Normaal gesproken ken ik boffen alleen als mazzel ergens mee hebben 
wrote:Msn. Whatsapp. Bellen.
Hou
dit
voor
jezelffff
Haha wees gerust.
Ik beveilig Willy onder alle omstandigheden
wrote:Msn. Whatsapp. Bellen.
Hou
dit
voor
jezelffff
wrote:Normaal gesproken ken ik boffen alleen als mazzel ergens mee hebben
wrote:boffen is dat je niet hoeft te baffen
Jah dat zei ik dus alwrote:boffen is dat je niet hoeft te baffen
Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
+1wrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
wrote:+1wrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
Pas als jij je PM beantwoord vriendelijke vriendwrote:Daan, maak jezelf eens nuttig en verzin een nieuwe poll
Iedereenwrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
En wat nou als je het dubbele snuift?wrote:Neehoor...in een gemiddelde 2cb pil zit 25 mg.wrote:jahwel
pil moet je slikken en zit minder in.
Poeder moet je snuiven en slaat sneller in en moet je snuiven dus fijn
Als ik dit snuif dan ga ik snoeihard.
Dus geen verschi.
Hmm, ik dacht dat ik dat al gedaan, maar niet duswrote:Pas als jij je PM beantwoord vriendelijke vriendwrote:Daan, maak jezelf eens nuttig en verzin een nieuwe poll
Idd met alcohol op ga ik ook best hard loswrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
En als de pils smerig is: baco is uw vriend!
niet waar jongen....wrote:Eindelijk snappen jullie het ook allemaal, alcohol praat hoort thuis in het drugs offtopic!
Want ja, alcohol is nog steeds de meest gebruikte drug op de wereld hé
Winegums was het toch?wrote:niet waar jongen....wrote:Eindelijk snappen jullie het ook allemaal, alcohol praat hoort thuis in het drugs offtopic!
Want ja, alcohol is nog steeds de meest gebruikte drug op de wereld hé
snoep is de meest gebruikte!
Ikku, alleen ik drink serieus eens in het half jaar alcohol dus ik ben al weg na 1 slok bij wijze van sprekenwrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
Top!wrote:Ik ben officieel 100% gestopt met alcohol![]()
Goed he
Ga je ook naar Bass Academy?wrote:Ikku, alleen ik drink serieus eens in het half jaar alcohol dus ik ben al weg na 1 slok bij wijze van sprekenwrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
Ik gok dat het bij mij zaterdag ook zo gaat..wrote:ik drink ook vrijwel nooit.. en als ik drink ben ik na 5 biertjes aangeschoten en 7 dronken,.
Jepjepwrote:Ga je ook naar Bass Academy?wrote:Ikku, alleen ik drink serieus eens in het half jaar alcohol dus ik ben al weg na 1 slok bij wijze van sprekenwrote: Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?![]()