Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
T
Ik wil slapen maar het lukt niet :cry:
Hardtraxxer
262 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Wa moet een mens doen op zondag... :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
+1.. Doe voor mij ff een milkshake framboos..
T
QnalQut wrote:
Chukkels wrote:Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
+1.. Doe voor mij ff een milkshake framboos..
+100 kudo's voor je onderschrift :thumbsup:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
wesskeej wrote:Ik wil slapen maar het lukt niet :cry:
:aww:

Ik heb ook nog niet geslapen, kijken of het vannacht gaat lukken.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Hoezo splitsingen? >.< Lijkt me wat overdreven als er een beetje ruzie gemaakt wordt.

Daarnaast wil ik dat ook helemaal niet want ik vind iedereen aardig :cry:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Pommer wrote:
Hoezo splitsingen? >.< Lijkt me wat overdreven als er een beetje ruzie gemaakt wordt.

Daarnaast wil ik dat ook helemaal niet want ik vind iedereen aardig :cry:
xd
B
Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Haha jongens, neem het niet zo serieus. Was maar een geintje :P Drugs verenigd mensen, het splits ze niet van elkaar af. Die traditie zijn wij niet van plan te verbreken ;)

Make Love, Not War
Take Pills, Drop Hate

(L) (L) (L)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Banaanslak wrote:Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:
Daar wil ik ook bij!!!!!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Pommer wrote:
Banaanslak wrote:Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:
Daar wil ik ook bij!!!!!
Mag niet :(
T
Ik ga proberen te slapen -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:Ik ga proberen te slapen -.-
Neem een lijntje pep, dat scheelt een poging ^^
T
Chukkels wrote:
Kon dat maar, alles is op. >.<
E
een kop warme melk doet t m ook.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:
Chukkels wrote:
Kon dat maar, alles is op. >.<
Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kettingzaag wrote:Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....
Ik wil ze wel voor je testen :$
T
[quote="Chukkels'']Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.[/quote]
Nu zit je me gewoon op te naaien dus.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kettingzaag wrote:Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....
Hmm geef maar, test ik ze wel op Dominator xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:
Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.
Nee hoor. Je kan het ook zonder oppeppende middelen doen (wel minder leuk voor jou), maar als je geen poging doet om te slapen, gebeurt het uiteindelijk toch wel. Ik ga nu ook nog geen poging doen om te slapen. Ik ga gewoon lekker kutten op MSN, jou irriteren zodat je poging mislukt en jou een tijdje proberen wakker te bellen, wat je gisteren ook bij Daniël probeerde. En eigenlijk ook bij mij, ook al sliep ik niet.
T
Chukkels wrote:
wesskeej wrote:
Nee hoor. Je kan het ook zonder oppeppende middelen doen (wel minder leuk voor jou), maar als je geen poging doet om te slapen, gebeurt het uiteindelijk toch wel. Ik ga nu ook nog geen poging doen om te slapen. Ik ga gewoon lekker kutten op MSN, jou irriteren zodat je poging mislukt en jou een tijdje proberen wakker te bellen, wat je gisteren ook bij Daniël probeerde. En eigenlijk ook bij mij, ook al sliep ik niet.
Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.
Is het dan niet tijd om wat druivensuiker (of dextro) te nemen, een grondige reinigingsbeurt (of douche) en een paracetamol (of anti-katerpil) te nemen? De volgorde mag jij kiezen ^^