Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote: Overdoseren met 4-FMP kan inderdaad niet zoveel kwaad, tenzij je grote hoeveelheden (200mg+) in 1x neemt. Of er veel te korte tijd tussen laat zitten. Waarschijnlijk had jij ook tegen Robin hetzelfde gezegd als ik. ^^
Dat ie een pil moest pakken na 400 mg 4fmp? xd

Nee, dat had ik hem zeker afgeraden, schatteke :loving:
Dat heb ik hem niet aangeraden. :oh: Hij zei dat hij niet veel voelde van 180mg 4-FMP na bijna 2 uur. Hij vroeg of hij het andere bommetje er ook bij kon pakken. Waarop ik zei dat hij dat wel zou kunnen doen als hij er zin aan had xd Ik heb niks over MDMA gezegd :$
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote: Overdoseren met 4-FMP kan inderdaad niet zoveel kwaad, tenzij je grote hoeveelheden (200mg+) in 1x neemt. Of er veel te korte tijd tussen laat zitten. Waarschijnlijk had jij ook tegen Robin hetzelfde gezegd als ik. ^^
Dat ie een pil moest pakken na 400 mg 4fmp? xd

Nee, dat had ik hem zeker afgeraden, schatteke :loving:
Dat heb ik hem niet aangeraden. :oh: Hij zei dat hij niet veel voelde van 180mg 4-FMP na bijna 2 uur. Hij vroeg of hij het andere bommetje er ook bij kon pakken. Waarop ik zei dat hij dat wel zou kunnen doen als hij er zin aan had xd Ik heb niks over MDMA gezegd :$
Nee, van wie kwam het af? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
No idea, maar ik heb helemaal met niemand gesproken over MDMA, ik fungeerde alleen als tussenpersoon voor doorverwijzingen erna xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:No idea, maar ik heb helemaal met niemand gesproken over MDMA, ik fungeerde alleen als tussenpersoon voor doorverwijzingen erna xd
xd
Beetje mij nadoen, heb je hem naar Maikel doorgestuurd? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
Chukkels wrote:No idea, maar ik heb helemaal met niemand gesproken over MDMA, ik fungeerde alleen als tussenpersoon voor doorverwijzingen erna xd
xd
Nah ik was een beetje in een chillmood. Hij is pas net begonnen met gebruik, dus ik heb ff een stuk of 10 nieuwe sociale contacten bijgelegd en uiteindelijk was het BINGO! :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Olijfboompje wrote:
xd
Nah ik was een beetje in een chillmood. Hij is pas net begonnen met gebruik, dus ik heb ff een stuk of 10 nieuwe sociale contacten bijgelegd en uiteindelijk was het BINGO! :)
xd
Wut? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Tja, eerst iedere bekende die in de buurt stond wat gevraagd. En ik probeerde zelfs de Daniël-tactiek bij jou uit, maar dat lukte niet: doordrammen. Maar ja, wou niet zo ver gaan als jij altijd gaat, dus na 3x slijmen ging ik maar verder zoeken. Uiteindelijk maar besloten om een paar onbekende wappies te vragen en toen had ik een Triforce gefixt :cool:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Tja, eerst iedere bekende die in de buurt stond wat gevraagd. En ik probeerde zelfs de Daniël-tactiek bij jou uit, maar dat lukte niet: doordrammen. Maar ja, wou niet zo ver gaan als jij altijd gaat, dus na 3x slijmen ging ik maar verder zoeken. Uiteindelijk maar besloten om een paar onbekende wappies te vragen en toen had ik een Triforce gefixt :cool:
Had je mij moeten opzoeken chris ;) Ik heb weer flink wat winst uit de avond gehaald :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Tja, eerst iedere bekende die in de buurt stond wat gevraagd. En ik probeerde zelfs de Daniël-tactiek bij jou uit, maar dat lukte niet: doordrammen. Maar ja, wou niet zo ver gaan als jij altijd gaat, dus na 3x slijmen ging ik maar verder zoeken. Uiteindelijk maar besloten om een paar onbekende wappies te vragen en toen had ik een Triforce gefixt :cool:
Bij mij lukt het toch niet :cool:

Ik win altijd :D
Kevin-Raw wrote:
Had je mij moeten opzoeken chris ;) Ik heb weer flink wat winst uit de avond gehaald :thumbsup:
Beetje winst maken op Christian en de mede harde trekkers :(
Donateur
last seen Oct 2023
Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel! :thumbsup:
hardtraxxers krijgen altijd voorang :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Kevin-Raw wrote:Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel! :thumbsup:
Ganz geil :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel! :thumbsup:
Vanaf nu zet ik mijn GPS aan op feesten en zet ik jouw locatie op mijn startscherm :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Vanaf nu zet ik mijn GPS aan op feesten en zet ik jouw locatie op mijn startscherm :love:
Inderdaad, dit is een must have.
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:
:lol: hahahaha is goed hoor
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien :thumbup: :thumbsup: :D
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Hoofdcoach wrote:Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien :thumbup: :thumbsup: :D
Zeker zit al op 4 weken.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Kettingzaag wrote:
Hoofdcoach wrote:Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien :thumbup: :thumbsup: :D
Zeker zit al op 4 weken.
zit zeker al op 2 weken achter elkaar.. nu pauzeeee!!! :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Zeker :D al 2 dagen :thumbsup:
C
Ben ik nog de enige die niks gebruikt heeft hier :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ja, ik zei het ze ook al. Ik ben in ieder geval blij dat ik dit weekend niet aan de MDMA heb gezeten. Er zijn namelijk betere feesten dan Free Festival waarop je MDMA kan gebruiken. ^^
robkuh1990 wrote:Ben ik nog de enige die niks gebruikt heeft hier :cry:
Wat niet gebeurd is, kan nog komen! :innocent:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
robkuh1990 wrote:Ben ik nog de enige die niks gebruikt heeft hier :cry:
nee hoor ^^
B
Hmm, interesting... Ik zoek op google afbeeldingen naar olijfboompje en krijg dit:
Image
C
Chukkels wrote:Wat niet gebeurd is, kan nog komen! :innocent:
Dominator... haha... maar denk het eerder niet
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Banaanslak wrote:Hmm, interesting... Ik zoek op google afbeeldingen naar olijfboompje en krijg dit:
Image
xd
De link ernaar is ook wel mooi...de zelfhulpgroep-desleutel.net :)
B
Olijfboompje wrote:
Banaanslak wrote:Hmm, interesting... Ik zoek op google afbeeldingen naar olijfboompje en krijg dit:
Image
xd
De link ernaar is ook wel mooi...de zelfhulpgroep-desleutel.net :)
Pak een punt!