Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:31 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ik had op Defqon niet eens door dat je wat gebruikt had. Viel echt reuze mee idd.

In de Blue toen ik jou tegen kwam had ik idd alleen ontzettende klapperkaken..
Free Festival daarintegen was een heel ander verhaal, toen ging alles alle kanten op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Zit wel goed met mij zaterdag. Drink echt bijna nooit meer, denk in een half jaar tijd 3 keer als het niet minder is. Laatste keer was ong. 2 weken geleden en toen heb ik eigenlijk besloten te stoppen met drinken door die verschrikkelijke kater, maar lijkt me zaterdag toch wel ff gezellig met alle Ht'ers. :D Denk dat ik toch maar 6 bier nodig heb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:32 

Donateur

Iris93 schreef:
dawasiknie schreef:
Ik had op Defqon niet eens door dat je wat gebruikt had. Viel echt reuze mee idd.

In de Blue toen ik jou tegen kwam had ik idd alleen ontzettende klapperkaken..
Free Festival daarintegen was een heel ander verhaal, toen ging alles alle kanten op..

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:35 

Hardtraxxer

wel grappig dat groot deel dat gebruikt eik niet meer drinkt
of zelfs stopt met drinken :p

laat toch wel zien wat toch een stuk beter is...
bekrompen mensen allemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:35 

Donateur

Nando schreef:
Zit wel goed met mij zaterdag. Drink echt bijna nooit meer, denk in een half jaar tijd 3 keer als het niet minder is. Laatste keer was ong. 2 weken geleden en toen heb ik eigenlijk besloten te stoppen met drinken door die verschrikkelijke kater, maar lijkt me zaterdag toch wel ff gezellig met alle Ht'ers. :D Denk dat ik toch maar 6 bier nodig heb. xd

Juistem. Gewoon ff ouderwets bier drinken met een groep die elkaar normaal altijd in de armen vliegt omdat ze wat gebruikt hebben haha.

Hier op hardtraxx gaat het eigenlijk bij elke meeting alleen maar om het samen spacen, terwijl wat is er mis met het godverdomde oudhollandse pils drinken van mannen onder elkaar :worship:
En een vrouw dan
En Willy
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:36 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Nando schreef:

Juistem. Gewoon ff ouderwets bier drinken met een groep die elkaar normaal altijd in de armen vliegt omdat ze wat gebruikt hebben haha.

Hier op hardtraxx gaat het eigenlijk bij elke meeting alleen maar om het samen spacen, terwijl wat is er mis met het godverdomde oudhollandse pils drinken van mannen onder elkaar :worship:
En een vrouw dan
En Willy

Bedankt voor deze toevoeging :D
Alle spacers aan het bier!

Hardtraxx Addict

livinforthemusic schreef:
wel grappig dat groot deel dat gebruikt eik niet meer drinkt
of zelfs stopt met drinken :p

laat toch wel zien wat toch een stuk beter is...
bekrompen mensen allemaal...

Haha ja iedereen mindert sowieso!

Ik moet wel zeggen dat als ik nog café ga (sowieso 1 of 2 keer in week) het dan nog wel echt hard gaat! ;) En zoals nu in vakantie ik ook wel dagelijks een biertje drink..

Maar niet meer zoals vroeger :D

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Nando schreef:

En een vrouw dan
En Willy

Mooi gezegd, bier zuipen en kut roepen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nando schreef:

En een vrouw dan
En Willy

Precies. :D Ik moet wel zeggen dat als ik dronken ben ik ook in staat ben Willy te kidnappen. :$ Heb er wel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:38 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
dawasiknie schreef:
Nando schreef:

En een vrouw dan
En Willy

Precies. :D Ik moet wel zeggen dat als ik dronken ben ik ook in staat ben Willy te kidnappen. :$ Heb er wel zin in!

Heb jij even pech, want ik ben zn bodyguard :cool:
Moet je eerst langs mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Dat lijkt me geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:41 

Donateur

Op Wish werd Willy van alle kanten verkracht door Geck-O, Thera, de vriendin van Tim van CO2 en nog een paar anderen. Een Willyguard is gewoon bittere noodzaak. Niemand zal deze keer Willy ook maar iets aandoen wat niet hoort! Liefde mensengg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:43 

Donateur

Dus je bent gewaarschuwd Nando the Rapist. Don't Fuck With Willy or I will Fuck With You!
Of ja in dit geval wordt je gefuckt door de Willyguard.
Wat je dan weer wederom geen probleem gaat vinden.

Fuck
Ik ga slapen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:54 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Dus je bent gewaarschuwd Nando the Rapist. Don't Fuck With Willy or I will Fuck With You!
Of ja in dit geval wordt je gefuckt door de Willyguard.
Wat je dan weer wederom geen probleem gaat vinden.

Fuck
Ik ga slapen!

:lol:

Dus pas maar op Nando. Je bent gewaarschuwd haha. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Nu ga ik juist m'n best doen op Willy te ontvoeren. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:58 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Nu ga ik juist m'n best doen op Willy te ontvoeren. :evil:

Foei.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:59 

Bierkoning

Ik help je wel om willy te vangen Nando! Desnoods offer ik mezelf op als het moet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:02 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik help je wel om willy te vangen Nando! Desnoods offer ik mezelf op als het moet :cry:

Hahahahahahahahaha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:03 

Ik heb een plan: Nando leid iris af. Dan kidnappen ik en pommer willy. Dan komt Nando naar ons toe en hebben we willie voor ons 3en :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

En dan neuken we dat tering opblaasding helemaal de tyfus in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:04 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:
Ik heb een plan: Nando leid iris af. Dan kidnappen ik en pommer willy. Dan komt Nando naar ons toe en hebben we willie voor ons 3en :thumbsup:

Nee Willy is veilig bij mij en daar blijft ie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:04 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:

Ik voel jaloezie..
Ehmm.... En ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Nando schreef:

Ik voel jaloezie..
Ehmm.... En ik dan.

Willy is gewoon 2e keus mocht het niet lukken. :oh: Maak je niet druk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:09 

Iris93 schreef:
Banaanslak schreef:

Nee Willy is veilig bij mij en daar blijft ie ook.

Nee hoor, Nando gebruikt gewoon zijn sexy dansmoves, waardoor jij gehypnotiseerd wordt. Pommer en ik kijken dan natuurlijk de andere kant op zodat wij niet ook gehypnotiseerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

Mijn sexy dance moves staan gelijk aan drugs. Pas maar op dus!
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic