Dus, afgelopen weekend een flink avontuur beleefd. Ik heb zitten twijfelen om een report te schrijven, maar ga het toch proberen. Ik ga gewoon flink ratelen, en proberen zoveel mogelijk op papier te zetten. Mocht het dus een beetje rommelig of onlogisch zijn geschreven, alvast mijn excuses. Dit report schrijf ik niet alleen om te lachen. Het was best een heftige trip, en ik vind het belangrijk om dit juist te verwerken. Dit door het dus op te schrijven en over te praten. Daarnaast wil ik met behulp van dit report ook een soort waarschuwing geven. Tijdens de nacht hebben we best onverstandige keuzes gemaakt, en had het ook goed fout kunnen gaan. Ik hoop dus dat het mensen "triggert", en help om te beseffen dat hoe ervaren je bent, het drugs blijft, en je toch altijd goed moet blijven oppassen en nadenken. Maar genoeg introductie nu. Ik wens iedereen veel leesplezier, en kijk uit naar jullie reacties!
Het was zaterdagmiddag toen ik aankwam bij mijn maat (in dit verhaal noem ik hem T). Ik had T al een tijdje niet gezien, en het was dus erg gezellig om weer bij te kletsen. We hadden geen concrete plannen wat we gingen doen, maar het werd al snel duidelijk dat we keuze genoeg hadden. T vind het ook super interessant om te leren over nieuwe drugs, en deze ook uit te proberen. Hij had pep, keta, 2CB en 2C-E, wat pammetjes, en nog wat spul in huis liggen. Terwijl we op onze 3 maat (in dit verhaal noem ik hem W) wachten, pakten T al een lijntje ket. Ik wachtte even tot na het eten, omdat ik nog best suf was van The Funky Cat. Toen W binnenkwam hebben we eten besteld, en heb ik ook een klein lijntje ket gepakt terwijl we wachten. Het was supergezellig, en de sfeer zat er al goed in.
Na het eten ben ik begonnen met 100 mg pep, om een beetje door mijn sufheid te geraken. Dit werkte goed. Ik voelde me een stuk fitter, en begon goed zin te krijgen om van het padje te gaan. Ook bleek maar weer hoeveel ik ga lullen van amfetamines. Ik weet niet exact wat mijn maten hadden gepakt rond dit tijdstip (8 uur?). In ieder geval xanax opgelost in vodka (

), en wat ket. We vermaakten ons met filmpjes van achterlijke mensen uit de schilderswijk, en wat chille muziek. rond kwart voor 9 besloten we naar de winkel te gaan, om nog wat lekkers te halen voor de nacht. Om het wat spannender te maken, hadden we toch wel redelijk wat ket gesnoven voordat we door gingen. Onderweg naar de winkel kwam de ket flink opzetten. Dit zorgde natuurlijk voor de meest achterlijke gesprekken onderweg. In de winkel was ik echt ontzettend wazig. Wat zijn supermarkten toch een bizarre plek als zo waus bent

. We waren aan het discussieren wat we allemaal gingen halen, terwijl ik met mijn mongolische motoriek een pak raketjes uit het vriesvak haalde. (Ik had de deur geopend naast de deur waar de raketjes achter zaten, dus het ging niet heel soepel. Na nog wat snoep te hebben gehaald, heb ik afgerekend, wat me eigenlijk best goed af ging. Ik deed natuurlijk mijn best, maar we gedroegen ons vast niet heel erg snugger. We waren als laatste de winkel uit, en het personeel zat ons toch wel te bekijken volgens mij.
Onderweg genoten van mijn welverdiende raketje. Toen we weer eenmaal thuis kwamen gingen we kiezen wat we gingen pakken. T en ik zaten te twijfelen, tussen 2CE, en al-lad (wat W had meegenomen). Beide hadden we beide middelen nog nooit geprobeerd. Echter zat ik toch lekker in mijn vel (mede door de pep), en maakte het me niet zoveel uit. T had zin om al-lad te proberen, dus was de keuze gemaakt. We hebben nog een lijntje ket gepakt, waarna T en ik (nadat de ket beetje was uitgewerkt) om half 11 allebei een halve zegel al-lad hebben gepakt. W wilde niet te van de kaart gaan, en ging voor 2CB.
Ik denk dat dit de eerste "fout" is die we hebben gemaakt die avond. W dacht namelijk naar eigen ervaring dat het al-lad was. Maar had het toen ook gecombineerd met kalmeringsmiddelen. Het was hem verkocht als LSD, door iemand die er volgens hem niet al teveel verstand van had. Maar omdat we redelijk in de flow zaten, waagden we er toch op. Ik weet niet of ik deze keuze had gemaakt als ik nog nuchter was geweest).
We zaten met zn 3en te chillen, en na anderhalf uur voelden we nog amper iets van de al-lad. We baalden wel beetje, omdat we er toch wel zin in hadden. Maar we waren toch verstandig genoeg om geen andere psychedelia bij te pakken, mocht het nog opkomen. Dit ook omdat het mogelijk dus lsd was. We hebben nog wat ket gepakt, waarna er 2 vrienden van W langskwamen. Het was toen 12 uur, en ik was toch wel goed onder invloed van de ket en pep, en lichte trip van de al-lad op de achtergrond. Ondanks dat T en ik die 2 maten die gasten niet kenden, was het enorm gezellig. Die 2 gasten gebruikten geen drugs, maar wilden even een jointje roken. Voordat we naar buiten gingen, ging ik even plassen. Toen ik op de wc zat, zag ik tot mijn verbazing de muren en vloer bewegen. Blijkbaar kwam die al-lad nu toch wel goed opzetten. Ook T voelde de trip nu echt opkomen. Buiten zaten we erover te discussieren, en kwamen tot de conclusie dat het wrs toch lsd was, door de late opkomst. Ondertussen werd de trip steeds heftiger. Kleuren kwamen tot leven, zag overal patronen, en hoofden vervormden. Toen we terug binnen waren was ik toch wel echt aan het trippen. De vloer en muren draaiden en bewogen, en zag overal de typische patronen. Ook aan de gesprekken was het goed te merken. Hevige discussies over politiek, wetenschap en het universum. Ook door de pep bleef ik maar ratelen, maar het was stikgezellig. Alles bewoog, en de trip was nu wel vollop bezig. Ik was best wel waus. Ik ratelde zo hard dat ik mezelf amper bij kon houden. En het ging natuurlijk helemaal nergens over.