Kan ik je zo wel vertellen, hoef ik geen poll voor in te vullen.
Miauw
Miauw
Dit. Gisteren weer de hele nacht genoten van mephedroneUnknown wrote:Kan ik je zo wel vertellen, hoef ik geen poll voor in te vullen.
Miauw
Ja? Heb dat nog nooit gehad.Kevin-Raw wrote:Dit. Gisteren weer de hele nacht genoten van mephedroneUnknown wrote:Kan ik je zo wel vertellen, hoef ik geen poll voor in te vullen.
Miauw
https://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/rese ... ephedrone/Wildstylerz wrote:Ja? Heb dat nog nooit gehad.Kevin-Raw wrote:Dit. Gisteren weer de hele nacht genoten van mephedroneUnknown wrote:Kan ik je zo wel vertellen, hoef ik geen poll voor in te vullen.
Miauw
Is dat een andere variant van x of hoe moet ik dat zien.
Gaat het door je neus of is er ook een pil vorm verkrijgbaar?
Fantazoo wrote:Mooi verhaal eend! Kan het alleen maar aanmoedigen dat zulke ervaringen gedeeld worden, levert leuk leesvoer op
Misschien is 4fmp wel leuk, omdat dat dat nu zo relevant is.beardieroy wrote:Volgend jaar van plan een literatuurstudie te doen mbt een of meerdere drug(s) voor mijn bachelorwerkstuk. Zeer benieuwd waar ik uiteindelijk wat over kan schrijven
Ik had zelf als idee om iets te schrijven over de mogelijkheden van toepassing van psychedelica als medicijn. Hier is namelijk denk ik redelijk wat onderzoek naar gedaan en dit kan ik dan mooi allemaal verwerken in een verslag. Vrees dat er naar 4F nog weinig onderzoek gedaan is maar een interessant vraagstuk daarbij is toch wel hoe 4F, in tegenstelling tot normale amfetamine, in sommige gevallen zo'n hoge bloeddruk en een stekende koppijn kan veroorzaken.yannickvk wrote:Misschien is 4fmp wel leuk, omdat dat dat nu zo relevant is.beardieroy wrote:Volgend jaar van plan een literatuurstudie te doen mbt een of meerdere drug(s) voor mijn bachelorwerkstuk. Zeer benieuwd waar ik uiteindelijk wat over kan schrijven
Maar tering, best heftig idd. En maandag op stage wel overleefd? Ik zit aanstaande maandag (deels) in hetzelfde schuitje..,yannickvk wrote:Vind het echt prachtig om zulke dingen te lezen.
Zondag jouw report dus?StevenvanKuijk wrote:Maar tering, best heftig idd. En maandag op stage wel overleefd? Ik zit aanstaande maandag (deels) in hetzelfde schuitje..,yannickvk wrote:Vind het echt prachtig om zulke dingen te lezen.
yannickvk wrote:Zondag jouw report dus?StevenvanKuijk wrote:Maar tering, best heftig idd. En maandag op stage wel overleefd? Ik zit aanstaande maandag (deels) in hetzelfde schuitje..,yannickvk wrote:Vind het echt prachtig om zulke dingen te lezen.
Ja. Zondag voelde ik me echt heel erg leeg, doordat je mentaal echt volledig bent uitgeput. Maandag voelde ik me al stuk beter, maar nog wel supermoe. Ondertussen wel weer hersteldStevenvanKuijk wrote:Maar tering, best heftig idd. En maandag op stage wel overleefd? Ik zit aanstaande maandag (deels) in hetzelfde schuitje..,yannickvk wrote:Vind het echt prachtig om zulke dingen te lezen.
Xanax (vloeibare versie uit een flesje met druppels) wordt door ons gebruikt om in slaap te komen, waarom hadden je maten het opgelost in vodka voor/tijdens het trippen? Geeft het bij een lage dosis een ander effect?MeneerEend wrote: . Ik weet niet exact wat mijn maten hadden gepakt rond dit tijdstip (8 uur?). In ieder geval xanax opgelost in vodka (),
W is zo'n luguber figuur dat hij aan pure xanax kon komen. Om dat normaal te doseren moet je het oplossen. Alleen lost het niet op in water, dus is het opgelost in vodka. In dit geval werd het gewoon als kalmeringsmiddel gebruikt (vinden T en W best chill). Ook tijdens het trippen blijf je er een stuk rustiger van, en ga je dus ook minders snel bad. T was achteraf best blij dat hij die xanax had, anders was er miss wel paniek ontstaan.mitch0162 wrote:Zelf nog nooit LSD gedaan maar erg leuk om ervaringen te lezen, leuk report!![]()
Xanax (vloeibare versie uit een flesje met druppels) wordt door ons gebruikt om in slaap te komen, waarom hadden je maten het opgelost in vodka voor/tijdens het trippen? Geeft het bij een lage dosis een ander effect?MeneerEend wrote: . Ik weet niet exact wat mijn maten hadden gepakt rond dit tijdstip (8 uur?). In ieder geval xanax opgelost in vodka (),