Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Zelf nooit last van maar komt misschien ook omdat ik mijn ''focus'' verleg op mijn hand(en)

Vind het namelijk erg prettig om iets in mijn hand te houden, flesje of glas. Hoeft niet eens wat in te zitten maar gewoon het vasthouden vind ik prettig (weet het is raar). Het is wel zo dat ik verder geen drugstrekjes heb (ogen niet meegerekend) ;)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 22 hours ago
Heb precies hetzelfde, word echt zenuwachtig als ik niet gwn m'n flesje/plastic beker of iets in m'n klauwen heb. xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Handen in tuk :thumbsup:
L
New member
1 posts member since 2016
last seen Oct 2016
Als je dan zo'n cocktail gaat nemen, bekijk dan eens of je wellicht wat antioxidanten kan nemen zoals alfaliponzuur voor en na je gebruik.

Je hersenen komen namelijk onder zware oxidatieve stress te staan, sowieso al met amfetaminen als 4FA en speed en zo. Daarbij de combinatie XTX en 4FA beter van niet. En liever ook niet elke week 4FA of MDMA. Hou het op 1 x in de maand. En liefst 1x in de 3 maanden.

Verder altijd je drugs laten testen en zo. Volgens mij hebben de meesten hier ook nog eens geen idee wat je precies in je lijf doseert. Het zou zomaar kunnen dat je maar maar wat doet "op goed geluk".

Je oude zelf zal je zeer dankbaar zijn!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Zulke artikelen zijn al vaker hier gepost. Toen werd er ook aangegeven dat er bij veel van die ongevallen ook sprake was van combineren als ik het me goed kan herinneren.
Kan me ook niet voorstellen dat mensen uberhaupt denken dat een redelijke nieuwe amfetamine-soort volkomen veilig is maarja.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
De mephcrisis is ook voorbij! De source uit Cambodja waar ik altijd bestelde heeft een compagnon zitten in de UK die zijn stuff verkoopt. Lekker binnen de EU (nog wel) en dus nauwelijks controles en binnen 4 dagen binnen ipv 10 dagen uit Cambodja en meer risico.
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Welke drug is wat jullie betreft het meest geschikt voor een feestje waar je het niet al te gek wil maken? Dus niet helemaal vdk en waarbij je na afloop wellicht nog wat uurtjes kan slapen :P
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
Niet al te hoge dosis 4f en dan op tijd beginnen
Donateur
last seen Oct 2023
Astronaut wrote:Welke drug is wat jullie betreft het meest geschikt voor een feestje waar je het niet al te gek wil maken? Dus niet helemaal vdk en waarbij je na afloop wellicht nog wat uurtjes kan slapen :P
4f, maar sommige zijn heel gevoelig dan wordt het geen slapen. Of je moet benzo's thuis hebben. Ik raad je Mephedrone aan, maar dat is nauwelijks te krijgen :P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Astronaut wrote:Welke drug is wat jullie betreft het meest geschikt voor een feestje waar je het niet al te gek wil maken? Dus niet helemaal vdk en waarbij je na afloop wellicht nog wat uurtjes kan slapen :P
Even advocaat van de duivel maar waarom zou je dan willen gebruiken?
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
4F en als je thuis nog bent wat Melatonine. Simpel sportsupplement wat mijn slaap wel beetje bevorderd
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Aron wrote:4F en als je thuis nog bent wat Melatonine. Simpel sportsupplement wat mijn slaap wel beetje bevorderd
Melatonine een sportsupplement? Leg aub uit want het brengt de opwekking van het hormoon melatonine opgang wat slaap bevorderd (logisch dus voor na een feest, werkt bij mij ook wonderen) maar een sportsupplement?
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
ErikZ wrote:
Even advocaat van de duivel maar waarom zou je dan willen gebruiken?
Omdat ik wel wil gebruiken voor meer euforie/energie maar na het weekend niet helemaal ko zijn. Meestal als ik na het feest wat geslapen heb voel ik me een stuk fitter dan wanneer ik dit niet doe :)
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
supercola :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
GHB
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Image
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 21 days ago
stefan_helmond wrote:4fmp + xtc, mooie (maar gevaarlijke) combi, goed vermaakt op Defqon zondag.
Waarom is dit een gevaarlijke combi als ik vragen mag, op q-base heb ik hetzelfde gedaan :huh:
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
Uniforce wrote:
stefan_helmond wrote:4fmp + xtc, mooie (maar gevaarlijke) combi, goed vermaakt op Defqon zondag.
Waarom is dit een gevaarlijke combi als ik vragen mag, op q-base heb ik hetzelfde gedaan :huh:
Drugs offtopic (page 992)
Lees vanaf hier even
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
pim__ wrote:supercola :thumbsup:
Wat houd die supeecola nou in dan? xd
Donateur
last seen Oct 2023
Aron wrote:4F en als je thuis nog bent wat Melatonine. Simpel sportsupplement wat mijn slaap wel beetje bevorderd
Niet specifiek een sportsupplement. Wordt door sommige wel eens gebruikt in het sportcircuit omdat door betere en diepere slaap het spierherstel beter is. Maar het wordt voornamelijk gebruikt door mensen die slecht slapen voordat er slaapmiddelen worden voorgeschreven.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
TBA-ID wrote:
Dat is geheim :lol:
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
Lenny wrote:
TBA-ID wrote:
Dat is geheim :lol:
:huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Iemand ervaring met LSD?

Tips, Do's/Dont's?
Hardtraxxer
last seen Feb 2023
ErikZ wrote:Iemand ervaring met LSD?

Tips, Do's/Dont's?
Komt binnenkort een aflevering van drugslab over.