Nog ff over mijn eerste ervaring met de combinatie 4-FMP + XTC die ik afgelopen zaterdag op Intents gedaan heb:
Rond 15.30 capsule 4-FMP van 150mg milligram gedropt. Kwam echt heel geleidelijk op na een dik half uur, had heel even een wat onrustig gevoel toen de eerste effecten opkwamen maar dat gevoel verdween al heel snel weer en wat een hemelse inslag was het zeg!

Was toevallig tijdens de inslag nog net even aan het zitten met een maat, maar meteen daarna lekker op de main staan knallen want ik wilde niets anders dan losgaan. Vrienden weer opgezocht, zonnetje op de bol en wat was het genieten zeg 3 uur aan een stuk door een constante rush vol met energie en euforie en de bijbehorende tintelingen.

Dat alles ging gepaard met een ongelooflijk scherp gevoel, en lichamelijk was er ook echt niets aan me te zien.
Toen de effecten na een uurtje of 3 dus begonnen af te nemen heb ik een halve rode Defqon gedropt. Naar mij idee was ik was dat echt prima getimed. Na een uur voelde ik echter nog steeds niet het gewenste effect, dus heb er al vrij snel nog een halve bijgepakt, ondertussen kreeg ik enkel wat energie terug en bij de inslag van het tweede halfje ook wat vaagheid, niet bepaald in erge vormen maar toch. Love feeling was in ieder geval nergens meer te bekennen, en de energie die ik had tijdens de rush van 4-FMP heb ik eigenlijk maar voor een klein deel kunnen terug krijgen.
De rush van 4-FMP zelf was vele male fijner dan het effect met XTC erbij, maar het is natuurlijk best logisch dat je dat eerste gevoel eigenlijk heel moeilijk zal terug krijgen.. Laatste uur kreeg ik weer last van de gebruikelijke zware benen, maar heb het laatste deel van het feest bewust niet meer bijgepakt omdat ik naar mijn gevoel alleen maar vager van zou zijn geworden en muzikaal was het toch niet meer veel soeps.
Zou zelf nooit meer de combinatie doen denk ik maar 4-FMP wordt binnenkort besteld en gaat nog wel enkele keren solo genuttigd worden deze zomer wat een heldenspul! Totaal geen zwarte gaten ook over de hele dag, en kon zelfs eens slapen na het feest met behulp van twee slaappilletjes! (Al was ik ook wel al vrij vroeg gestopt met bijpakken natuurlijk)