Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 07:13 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 16:00 

Hardtraxx Veteran

Maar hoe moet ik dan keihard gaan als ik geen uppers mag combineren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 17:01 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Meer dezelfde uppers tegelijk..Duh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 11:18 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Gearbox feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 10:09 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Joey schreef:

Gearbox feestjes

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 13:09 

Hardtraxx Addict

Keta
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 19:16 

Hardtraxx Elite

Gisteren flink aan de poppers gezeten op Q Base, in welke mate kan dit schadelijk voor je zijn?
Kan het neveneffecten hebben?

xtc + poppers + b-front = :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 09:55 

Hardtraxxer

Afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 fmp genomen. Nu de volgende dag had ik last van een gevoelloze linker duim met name de buiten zijde. Nu heb ik er nog steeds last van op maandag... Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:01 

Hardtraxx Elite

Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:02 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Keta
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:49 

Hardtraxx Veteran

Dien schreef:
Afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 fmp genomen. Nu de volgende dag had ik last van een gevoelloze linker duim met name de buiten zijde. Nu heb ik er nog steeds last van op maandag... Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Werkt vaatvernauwend. Misschien ben je bij 4-FA iets gevoeliger voor die effecten. Beste neem je dus geen 4-FA meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 08:32 

Hardtraxxer

DL22 schreef:
Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.

Heel vreemd! Gelukkig is het over gegaan... Als het bij mij aanhoudt ga ik toch maar een keertje langs de huisarts
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 21:25 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met de rode /­ roze boom? Is de xtc variant van de oranje!­ Kan er niks over vinden hier...­
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 10:25 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Iemand ervaring met de rode /­ roze boom? Is de xtc variant van de oranje!­ Kan er niks over vinden hier...­

Een testcentrum bij jou in de buurt weet er vast wel meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 00:27 

Hardtraxx Addict

Dien schreef:
DL22 schreef:

Heel vreemd! Gelukkig is het over gegaan... Als het bij mij aanhoudt ga ik toch maar een keertje langs de huisarts

Dan heb jij nog "geluk" ;)

Mijn ogen waren bij thuiskomen in de ochtend na een avond 4fmp (niet meer dan 150 mg verdeeld over 2 caps) gevuld met een "lucht" bubbel. Deze bubbel verplaatste zich van plek onder mijn vlies en is zeker 2 weken blijven zitten.

Huisarts en oogarts hadden nog nooit zoiets gezien. Een beetje zoals een blaar onder je huid.

Sindsdien krijg ik een pupil vervorming en zie ik wazig als ik x of 4fmp probeer.

Genoeg reden voor mij om nooit meer 4f of xtc aan te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:20 

Hardtraxxer

Basxt schreef:
Dien schreef:
DL22 schreef:

Dan heb jij nog "geluk" ;)

Mijn ogen waren bij thuiskomen in de ochtend na een avond 4fmp (niet meer dan 150 mg verdeeld over 2 caps) gevuld met een "lucht" bubbel. Deze bubbel verplaatste zich van plek onder mijn vlies en is zeker 2 weken blijven zitten.

Huisarts en oogarts hadden nog nooit zoiets gezien. Een beetje zoals een blaar onder je huid.

Sindsdien krijg ik een pupil vervorming en zie ik wazig als ik x of 4fmp probeer.

Genoeg reden voor mij om nooit meer 4f of xtc aan te raken.

Ik had ooit ergens gelezen dat je een pupil vervorming krijgt als je veel te veel gebruikt. Don't shoot me, heb ooit ergens gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:49 

Hardtraxx Addict

Ivey Jones schreef:

Ik had ooit ergens gelezen dat je een pupil vervorming krijgt als je veel te veel gebruikt. Don't shoot me, heb ooit ergens gelezen.

Ik gebruikte hoogtens eens in de 5 maanden iets. En dat is nooit meer dan 2 pillen op een avond geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:31 

Hardtraxx Addict

Iemand enig idee hoe het komt dat je zo vaak aan het kaakschaatsen bent? toen ik begon met drugs (zo'n 4 jaar geleden) had ik er nooit last van, ik kon gewoon 1-2 pillen gebruiken op een feest zonder problemen. Maar tegenwoordig schaats ik zelfs al van een puntje coke of een 4fje, en met een halve pil is t al helemaal feest... Laatst op Ground Zero zo hard lopen schaatsen dat ik een ontsteking had in mn wang omdat ik die aan flarden had gebeten >.< Hoe kan het dat ik hier voorheen weinig tot nooit last van had, en nu opeens extreem veel als ik gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:58 

Hardtraxx Addict

De precieze oorzaak weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar als je er erg veel last van hebt kun je overwegen van tevoren magnesiumtabletten in te nemen. Heb ze ondanks dat ik er zelf ook vrij gevoelig voor ben nooit gebruikt, maar ze zouden heel goed moeten helpen tegen het kauwen. Zijn gewoon te halen bij de kruidvat of een willekeurige andere drogist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 18:51 

Hardtraxx Addict

Pannenkoek schreef:
De precieze oorzaak weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar als je er erg veel last van hebt kun je overwegen van tevoren magnesiumtabletten in te nemen. Heb ze ondanks dat ik er zelf ook vrij gevoelig voor ben nooit gebruikt, maar ze zouden heel goed moeten helpen tegen het kauwen. Zijn gewoon te halen bij de kruidvat of een willekeurige andere drogist.

Klopt! deze slik ik ook, alleen helpen ze weinig tot niets :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 11:13 

Hardtraxx Elite

Je hebt zeker magnesiumoxide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 12:31 

Hardtraxxer

Seeker Of Fire schreef:
Iemand enig idee hoe het komt dat je zo vaak aan het kaakschaatsen bent? toen ik begon met drugs (zo'n 4 jaar geleden) had ik er nooit last van, ik kon gewoon 1-2 pillen gebruiken op een feest zonder problemen. Maar tegenwoordig schaats ik zelfs al van een puntje coke of een 4fje, en met een halve pil is t al helemaal feest... Laatst op Ground Zero zo hard lopen schaatsen dat ik een ontsteking had in mn wang omdat ik die aan flarden had gebeten >.< Hoe kan het dat ik hier voorheen weinig tot nooit last van had, en nu opeens extreem veel als ik gebruik?

Zou ook kunnen dat je lichaam als het ware gewend is om te kaakschaatsen wanneer je een oppeppend middel gebruikt. Heb hetzelfde maar dan niet met kaakschaatsen, maar gewoon met je mond op de beat meebewegen (zoals B-Front vaak doet tijdens het draaien). Elke keer als ik een hardstyle track (of harder) hoor, doe ik dat gewoon automatisch, ook al ben ik volkomen nuchter. Het is een gewoonte geworden, en daar kom je vaak niet snel van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 21:14 

Hardtraxx Veteran

Lijkt mij dat dat ook deels tussen de oren zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:05 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Je kaken zitten inderdaad tussen je oren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 22:20 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Klopt, als ik me erop focus kan ik die kaakbewegingen gewoon uitschakelen. Echter krijg ik dan weer andere trekjes, zoals mijn vuisten ballen of juist de vingers strekken. Heb je de volgende dag weer spierpijn in je hand. xd
Vorige  1 ... 980, 981, 982, 983, 984, 985, 986 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic