Serieus Iris
Ga toch niet overal serieus op in.... En neem vooral niet alles serieus..
\
\
Ja, maar de drugs is uitgewerkt. Dus we moeten bijpakken en dan is alles weer bij het ouderoberttt wrote:En dan zeggen ze dat Drugs een love-feeling geeft, ik merk het !
Ja dat is ook zoroberttt wrote:En dan zeggen ze dat Drugs een love-feeling geeft, ik merk het !
idd, tis maar een forumroberttt wrote:Serieus IrisGa toch niet overal serieus op in.... En neem vooral niet alles serieus..
Is zo jammer dat mensen alles zo persoonlijk nemen.. En dan meteen in de verdediging schieten.. Nergens voor nodig, maarja /careHoofdcoach wrote:Jammer dat hardtraxx steeds voller raakt met bullshit
Mephedrone heeft een erge comedown. Maar een weekend in Amsterdam waar niet alles volgens planning verloopt is nog frusterender...Pommer wrote:wat is dit nou weer? gister allemaal zo lief en vandaag allemaal niet meer lief voor elkaar?
je hebt mij aan een mooie onderschrift geholpen.Chukkels wrote:Drugsrelaties zijn altijd leuker dan de gozzips van SBS Shownews. Drugs is dus perfect voor de positieve activiteiten en pageviews van Hardtraxx.Piaaa wrote:Relatie Topic V2.0
Ga alsjeblieft door, wat een vertier
Met GBL kom je ook in een chillmood. Maar zoals je ziet moet je geen coke hiervoor gebruiken. Daar wordt men enorm agressief van en wordt alles enorm persoonlijk opgenomen. Dat spul moet echt snel verdwijnen uit Amsterdamroberttt wrote:Doee relaaxxx neem een jointjee
Huh coke?Chukkels wrote:Met GBL kom je ook in een chillmood. Maar zoals je ziet moet je geen coke hiervoor gebruiken. Daar wordt men enorm agressief van en wordt alles enorm persoonlijk opgenomen. Dat spul moet echt snel verdwijnen uit Amsterdamroberttt wrote:Doee relaaxxx neem een jointjee
ja geef dr een lolly. aardbei-smaak.Jeff3rd wrote:Wees eens lief voor Iris!
Jij ging lekker gisterenmrazura wrote:eey chill gasten.. ik kom net uit mijn superharde space.. ik heb gespaced.. dat iris, nando zijn paal eraf schaatste..
maarja, toen kwam ik uit mijn space en realiseerde k dat ik echt zooooo zwaar hard gespaced heb, maar wel 50/50 waarheid.. naja ik lul wat wazig nog dus ik laat het hierbij..
Pommer wrote:Jij ging lekker gisterenmrazura wrote:eey chill gasten.. ik kom net uit mijn superharde space.. ik heb gespaced.. dat iris, nando zijn paal eraf schaatste..
maarja, toen kwam ik uit mijn space en realiseerde k dat ik echt zooooo zwaar hard gespaced heb, maar wel 50/50 waarheid.. naja ik lul wat wazig nog dus ik laat het hierbij..
Gewoon blijven bijpakken!mrazura wrote:ik wist niet dat 200mg het verschil tussen haat en liefde kon betekenen..
drugs seriously turns you crazy
HahahaJeff3rd wrote:Gewoon blijven bijpakken!mrazura wrote:ik wist niet dat 200mg het verschil tussen haat en liefde kon betekenen..
drugs seriously turns you crazy
Ik zou het niet weten knulJeff3rd wrote:Dat werkt toch gewoon het beste Daniel