Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Ik wil slapen maar het lukt niet 
+1.. Doe voor mij ff een milkshake framboos..Chukkels wrote:Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
-
T
+100 kudo's voor je onderschriftQnalQut wrote:+1.. Doe voor mij ff een milkshake framboos..Chukkels wrote:Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
wesskeej wrote:Ik wil slapen maar het lukt niet
Ik heb ook nog niet geslapen, kijken of het vannacht gaat lukken.
Hoezo splitsingen?Chukkels wrote:Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
Daarnaast wil ik dat ook helemaal niet want ik vind iedereen aardig
Pommer wrote:Hoezo splitsingen?Chukkels wrote:Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?Lijkt me wat overdreven als er een beetje ruzie gemaakt wordt.
Daarnaast wil ik dat ook helemaal niet want ik vind iedereen aardig
-
B
Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:
Haha jongens, neem het niet zo serieus. Was maar een geintje
Drugs verenigd mensen, het splits ze niet van elkaar af. Die traditie zijn wij niet van plan te verbreken 
Make Love, Not War
Take Pills, Drop Hate

Make Love, Not War
Take Pills, Drop Hate
Daar wil ik ook bij!!!!!Banaanslak wrote:Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:
Mag nietPommer wrote:Daar wil ik ook bij!!!!!Banaanslak wrote:Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:
-
T
Ik ga proberen te slapen 
Neem een lijntje pep, dat scheelt een pogingwesskeej wrote:Ik ga proberen te slapen
-
T
Kon dat maar, alles is op.Chukkels wrote:Neem een lijntje pep, dat scheelt een pogingwesskeej wrote:Ik ga proberen te slapen
-
E
een kop warme melk doet t m ook.
Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.wesskeej wrote:Kon dat maar, alles is op.Chukkels wrote:Neem een lijntje pep, dat scheelt een pogingwesskeej wrote:Ik ga proberen te slapen
Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....
Ik wil ze wel voor je testenKettingzaag wrote:Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....
-
T
[quote="Chukkels'']Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.[/quote]
Nu zit je me gewoon op te naaien dus.
Nu zit je me gewoon op te naaien dus.
Hmm geef maar, test ik ze wel op DominatorKettingzaag wrote:Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....
Nee hoor. Je kan het ook zonder oppeppende middelen doen (wel minder leuk voor jou), maar als je geen poging doet om te slapen, gebeurt het uiteindelijk toch wel. Ik ga nu ook nog geen poging doen om te slapen. Ik ga gewoon lekker kutten op MSN, jou irriteren zodat je poging mislukt en jou een tijdje proberen wakker te bellen, wat je gisteren ook bij Daniël probeerde. En eigenlijk ook bij mij, ook al sliep ik niet.wesskeej wrote:Nu zit je me gewoon op te naaien dus.Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.
-
T
Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.Chukkels wrote:Nee hoor. Je kan het ook zonder oppeppende middelen doen (wel minder leuk voor jou), maar als je geen poging doet om te slapen, gebeurt het uiteindelijk toch wel. Ik ga nu ook nog geen poging doen om te slapen. Ik ga gewoon lekker kutten op MSN, jou irriteren zodat je poging mislukt en jou een tijdje proberen wakker te bellen, wat je gisteren ook bij Daniël probeerde. En eigenlijk ook bij mij, ook al sliep ik niet.wesskeej wrote:Nu zit je me gewoon op te naaien dus.Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.
Is het dan niet tijd om wat druivensuiker (of dextro) te nemen, een grondige reinigingsbeurt (of douche) en een paracetamol (of anti-katerpil) te nemen? De volgorde mag jij kiezenwesskeej wrote:Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.