dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
En als de pils smerig is: baco is uw vriend!
sambuca
dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
Ik ga ook los met drank op.dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
Ok, ok, ok... Ik ga ook wel aan het bier dan. Al weet ik niet of het Eekhoorntje dat leuk gaat vinden, maar dat zien we dan wel.Iris93 wrote:Ik ga ook los met drank op.dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
Heeft hetzelfde effect als snoepen kwa knuffeligheid ook op mij.
Ik heb alleen al 4 weken niet meer gedronken, dus waarschijnlijk zie je mij na 3 of 4 biertjes al wat lacherig worden
y u noh squirrel do like beerChukkels wrote:Ok, ok, ok... Ik ga ook wel aan het bier dan. Al weet ik niet of het Eekhoorntje dat leuk gaat vinden, maar dat zien we dan wel.Iris93 wrote:Ik ga ook los met drank op.dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
Ik heb alleen al 4 weken niet meer gedronken, dus waarschijnlijk zie je mij na 3 of 4 biertjes al wat lacherig worden
Ga jij ook pommeren?Chukkels wrote:Ok, ok, ok... Ik ga ook wel aan het bier dan. Al weet ik niet of het Eekhoorntje dat leuk gaat vinden, maar dat zien we dan wel.Iris93 wrote:Ik ga ook los met drank op.dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
Gewoon alles wat er te krijgen is, barkrukken mee en hoppaQnalQut wrote:dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
sambuca![]()
![]()
![]()
pommer op oorlogspad is niet te stoppen!!!!Pommer wrote:Gewoon alles wat er te krijgen is, barkrukken mee en hoppaQnalQut wrote:dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
sambuca![]()
![]()
![]()
Barkrukken zal ik vast wel gaan zienPommer wrote:Gewoon alles wat er te krijgen is, barkrukken mee en hoppaQnalQut wrote:dawasiknie wrote:Ik ga juist veel harder los als ik gedronken heb. Daarnaast heb ik echt zin om weer een keer flink te gaan pilsen, dus: HOPPAAAA!
sambuca![]()
![]()
![]()
Gaat nog leuk worden dan.Iris93 wrote: Heeft hetzelfde effect als snoepen kwa knuffeligheid ook op mij.
Bij jou ook dan?Nando wrote:Gaat nog leuk worden dan.Iris93 wrote: Heeft hetzelfde effect als snoepen kwa knuffeligheid ook op mij.
Iris93 wrote:Bij jou ook dan?Nando wrote:Gaat nog leuk worden dan.Iris93 wrote: Heeft hetzelfde effect als snoepen kwa knuffeligheid ook op mij.
Worden dit Free Festival taferelen?Nando wrote:Iris93 wrote:Bij jou ook dan?Nando wrote: Gaat nog leuk worden dan.
Wie weet.Iris93 wrote:Worden dit Free Festival taferelen?
Een losse tong.....Nando wrote:Wie weet.Iris93 wrote:Worden dit Free Festival taferelen?Let wel op dat ik onzin praat en een losse tong heb als ik dronken ben.
Ehm.. ik op 4 manierenNando wrote:Kan je op 2 manieren opvatten.
Wow. Vertel is.Iris93 wrote:Ehm.. ik op 4 manierenNando wrote:Kan je op 2 manieren opvatten.
Nee TMI.Nando wrote:Wow. Vertel is.Iris93 wrote:Ehm.. ik op 4 manierenNando wrote:Kan je op 2 manieren opvatten.
Losse tong is wel goed anders blijft hij dadelijk plakken bij dr, dat moet je niet hebben uiteraard.Nando wrote:Wie weet.Iris93 wrote:Worden dit Free Festival taferelen?Let wel op dat ik onzin praat en een losse tong heb als ik dronken ben.