Bereid je er op voor, en besluit niet op een random avondje om een zegeltje onder je tong te leggen. Goed uitgerust zijn en in een vertrouwde omgeving is t beste. Ook raad ik je aan om het met mensen te doen die je echt vertrouwd en iemand die nuchter blijft.ErikZ wrote:Iemand ervaring met LSD?
Tips, Do's/Dont's?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Aka zelfde als met andere soorten psychedelica
Kan je keta combineren met xtc? Of als je smiddags keta neemt, kan je dan in de avond gewoon xtc gebruiken?
Ja, keta werkt maar half uurtje. Daarnaast kan het tegelijk combineren ook zeker.DL22 wrote:Kan je keta combineren met xtc? Of als je smiddags keta neemt, kan je dan in de avond gewoon xtc gebruiken?
Is geen negatieve combinatiewerking van bekendDL22 wrote:Kan je keta combineren met xtc? Of als je smiddags keta neemt, kan je dan in de avond gewoon xtc gebruiken?
De meph/4mmc/miauwmiauw die ik altijd heb is door extacydata lab in Spanje getest op 83% puur.
dagdag mephcrisis!
wat er mee bedoeld werd is dat het bij elke sportsupplement winkel wel te koop is, rustaaghErikZ wrote:Melatonine een sportsupplement? Leg aub uit want het brengt de opwekking van het hormoon melatonine opgang wat slaap bevorderd (logisch dus voor na een feest, werkt bij mij ook wonderen) maar een sportsupplement?Aron wrote:4F en als je thuis nog bent wat Melatonine. Simpel sportsupplement wat mijn slaap wel beetje bevorderd
Dus omdat ik een appel halen kan bij de groenteboer is het een groente
Dat is namelijk de logica die je er op na houd
Dat is namelijk de logica die je er op na houd
Melatonine is ook gewoon te koop bij de kruidvat enzo 
-
P
wie doet hier supercola
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Stoer hoor, ouwe trollert. Je weet niet eens wat het is.pim_ wrote:wie doet hier supercola
Cola met ghb?Lenny wrote:Stoer hoor, ouwe trollert. Je weet niet eens wat het is.pim_ wrote:wie doet hier supercola
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vraag Pim__
Wat is supercola?pim_ wrote:wie doet hier supercola
laat me met rust, vraag wootum!mitch0162 wrote:Wat is supercola?pim_ wrote:wie doet hier supercola
-
Last edited by yannickvk on 21 Nov 2016 10:38, edited 1 time in total.
idem - weg - 
Last edited by Spitta on 21 Nov 2016 10:55, edited 2 times in total.
4-Fa is een middel wat onder geen enkele wetgeving valt. Technisch gezien is het niet verboden, toch blijft het een drug en ik denk dat Hardtraxx drugsgebruik niet wil aanmoedigen door verkooplinks toe te laten.Unknown wrote:Ik vraag mij af of dit wel mag.