Normaal gesproken ken ik boffen alleen als mazzel ergens mee hebben 
dawasiknie wrote:Msn. Whatsapp. Bellen.
Hou
dit
voor
jezelffff
Haha wees gerust.
Ik beveilig Willy onder alle omstandigheden
dawasiknie wrote:Msn. Whatsapp. Bellen.
Hou
dit
voor
jezelffff
El Mare wrote:Normaal gesproken ken ik boffen alleen als mazzel ergens mee hebben
kruiwagentje wrote:boffen is dat je niet hoeft te baffen
Jah dat zei ik dus alkruiwagentje wrote:boffen is dat je niet hoeft te baffen
Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?dawasiknie wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
+1Nando wrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?dawasiknie wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
mrazura wrote:+1Nando wrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?dawasiknie wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
Pas als jij je PM beantwoord vriendelijke vriendChukkels wrote:Daan, maak jezelf eens nuttig en verzin een nieuwe poll
IedereenNando wrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?dawasiknie wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
En wat nou als je het dubbele snuift?Olijfboompje wrote:Neehoor...in een gemiddelde 2cb pil zit 25 mg.roberttt wrote:jahwel
pil moet je slikken en zit minder in.
Poeder moet je snuiven en slaat sneller in en moet je snuiven dus fijn
Als ik dit snuif dan ga ik snoeihard.
Dus geen verschi.
Hmm, ik dacht dat ik dat al gedaan, maar niet dusdawasiknie wrote:Pas als jij je PM beantwoord vriendelijke vriendChukkels wrote:Daan, maak jezelf eens nuttig en verzin een nieuwe poll
Idd met alcohol op ga ik ook best hard losdawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
En als de pils smerig is: baco is uw vriend!
niet waar jongen....Squirrie wrote:Eindelijk snappen jullie het ook allemaal, alcohol praat hoort thuis in het drugs offtopic!
Want ja, alcohol is nog steeds de meest gebruikte drug op de wereld hé
Winegums was het toch?livinforthemusic wrote:niet waar jongen....Squirrie wrote:Eindelijk snappen jullie het ook allemaal, alcohol praat hoort thuis in het drugs offtopic!
Want ja, alcohol is nog steeds de meest gebruikte drug op de wereld hé
snoep is de meest gebruikte!
Ikku, alleen ik drink serieus eens in het half jaar alcohol dus ik ben al weg na 1 slok bij wijze van sprekenNando wrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?dawasiknie wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
Top!livinforthemusic wrote:Ik ben officieel 100% gestopt met alcohol![]()
Goed he
Ga je ook naar Bass Academy?Banaanslak wrote:Ikku, alleen ik drink serieus eens in het half jaar alcohol dus ik ben al weg na 1 slok bij wijze van sprekenNando wrote:Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?dawasiknie wrote:Zullen we ons hier beperken tot het pommeren?
Ik gok dat het bij mij zaterdag ook zo gaat..roberttt wrote:ik drink ook vrijwel nooit.. en als ik drink ben ik na 5 biertjes aangeschoten en 7 dronken,.
JepjepIris93 wrote:Ga je ook naar Bass Academy?Banaanslak wrote:Ikku, alleen ik drink serieus eens in het half jaar alcohol dus ik ben al weg na 1 slok bij wijze van sprekenNando wrote: Goed idee. Wie gaan er zaterdag lam?![]()