? volgend jaar nog wakker?

Nee hoor, heb vannacht best goed geslapen en ik voel me niet echt brak ofzo :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knap
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stealsyourpizza schreef:
Nee hoor, heb vannacht best goed geslapen en ik voel me niet echt brak ofzo :clap:

Ik lag voor minder wakker vannacht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is dat
a) slechte pep
b) geen pep
c) een goede hoeveelheid M die je naar dromenland heeft gebracht

Mocht het onverhoopt toch pep zijn dan zal je neus ook wel gortig schraal zijn van de 2,5 gram die je naar binnen hebt gewerkt. Als je dan je neus niet schoon hebt gemaakt is dat ook niet best :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Meer dan 2gr pep in korte tijd is de reden geweest dat ik er ooit mee ben gestopt. bijna gestikt in mijn eigen kots en een week lang ziek geweest. Ook ruim 52 uur wakker geweest door dat spul. nu al bijna 4 jaar niet meer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 18:19 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Dan is dat
a) slechte pep
b) geen pep
c) een goede hoeveelheid M die je naar dromenland heeft gebracht

Mocht het onverhoopt toch pep zijn dan zal je neus ook wel gortig schraal zijn van de 2,5 gram die je naar binnen hebt gewerkt. Als je dan je neus niet schoon hebt gemaakt is dat ook niet best :lol:

Mijn neus is inderdaad goed shraal op het moment, moet wel even vermelden dan de M ook goed sterk was, mss is dat wel de reden dat ik wel redelijk goed kon slapen, op de after had ik mn laatse punt rond 14:30 gepakt aangezien ik een goede vriendin moest ophalen (Ze kon van een afstand al zien dat ik goed strak stond :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

met een paar goede sleutelpunten pep moet ik al noodgedwongen een nacht overslaan. Laat staan 2.5 gram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
met een paar goede sleutelpunten pep moet ik al noodgedwongen een nacht overslaan. Laat staan 2.5 gram.


Als ik het zakje alleen al zie liggen is het voor mij al onbegonnen werk. Veel te gevoelig voor dat spul qua slapen. Ach. Wij zaten na Q-Base in de bus terug richting het vakantiepark tegenover een gast die voor zijn verjaardag een meter (pak 'm beet) pep had gekregen voor zijn vrienden. En die snoof die in een keer op. Hij had het bewijs op zijn telefoon staan in de vorm van een mooi filmpje, haha. Mooie vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff 2,5 gram... ik ga na 300-400 Mg na een tijdje al slecht

Zou zelf trouwens stoppen met de pep maar ik merk dat ik de laatste tijd de ‘sweet spot’ qua dosering heb gevonden. Er zit voor mij een klein verschil tussen goed gaan en slecht gaan bij speed. Hou het nu over de gehele nacht op 4 punten en ik zorg ervoor dat ik niet te laat neem. Dan blijft het gejaagde kut gevoel zoveel mogelijk beperkt. Al blijft slapen nog steeds een flink probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar met een beetje fatsoenlijke pep slaap je gewoon niet. En je kan mij niet vertellen dat je met 2,5gr gebruikt hebt dat je dan normaal kan slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 23:35 
 
Hardtraxxer

pim__ schreef:
Maar met een beetje fatsoenlijke pep slaap je gewoon niet. En je kan mij niet vertellen dat je met 2,5gr gebruikt hebt dat je dan normaal kan slapen.

Heb nooit gezegd normaal :aww: 2.5 na zo'n hoeveelheid is al goed genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, hij is 19. Laten we het daar maar op houden. Als je een paar jaar ouder bent zul je wel inzien dat dit niet verstandig of stoer was. (En 2,5 gram misschien ook wel wat overdreven.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaapie wil het wel heel graag delen. "Verstand met de jaren" geldt niet voor iedereen
Vorige  1 ... 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic