Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag mannen babyshower gehad, de avond begon met bier/vlees/games en eindigde in de stad.

Doordat het biertempo erg hoog lag met zijn alle puntje pep op, weer ''nuchter'' daardoor en gamen ging top (Desinty 2 PvP) xd

Rond 03:00 in de stad naar de plee waar een vriend vroeg of ik nog wat wilde, ze waren namelijk nieuwe wezen halen 2 uur daarvoor en best lang weggeweest.

In de plee neem ik een punt en voelde helemaal niets, niks branden of niets. Dacht: Zie je nou wel, die gasten waren lang weg en zijn ze nog genept op. Ik stop alles weer weg, trek door, haal diep adem en plots voelt het of iemand mijn keel dichtknijpt xd Keel totaal verdooft, ga bijna over mijn nek, moeite met slikken en het gevoel of ik een brok ik mijn keel heb.

Stap de plee uit en vraag met het teruglopen aan die vriend wtf dit is, ''Coke'' antwoord ie ''wat dacht jij dan?''

Nou dat was mijn eerste ervaring met coke :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Zaterdag mannen babyshower gehad, de avond begon met bier/vlees/games en eindigde in de stad.

Doordat het biertempo erg hoog lag met zijn alle puntje pep op, weer ''nuchter'' daardoor en gamen ging top (Desinty 2 PvP) xd

Rond 03:00 in de stad naar de plee waar een vriend vroeg of ik nog wat wilde, ze waren namelijk nieuwe wezen halen 2 uur daarvoor en best lang weggeweest.

In de plee neem ik een punt en voelde helemaal niets, niks branden of niets. Dacht: Zie je nou wel, die gasten waren lang weg en zijn ze nog genept op. Ik stop alles weer weg, trek door, haal diep adem en plots voelt het of iemand mijn keel dichtknijpt xd Keel totaal verdooft, ga bijna over mijn nek, moeite met slikken en het gevoel of ik een brok ik mijn keel heb.

Stap de plee uit en vraag met het teruglopen aan die vriend wtf dit is, ''Coke'' antwoord ie ''wat dacht jij dan?''

Nou dat was mijn eerste ervaring met coke :lol:

Gelukkig stelt de eerste ervaring het minst voor!. Als je het daarbij kan laten.. :thumbsup:

Coke na pep is trouwens verder ook gewoon geldverspilling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Bij kan laten, hoe bedoel je? Als in niet/nooit meer doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bij kan laten, hoe bedoel je? Als in niet/nooit meer doen?


Coke is nogal een drug waar men snel naar grijpt na een paar biertjes. Dus zeer verslavingsgevoelig net als roken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Bij kan laten, hoe bedoel je? Als in niet/nooit meer doen?

Exact, gewoon een tip. Uit eigen ervaring kan ik spreken dat een biertje nooit meer het zelfde is naarmate je een aantal keren dit hebt gecombineerd met Coke. Het is wel leuk maar het echt niet waard (prijstechnisch) en geestelijk best verslavend. Ik heb nooit gerookt dus ik kan het er niet zoals BB doet mee vergelijken maar het onderschatten is een fout die velen maakten en nog zullen maken.

Zelfs na maanden zonder denk ik er nog wel eens aan terug. Ik hoop dat het gevoel en de gedachte eraan ooit weer verwaterd. En dan ben ik ook nog eens een persoon die het enkel en alleen af en toe deed op een vrijdag of zaterdag.
Ken er ook aardig wat die standaard op vrijdag en zaterdag wat halen... Zit er gewoon helemaal ingeburgerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ja die mensen ken(de) ik ook dus snap goed wat je bedoelt :)

Echter vond ik het dus maar niks (pep had de overhand waarschijnlijk) + ik ben nu op een leeftijd dat ik niet vaak meer in een kroeg sta ;) 1-2 in de 2 maanden is veel :D

Toch bedankt voor het advies, zal het in mijn achterhoofd houden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
ErikZ schreef:
Bij kan laten, hoe bedoel je? Als in niet/nooit meer doen?

Exact, gewoon een tip. Uit eigen ervaring kan ik spreken dat een biertje nooit meer het zelfde is naarmate je een aantal keren dit hebt gecombineerd met Coke. Het is wel leuk maar het echt niet waard (prijstechnisch) en geestelijk best verslavend. Ik heb nooit gerookt dus ik kan het er niet zoals BB doet mee vergelijken maar het onderschatten is een fout die velen maakten en nog zullen maken.

Zelfs na maanden zonder denk ik er nog wel eens aan terug. Ik hoop dat het gevoel en de gedachte eraan ooit weer verwaterd. En dan ben ik ook nog eens een persoon die het enkel en alleen af en toe deed op een vrijdag of zaterdag.
Ken er ook aardig wat die standaard op vrijdag en zaterdag wat halen... Zit er gewoon helemaal ingeburgerd.


Als je half rookt/gelegenheidsroker oid, dan ben je altijd na een paar biertjes geneigd om een peuk op te steken. Maakt het gewoon lekkerder. Het zelfde heb je eigenlijk met SOS, na een paar bier wil je een puntje, net als je na een paar biertjes een peuk wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig wil ik alleen na een paar bier nog een bier (of naar bed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Hoe krijgen jullie tegenwoordig je Keta van je contactpersoon?
Bij mij zijn het de laatste keren hele grote brokken ipv de kristallen die ik eerst altijd kreeg.
Herkennen jullie dit? Is verder wel prima spul, maar viel me op. Misschien een andere samenstelling/productie methode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 04:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurgen1989 schreef:
Hoe krijgen jullie tegenwoordig je Keta van je contactpersoon?
Bij mij zijn het de laatste keren hele grote brokken ipv de kristallen die ik eerst altijd kreeg.
Herkennen jullie dit? Is verder wel prima spul, maar viel me op. Misschien een andere samenstelling/productie methode?


Jup er is een andere productie methode, geen suiker meer maar grote kristallen. Zelfde kwaliteit. Al een half jaartje nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe de fuck snuif je dat dan? Lijkt me niet heel lekker van die scherpe kristallen in je neus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon even op de tanden bijten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoe de fuck snuif je dat dan? Lijkt me niet heel lekker van die scherpe kristallen in je neus

Gewoon goed fijn malen. Dan is het net poeder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
ErikZ schreef:
Hoe de fuck snuif je dat dan? Lijkt me niet heel lekker van die scherpe kristallen in je neus

Gewoon goed fijn malen. Dan is het net poeder :thumbup:


Dan wel echt heel erg fijn want de dosering wordt wel echte klote dan

En als ik het goed begreep zit er een dunne scheidingslijn tussen lekker gaan en K-hole
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
ErikZ schreef:
Hoe de fuck snuif je dat dan? Lijkt me niet heel lekker van die scherpe kristallen in je neus

Gewoon goed fijn malen. Dan is het net poeder :thumbup:


Dan wel echt heel erg fijn want de dosering wordt wel echte klote dan

En als ik het goed begreep zit er een dunne scheidingslijn tussen lekker gaan en K-hole


Ik begrijp jullie even niet. Elke gekristalliseerde drug kan je fijn malen met achterkant lepel ofso. Alle kristalletjes krijg je fijn en dan is het vaak nog kleiner van structuur dan coke of pep.
En voor de dosering heb je toch gewoon een weegschaal? En een dunne scheidingslijn valt (helaas haha) zwaar tegen om echt in de K-hole te belanden. Praat ik uit eigen ervaring wel richting de 300mg in 1x. Terwijl een gewone dosis 50/100mg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit op dit moment heel erg te twijfelen wat ik morgen ga doen met meph, of 2 caps vullen of gewoon een gewoon in een sealtje doen. Ik ben behoorlijk verkouden, maar wil hoe dan ook wat nemen. Ik weet dat het vullen van caps bij meph een beetje zonde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik zit op dit moment heel erg te twijfelen wat ik morgen ga doen met meph, of 2 caps vullen of gewoon een gewoon in een sealtje doen. Ik ben behoorlijk verkouden, maar wil hoe dan ook wat nemen. Ik weet dat het vullen van caps bij meph een beetje zonde is.


Ik zou gewoon proberen nasaal te nemen. Mocht dit niet lukken, dan pas de capsules doen. Maar capsules moet je flink vullen wil je die zelfde klap krijgen als nasaal.
Je kan er ook voor kiezen om ze te pluggen. Klinkt natuurlijk echt heel fout. Maar kan uit ervaring zeggen dat het heel ziek is. Enkele keren geprobeerd. Gewoon schijt hebben, 100% wordt opgenomen binnen enkele minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
pluggen

Kevin-Raw schreef:
schijt


Goeie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig weekend aardig naar de tering gegaan. Pas toen ik thuis was gaan slapen aangezien ik op het feestje zelf niet in slaap kon komen (was bij iemand thuis).

XTC + Lachgas + (Dark)techno = vage shit. Alle geluiden vervormen/blijven haperen totdat het effect weg is. Schijnt dat je ook in een vage trip kan komen. Maarja, ik zat natuurlijk weer te wachten totdat het kwam wat je blijkbaar juist niet moet doen.

Volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
XTC + Lachgas + (Dark)techno = vage shit.


Mooie combi dit inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2017 00:57 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik na het gebruik van XTC supplementen gebruik als L-tryptofaan, multivitaminen en verder gewoon extra gezond eet. Zou dit de hersteltijd verkorten? Ik heb namelijk met Qlimax gebruikt en ik zou met oud en nieuw op Freaqshow op zich ook wel weer een pilletje willen poppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Als ik na het gebruik van XTC supplementen gebruik als L-tryptofaan, multivitaminen en verder gewoon extra gezond eet. Zou dit de hersteltijd verkorten? Ik heb namelijk met Qlimax gebruikt en ik zou met oud en nieuw op Freaqshow op zich ook wel weer een pilletje willen poppen.


Dit kan hoor, wel kan het zijn dat de ervaring iets minder is of dat je wat meer nodig hebt om hetzelfde niveau te bereiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 15:40 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Als ik na het gebruik van XTC supplementen gebruik als L-tryptofaan, multivitaminen en verder gewoon extra gezond eet. Zou dit de hersteltijd verkorten? Ik heb namelijk met Qlimax gebruikt en ik zou met oud en nieuw op Freaqshow op zich ook wel weer een pilletje willen poppen.

In theorie is na een paar weken je serotonine level alweer helemaal op peil, echter moet de rest van je hersenen ook even bijkomen en dat duurt volgens mij wat langer dan die paar weken (al verschilt dit per persoon). Je kan het doen, alleen is met anderhalve maand er wel een redelijke kans dat niet nog alles hersteld is en je dus minder van je pil voelt/grotere dip hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supplementen kan je niet als excuus gebruiken om vaker te gaan gebruiken ;). Al heb ik ook wel een heftig maandje achter de rug. Nu even 4 maanden geen xtc om mijn brein te laten herstellen. Staan toch geen hele speciale feestjes op de planning :whistle:
Vorige  1 ... 1043, 1044, 1045, 1046, 1047, 1048, 1049 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic