Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:25 

Ik wil slapen maar het lukt niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:26 

Hardtraxxer

Wa moet een mens doen op zondag... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Het is even rustig hier. Is de splitsing in Hardtraxx in Hard (tegenstanders) en Traxx (Olijfboompje, mrazura, Qnalqut, Chukkels en diegene die zich aan willen sluiten) een feit? Of is het gewoon rustig omdat de Hard-groepering Sesamstraat en Eigen Huis en Tuin aan het kijken is en de Traxx-groep bij de McDonalds in Kampen aan het buffelen is?

+1.. Doe voor mij ff een milkshake framboos..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:30 

QnalQut schreef:
Chukkels schreef:

+1.. Doe voor mij ff een milkshake framboos..

+100 kudo's voor je onderschrift :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:52 

Donateur

wesskeej schreef:
Ik wil slapen maar het lukt niet :cry:

:aww:

Ik heb ook nog niet geslapen, kijken of het vannacht gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:03 

Bierkoning

Chukkels schreef:

Hoezo splitsingen? >.< Lijkt me wat overdreven als er een beetje ruzie gemaakt wordt.

Daarnaast wil ik dat ook helemaal niet want ik vind iedereen aardig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Chukkels schreef:

Hoezo splitsingen? >.< Lijkt me wat overdreven als er een beetje ruzie gemaakt wordt.

Daarnaast wil ik dat ook helemaal niet want ik vind iedereen aardig :cry:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:11 

Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:35 

Hardtraxx Elite

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Haha jongens, neem het niet zo serieus. Was maar een geintje :P Drugs verenigd mensen, het splits ze niet van elkaar af. Die traditie zijn wij niet van plan te verbreken ;)

Make Love, Not War
Take Pills, Drop Hate

(L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:46 

Bierkoning

Banaanslak schreef:
Ik vind jullie allemaal stomme sukkelstombo's, ik kies lekker voor de Banaanslak side :huillach:

Daar wil ik ook bij!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 21:51 

Donateur

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:

Daar wil ik ook bij!!!!!

Mag niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:13 

Ik ga proberen te slapen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:19 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Neem een lijntje pep, dat scheelt een poging ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:20 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:

Kon dat maar, alles is op. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:21 

een kop warme melk doet t m ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
wesskeej schreef:

Kon dat maar, alles is op. >.<

Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Wil me triforces zonder breeklijn testen maar moet nog wachten tot decibel. Ahhh....

Ik wil ze wel voor je testen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:24 

[quote="Chukkels'']Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.[/quote]
Nu zit je me gewoon op te naaien dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:27 

Donateur

Kettingzaag schreef:

Hmm geef maar, test ik ze wel op Dominator xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Citaat:
Neem gewoon iets anders wat oppeppend werkt. Pogingen zijn kut. Je bent veel te druk bezig met dingen te doen, zodat je die poging succesvol kan uitvoeren. Een uitvoering die niet begon als een poging, vergt de minste moeite en zou daardoor, in jouw geval, de voorkeur moeten krijgen.

Nee hoor. Je kan het ook zonder oppeppende middelen doen (wel minder leuk voor jou), maar als je geen poging doet om te slapen, gebeurt het uiteindelijk toch wel. Ik ga nu ook nog geen poging doen om te slapen. Ik ga gewoon lekker kutten op MSN, jou irriteren zodat je poging mislukt en jou een tijdje proberen wakker te bellen, wat je gisteren ook bij Daniël probeerde. En eigenlijk ook bij mij, ook al sliep ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:49 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Citaat:

Nee hoor. Je kan het ook zonder oppeppende middelen doen (wel minder leuk voor jou), maar als je geen poging doet om te slapen, gebeurt het uiteindelijk toch wel. Ik ga nu ook nog geen poging doen om te slapen. Ik ga gewoon lekker kutten op MSN, jou irriteren zodat je poging mislukt en jou een tijdje proberen wakker te bellen, wat je gisteren ook bij Daniël probeerde. En eigenlijk ook bij mij, ook al sliep ik niet.

Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Kerel, ik zie alles op en neer bewegen, ik stink naar pep, ik heb een kater van hier tot tokio ben na de klote dus wil slapen.

Is het dan niet tijd om wat druivensuiker (of dextro) te nemen, een grondige reinigingsbeurt (of douche) en een paracetamol (of anti-katerpil) te nemen? De volgorde mag jij kiezen ^^
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic