Oe ga ik jou ook voor het eerst ontmoeten, tof!Banaanslak wrote:JepjepIris93 wrote:Ga je ook naar Bass Academy?Banaanslak wrote: Ikku, alleen ik drink serieus eens in het half jaar alcohol dus ik ben al weg na 1 slok bij wijze van spreken![]()
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Laatste keer dat ik echt veel heb gedronken is 3 maanden geleden. Echt flink doortanken doe ik toch bijna nooit. Mja je moet wat om Tatanka te kunnen verdragen.
Haha idd had ik het net over met banaanslakdawasiknie wrote:Laatste keer dat ik echt veel heb gedronken is 3 maanden geleden. Echt flink doortanken doe ik toch bijna nooit. Mja je moet wat om Tatanka te kunnen verdragen.
Gewoon zo veel zuipen dat je de dag erna die hele set niet meer kan herinneren
Gaat banaanslakje ook aan de Pommer?Pommer wrote:Haha idd had ik het net over met banaanslakdawasiknie wrote:Laatste keer dat ik echt veel heb gedronken is 3 maanden geleden. Echt flink doortanken doe ik toch bijna nooit. Mja je moet wat om Tatanka te kunnen verdragen.
Gewoon zo veel zuipen dat je de dag erna die hele set niet meer kan herinneren
-
B
Ofcourse, iedereen van ht toch?
Iedereen gaat aan mij? Dikke Ht-orgie daar 
Ehm.. We hebben Squirrie ook nog :')Banaanslak wrote:Ofcourse, iedereen van ht toch?
En Olijfboompje..
Maar grootste deel gaat pommeren
OePommer wrote:Iedereen gaat aan mij? Dikke Ht-orgie daar
Reken maar van nietBanaanslak wrote:Ofcourse, iedereen van ht toch?
-
B
roberttt wrote:Reken maar van nietBanaanslak wrote:Ofcourse, iedereen van ht toch?
Haha ik ben niet eens aanwezig :p vanwege geld gebrek en omdat ik toch ff pauze moet houden. Voor DominatorBanaanslak wrote:roberttt wrote:Reken maar van nietBanaanslak wrote:Ofcourse, iedereen van ht toch?Stel illegale-drugs-verslaafden, dit valt me tegen
Pauze ftwroberttt wrote:
Haha ik ben niet eens aanwezig :p vanwege geld gebrek en omdat ik toch ff pauze moet houden. Voor DominatorAnders 5 weken achter elkaar (feesten) .. gaat me wat te ver
Ja toch wel belangrijk..
Hou me er ook altijd netjes aan 
Kan best joh dit wordt ook mijn 4e in 5 weken
En ook nog Dominator mss 
Nee maar als je geen geld heb houdt het op idd
Ik tot qbase want gaat niet de goede kant op..roberttt wrote:Ja toch wel belangrijk..Hou me er ook altijd netjes aan
Net sinds Defqon 'begonnen' en in 3 weken al 3 keer..
Iris93 wrote:Ehm.. We hebben Squirrie ook nog :')Banaanslak wrote:Ofcourse, iedereen van ht toch?
En Olijfboompje..
Maar grootste deel gaat pommeren![]()
Hejuh spreek voor uzelf mevrouw!
Heb nog 130 euro, moet kaartje Dominator nog halenPommer wrote:Kan best joh dit wordt ook mijn 4e in 5 wekenEn ook nog Dominator mss
Valt mee :pIris93 wrote:Ik tot qbase want gaat niet de goede kant op..roberttt wrote:Ja toch wel belangrijk..Hou me er ook altijd netjes aan
Net sinds Defqon 'begonnen' en in 3 weken al 3 keer..
Dus jij gaat niet spacen?Squirrie wrote:Iris93 wrote:Ehm.. We hebben Squirrie ook nog :')Banaanslak wrote:Ofcourse, iedereen van ht toch?
En Olijfboompje..
Maar grootste deel gaat pommeren![]()
Hejuh spreek voor uzelf mevrouw!
Roberttt kan jij 5 dagen kapot zuipen en Dominator pakken met 130 euro?
Dan haal ik denk k de 2e dag kapot zuipen niet eens
Ben 3 augustus jarigPommer wrote:Roberttt kan jij 5 dagen kapot zuipen en Dominator pakken met 130 euro?![]()
omdat je tolerantie groot is omdat je teveel drinkt..Pommer wrote:Roberttt kan jij 5 dagen kapot zuipen en Dominator pakken met 130 euro?![]()
Ik kon eerst ook niet meer dronken worden..
Zelf na 20 alcoholische consumpties nog niet..
Ik zeg niet of ik wel of niet ga spacen, zeg alleen dat je voor jezelf moet sprekenIris93 wrote: Dus jij gaat niet spacen?
Ik ga toch ook niet zeggen van: Nee we hebben Iris nog, die laat haar ogen ook weer even door de Goliath gaan zoals ze met Defqon deed?
Ik begin met de BBQ met een biertje, waar het eindigt zie ik dan wel weer..
Oh oke dat komt goed uit dan haharoberttt wrote:Ben 3 augustus jarigPommer wrote:Roberttt kan jij 5 dagen kapot zuipen en Dominator pakken met 130 euro?![]()
Op Defqon keek ik gewoon normaal uit mn oogjes hoor ˆˆSquirrie wrote:Ik zeg niet of ik wel of niet ga spacen, zeg alleen dat je voor jezelf moet sprekenIris93 wrote: Dus jij gaat niet spacen?![]()
Ik ga toch ook niet zeggen van: Nee we hebben Iris nog, die laat haar ogen ook weer even door de Goliath gaan zoals ze met Defqon deed?![]()
Ik begin met de BBQ met een biertje, waar het eindigt zie ik dan wel weer..
Ik had op Defqon niet eens door dat je wat gebruikt had. Viel echt reuze mee idd.