Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Tripreport

Leuk verslagje! Mijn interesse is zeker gewekt, maar aangezien in de komende tijd mijzelf niet op een techno feestje zie staan 2cb thuis maar eens proberen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
MeneerEend schreef:
Tripreport

Leuk verslagje! Mijn interesse is zeker gewekt, maar aangezien in de komende tijd mijzelf niet op een techno feestje zie staan 2cb thuis maar eens proberen :yes:

In januari op Awakenings was ik al van plan om 2cb te proberen. Dit verhaal verduidelijkt goed wat ik een beetje kan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
stond gewoon constant met een enorme smile op mn gezicht!


Ongekend dit ja. :lol:

Top report weer. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 17:50 
 
Hardtraxx Addict

Zamble schreef:
truffels


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Zamble schreef:
truffels


:loving:

Ik heb nog 22 g high Hawaiians in de koelkast liggen. Moet ze voor 27 december opmaken want dan zijn ze over datum xd. Wordt mijn eerste keer truffels maar moet even wat zien te regelen met vrienden. Begin maar niet aan een te hoge dosis met deze soort haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Maximumraver schreef:
Zamble schreef:
truffels


:loving:

Ik heb nog 22 g high Hawaiians in de koelkast liggen. Moet ze voor 27 december opmaken want dan zijn ze over datum xd. Wordt mijn eerste keer truffels maar moet even wat zien te regelen met vrienden. Begin maar niet aan een te hoge dosis met deze soort haha

Ik kom wel helpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:
Om weer even een discussie op gang te brengen hier ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken:
Tot waar gaat jullie dedication om naar een feest te gaan en waar trekken jullie de grens. Om een voorbeeld te noemen:
Stel je hebt een familie feest, maar tegelijkertijd zou het Qlimax 2016 of The Return of Headhunterz zijn. Zouden jullie dit familie feest af zeggen om naar een feest te gaan? Ik neem hier Qlimax 2016 en The Return of Headhunterz hier even als voorbeelden, omdat ik van mezelf weet dat ik voor deze feesten heel erg zat te hypen en ik ondanks ik een herkansing had de donderdag na Headhunterz toch ben gegaan, omdat ik echt het idee had dat dit het feest van de eeuw zou worden.


En dan om het drugstopic gerelateerd te houden: in het geval van bijvoorbeeld een tentamen of een belangrijk sollicitatie gesprek de week erna en je gaat toch feesten. Zou je dan ook iets gebruiken?

Het gaat er dus vooral om op welke plaats in jullie leven de feesten/muziek komt en wat je er voor over hebt om bepaalde feesten niet te missen.


Wil niet flauw doen maar dit is nog steeds het Drugs topic, discussie hierover is niet de plek vind ik zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Wil niet flauw doen maar dit is nog steeds het Drugs topic, discussie hierover is niet de plek vind ik zelf

Kom dan ook eens met wat zinnigs, in plaats van te wijzen dat iets niet kan of hoort. Af en toe proberen we iets van een discussie op gang te brengen, is toch alleen maar prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:

En dan om het drugstopic gerelateerd te houden: in het geval van bijvoorbeeld een tentamen of een belangrijk sollicitatie gesprek de week erna en je gaat toch feesten. Zou je dan ook iets gebruiken?

Het gaat er dus vooral om op welke plaats in jullie leven de feesten/muziek komt en wat je er voor over hebt om bepaalde feesten niet te missen.

Als ik iets belangrijks heb op de maandag na een feest gebruik ik niet. De rest van de dagen: ja hoor kan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
ErikZ schreef:

Wil niet flauw doen maar dit is nog steeds het Drugs topic, discussie hierover is niet de plek vind ik zelf

Kom dan ook eens met wat zinnigs, in plaats van te wijzen dat iets niet kan of hoort. Af en toe proberen we iets van een discussie op gang te brengen, is toch alleen maar prima?


Niet wanneer het off topic is..Dan had zijn vraag/discussiepunt toch alleen moeten zijn: in het geval van bijvoorbeeld een tentamen of een belangrijk sollicitatie gesprek de week erna en je gaat toch feesten. Zou je dan ook iets gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:
Om weer even een discussie op gang te brengen hier ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken:
Tot waar gaat jullie dedication om naar een feest te gaan en waar trekken jullie de grens. Om een voorbeeld te noemen:
In het geval van bijvoorbeeld een tentamen of een belangrijk sollicitatie gesprek de week erna en je gaat toch feesten. Zou je dan ook iets gebruiken?


Voor mij is een feest en drugs niet 1 + 1 = 2 dus dat gaat voor mij al niet op. Kan dus prima naar een feest als ik maandag iets heb en geen drugs gebruiken, dat staat gaan naar het feest niet in de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het topic heet toch echt Drugs offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 18:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Om weer even een discussie op gang te brengen hier ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken:
Tot waar gaat jullie dedication om naar een feest te gaan en waar trekken jullie de grens. Om een voorbeeld te noemen:
In het geval van bijvoorbeeld een tentamen of een belangrijk sollicitatie gesprek de week erna en je gaat toch feesten. Zou je dan ook iets gebruiken?

De dedication gaat heel ver, maar het hangt er ook vanaf wat voor belangrijks ik de week erna heb. Met tentamens op maandag heb ik wel eens de zaterdag wat 4f op een feest gebruikt en na afloop zo veel mogelijk uitgerust/geslapen, maar dan wist ik vooraf al dat ik genoeg gedaan had om het tentamen te halen. Maar sommige afspraken ben ik liever wat verser voor, zoals een sollicitatie ofzo. Alles dat vanaf dinsdag en later gebeurt, daar hou ik alleen rekening mee als het deadlines zijn en ik het werk nog niet af heb.

Beperk me in die weekenden wel tot enkel amfetaminen en/of drank en ga niet bijpakken of afteren. Naar het feest ga ik vaak wel, want omdat ik het niet wil missen kom ik altijd in een zieke werkflow en maak ik alles als een malle af en werk ik vooruit zodat ik het me ook kan veroorloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

paulipop schreef:
verhaal


Het grote verschill tussen mannen en vrouwen qua studie xd Denk dat je er weinig kan vinden qua mannen die hun werk voortijdig af hebben zodat ze naar een feest kunnen

Qua prio´s op famliegebied: Heb dit jaar de jaarlijkse familiebbq met ooms/tantes laten zitten voor Dedicated, best idea ever!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

In hoeverre denken jullie dat af en toe een dag in het weekend drugs gebruik (4fa,x,sos) invloed heeft op je fitness schema en eventuele schade aan spieren.

Ik weet dat pep (van horen zeggen) dat het je spier reserves aanspreekt als je vet op is.
Maar in hoeverre is dat het geval bij de bovengenoemde drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
In hoeverre denken jullie dat af en toe een dag in het weekend drugs gebruik (4fa,x,sos) invloed heeft op je fitness schema en eventuele schade aan spieren.

Ik weet dat pep (van horen zeggen) dat het je spier reserves aanspreekt als je vet op is.
Maar in hoeverre is dat het geval bij de bovengenoemde drugs.


http://man-man.nl/effect-drugs-sportprestaties/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
In hoeverre denken jullie dat af en toe een dag in het weekend drugs gebruik (4fa,x,sos) invloed heeft op je fitness schema en eventuele schade aan spieren.

Voor de 'hobby-sporter' zal dit in de praktijk niet zo zwaar uitvallen, hoor. Natuurlijk krijgt je lichaam een optater maar als je vooraf uitgerust bent en goed eet beperk je al risico's. Het liefst tijdens gebruik eten en nadien goed rusten en je bent op maandag in de gym weer het mannetje hoor. Althans, in de praktijk merk ik in de dagen na een feest geen significante dip. Sterker nog, als ik een avond veel bier heb gezopen train ik de volgende ochtend altijd makkelijker / harder, soort van carbs stapelen.

RTM93 schreef:
Ik weet dat pep (van horen zeggen) dat het je spier reserves aanspreekt als je vet op is.
Maar in hoeverre is dat het geval bij de bovengenoemde drugs.

Zonder al te diep in te gaan op voedingsadvies: wat ik doe is vooraf zo veel mogelijk koolhydraten stapelen. KH is brandstof voor je spieren. Als je KH 'op' zijn gaat je lichaam je vetmassa aanspreken. Eiwitten beschermen je spiermassa. Je zou dus op voorhand een shake van eiwitten en koolhydraten kunnen nemen en eventueel nadien ook. Wil je daar nog dieper op in gaan dan zou je kunnen kijken naar aminozuren. Aminozuren zijn de bouwstenen van eiwitten, maar ook spierweefsel.

tl:dr zolang je niet op topniveau in de gym staat zal het allemaal wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks, vroeg me dit ook al een tijdje af als beginnende fitnisser :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk wel benieuwd naar het drugsgebruik op trance feesten? Wordt daar ook veel gebruikt en wat is precies het effect op die muziek? Iemand hier ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
TSFH schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het drugsgebruik op trance feesten? Wordt daar ook veel gebruikt en wat is precies het effect op die muziek? Iemand hier ervaring mee?


Zelf geen ervaring mee, maar lijkt me onwijs gaaf. Sowieso dat hele zweverige in Trance lijkt me enorm chill icm drugsgebruik. Bovendien vind ik Trance ook altijd live zo hard door komen tov thuis.


Jep, ik denk precies hetzelfde, maar ben toch nog benieuwd. Binnenkort van plan om m'n eerste trance feestje te pakken (A State of Trance Jaarbeurs Utrecht). Dan van plan om ook drugs te gebruiken alleen aangezien de gemiddelde leeftijd op trance feesten volgens mij wel flink wat hoger ligt dan bij hardstyle feesten ben ik wel benieuwd of dat misschien niet op gaat vallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 08:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee ik kan met enige zekerheid zeggen dat er op trance feesten ook aardig gesjenst wordt. Alleen is het vaak in de zaal allemaal niet zo explosief als hardstyle dus verwacht minder klapperkaken etc, maar eerder veel geknuffel en geouwehoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 08:52 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
RTM93 schreef:
In hoeverre denken jullie dat af en toe een dag in het weekend drugs gebruik (4fa,x,sos) invloed heeft op je fitness schema en eventuele schade aan spieren.

Voor de 'hobby-sporter' zal dit in de praktijk niet zo zwaar uitvallen, hoor. Natuurlijk krijgt je lichaam een optater maar als je vooraf uitgerust bent en goed eet beperk je al risico's. Het liefst tijdens gebruik eten en nadien goed rusten en je bent op maandag in de gym weer het mannetje hoor. Althans, in de praktijk merk ik in de dagen na een feest geen significante dip. Sterker nog, als ik een avond veel bier heb gezopen train ik de volgende ochtend altijd makkelijker / harder, soort van carbs stapelen.

RTM93 schreef:
Ik weet dat pep (van horen zeggen) dat het je spier reserves aanspreekt als je vet op is.
Maar in hoeverre is dat het geval bij de bovengenoemde drugs.

Zonder al te diep in te gaan op voedingsadvies: wat ik doe is vooraf zo veel mogelijk koolhydraten stapelen. KH is brandstof voor je spieren. Als je KH 'op' zijn gaat je lichaam je vetmassa aanspreken. Eiwitten beschermen je spiermassa. Je zou dus op voorhand een shake van eiwitten en koolhydraten kunnen nemen en eventueel nadien ook. Wil je daar nog dieper op in gaan dan zou je kunnen kijken naar aminozuren. Aminozuren zijn de bouwstenen van eiwitten, maar ook spierweefsel.

tl:dr zolang je niet op topniveau in de gym staat zal het allemaal wel meevallen.

Thanks,

Ja zoals jij daar ook fan van bent eet ik mijzelf ook altijd vol voor een feest. Altijd een bord pasta (spaghetti/lasagne) en een eiwitshake vooraf, en een bak kwark en eiwitshake vrijwel direct na het feest.
Ik merk nooit als ik maandag sport echt kracht verlies (hooguit vermoedheid) maar ik kan natuurlijk niet onder de huid kijken. Ik denk dat ik best goed zit dan momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister weer sinds een lange tijd truffels gedaan. Doosje Dragons Dynamite. Ik had vantevoren best prima gegeten (dit vind ik zelf altijd wel fijn anders komt het zo hard aan). Ik had wel besloten om het hele doosje wel leeg te eten, aangezien ik al wel vaker truffels had gedaan. Wel kan ik nog steeds niet aan die smaak wennen. Zo verrekkes zuur...

Na ongeveer 20 minuten begon ik het al warm te krijgen en zag ik de eerste vervorming in mijn gezichtsveld. Hij kwam ontzettend traag op en dat vond ik deze keer wel erg prettig. Ik had vantevoren wel een aantal biertjes op. Dit versterkte in mijn ogen een beetje het effect. Na een half uur merkte ik dat alles heel intens werd. De kleuren begonnen vrijwel als een soort ruitjes patroon rond te bewegen. Het effect was heel heftig in mijn ogen (misschien wel iets te heftig). Na een halfuurtje zwakte het visuele weer een beetje af, maar de bodyload bleef wel erg sterk. Lopen was best zwaar en als ik ging zitten dan zakte ik volledig weg in de stoel. We besloten een soort een eigen gemaakte versie van cards against huminity te doen, maar dan met personages die je moest tekenen (uit eindelijk was het eind resultaat een tekening met een gereïncarneerde versie van een woning genoot in de gedaante van Vishnoe, tijdens het regime van nazi duitsland waar toevallig ook nog clini clowns bij aanwezig waren).

Na een uur had een maat van mij een idee. Hoe zou truffels zijn in combinatie met xtc? Besloten dit maar eens uit te proberen. Want we waren oprecht benieuwd of de visuele effecten sterker zouden worden, of dat je dan meer richting een energiek plafond zou gaan. Uiteindelijk bleef zelfs beide van deze 2 uit. Het duurde zo lang voordat iedereen iets voelde. En 3 uur verder was er nog steeds niet echt iets gaande. Dit vonden we best een domper.
Alleen ik vroeg mij af hoe dit nou komt? Heeft dat te maken dat beide stoffen en soort tegenzijdig effect op elkaar hebben of iets dergelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 14:00 
 
Hardtraxxer

Psychedelica en XTC/MDMA kunnen elkaar juist heel mooi aanvullen, mits je de juiste dosis gebruikt/het goed timet. Vooral LSD en MDMA schijnen echt een 'synergy' te hebben. Op Reddit en internationale drugsfora is er veel over te vinden, complete handleidingen zelfs voor de dosis en de timing etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2017 19:51 
 
Hardtraxxer

Iemand toevallig ervaring met pep en XTC? een vriend van mij wilt dat doen met mij op een feest volgende week maar ik weet niet of dat wel een slim idee is :lol: ( laatse keer dat ik pep had gebruikt had ik een kater van een goede week :lol: )
Vorige  1 ... 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic