Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 21 hours ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
:lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Maar hoe moet ik dan keihard gaan als ik geen uppers mag combineren?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Joey wrote:Maar hoe moet ik dan keihard gaan als ik geen uppers mag combineren?
Meer dezelfde uppers tegelijk..Duh!!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Gearbox feestjes
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
PNXRMX wrote:
Gearbox feestjes
:lol:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Keta
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Gisteren flink aan de poppers gezeten op Q Base, in welke mate kan dit schadelijk voor je zijn?
Kan het neveneffecten hebben?

xtc + poppers + b-front = :love:
Hardtraxxer
92 posts member since 2016
last seen Aug 2019
Afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 fmp genomen. Nu de volgende dag had ik last van een gevoelloze linker duim met name de buiten zijde. Nu heb ik er nog steeds last van op maandag... Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Seeker Of Fire wrote:Keta
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Dien wrote:Afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 fmp genomen. Nu de volgende dag had ik last van een gevoelloze linker duim met name de buiten zijde. Nu heb ik er nog steeds last van op maandag... Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Werkt vaatvernauwend. Misschien ben je bij 4-FA iets gevoeliger voor die effecten. Beste neem je dus geen 4-FA meer.
Hardtraxxer
92 posts member since 2016
last seen Aug 2019
DL22 wrote:Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Heel vreemd! Gelukkig is het over gegaan... Als het bij mij aanhoudt ga ik toch maar een keertje langs de huisarts
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Iemand ervaring met de rode /­ roze boom? Is de xtc variant van de oranje!­ Kan er niks over vinden hier...­
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 days ago
urbandesigner wrote:Iemand ervaring met de rode /­ roze boom? Is de xtc variant van de oranje!­ Kan er niks over vinden hier...­
Een testcentrum bij jou in de buurt weet er vast wel meer over.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Dien wrote:
DL22 wrote:Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Heel vreemd! Gelukkig is het over gegaan... Als het bij mij aanhoudt ga ik toch maar een keertje langs de huisarts
Dan heb jij nog "geluk" ;)

Mijn ogen waren bij thuiskomen in de ochtend na een avond 4fmp (niet meer dan 150 mg verdeeld over 2 caps) gevuld met een "lucht" bubbel. Deze bubbel verplaatste zich van plek onder mijn vlies en is zeker 2 weken blijven zitten.

Huisarts en oogarts hadden nog nooit zoiets gezien. Een beetje zoals een blaar onder je huid.

Sindsdien krijg ik een pupil vervorming en zie ik wazig als ik x of 4fmp probeer.

Genoeg reden voor mij om nooit meer 4f of xtc aan te raken.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Basxt wrote:
Dien wrote:
Dan heb jij nog "geluk" ;)

Mijn ogen waren bij thuiskomen in de ochtend na een avond 4fmp (niet meer dan 150 mg verdeeld over 2 caps) gevuld met een "lucht" bubbel. Deze bubbel verplaatste zich van plek onder mijn vlies en is zeker 2 weken blijven zitten.

Huisarts en oogarts hadden nog nooit zoiets gezien. Een beetje zoals een blaar onder je huid.

Sindsdien krijg ik een pupil vervorming en zie ik wazig als ik x of 4fmp probeer.

Genoeg reden voor mij om nooit meer 4f of xtc aan te raken.
Ik had ooit ergens gelezen dat je een pupil vervorming krijgt als je veel te veel gebruikt. Don't shoot me, heb ooit ergens gelezen.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Ivey Jones wrote:
Ik had ooit ergens gelezen dat je een pupil vervorming krijgt als je veel te veel gebruikt. Don't shoot me, heb ooit ergens gelezen.
Ik gebruikte hoogtens eens in de 5 maanden iets. En dat is nooit meer dan 2 pillen op een avond geweest.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Iemand enig idee hoe het komt dat je zo vaak aan het kaakschaatsen bent? toen ik begon met drugs (zo'n 4 jaar geleden) had ik er nooit last van, ik kon gewoon 1-2 pillen gebruiken op een feest zonder problemen. Maar tegenwoordig schaats ik zelfs al van een puntje coke of een 4fje, en met een halve pil is t al helemaal feest... Laatst op Ground Zero zo hard lopen schaatsen dat ik een ontsteking had in mn wang omdat ik die aan flarden had gebeten >.< Hoe kan het dat ik hier voorheen weinig tot nooit last van had, en nu opeens extreem veel als ik gebruik?
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 4 days ago
De precieze oorzaak weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar als je er erg veel last van hebt kun je overwegen van tevoren magnesiumtabletten in te nemen. Heb ze ondanks dat ik er zelf ook vrij gevoelig voor ben nooit gebruikt, maar ze zouden heel goed moeten helpen tegen het kauwen. Zijn gewoon te halen bij de kruidvat of een willekeurige andere drogist.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2024
Pannenkoek wrote:De precieze oorzaak weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar als je er erg veel last van hebt kun je overwegen van tevoren magnesiumtabletten in te nemen. Heb ze ondanks dat ik er zelf ook vrij gevoelig voor ben nooit gebruikt, maar ze zouden heel goed moeten helpen tegen het kauwen. Zijn gewoon te halen bij de kruidvat of een willekeurige andere drogist.
Klopt! deze slik ik ook, alleen helpen ze weinig tot niets :/
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Je hebt zeker magnesiumoxide?
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 days ago
Seeker Of Fire wrote:Iemand enig idee hoe het komt dat je zo vaak aan het kaakschaatsen bent? toen ik begon met drugs (zo'n 4 jaar geleden) had ik er nooit last van, ik kon gewoon 1-2 pillen gebruiken op een feest zonder problemen. Maar tegenwoordig schaats ik zelfs al van een puntje coke of een 4fje, en met een halve pil is t al helemaal feest... Laatst op Ground Zero zo hard lopen schaatsen dat ik een ontsteking had in mn wang omdat ik die aan flarden had gebeten >.< Hoe kan het dat ik hier voorheen weinig tot nooit last van had, en nu opeens extreem veel als ik gebruik?
Zou ook kunnen dat je lichaam als het ware gewend is om te kaakschaatsen wanneer je een oppeppend middel gebruikt. Heb hetzelfde maar dan niet met kaakschaatsen, maar gewoon met je mond op de beat meebewegen (zoals B-Front vaak doet tijdens het draaien). Elke keer als ik een hardstyle track (of harder) hoor, doe ik dat gewoon automatisch, ook al ben ik volkomen nuchter. Het is een gewoonte geworden, en daar kom je vaak niet snel van af.
Last edited by Sjaakie P on 18 Sep 2016 22:59, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Lijkt mij dat dat ook deels tussen de oren zit.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Raven wrote:Lijkt mij dat dat ook deels tussen de oren zit.
Je kaken zitten inderdaad tussen je oren. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Raven wrote:Lijkt mij dat dat ook deels tussen de oren zit.
Klopt, als ik me erop focus kan ik die kaakbewegingen gewoon uitschakelen. Echter krijg ik dan weer andere trekjes, zoals mijn vuisten ballen of juist de vingers strekken. Heb je de volgende dag weer spierpijn in je hand. xd