Dat heb ik hem niet aangeraden.Olijfboompje wrote:Dat ie een pil moest pakken na 400 mg 4fmp?Chukkels wrote: Overdoseren met 4-FMP kan inderdaad niet zoveel kwaad, tenzij je grote hoeveelheden (200mg+) in 1x neemt. Of er veel te korte tijd tussen laat zitten. Waarschijnlijk had jij ook tegen Robin hetzelfde gezegd als ik.
Nee, dat had ik hem zeker afgeraden, schatteke![]()
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nee, van wie kwam het af?Chukkels wrote:Dat heb ik hem niet aangeraden.Olijfboompje wrote:Dat ie een pil moest pakken na 400 mg 4fmp?Chukkels wrote: Overdoseren met 4-FMP kan inderdaad niet zoveel kwaad, tenzij je grote hoeveelheden (200mg+) in 1x neemt. Of er veel te korte tijd tussen laat zitten. Waarschijnlijk had jij ook tegen Robin hetzelfde gezegd als ik.
Nee, dat had ik hem zeker afgeraden, schatteke![]()
Hij zei dat hij niet veel voelde van 180mg 4-FMP na bijna 2 uur. Hij vroeg of hij het andere bommetje er ook bij kon pakken. Waarop ik zei dat hij dat wel zou kunnen doen als hij er zin aan had
Ik heb niks over MDMA gezegd
No idea, maar ik heb helemaal met niemand gesproken over MDMA, ik fungeerde alleen als tussenpersoon voor doorverwijzingen erna 
Chukkels wrote:No idea, maar ik heb helemaal met niemand gesproken over MDMA, ik fungeerde alleen als tussenpersoon voor doorverwijzingen erna
Beetje mij nadoen, heb je hem naar Maikel doorgestuurd?
Nah ik was een beetje in een chillmood. Hij is pas net begonnen met gebruik, dus ik heb ff een stuk of 10 nieuwe sociale contacten bijgelegd en uiteindelijk was het BINGO!Olijfboompje wrote:Chukkels wrote:No idea, maar ik heb helemaal met niemand gesproken over MDMA, ik fungeerde alleen als tussenpersoon voor doorverwijzingen erna
Chukkels wrote:Nah ik was een beetje in een chillmood. Hij is pas net begonnen met gebruik, dus ik heb ff een stuk of 10 nieuwe sociale contacten bijgelegd en uiteindelijk was het BINGO!Olijfboompje wrote:Chukkels wrote:No idea, maar ik heb helemaal met niemand gesproken over MDMA, ik fungeerde alleen als tussenpersoon voor doorverwijzingen erna
Wut?
Tja, eerst iedere bekende die in de buurt stond wat gevraagd. En ik probeerde zelfs de Daniël-tactiek bij jou uit, maar dat lukte niet: doordrammen. Maar ja, wou niet zo ver gaan als jij altijd gaat, dus na 3x slijmen ging ik maar verder zoeken. Uiteindelijk maar besloten om een paar onbekende wappies te vragen en toen had ik een Triforce gefixt 
Had je mij moeten opzoeken chrisChukkels wrote:Tja, eerst iedere bekende die in de buurt stond wat gevraagd. En ik probeerde zelfs de Daniël-tactiek bij jou uit, maar dat lukte niet: doordrammen. Maar ja, wou niet zo ver gaan als jij altijd gaat, dus na 3x slijmen ging ik maar verder zoeken. Uiteindelijk maar besloten om een paar onbekende wappies te vragen en toen had ik een Triforce gefixt
Bij mij lukt het toch nietChukkels wrote:Tja, eerst iedere bekende die in de buurt stond wat gevraagd. En ik probeerde zelfs de Daniël-tactiek bij jou uit, maar dat lukte niet: doordrammen. Maar ja, wou niet zo ver gaan als jij altijd gaat, dus na 3x slijmen ging ik maar verder zoeken. Uiteindelijk maar besloten om een paar onbekende wappies te vragen en toen had ik een Triforce gefixt
Ik win altijd
Beetje winst maken op Christian en de mede harde trekkersKevin-Raw wrote:
Had je mij moeten opzoeken chrisIk heb weer flink wat winst uit de avond gehaald
Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel!
hardtraxxers krijgen altijd voorang
Ganz geilKevin-Raw wrote:Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel!![]()
Vanaf nu zet ik mijn GPS aan op feesten en zet ik jouw locatie op mijn startschermKevin-Raw wrote:Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel!![]()
Inderdaad, dit is een must have.Chukkels wrote:Vanaf nu zet ik mijn GPS aan op feesten en zet ik jouw locatie op mijn startschermKevin-Raw wrote:Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel!![]()
Chukkels wrote:Vanaf nu zet ik mijn GPS aan op feesten en zet ik jouw locatie op mijn startschermKevin-Raw wrote:Chris had ze gewoon voor 2 eu stuk gekregen hoor daniel!![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien

Zeker zit al op 4 weken.Hoofdcoach wrote:Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien![]()
![]()
zit zeker al op 2 weken achter elkaar.. nu pauzeeee!!!Kettingzaag wrote:Zeker zit al op 4 weken.Hoofdcoach wrote:Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien![]()
![]()
ZekerHoofdcoach wrote:Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien![]()
![]()
-
C
Ben ik nog de enige die niks gebruikt heeft hier 
Ja, ik zei het ze ook al. Ik ben in ieder geval blij dat ik dit weekend niet aan de MDMA heb gezeten. Er zijn namelijk betere feesten dan Free Festival waarop je MDMA kan gebruiken.Hoofdcoach wrote:Jullie zijn allemaal goed met jullie pauze bezig zo te zien![]()
![]()
Wat niet gebeurd is, kan nog komen!robkuh1990 wrote:Ben ik nog de enige die niks gebruikt heeft hier
nee hoorrobkuh1990 wrote:Ben ik nog de enige die niks gebruikt heeft hier
-
B
Hmm, interesting... Ik zoek op google afbeeldingen naar olijfboompje en krijg dit:

-
C
Dominator... haha... maar denk het eerder nietChukkels wrote:Wat niet gebeurd is, kan nog komen!
Banaanslak wrote:Hmm, interesting... Ik zoek op google afbeeldingen naar olijfboompje en krijg dit:
De link ernaar is ook wel mooi...de zelfhulpgroep-desleutel.net
-
B
Pak een punt!Olijfboompje wrote:Banaanslak wrote:Hmm, interesting... Ik zoek op google afbeeldingen naar olijfboompje en krijg dit:
De link ernaar is ook wel mooi...de zelfhulpgroep-desleutel.net