Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
dawasiknie wrote:Ik had op Defqon niet eens door dat je wat gebruikt had. Viel echt reuze mee idd.
In de Blue toen ik jou tegen kwam had ik idd alleen ontzettende klapperkaken..
Free Festival daarintegen was een heel ander verhaal, toen ging alles alle kanten op..
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Zit wel goed met mij zaterdag. Drink echt bijna nooit meer, denk in een half jaar tijd 3 keer als het niet minder is. Laatste keer was ong. 2 weken geleden en toen heb ik eigenlijk besloten te stoppen met drinken door die verschrikkelijke kater, maar lijkt me zaterdag toch wel ff gezellig met alle Ht'ers. :D Denk dat ik toch maar 6 bier nodig heb. xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Iris93 wrote:
dawasiknie wrote:Ik had op Defqon niet eens door dat je wat gebruikt had. Viel echt reuze mee idd.
In de Blue toen ik jou tegen kwam had ik idd alleen ontzettende klapperkaken..
Free Festival daarintegen was een heel ander verhaal, toen ging alles alle kanten op..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
384 posts member since 2011
last seen Jul 2014
wel grappig dat groot deel dat gebruikt eik niet meer drinkt
of zelfs stopt met drinken :p

laat toch wel zien wat toch een stuk beter is...
bekrompen mensen allemaal...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nando wrote:Zit wel goed met mij zaterdag. Drink echt bijna nooit meer, denk in een half jaar tijd 3 keer als het niet minder is. Laatste keer was ong. 2 weken geleden en toen heb ik eigenlijk besloten te stoppen met drinken door die verschrikkelijke kater, maar lijkt me zaterdag toch wel ff gezellig met alle Ht'ers. :D Denk dat ik toch maar 6 bier nodig heb. xd
Juistem. Gewoon ff ouderwets bier drinken met een groep die elkaar normaal altijd in de armen vliegt omdat ze wat gebruikt hebben haha.

Hier op hardtraxx gaat het eigenlijk bij elke meeting alleen maar om het samen spacen, terwijl wat is er mis met het godverdomde oudhollandse pils drinken van mannen onder elkaar :worship:
En een vrouw dan
En Willy
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
dawasiknie wrote:
Nando wrote:Zit wel goed met mij zaterdag. Drink echt bijna nooit meer, denk in een half jaar tijd 3 keer als het niet minder is. Laatste keer was ong. 2 weken geleden en toen heb ik eigenlijk besloten te stoppen met drinken door die verschrikkelijke kater, maar lijkt me zaterdag toch wel ff gezellig met alle Ht'ers. :D Denk dat ik toch maar 6 bier nodig heb. xd
Juistem. Gewoon ff ouderwets bier drinken met een groep die elkaar normaal altijd in de armen vliegt omdat ze wat gebruikt hebben haha.

Hier op hardtraxx gaat het eigenlijk bij elke meeting alleen maar om het samen spacen, terwijl wat is er mis met het godverdomde oudhollandse pils drinken van mannen onder elkaar :worship:
En een vrouw dan
En Willy
Bedankt voor deze toevoeging :D
Alle spacers aan het bier!
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
livinforthemusic wrote:wel grappig dat groot deel dat gebruikt eik niet meer drinkt
of zelfs stopt met drinken :p

laat toch wel zien wat toch een stuk beter is...
bekrompen mensen allemaal...
Haha ja iedereen mindert sowieso!

Ik moet wel zeggen dat als ik nog café ga (sowieso 1 of 2 keer in week) het dan nog wel echt hard gaat! ;) En zoals nu in vakantie ik ook wel dagelijks een biertje drink..

Maar niet meer zoals vroeger :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
dawasiknie wrote:

En een vrouw dan
En Willy
Mooi gezegd, bier zuipen en kut roepen! :beer:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
dawasiknie wrote:

En een vrouw dan
En Willy
Precies. :D Ik moet wel zeggen dat als ik dronken ben ik ook in staat ben Willy te kidnappen. :$ Heb er wel zin in!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Nando wrote:
dawasiknie wrote:

En een vrouw dan
En Willy
Precies. :D Ik moet wel zeggen dat als ik dronken ben ik ook in staat ben Willy te kidnappen. :$ Heb er wel zin in!
Heb jij even pech, want ik ben zn bodyguard :cool:
Moet je eerst langs mij.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Dat lijkt me geen probleem.
Donateur
last seen Mar 2017
Op Wish werd Willy van alle kanten verkracht door Geck-O, Thera, de vriendin van Tim van CO2 en nog een paar anderen. Een Willyguard is gewoon bittere noodzaak. Niemand zal deze keer Willy ook maar iets aandoen wat niet hoort! Liefde mensengg!
Donateur
last seen Mar 2017
Dus je bent gewaarschuwd Nando the Rapist. Don't Fuck With Willy or I will Fuck With You!
Of ja in dit geval wordt je gefuckt door de Willyguard.
Wat je dan weer wederom geen probleem gaat vinden.

Fuck
Ik ga slapen!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
dawasiknie wrote:Dus je bent gewaarschuwd Nando the Rapist. Don't Fuck With Willy or I will Fuck With You!
Of ja in dit geval wordt je gefuckt door de Willyguard.
Wat je dan weer wederom geen probleem gaat vinden.

Fuck
Ik ga slapen!
:lol:

Dus pas maar op Nando. Je bent gewaarschuwd haha. :evil:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Nu ga ik juist m'n best doen op Willy te ontvoeren. :evil:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Nando wrote:Nu ga ik juist m'n best doen op Willy te ontvoeren. :evil:
Foei.. :oh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Ik help je wel om willy te vangen Nando! Desnoods offer ik mezelf op als het moet :cry:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Pommer wrote:Ik help je wel om willy te vangen Nando! Desnoods offer ik mezelf op als het moet :cry:
Hahahahahahahahaha. :lol:
B
Ik heb een plan: Nando leid iris af. Dan kidnappen ik en pommer willy. Dan komt Nando naar ons toe en hebben we willie voor ons 3en :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
En dan neuken we dat tering opblaasding helemaal de tyfus in!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Banaanslak wrote:Ik heb een plan: Nando leid iris af. Dan kidnappen ik en pommer willy. Dan komt Nando naar ons toe en hebben we willie voor ons 3en :thumbsup:
Nee Willy is veilig bij mij en daar blijft ie ook.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Nando wrote:En dan neuken we dat tering opblaasding helemaal de tyfus in!
Ik voel jaloezie..
Ehmm.... En ik dan.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Iris93 wrote:
Nando wrote:En dan neuken we dat tering opblaasding helemaal de tyfus in!
Ik voel jaloezie..
Ehmm.... En ik dan.
Willy is gewoon 2e keus mocht het niet lukken. :oh: Maak je niet druk. :)
B
Iris93 wrote:
Banaanslak wrote:Ik heb een plan: Nando leid iris af. Dan kidnappen ik en pommer willy. Dan komt Nando naar ons toe en hebben we willie voor ons 3en :thumbsup:
Nee Willy is veilig bij mij en daar blijft ie ook.
Nee hoor, Nando gebruikt gewoon zijn sexy dansmoves, waardoor jij gehypnotiseerd wordt. Pommer en ik kijken dan natuurlijk de andere kant op zodat wij niet ook gehypnotiseerd worden.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Mijn sexy dance moves staan gelijk aan drugs. Pas maar op dus!