Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

stealsyourpizza schreef:
Iemand toevallig ervaring met pep en XTC? een vriend van mij wilt dat doen met mij op een feest volgende week maar ik weet niet of dat wel een slim idee is :lol: ( laatse keer dat ik pep had gebruikt had ik een kater van een goede week :lol: )


Dit jaar op de zaterdag van defqon gedaan. Overdags redelijk wat punten pep en rond een uurtje of 9 savonds een klein halfje van een XTC pil (220mg) genomen. Beviel best prima eigenlijk. Werd wel iets trager van begrip, maar niet echt wazig ofzo. Daarnaast had ik ook genoeg energie om nog los te gaan, al was dit gezien het tijdstip van inslaan (+/- 10u savonds) natuurlijk wel iets minder dan normaal. Kort gezegd bleef ik scherper dan normaal bij X.

Of het verder verstandig is om te doen kan ik je niet vertellen, heb 't ook maar eenmalig spontaan gedaan en daardoor mezelf niet echt ingelezen over de combi :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verstandig is het verre van :P. Beide zijn ook neurotoxisch voor je brein dus je loopt dubbele schade op en daarnaast wordt de kans op nare bijwerkingen ook groter. Mijn tip is als je toch combineert. Neem max 2-3 puntjes en ga niet volop aan de pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flink aantal pagina's geleden geplaatst, maar nog steeds erg handig: http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Flink aantal pagina's geleden geplaatst, maar nog steeds erg handig: http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

Ben nu toevallig vorige week begonnen met House of Cards. In één van de eerste afleveringen ging iemand een joint roken vlak na een flinke lijn cocaïne. Dan ben je als gigantische serie zijnde ook niet echt een goed voorbeeld als ik die combinaties bekijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het raar vinden dat die de XTC - amfetamine combinatie een groen geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Blijf het raar vinden dat die de XTC - amfetamine combinatie een groen geeft.

Hahah nou kan je die betrouwbaarheid van die site ook wel met een korreltje zout nemen xd. Nee was dacht ik wel redelijk qua info over combi’s
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 02:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Blijf het raar vinden dat die de XTC - amfetamine combinatie een groen geeft.

Heb het idee dat deze lijst sowieso meer voor de korte termijn bedoeld is. Als een combinatie geen acuut gezondheidsgevaar oplevert lijkt het al gauw blauw of groen te krijgen. In de toelichting staat bijvoorbeeld wel vermeld dat deze combinatie de neurotoxiciteit verhoogt, maar dat is blijkbaar niet relevant voor het kleurtje dat ze er aan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
MelvinFR schreef:
Blijf het raar vinden dat die de XTC - amfetamine combinatie een groen geeft.

Heb het idee dat deze lijst sowieso meer voor de korte termijn bedoeld is. Als een combinatie geen acuut gezondheidsgevaar oplevert lijkt het al gauw blauw of groen te krijgen. In de toelichting staat bijvoorbeeld wel vermeld dat deze combinatie de neurotoxiciteit verhoogt, maar dat is blijkbaar niet relevant voor het kleurtje dat ze er aan geven.

k denk dat je hier wel gelijk in hebt. Kijk maar de combinaties van alcohol en bijvoorbeeld ketamine. Op lange termijn geloof ik niet dat hier heel veel risico's aan vast zitten maar het gaat met name op korte termijn (combi-gebruik) om het down-down effect wat alcohol (zeker in grote mate) en ketamine samen hebben. De meesten hier zullen wel verhalen kennen van / ervaring hebben met ketamine snuiven na het stappen. Regelmatig kan er iemand boven de wc-pot hangen en dat heeft daar mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Net als alcohol en wiet, daar zie ik ook veel mensen van kotsen en misselijk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Net als alcohol en wiet, daar zie ik ook veel mensen van kotsen en misselijk worden.

Jup slechte ervaring mee gehad. Een keer dus out gegaan op een feestje. Viel weg in het rokershok en werd wakker in de wc. Hele rare ervaring xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De meesten hier zullen wel verhalen kennen van / ervaring hebben met ketamine snuiven na het stappen. Regelmatig kan er iemand boven de wc-pot hangen en dat heeft daar mee te maken.


Tip van Eend: snuif geen keta op het dorpsfeest. Je gaat er spijt van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
RTM93 schreef:
Net als alcohol en wiet, daar zie ik ook veel mensen van kotsen en misselijk worden.

Jup slechte ervaring mee gehad. Een keer dus out gegaan op een feestje. Viel weg in het rokershok en werd wakker in de wc. Hele rare ervaring xd


Wiet en Alcohol zijn ook twee middelen die je niet moet combineren. Vaak genoeg gehad dat ik na een avond stappen thuis kwam en dacht dat het chill was om een joint te roken. Heel chill, totdat je in bed stapt en beseft dat je een tienrittenkaart voor de draaimolen hebt.

Wiet + Pep is overigens wel echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh nee geen wiet en pep aub voor mij :x. Al een hoge hartslag van de pep en dan ook nog eens de wiet die het verder opjaagt + je bewuster maakt van je hartslag. Raak er ook paranoïde van
Wiet na xtc vind ik daarentegen wel heel chill. Je merkt ook amper dat je dan stoned wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Same. Eén keer gedaan, nou dat doe ik nooit van m'n leven meer. Heb sindsdien überhaupt nooit meer wiet gehad. Op een gegeven moment zat ik in de tuin en hoorde ik MC Tha Watcher nog schreeuwen, was niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah in bed liggen en de hele tijd het idee hebben dat Tha Watcher naast je bed staat :lol:. Idd heel vervelend. Ik blow zelf nog wel 2-3 avonden per week maar die paranoia gaan nooit helemaal weg tijdens het blowen. Heb er vooral last van als ik in bed lig maar dat heeft vast ook te maken met m’n onbenullige fobie voor donkere ruimtes :lol:. Dat wekt de wiet een beetje op
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 09:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hahah in bed liggen en de hele tijd het idee hebben dat Tha Watcher naast je bed staat :lol:. Idd heel vervelend. Ik blow zelf nog wel 2-3 avonden per week maar die paranoia gaan nooit helemaal weg tijdens het blowen. Heb er vooral last van als ik in bed lig maar dat heeft vast ook te maken met m’n onbenullige fobie voor donkere ruimtes :lol:. Dat wekt de wiet een beetje op


Ah daarom ben je soms zo vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

o shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Ik post hier dan weer zelden wat als ik geblowd heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, zou je eens moeten doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Hahah in bed liggen en de hele tijd het idee hebben dat Tha Watcher naast je bed staat :lol:. Idd heel vervelend. Ik blow zelf nog wel 2-3 avonden per week maar die paranoia gaan nooit helemaal weg tijdens het blowen. Heb er vooral last van als ik in bed lig maar dat heeft vast ook te maken met m’n onbenullige fobie voor donkere ruimtes :lol:. Dat wekt de wiet een beetje op


Rook zelf hasj en dan in bed liggen is het lekkerste wat er is :love: Slaap echt super goed als ik (half) stoned ga slapen

Echter 1x in bed gaan liggen toen ik nog heel stoned was, minder goed plan was dat..''Droomde'' dat ik in een achtbaan zat en met het naar beneden gaan kwam ik rechtovereind in mijn bed omdat ik bijna over mijn nek ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:07 
 
Hardtraxx Addict

Blowen als slaapmiddel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een aantal keer geblowd, maar ik voel er nooit iets van. Eerst altijd met vrienden die zelf draaiden een paar hijsjes genomen, later zelfs in mijn eentje een hele voorgedraaide opgerookt, maar ik voel er niks van. Kan het zijn dat ik iets fout doe? Ik rook nooit sigaretten oid, dus misschien doe ik het niet goed over mijn longen of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Ik heb een aantal keer geblowd, maar ik voel er nooit iets van. Eerst altijd met vrienden die zelf draaiden een paar hijsjes genomen, later zelfs in mijn eentje een hele voorgedraaide opgerookt, maar ik voel er niks van. Kan het zijn dat ik iets fout doe? Ik rook nooit sigaretten oid, dus misschien doe ik het niet goed over mijn longen of zo.


Dit ;)

Als je nooit rookt en je doet het 1x goed dan hoest je je de longen uit je lijf waarschijnlijk :P Roken moet je leren, rook zelf niet maar blow dus wel af en toe en heb het dus echt moeten leren.

Tip: Neem een hijs, de rook komt dan in je mond/keel. Haal de joint van je mond, doe je mond iets open en adem in door je mond, tada het zit in je longen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als je nooit rookt en je doet het 1x goed dan hoest je je de longen uit je lijf waarschijnlijk :P


Had nog nooit gerookt voor mijn eerste joint. Na de eerste trek een minuut of 5 staan hoesten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dat voornamelijk nog met bong hits. Wat kan dat naar zijn zeg pff. Je hebt dan ook bij elke keer hoesten het idee dat je nog meer stoned wordt xd. Maar ik ben dan ook wel gevoelig voor wiet. Als ik zie wat mijn vrienden allemaal af roken. Dat hou ik echt niet bij
Vorige  1 ... 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046, 1047 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic