Active topics in Off-Topic
Moderators
Maar hoe moet ik dan keihard gaan als ik geen uppers mag combineren?
Meer dezelfde uppers tegelijk..Duh!!Joey wrote:Maar hoe moet ik dan keihard gaan als ik geen uppers mag combineren?
Gearbox feestjesJoey wrote:Maar hoe moet ik dan keihard gaan als ik geen uppers mag combineren?
PNXRMX wrote:Gearbox feestjesJoey wrote:Maar hoe moet ik dan keihard gaan als ik geen uppers mag combineren?
Gisteren flink aan de poppers gezeten op Q Base, in welke mate kan dit schadelijk voor je zijn?
Kan het neveneffecten hebben?
xtc + poppers + b-front =
Kan het neveneffecten hebben?
xtc + poppers + b-front =
Afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 fmp genomen. Nu de volgende dag had ik last van een gevoelloze linker duim met name de buiten zijde. Nu heb ik er nog steeds last van op maandag... Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Werkt vaatvernauwend. Misschien ben je bij 4-FA iets gevoeliger voor die effecten. Beste neem je dus geen 4-FA meer.Dien wrote:Afgelopen weekend naar een festival geweest en daar 1 fmp genomen. Nu de volgende dag had ik last van een gevoelloze linker duim met name de buiten zijde. Nu heb ik er nog steeds last van op maandag... Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Heel vreemd! Gelukkig is het over gegaan... Als het bij mij aanhoudt ga ik toch maar een keertje langs de huisartsDL22 wrote:Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Iemand ervaring met de rode / roze boom? Is de xtc variant van de oranje! Kan er niks over vinden hier...
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 days ago
Een testcentrum bij jou in de buurt weet er vast wel meer over.urbandesigner wrote:Iemand ervaring met de rode / roze boom? Is de xtc variant van de oranje! Kan er niks over vinden hier...
Dan heb jij nog "geluk"Dien wrote:Heel vreemd! Gelukkig is het over gegaan... Als het bij mij aanhoudt ga ik toch maar een keertje langs de huisartsDL22 wrote:Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Mijn ogen waren bij thuiskomen in de ochtend na een avond 4fmp (niet meer dan 150 mg verdeeld over 2 caps) gevuld met een "lucht" bubbel. Deze bubbel verplaatste zich van plek onder mijn vlies en is zeker 2 weken blijven zitten.
Huisarts en oogarts hadden nog nooit zoiets gezien. Een beetje zoals een blaar onder je huid.
Sindsdien krijg ik een pupil vervorming en zie ik wazig als ik x of 4fmp probeer.
Genoeg reden voor mij om nooit meer 4f of xtc aan te raken.
Ik had ooit ergens gelezen dat je een pupil vervorming krijgt als je veel te veel gebruikt. Don't shoot me, heb ooit ergens gelezen.Basxt wrote:Dan heb jij nog "geluk"Dien wrote:Heel vreemd! Gelukkig is het over gegaan... Als het bij mij aanhoudt ga ik toch maar een keertje langs de huisartsDL22 wrote:Ik heb 2 weken na decibel geen gevoel gehad in men rechter pink. Had het gevoel dat er geen bloed door kon stromen maar hij zag er wel normaal uit. Nu is alles weer normaal.
Mijn ogen waren bij thuiskomen in de ochtend na een avond 4fmp (niet meer dan 150 mg verdeeld over 2 caps) gevuld met een "lucht" bubbel. Deze bubbel verplaatste zich van plek onder mijn vlies en is zeker 2 weken blijven zitten.
Huisarts en oogarts hadden nog nooit zoiets gezien. Een beetje zoals een blaar onder je huid.
Sindsdien krijg ik een pupil vervorming en zie ik wazig als ik x of 4fmp probeer.
Genoeg reden voor mij om nooit meer 4f of xtc aan te raken.
Ik gebruikte hoogtens eens in de 5 maanden iets. En dat is nooit meer dan 2 pillen op een avond geweest.Ivey Jones wrote:
Ik had ooit ergens gelezen dat je een pupil vervorming krijgt als je veel te veel gebruikt. Don't shoot me, heb ooit ergens gelezen.
Iemand enig idee hoe het komt dat je zo vaak aan het kaakschaatsen bent? toen ik begon met drugs (zo'n 4 jaar geleden) had ik er nooit last van, ik kon gewoon 1-2 pillen gebruiken op een feest zonder problemen. Maar tegenwoordig schaats ik zelfs al van een puntje coke of een 4fje, en met een halve pil is t al helemaal feest... Laatst op Ground Zero zo hard lopen schaatsen dat ik een ontsteking had in mn wang omdat ik die aan flarden had gebeten
Hoe kan het dat ik hier voorheen weinig tot nooit last van had, en nu opeens extreem veel als ik gebruik?
De precieze oorzaak weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar als je er erg veel last van hebt kun je overwegen van tevoren magnesiumtabletten in te nemen. Heb ze ondanks dat ik er zelf ook vrij gevoelig voor ben nooit gebruikt, maar ze zouden heel goed moeten helpen tegen het kauwen. Zijn gewoon te halen bij de kruidvat of een willekeurige andere drogist.
Klopt! deze slik ik ook, alleen helpen ze weinig tot nietsPannenkoek wrote:De precieze oorzaak weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar als je er erg veel last van hebt kun je overwegen van tevoren magnesiumtabletten in te nemen. Heb ze ondanks dat ik er zelf ook vrij gevoelig voor ben nooit gebruikt, maar ze zouden heel goed moeten helpen tegen het kauwen. Zijn gewoon te halen bij de kruidvat of een willekeurige andere drogist.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 days ago
Zou ook kunnen dat je lichaam als het ware gewend is om te kaakschaatsen wanneer je een oppeppend middel gebruikt. Heb hetzelfde maar dan niet met kaakschaatsen, maar gewoon met je mond op de beat meebewegen (zoals B-Front vaak doet tijdens het draaien). Elke keer als ik een hardstyle track (of harder) hoor, doe ik dat gewoon automatisch, ook al ben ik volkomen nuchter. Het is een gewoonte geworden, en daar kom je vaak niet snel van af.Seeker Of Fire wrote:Iemand enig idee hoe het komt dat je zo vaak aan het kaakschaatsen bent? toen ik begon met drugs (zo'n 4 jaar geleden) had ik er nooit last van, ik kon gewoon 1-2 pillen gebruiken op een feest zonder problemen. Maar tegenwoordig schaats ik zelfs al van een puntje coke of een 4fje, en met een halve pil is t al helemaal feest... Laatst op Ground Zero zo hard lopen schaatsen dat ik een ontsteking had in mn wang omdat ik die aan flarden had gebetenHoe kan het dat ik hier voorheen weinig tot nooit last van had, en nu opeens extreem veel als ik gebruik?
Last edited by Sjaakie P on 18 Sep 2016 22:59, edited 1 time in total.
Lijkt mij dat dat ook deels tussen de oren zit.
Je kaken zitten inderdaad tussen je oren.Raven wrote:Lijkt mij dat dat ook deels tussen de oren zit.
Klopt, als ik me erop focus kan ik die kaakbewegingen gewoon uitschakelen. Echter krijg ik dan weer andere trekjes, zoals mijn vuisten ballen of juist de vingers strekken. Heb je de volgende dag weer spierpijn in je hand.Raven wrote:Lijkt mij dat dat ook deels tussen de oren zit.