Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
El Mare schreef:
Dan zeg je waar het op staat, niet er lekker om heen lullen wat veel mensen in zo'n geval doen.
Ik vind het gewoon zeer kinderachtig gedrag, dat als je weet dat iemand zo is, dit per se gaat uitlokken.
Je kunt er toch ook gewoon niet op reageren.

Geldt trouwens ook voor Jeff hoor ;)

Uitlokken? Noem dan voorbeelden, want ik zie Jefferd hier zelf (begint) weer zo achterlijk reageren.
En dat kwetsen is sowieso kansloos, of het nou volgens jou er om heen lullen is of dat gewoon recht zeggen.
Snap niet dat je daar onderscheid in maakt, of sterker nog het ene wel goed keurt en 't ander niet :huh:

Ja hun kennen elkaar weetje, weten wat ze aan elkaar hebben enzo. En hoe ze in elkaar steken, dan mag dat. Want dan begrijp je elkaar namelijk, en ja niet iedereen kent elkaar dus wordt het ook lastig he. En tsja de ene is nu eenmaal recht voor zijn raap, kan die ook niks aan doen hé. Moet je maar gewoon mee leren leven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

Ik was mijn eerste keer nuchter en mijn 2de keer 4 biertjes. Hoor ik er nu ook bij? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:35 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ik was mijn eerste keer nuchter en mijn 2de keer 4 biertjes. Hoor ik er nu ook bij? :$

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Jij bent 14 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:49 

Niet liegen! Hij is 15. :P

Mijn eerste echte keer drugs was 2C-B in een soort van bos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Damn, dan heb je ver gelopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

Nog nooit droekz op :cool: .

Nee serieus, nooit geprobeerd, nooit de neiging gehad en vermaak me altijd opperbest :).

Ieder z'n ding toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:56 

Nooit gedaan, wel interessant natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:56 

Hardtraxxer

woeii, vrijdag op wereld draaid hardstyle weer aan de 4fmp. Super veel zin in!!
Ben echt benieuwd hoe dit op feesten is, want heb het tot nu toe alleen in een thuis setting geprobeerd en had toen echt zin om te feesten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Oh, plannen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:15 

Donateur

suikerklontje schreef:
Ben echt benieuwd hoe dit op feesten is, want heb het tot nu toe alleen in een thuis setting geprobeerd en had toen echt zin om te feesten ^^

Gezellig, ik ben er ook :D
Alleen ik blijf nuchter ^^
En je zult je uitstekend vermaken, geloof me. Ik vind het voor op feesten de meest chille drug die er is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:16 

Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
suikerklontje schreef:

En je zult je uitstekend vermaken, geloof me. Ik vind het voor op feesten de meest chille drug die er is :)

Afgelopen keer had ik idd zo veel zin om te feesten. Het lijkt me ook veel chiller dan een snoepje op een feest, daar ga ik alleen maar van lullen en ben dan helemaal niet bezig met feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:19 

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

We begonnen in het bos, maar we kwamen er met moeite uit omdat we constant rondjes liepen en niemand echt meer wist waar de uitgang was. :D

Fietsen is trouwens ook niet aan te raden. Ik stapte op een fiets en ging fietsen. Had het gevoel dat ik echt heel hard ging en in een soort van tijdstunnel zat. Alles voelde heel smooth en soepel. Toen opeens uit het niets BAM, daar lag ik. Ik bleef rustig op de grond liggen, want ik vond het allemaal wel best. Vervolgens hoorde ik ergens een stem die zei; ''Waar is Tim?'' Waarop ik vrolijk antwoordde; ''ik lig hier!'' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:29 

Hardtraxx Veteran

Nog ff over mijn eerste ervaring met de combinatie 4-FMP + XTC die ik afgelopen zaterdag op Intents gedaan heb:

Rond 15.30 capsule 4-FMP van 150mg milligram gedropt. Kwam echt heel geleidelijk op na een dik half uur, had heel even een wat onrustig gevoel toen de eerste effecten opkwamen maar dat gevoel verdween al heel snel weer en wat een hemelse inslag was het zeg! :loving: Was toevallig tijdens de inslag nog net even aan het zitten met een maat, maar meteen daarna lekker op de main staan knallen want ik wilde niets anders dan losgaan. Vrienden weer opgezocht, zonnetje op de bol en wat was het genieten zeg 3 uur aan een stuk door een constante rush vol met energie en euforie en de bijbehorende tintelingen. :D Dat alles ging gepaard met een ongelooflijk scherp gevoel, en lichamelijk was er ook echt niets aan me te zien.

Toen de effecten na een uurtje of 3 dus begonnen af te nemen heb ik een halve rode Defqon gedropt. Naar mij idee was ik was dat echt prima getimed. Na een uur voelde ik echter nog steeds niet het gewenste effect, dus heb er al vrij snel nog een halve bijgepakt, ondertussen kreeg ik enkel wat energie terug en bij de inslag van het tweede halfje ook wat vaagheid, niet bepaald in erge vormen maar toch. Love feeling was in ieder geval nergens meer te bekennen, en de energie die ik had tijdens de rush van 4-FMP heb ik eigenlijk maar voor een klein deel kunnen terug krijgen.

De rush van 4-FMP zelf was vele male fijner dan het effect met XTC erbij, maar het is natuurlijk best logisch dat je dat eerste gevoel eigenlijk heel moeilijk zal terug krijgen.. Laatste uur kreeg ik weer last van de gebruikelijke zware benen, maar heb het laatste deel van het feest bewust niet meer bijgepakt omdat ik naar mijn gevoel alleen maar vager van zou zijn geworden en muzikaal was het toch niet meer veel soeps.

Zou zelf nooit meer de combinatie doen denk ik maar 4-FMP wordt binnenkort besteld en gaat nog wel enkele keren solo genuttigd worden deze zomer wat een heldenspul! Totaal geen zwarte gaten ook over de hele dag, en kon zelfs eens slapen na het feest met behulp van twee slaappilletjes! (Al was ik ook wel al vrij vroeg gestopt met bijpakken natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Heb je trouwens bij de euforie ook meteen die speedachtige rush, of begint die als de euforie uitgewerkt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
suikerklontje schreef:

Sure thing. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

We begonnen in het bos, maar we kwamen er met moeite uit omdat we constant rondjes liepen en niemand echt meer wist waar de uitgang was. :D

Fietsen is trouwens ook niet aan te raden. Ik stapte op een fiets en ging fietsen. Had het gevoel dat ik echt heel hard ging en in een soort van tijdstunnel zat. Alles voelde heel smooth en soepel. Toen opeens uit het niets BAM, daar lag ik. Ik bleef rustig op de grond liggen, want ik vond het allemaal wel best. Vervolgens hoorde ik ergens een stem die zei; ''Waar is Tim?'' Waarop ik vrolijk antwoordde; ''ik lig hier!'' xd

Haha heldig! Weet je wat trouwens ook niet aan te raden is? Douchen onder LSD. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Heb je trouwens bij de euforie ook meteen die speedachtige rush, of begint die als de euforie uitgewerkt is?

Ik ervaar het effect als een constante speedachtigerush maar gewoon met wat meer euforie. Als het effect eenmaal begint af te nemen verdwijnt de euforie wel aardig snel, maar hou je nog wel wat energie over. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:39 

Donateur

Chukkels schreef:
Sure thing. ^^

Ik wist dat je zou reageren :D
Maar geloof het of niet, op dit soort feestjes blijf ik nuchter, ook omdat ik in m'n eentje in de auto erheen rijd en de rest pas daar ontmoet. Dus ja chris, op dit soort feestjes blijf ik nuchter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
El Mare schreef:

Ik ervaar het effect als een constante speedachtigerush maar gewoon met wat meer euforie. Als het effect eenmaal begint af te nemen verdwijnt de euforie wel aardig snel, maar hou je nog wel wat energie over. :)

En hoe lang duurt die speedachtige rush dan nog? Is het aan te raden om daarna nog 1 of 2 sleutelpuntjes pep te nemen? :P

Is trouwens meer een algemene vraag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Haha heldig! Weet je wat trouwens ook niet aan te raden is? Douchen onder LSD. :lol:

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:53 

Chukkels, waar is jou verslagje ergens? Was daar benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:57 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
93Wesley93 schreef:
El Mare schreef:

En hoe lang duurt die speedachtige rush dan nog? Is het aan te raden om daarna nog 1 of 2 sleutelpuntjes pep te nemen? :P

Is trouwens meer een algemene vraag :)

Eerste keer toen ik 4-FMP deed had ik toen het effect afnam ook heel wat puntjes pep gepakt, maar kreeg ook daar door nou niet echt bepaald meer fatsoenlijk energie terug, benen gingen ook weer gewoon veel wegen. Mijn persoonlijke ervaring na 2 keer combineren met 4-FMP is dus het om het gewoon lekker solo te gebruiken een beetje later op een feestje, zo een 4/5 uur voor het einde zeg maar. ;) Ook het meest verantwoord voor uw hersentjes. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Rik schreef:
El Mare schreef:
Dan zeg je waar het op staat, niet er lekker om heen lullen wat veel mensen in zo'n geval doen.
Ik vind het gewoon zeer kinderachtig gedrag, dat als je weet dat iemand zo is, dit per se gaat uitlokken.
Je kunt er toch ook gewoon niet op reageren.

Geldt trouwens ook voor Jeff hoor ;)

Uitlokken? Noem dan voorbeelden, want ik zie Jefferd hier zelf (begint) weer zo achterlijk reageren.
En dat kwetsen is sowieso kansloos, of het nou volgens jou er om heen lullen is of dat gewoon recht zeggen.
Snap niet dat je daar onderscheid in maakt, of sterker nog het ene wel goed keurt en 't ander niet :huh:

Ja hun kennen elkaar weetje, weten wat ze aan elkaar hebben enzo. En hoe ze in elkaar steken, dan mag dat. Want dan begrijp je elkaar namelijk, en ja niet iedereen kent elkaar dus wordt het ook lastig he. En tsja de ene is nu eenmaal recht voor zijn raap, kan die ook niks aan doen hé. Moet je maar gewoon mee leren leven

Ah, oke. Dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Sure thing. ^^

Ik wist dat je zou reageren :D
Maar geloof het of niet, op dit soort feestjes blijf ik nuchter, ook omdat ik in m'n eentje in de auto erheen rijd en de rest pas daar ontmoet. Dus ja chris, op dit soort feestjes blijf ik nuchter ^^

Als je ooit op Defqon draait, moet je een Headhunterz doen. Gewoon kats van de kaart draaien! ;D
Vorige  1 ... 649, 650, 651, 652, 653, 654, 655 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic