Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 00:34 

Donateur

Unknown schreef:
. heb ik ook weinig behoefte meer aan dat spul, al zou ik toch wel weer eens een avondje/nachtje meph willen gebruiken ^^

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 00:55 

Hardtraxx Veteran

Wat is daar zo grappig aan, ik vind het een vrij serieuze zaak hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 02:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jij hebt je hersens goed gefrituurd zie ik xd

Ja die combinatie is wel echt overkill voor je neurotransmitters volgens mij, dus dat ga ik niet te vaak doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 07:45 

Hardtraxx Elite

Unknown schreef:
Klaasfondue2 schreef:
Nasaal. Ik heb pas twee keer Meph gebruikt, dus ik weet ook niet hoe oraal is. Maar vrijwel met elke drug is de rush/werking een stuk intenser en dus kies ik er voor om het lekker te snuiven.

Bij snuiven heb ik echt de grootste moeite om voor mezelf een grens te stellen. Ik heb het 1 keer oraal gedaan en dan is de neiging om bij te nemen echt veel minder. Maar ik had het toen wel erg bont gemaakt :lol: Maar sindsdien heb ik ook weinig behoefte meer aan dat spul, al zou ik toch wel weer eens een avondje/nachtje meph willen gebruiken ^^

Wat heb jij als hoeveelheid oraal gedaan? Misschien begin ik wel met een bommetje en ga ik over
op nasaal verbruik.

Wat was je totaaldosis over de avond heen? Zelf zie je waarschuwingen voorbij komen indien er 500+mg wordt genuttigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 09:23 

Donateur

Klaasfondue2 schreef:
Unknown schreef:
Klaasfondue2 schreef:
Nasaal. Ik heb pas twee keer Meph gebruikt, dus ik weet ook niet hoe oraal is. Maar vrijwel met elke drug is de rush/werking een stuk intenser en dus kies ik er voor om het lekker te snuiven.

Bij snuiven heb ik echt de grootste moeite om voor mezelf een grens te stellen. Ik heb het 1 keer oraal gedaan en dan is de neiging om bij te nemen echt veel minder. Maar ik had het toen wel erg bont gemaakt :lol: Maar sindsdien heb ik ook weinig behoefte meer aan dat spul, al zou ik toch wel weer eens een avondje/nachtje meph willen gebruiken ^^

Wat heb jij als hoeveelheid oraal gedaan? Misschien begin ik wel met een bommetje en ga ik over
op nasaal verbruik.

Wat was je totaaldosis over de avond heen? Zelf zie je waarschuwingen voorbij komen indien er 500+mg wordt genuttigd

Ben ik wel nieuwsgierig naar, nassaal moet je al een flinke dosis nemen. Laat staan oraal om hetzelfde gevoel te krijgen.
Ow en klaas, die 500+mg verschilt echt heel erg per persoon, ik had bij 1,5+gr met Oud & Nieuw nergens last van(wel over een tijdsbestek van 14uur)
Aankomend weekend lekker mephedroooone op Sneeuwbalfestival in mijn skipakkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:01 

Donateur

Unknown schreef:

Dat je jezelf een beetje tegenspreekt in 1 zin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

Klaasfondue2 schreef:
Unknown schreef:
Klaasfondue2 schreef:

op nasaal verbruik.

Volgens mij moet je dit verhaal wel kennen xd Mijn eerste bommetje was 500 en dat raad ik je ten zeerste af, want toen het in sloeg, sloeg het niet in als een bommetje maar werkelijk als een atoombom. Ik wist toen ik zeg maar op het hoogtepunt van de werking was echt niet meer waar ik het zoeken moest. 4 uur later had ik nog een bommetje van 350 genomen. Dat was al een stuk minder heftig, maar nog steeds ging ik er vrij hard op.
Ik raad je aan, maar dat zeg ik puur op mijn gevoel en afgaande hoe ik me voelde op die eerste 500 mg en 2e 350 mg, dat je zou kunnen beginnen met 150 mg en dan na een tijdje 2 uur of zo nog een keer.
Totaal dosis was dus in nog geen 4 uur tijd 850 mg. Ik weet iig dat ik dit nooit meer zal doen op deze manier, want het was echt te veel van het goede, zeker in zo'n kort tijdsbestek en zo veel :x

Pete schreef:
Unknown schreef:

Dat je jezelf een beetje tegenspreekt in 1 zin ;)

Hmm nja ik bedoel er mee te zeggen dat ik het wel weer eens wil doen, maar dat er verder geen regelmaat in gaat komen, want daar heb ik geen behoefte meer aan. Het was misschien een beetje een rare opmerking zonder deze uitleg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

850g is best wel veel ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:04 

Donateur

J oey schreef:
Daveytl schreef:

Ja die combinatie is wel echt overkill voor je neurotransmitters volgens mij, dus dat ga ik niet te vaak doen.

Pep en X bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
850g is best wel veel ja :lol:

Nja in eerste instantie was het gewoon op gevoel. Ik had een capsule die ik volgepropt had, toen ben ik dat thuis eens gaan na wegen en toen bleek dat er 500 mg in kon :lol: Daarna 350 mg afgewogen omdat ik uitschoot met uit het zakje halen en toen dacht ik ja fuck it, ik doe dit gewoon ook even in een capsule :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 20:37 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
J oey schreef:
Daveytl schreef:

Pep en X bedoel je?

4fmp en X
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:39 

Gaa binnekort op skireis en gaan een spacecake maken voor de reis iemand nog lekkere ideeen behalve standaard omacake of koekjes?

Vroeg me ook af of ik pannekoeken kon bakken en dan wietboter erover kan smeren? Of kwarktaart met onderkant wiet erin??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:55 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Gaa binnekort op skireis en gaan een spacecake maken voor de reis iemand nog lekkere ideeen behalve standaard omacake of koekjes?

Vroeg me ook af of ik pannekoeken kon bakken en dan wietboter erover kan smeren? Of kwarktaart met onderkant wiet erin??

Daarvoor moet je bij Baard zijn: https://www.youtube.com/user/bakkenmetbaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/6636946 ... s_lsd.html

Niet erg wetenschappelijk ofzo, wel best vermakelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 14:41 

Hardtraxx Veteran

Wil binnenkort met een goede vriend 2-CB proberen, eigenlijk nog liever 2-ci.

Ervaring met truffels (wat ik echt episch vind) dus ben benieuwd, nu eerst maar eens kijken hoe eraan te komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:10 

Donateur

ErikZ schreef:

Ervaring met truffels (wat ik echt episch vind) dus ben benieuwd, nu eerst maar eens kijken hoe eraan te komen xd

kuchkuch *hint* *hint*

2-ci is wel een stuk heftiger dan 2-cb vind ik persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:24 

Hardtraxx Addict

Ik heb eigenlijk nog nooit wat zelf mee naar binnen genomen, en laat het altijd vrienden bij hun houden. Ik gebruik sowieso maximaal één pil of 4fmp op een avond, dus ik ben daar verder geen last in.

Maar nu lees je bijvoorbeeld verhalen zoals dit: https://partyflock.nl/party/273719/comm ... 5#m4680358

Kan mij voorstellen dat je op een feest onder invloed bent en denkt, fuck it, ik ga gewoon naar de wc met dat spul in mijn zakken om vervolgends gepakt te worden. Hele avond en nog wel meer naar de klote.

Triest dat dit zo gaat.

Mijn vraag:
Zijn er hier mensen met ongeveer het zelfde hebben gehad als "DeSjaak" ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:45 

ErikZ schreef:
Wil binnenkort met een goede vriend 2-CB proberen

Heb het nu een paar keer gebruikt, waarvan ik maar 1 keer goed diep ging. De andere keren totaal geen visuals en meer een dronken of MDMA gevoel, dat was allemaal op feesten. Uit mijn ervaring kan het ongelofelijk saai zijn of juist hemels. Ligt erg aan de setting waarin je het gaat gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

@CD: Trip middelen gebruik ik altijd thuis, nooit op een feest.

De setting is dus chill, kussens, muziekje op, kaarsen aan (best romantisch eigenlijk xd )

@Basxt: Dit is precies de reden dat BNN (Spuiten en Slikken) een actie is gestart: http://bnn.dmd.omroep.nl/x/?S7Y1.J9ra2JqbPC.yNbIwNzif46tuYGFJQAA79

Teken je namelijk wel dan heb je een strafblad, deze kerel heeft dus nog mazzel gehad ook dat ie niet heeft getekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
ErikZ schreef:

kuchkuch *hint* *hint*

2-ci is wel een stuk heftiger dan 2-cb vind ik persoonlijk.

De reden voor 2-ci is omdat we truffels te kort vinden duren, na 3/4 uur zijn we er volledig uit (met een volledige dosis) en dat vinden we zo zonde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:46 

Hardtraxx Veteran

Zullen we in een rondje gaan zitten en naar elkaar toe snuiven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:46 

Hardtraxx Veteran

MAAKT ME NIET UIT WAT< COKE IS VOOR HOMOOS > SPEED IS VOOR MANNU
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:44 

Donateur

Basxt schreef:
Mijn vraag:

Domste plek om drugs tot je te nemen is wel de wc xd Midden in de zaal tussen de menigste (met een vriend op de uitkijk) is in mijn ogen de beste plek.

En ja ik ben wel eens de "Sjaak" geweest:
off-topic/drugs-offtopic-t16216-16275.html#p974433
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:55 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Basxt schreef:
Mijn vraag:

Domste plek om drugs tot je te nemen is wel de wc xd Midden in de zaal tussen de menigste (met een vriend op de uitkijk) is in mijn ogen de beste plek.

Tering.. dat gaat dus nergens over :/
Sindsdien meer op je hoeden? of neem je nog steeds gewoon spul mee in je onderbroek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 20:07 

Donateur

Basxt schreef:
Kevin-Raw schreef:
Basxt schreef:
Mijn vraag:

Tering.. dat gaat dus nergens over :/
Sindsdien meer op je hoeden? of neem je nog steeds gewoon spul mee in je onderbroek?

Ja iets meer op mijn hoeden. Laten nu meestal één iemand eerst naar binnen gaan om te peilen hoe streng de controle is. Daarnaast neem ik nu altijd mijn "poeders" in mijn schoen mee onder mijn steunzolen. Pillen gebruik ik niet, dus niks bij mijn ballen.
Vorige  1 ... 915, 916, 917, 918, 919, 920, 921 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic