Ik weet toch dat je wel van me houd... Aankomend weekend wil je ook weer lepeltje lepeltje met me liggen
Ik weet toch dat je wel van me houd... Aankomend weekend wil je ook weer lepeltje lepeltje met me liggen
KloptJeff3rd wrote:![]()
![]()
![]()
Lolrobkuh1990 wrote:Ok, Olijf, Roberttt of Chuckels..
Ik spreek dit met jullie af:
Als ik op dominator geen energie meer heb (heb ik soms vaker last van)..
gaan jullie met 2'n op mij liggen en laat 1 van jullie maar een zak in mijn bek douwen..
ofzoiets
Dude...Olijfboompje wrote:Lolrobkuh1990 wrote:Ok, Olijf, Roberttt of Chuckels..
Ik spreek dit met jullie af:
Als ik op dominator geen energie meer heb (heb ik soms vaker last van)..
gaan jullie met 2'n op mij liggen en laat 1 van jullie maar een zak in mijn bek douwen..
ofzoiets![]()
Dat zal ik nooit doen.
Christian echter wel.
Ho eens even... Ik doe gekke dingen als ik in lala-land ben, maar dat gaat me iets te fur...robkuh1990 wrote:Die zie ik er nog wel voor aan op al mijn kleren kapot te scheuren en dan vol gas erop te gaan
4-FA is de shit! Heldig spul, maar solo vind ik het niet echt wat. Je moet er eigenlijk wat voor achter de hand hebben. Bijvoorbeeld een pilletje 2-3 uur na de 4-FA.jRn wrote:Ik wil die 4-FMP shit wel eens testen, is dat wat jongens?:o
Het is inderdaad een beetje schaars bij de dealer. Maar als je er eenmaal een hebt, dan wil je niet meer zonder. Het is ook het goedje wat ik het vaakst bestel haha. Maar goed, je kan het natuurlijk de eerste keer sowieso proberen zonder te combineren en kijken of het wat voor je isjRn wrote:Maar het is meer dat elk feest aan de MDMA ook niet echt gezond is, en aan pep begin ik liever niet. En die 4-FMP is dan misschien wel een interressant alternatief, alleen ik denk dat mijn apotheker zich de pleuris schrikt als hij daar van hoort, volgens mij kent hij dat niet haha!Chukkels wrote:4-FA is de shit! Heldig spul, maar solo vind ik het niet echt wat. Je moet er eigenlijk wat voor achter de hand hebben. Bijvoorbeeld een pilletje 2-3 uur na de 4-FA.jRn wrote:Ik wil die 4-FMP shit wel eens testen, is dat wat jongens?:o
Ik ookNando wrote:Ik doe sowieso met je mee.Pommer wrote:Ojah het lijkt me trouwens wel heldig om dat feest samen met bepaalde onder invloed zijnde hardtrekkers te gaan meemaken dit jaarDuurt alleen nog zo lang
Ik verheug me er al opIris93 wrote:Ik ookNando wrote:Ik doe sowieso met je mee.Pommer wrote:Ojah het lijkt me trouwens wel heldig om dat feest samen met bepaalde onder invloed zijnde hardtrekkers te gaan meemaken dit jaarDuurt alleen nog zo lang
Pombeertje
HahahaNando wrote:We gaan ziek Pommeren op Bier Academy!
Ja ik ook.Pommer wrote:HahahaNando wrote:We gaan ziek Pommeren op Bier Academy!![]()
Ik heb wel zin om écht te zuipen, maar ik weet niet of dat zo verstandig is op een feestje
Kotsen van festivalbier.... dan mag je aardig wat geld neer gaan leggen, want na 25 bier ben je nog niet dronken (niet dat je per sé dronken hoeft te zijn om te kotsen)Nando wrote:Ja ik ook.Pommer wrote:HahahaNando wrote:We gaan ziek Pommeren op Bier Academy!![]()
Ik heb wel zin om écht te zuipen, maar ik weet niet of dat zo verstandig is op een feestjeWe zien het wel ff, wil het wel gezellig houden en niet kotsen van de drank op een feest.