Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:54 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.

Is het dan niet tijd om wat druivensuiker (of dextro) te nemen, een grondige reinigingsbeurt (of douche) en een paracetamol (of anti-katerpil) te nemen? De volgorde mag jij kiezen ^^

Ik heb al 2× gedoucht vandaag, dextro wordt je nuchter van. Dus wordt op tijd slapen. En nu zie ik ook dat ik me evenwicht bijna niet kan bewaren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.

Is het dan niet tijd om wat druivensuiker (of dextro) te nemen, een grondige reinigingsbeurt (of douche) en een paracetamol (of anti-katerpil) te nemen? De volgorde mag jij kiezen ^^

Ik heb al 2× gedoucht vandaag, dextro wordt je nuchter van. Dus wordt op tijd slapen. En nu zie ik ook dat ik me evenwicht bijna niet kan bewaren >.<

Ah, die bijna flauwval-ervaringen en zichtvervaging bij het opstaan. Bekend fenomeen. Schijt irritant. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:03 

Ja dus wordt er beetje moe van >.<
En wil dat het voor bij is maar moet zo nog eerst naar me moeder toe xd
Zal even een preek aan moeten horen van vanacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Waarschijnlijk zitten je 14 maten allemaal al in het huis van je moeder, als verrassing omdat je 'feestje' ruw verstoord werd gisteren. Dit is een goedmakertje en nu kun je het afmaken. Niet zeggen dat ik de verrassing verteld heb hoor! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:06 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:

Waarschijnlijk zitten je 14 maten allemaal al in het huis van je moeder, als verrassing omdat je 'feestje' ruw verstoord werd gisteren. Dit is een goedmakertje en nu kun je het afmaken. Niet zeggen dat ik de verrassing verteld heb hoor! :$

Nouw, me moeder zei wel dat ze binnenkort een keer een pilsje mochten komen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:24 

Hardtraxx Veteran

Ik wil graag 3 harde trekkers bedanken voor een gigalekker weekend :loving:
En dat we dit weekend snel overkunnen doen :D :woot: :innocent: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:

Ik ben toch wel benieuwd wie die mensen zijn. Je maakt me nieuwsgierig man!

Uit betrouwbare bron heb ik overigens vernomen dat je snel een do-over kan doen, sneller dan je denkt! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

Uit betrouwbare bron heb ik overigens vernomen dat je snel een do-over kan doen, sneller dan je denkt! xd

:whistle: ik denk dat je deze 3 heren zelf wel kunt invullen!
Hoe snel is die do-over :thumbsup: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

:whistle: ik denk dat je deze 3 heren zelf wel kunt invullen!
Hoe snel is die do-over :thumbsup: :whistle:

Kunnen we scrabble gaan spelen? Of een begin letter die gegeven kan worden? Mijn korte-termijn geheugen is namelijk een beetje weg na dit weekend. Ik heb alleen een lange-termijn geheugen die nog in tact is en ik heb in een lange termijn in het verleden besloten dat er in augustus wellicht alweer plek is voor een reünie. Traxx moet sowieso van de partij zijn dan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

Haha, beter in augustus zou sowieso leip zijn! Doen we gewoon t 3-daagse schaatsevenement ervan maken xd .. Ik zie dat zitten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:56 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Haha, beter in de eerste of tweede week van augustus. Zou sowieso leip zijn! Doen we gewoon t 3-daagse schaatsevenement ervan maken xd .. Ik zie dat zitten :woot:

Dan bouwen we één huis om tot een bedrijf en dopen het met de naam MephDonalds. Of Drugs King. Of KFC (Keta Feeding Club). Nog ff over nadenken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:
Haha, beter in de eerste of tweede week van augustus. Zou sowieso leip zijn! Doen we gewoon t 3-daagse schaatsevenement ervan maken xd .. Ik zie dat zitten :woot:

Dan bouwen we één huis om tot een bedrijf en dopen het met de naam MephDonalds. Of Drugs King. Of KFC (Keta Feeding Club). Nog ff over nadenken xd

:lol: :lol: :lol: +1000000
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:08 

Chukkels schreef:
QnalQut schreef:

Je vergeet:
Cokeway
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
mrazura schreef:
eey chill gasten.. ik kom net uit mijn superharde space.. ik heb gespaced.. dat iris, nando zijn paal eraf schaatste..

maarja, toen kwam ik uit mijn space en realiseerde k dat ik echt zooooo zwaar hard gespaced heb, maar wel 50/50 waarheid.. naja ik lul wat wazig nog dus ik laat het hierbij..

Jij ging lekker gisteren :lol:

Mja ik ging op een momentveelste hard. Gelukkig heeft ff 45 minuten zittrn/ lopen en mensen die mij van de trip probeerden af te leiden icm het snuiven van wat pep erg goed geholpen en was ik snel weer nuchter(thanks to vrienden van robert en ramon :) :innocent: ) Heeft me wel weer laten zien dat ik een stuk beter moet uitkijken :)

Ik was op een moment zo van de kaart waarbij dit ook is opgenomen ik was er dan ook erg van geschokken. Het was kennelijk een stuk erger dan ik op dat moment dacht.

Note: tekstje in de quote heb ik niet geschreven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:31 

Hardtraxx Veteran

Jesos!! 4fmp is zwaar de shit :oh:
Rond half 6 't eerste beetje ingenomen. Ik weet niet hoeveel je me ongeveer hebt gegeven olijfboompje, maar 8 uur(rond 02:00) zat thuis nog te trippen :P Ligt dat nou aan mij, aangezien ik nog vrij noob ben, of is het echt zo geniaal spul? Enige nadeel is het slapen bij mij geweest. Elk half uur weer wakker geworden... Maar de voordelen :woot: Non-stop gebeukt op een toch wel erg matig festival... 0% last gehad van kramp ofzo...Amper last van spierpijn... een enorme vrolijke, constante bui :D ...
Wat ik verder de komende dagen ga voelen zie ik dan wel weer :)
Thanks again olijfbaas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 08:00 

Hardtraxx Veteran

4fmp sloeg bij mij ook keigoed in :thumbsup: op de after nog 3 bommetjes meph gedropt, en 1x sniff meph!
Echt zooo heerlijk gegaan gewoon! Heb echt alleen maar in de good space gezeten! Heb nu btw ook nergens last van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 08:29 

Donateur

b-ram schreef:
Rond half 6 't eerste beetje ingenomen. Ik weet niet hoeveel je me ongeveer hebt gegeven olijfboompje, maar 8 uur(rond 02:00) zat thuis nog te trippen :P Ligt dat nou aan mij, aangezien ik nog vrij noob ben, of is het echt zo geniaal spul? Enige nadeel is het slapen bij mij geweest. Elk half uur weer wakker geworden... Maar de voordelen :woot: Non-stop gebeukt op een toch wel erg matig festival... 0% last gehad van kramp ofzo...Amper last van spierpijn... een enorme vrolijke, constante bui :D ...

4-FMP staat erom bekend dat je pas 12 uur na gebruik pas goed kan slapen. En het is indd heldig spul,
Zelf had ik wel weer last van kramp maar dat kwam wss weer door te weinig vocht. Terug weg in de auto ook weer zitten gillen omdat de kramp in alles schoot.
Trouwens die mensen die bij het 1e en 2e benzine pomp aan het werk waren, wisten niet wat ze meemaakte.
In 1x 4 bussen + wij dan met auto's vol met wause die ff het benzine station op ze kop gingen zetten :lol:
Echt gelachen niet normaal, :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

4-FMP is heldig. Geniaal spul voor feesten als je wel wat wil doen, maar niet wil snuiven of aan de MDMA wilt gaan! :thumbsup: Dosis van 4-FMP moet trouwens ongeveer tussen de 150mg en 200mg zitten als je het solo wilt gebruiken ;) Bijpakken heeft niet veel nut qua euforiteit, dat krijg je niet meer zo sterk terug namelijk. Voor het speedy gevoel kan het wel, alleen verwacht dan dat je wel meer dan 12 uur wakker ligt. In ieder geval langer dan speed :P

Maar wat Mephedrone is... Damn zeg! Gruwelijk vet spul, nog nooit heb ik me zo goed vermaakt op zo'n kut-feest. Alles wat graflelijk is, wordt mooi. Elk gevoel wordt gewoon 10000x positief benadert. Elke Wasted Pinguinz plaat wordt gewoon goud (ook al ben ik dat nu al 2x vergeten uit te proberen). Negativiteit ken je niet meer, je voelt je de king of the world. Wat een heldendrug is dit, sowieso de beste die ik ooit heb geprobeerd! :love:

Alleen tja... Dat kaakschaatsen mag nu wel eens ophouden. Heb het gevoel alsof ik in trainingskamp zit voor Q-Base xd

Benieuwd wanneer ik me moet verantwoorden aan m'n ouders voor dit weekend :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:20 

Hardtraxx Veteran

Vind je het heel gek? Die after xd :lol: daar kun je volgens mij 2 dagen op feesten, en dat namen wij in 1 nacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:

Haha geen probleem man :D

Happy to help out a fellow partyboy :yay:

Waarschijnlijk weinig kater :)

Het viel trouwens reuze mee qua dosis, ik denk dat je uiteindelijk op z'n 300 a 400 mg zat.
Niet zo gek dat je wakker zat :P
Maarja, dat gaat vanzelf over, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

En dan zegt ie dat het meevalt met die dosis xd

Normale dosis voor de eerste keer is 120-130mg en als je goed hard wil gaan 150-170mg :P

Maar goed, ik ken wel meer mensen die een aardig grote (read: understatement!) dosis met bepaalde drugs-ontmaagdingen hebben genomen dit weekend :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Normale dosis voor de eerste keer is 120-130mg en als je goed hard wil gaan 150-170mg :P

Maar goed, ik ken wel meer mensen die een aardig grote (read: understatement!) dosis met bepaalde drugs-ontmaagdingen hebben genomen dit weekend :whistle:

Ja, joh, valt reuze mee.
Tis maar 4fmp.

Kwas wappie.
Meestal moet je dat soort zaken dan niet vragen aan mij xd
Ondanks dat ik vaak het juiste wel uit mijn hersens gevist krijg, maar ook meestal maar wat op automatische piloot doe, omdat ik niet van praten houd wanneer ik vant padje ben, want ik praat dan meestal onzin. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ja, joh, valt reuze mee.
Tis maar 4fmp.

Kwas wappie.
Meestal moet je dat soort zaken dan niet vragen aan mij xd
Ondanks dat ik vaak het juiste wel uit mijn hersens gevist krijg, maar ook meestal maar wat op automatische piloot doe, omdat ik niet van praten houd wanneer ik vant padje ben, want ik praat dan meestal onzin. :corn:

Overdoseren met 4-FMP kan inderdaad niet zoveel kwaad, tenzij je grote hoeveelheden (200mg+) in 1x neemt. Of er veel te korte tijd tussen laat zitten. Waarschijnlijk had jij ook tegen Robin hetzelfde gezegd als ik. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:31 

Donateur

:yawn: Zooo wel een beste kater aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Overdoseren met 4-FMP kan inderdaad niet zoveel kwaad, tenzij je grote hoeveelheden (200mg+) in 1x neemt. Of er veel te korte tijd tussen laat zitten. Waarschijnlijk had jij ook tegen Robin hetzelfde gezegd als ik. ^^

Dat ie een pil moest pakken na 400 mg 4fmp? xd

Nee, dat had ik hem zeker afgeraden, schatteke :loving:
Kevin-Raw schreef:
:yawn: Zooo wel een beste kater aanwezig

xd
Nergens last van hier :P
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic