Klaasfondue2 schreef:
Unknown schreef:
Klaasfondue2 schreef:
Nasaal. Ik heb pas twee keer Meph gebruikt, dus ik weet ook niet hoe oraal is. Maar vrijwel met elke drug is de rush/werking een stuk intenser en dus kies ik er voor om het lekker te snuiven.
Bij snuiven heb ik echt de grootste moeite om voor mezelf een grens te stellen. Ik heb het 1 keer oraal gedaan en dan is de neiging om bij te nemen echt veel minder. Maar ik had het toen wel erg bont gemaakt

Maar sindsdien heb ik ook weinig behoefte meer aan dat spul, al zou ik toch wel weer eens een avondje/nachtje meph willen gebruiken

Wat heb jij als hoeveelheid oraal gedaan? Misschien begin ik wel met een bommetje en ga ik over
op nasaal verbruik.
Wat was je totaaldosis over de avond heen? Zelf zie je waarschuwingen voorbij komen indien er 500+mg wordt genuttigd
Volgens mij moet je dit verhaal wel kennen

Mijn eerste bommetje was 500 en dat raad ik je ten zeerste af, want toen het in sloeg, sloeg het niet in als een bommetje maar werkelijk als een atoombom. Ik wist toen ik zeg maar op het hoogtepunt van de werking was echt niet meer waar ik het zoeken moest. 4 uur later had ik nog een bommetje van 350 genomen. Dat was al een stuk minder heftig, maar nog steeds ging ik er vrij hard op.
Ik raad je aan, maar dat zeg ik puur op mijn gevoel en afgaande hoe ik me voelde op die eerste 500 mg en 2e 350 mg, dat je zou kunnen beginnen met 150 mg en dan na een tijdje 2 uur of zo nog een keer.
Totaal dosis was dus in nog geen 4 uur tijd 850 mg. Ik weet iig dat ik dit nooit meer zal doen op deze manier, want het was echt te veel van het goede, zeker in zo'n kort tijdsbestek en zo veel
Pete schreef:
Unknown schreef:
Wat is daar zo grappig aan, ik vind het een vrij serieuze zaak hoor

Dat je jezelf een beetje tegenspreekt in 1 zin

Hmm nja ik bedoel er mee te zeggen dat ik het wel weer eens wil doen, maar dat er verder geen regelmaat in gaat komen, want daar heb ik geen behoefte meer aan. Het was misschien een beetje een rare opmerking zonder deze uitleg