Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 16:58 

Hardtraxx Veteran

Zelf nooit last van maar komt misschien ook omdat ik mijn ''focus'' verleg op mijn hand(en)

Vind het namelijk erg prettig om iets in mijn hand te houden, flesje of glas. Hoeft niet eens wat in te zitten maar gewoon het vasthouden vind ik prettig (weet het is raar). Het is wel zo dat ik verder geen drugstrekjes heb (ogen niet meegerekend) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 18:10 

Hardtraxx Veteran

Heb precies hetzelfde, word echt zenuwachtig als ik niet gwn m'n flesje/plastic beker of iets in m'n klauwen heb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 21:09 

Hardtraxx Veteran

Handen in tuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2016 12:07 

Hardtraxx Newbie

Als je dan zo'n cocktail gaat nemen, bekijk dan eens of je wellicht wat antioxidanten kan nemen zoals alfaliponzuur voor en na je gebruik.

Je hersenen komen namelijk onder zware oxidatieve stress te staan, sowieso al met amfetaminen als 4FA en speed en zo. Daarbij de combinatie XTX en 4FA beter van niet. En liever ook niet elke week 4FA of MDMA. Hou het op 1 x in de maand. En liefst 1x in de 3 maanden.

Verder altijd je drugs laten testen en zo. Volgens mij hebben de meesten hier ook nog eens geen idee wat je precies in je lijf doseert. Het zou zomaar kunnen dat je maar maar wat doet "op goed geluk".

Je oude zelf zal je zeer dankbaar zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 20:53 

Hardtraxx Veteran

https://www.duic.nl/algemeen/nvic-4-fa- ... artydrugs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 21:38 

Hardtraxx Elite

Zulke artikelen zijn al vaker hier gepost. Toen werd er ook aangegeven dat er bij veel van die ongevallen ook sprake was van combineren als ik het me goed kan herinneren.
Kan me ook niet voorstellen dat mensen uberhaupt denken dat een redelijke nieuwe amfetamine-soort volkomen veilig is maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2016 14:44 

Donateur

De mephcrisis is ook voorbij! De source uit Cambodja waar ik altijd bestelde heeft een compagnon zitten in de UK die zijn stuff verkoopt. Lekker binnen de EU (nog wel) en dus nauwelijks controles en binnen 4 dagen binnen ipv 10 dagen uit Cambodja en meer risico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 00:38 

Hardtraxxer

Welke drug is wat jullie betreft het meest geschikt voor een feestje waar je het niet al te gek wil maken? Dus niet helemaal vdk en waarbij je na afloop wellicht nog wat uurtjes kan slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 00:53 

Hardtraxx Elite

Niet al te hoge dosis 4f en dan op tijd beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 01:48 

Donateur

Astronaut schreef:
Welke drug is wat jullie betreft het meest geschikt voor een feestje waar je het niet al te gek wil maken? Dus niet helemaal vdk en waarbij je na afloop wellicht nog wat uurtjes kan slapen :P

4f, maar sommige zijn heel gevoelig dan wordt het geen slapen. Of je moet benzo's thuis hebben. Ik raad je Mephedrone aan, maar dat is nauwelijks te krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 13:03 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:

Even advocaat van de duivel maar waarom zou je dan willen gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 14:47 

Hardtraxxer

4F en als je thuis nog bent wat Melatonine. Simpel sportsupplement wat mijn slaap wel beetje bevorderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 15:14 

Hardtraxx Veteran

Aron schreef:
4F en als je thuis nog bent wat Melatonine. Simpel sportsupplement wat mijn slaap wel beetje bevorderd

Melatonine een sportsupplement? Leg aub uit want het brengt de opwekking van het hormoon melatonine opgang wat slaap bevorderd (logisch dus voor na een feest, werkt bij mij ook wonderen) maar een sportsupplement?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 16:42 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Astronaut schreef:

Even advocaat van de duivel maar waarom zou je dan willen gebruiken?

Omdat ik wel wil gebruiken voor meer euforie/energie maar na het weekend niet helemaal ko zijn. Meestal als ik na het feest wat geslapen heb voel ik me een stuk fitter dan wanneer ik dit niet doe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 17:35 

Hardtraxx Elite

supercola :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:05 

Hardtraxx Addict

GHB
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:11 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 18:44 

Hardtraxx Addict

stefan_helmond schreef:
4fmp + xtc, mooie (maar gevaarlijke) combi, goed vermaakt op Defqon zondag.

Waarom is dit een gevaarlijke combi als ik vragen mag, op q-base heb ik hetzelfde gedaan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 19:27 

Hardtraxx Elite

Uniforce schreef:
stefan_helmond schreef:
4fmp + xtc, mooie (maar gevaarlijke) combi, goed vermaakt op Defqon zondag.

Waarom is dit een gevaarlijke combi als ik vragen mag, op q-base heb ik hetzelfde gedaan :huh:

off-topic/drugs-offtopic-t16216-24775.html
Lees vanaf hier even
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:18 

Hardtraxxer

pim__ schreef:

Wat houd die supeecola nou in dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:25 

Donateur

Aron schreef:

Niet specifiek een sportsupplement. Wordt door sommige wel eens gebruikt in het sportcircuit omdat door betere en diepere slaap het spierherstel beter is. Maar het wordt voornamelijk gebruikt door mensen die slecht slapen voordat er slaapmiddelen worden voorgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2016 23:33 

Hardtraxx Veteran

TBA-ID schreef:
pim__ schreef:

Dat is geheim :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 09:19 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
TBA-ID schreef:
pim__ schreef:

Dat is geheim :lol:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 14:38 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met LSD?

Tips, Do's/Dont's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 18:03 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Iemand ervaring met LSD?

Tips, Do's/Dont's?

Komt binnenkort een aflevering van drugslab over.
Vorige  1 ... 981, 982, 983, 984, 985, 986, 987 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic