Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Steffnov schreef:
Op mijn plank staat een gezichtje getekend

I see what you did there

Captain...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 15:18 

Hardtraxx Veteran

Dank je voor de visuele ondersteuning, Joddi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:12 

Hardtraxx Veteran

as always my pleasure. Herr steff. Kreeg toch een smakelijke glimlach toen ik het desbetreffende object ging opzoeken op het magische internet en dacht, waarom zou ik dit mijn lieve medeforummer niet gunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:20 

Hardtraxx Veteran

Heb tegenwoordig witte Michelins, goed spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:02 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:

Laatst ook gehad maar kreeg daar zo'n opgeblazen gevoel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:03 

Kraak... Piep...

Ik heb een strijk op mn plank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:12 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
J oey schreef:

Laatst ook gehad maar kreeg daar zo'n opgeblazen gevoel van.

Toepasselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:47 

Bierkoning

xtconline schreef:
Welke drugs hebben jullie nog op de plank liggen?

Mijn plankkie

Xtc gele ups 200mg
2cb rode nijntjes
Mdma kristallen
4fmp

Ben benieuwd wat de rest heeft :beer:

Heb alleen nog een beetje heroïne maar wil wel keertje chillen ofzo? Beetje uitwisselen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:59 

Donateur

Broken Balance schreef:

From your subconcious mind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

Om mijn plankje zit een hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:53 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Broken Balance schreef:

From your subconcious mind?

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:18 

Donateur

Doe trouwens maar wat van die upjes. Kan ik met iDeal betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:24 

Hardtraxx Elite

Zo Mephie binnen voor HB. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:39 

Hardtraxx Addict

Klaasfondue2 schreef:
Zo Mephie binnen voor HB. :evil:

Ga je dat oraal of nassaal nuttigen? Als je dat oraal doet, in welke dosis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 18:30 

Hardtraxx Elite

Nasaal. Ik heb pas twee keer Meph gebruikt, dus ik weet ook niet hoe oraal is. Maar vrijwel met elke drug is de rush/werking een stuk intenser en dus kies ik er voor om het lekker te snuiven.

Mijn laatste hardstyle feestje is alweer een jaar geleden en ik denk dat het ten opzichte van vorig jaar niet veel is verbeterd. Daarom kies ik er voor om maar lekker wat Meph te nuttigen en het gezellig te maken met vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:16 

Hardtraxxer

Klaasfondue2 schreef:
Nasaal. Ik heb pas twee keer Meph gebruikt, dus ik weet ook niet hoe oraal is. Maar vrijwel met elke drug is de rush/werking een stuk intenser en dus kies ik er voor om het lekker te snuiven.

Mijn laatste hardstyle feestje is alweer een jaar geleden en ik denk dat het ten opzichte van vorig jaar niet veel is verbeterd. Daarom kies ik er voor om maar lekker wat Meph te nuttigen en het gezellig te maken met vrienden.

Dus je gaat naar Hard Bass om drugs te gebruiken :/
Verkoop dan je kaartje aan iemand die er wel graag heen wil voor de muziek (3000+ gezocht @ Ticketswap) en ga thuis lekker snuiven :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 20:52 

Hardtraxx Elite

Youri! schreef:
Klaasfondue2 schreef:

Dus je gaat naar Hard Bass om drugs te gebruiken :/
Verkoop dan je kaartje aan iemand die er wel graag heen wil voor de muziek (3000+ gezocht @ Ticketswap) en ga thuis lekker snuiven :thumbdown:

Als ál je vrienden naar een feest gaan, dat inmiddels al vier jaar een traditie is, ben ik er uiteraard bij. Dat ik hardstyle niet meer waardeer, zit hem er vooral in dat het mij te repetitief is geworden over de jaren heen. Daarom: techno. :worship:

Je had moeten zorgen dat jij je kaartje eerder hard gekocht, derhalve: klacht ongegrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:42 

Hardtraxx Veteran

Klaasfondue2 schreef:
te repetitief. Daarom: techno. :worship:

Wut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:53 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Klaasfondue2 schreef:
te repetitief. Daarom: techno. :worship:

Wut.

Serieus, Davey.

Allereerst om de reden dat techno een gigantisch grote scene heeft. Dit uit zich in duizenden artiesten, labels en nummers. Alleen daarom is het al enerverend om naar te luisteren. Daarnaast zijn er ontiegelijk veel mooie vrouwen en stuk minder simpel volk dat als ik vaak ervaar op hardstyle.

Bij hardstyle wist ik op een gegeven moment op elk feest wanneer de kickroll kwam en wanneer de screeches gingen loeien. Dan is het ook niet meer zo spannend. Ik heb echter een jaar geen hardstylefeest bezocht dus ik hoop op een kleine verrassing bij Hardbass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

Ben met je eens dat Hardstyle wel repetitief is, maar Techno is nog veeeeel meer repetitief. Wat overigens ook de kracht is van het genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:54 

Hardtraxxer

Klaasfondue2 schreef:

Je had moeten zorgen dat jij je kaartje eerder hard gekocht, derhalve: klacht ongegrond.

Ik ben voorzien. Doet niets af aan het feit dat jij naar een muziekevenement gaat waarvan je de muziek niet waardeert, louter om drugs te gebruiken (al dan niet met je vrienden). Dat is mijn klacht en die is zodoende niet ongegrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:03 

Hardtraxx Veteran

Vannacht voor het eerste de combinatie 4fmp + XTC geprobeerd en ik moet zeggen dat ik totaal niet teleurgesteld ben.
Om 10 voor 12 begonnen met 170mg 4fmp en rond kwart over 12 begon die op de komen. Heerlijk die energie, dat lichte gevoel en die drive om los te gaan (wat ik het meeste mis als ik enkel XTC doe). Om kwart over 3 bijgepakt met een halve WiFi. Men zegt altijd dat XTC daarna keihard inslaat maar dat vond ik best meevallen, ik had dat zwaarder ingeschat. Het was super chill om die euforie nog te houden die weggaat als je bijpakt met 4fmp en het iets waziger zijn was ook wel relaxed. Tot 6 uur nog vol gas doorgegaan en toen lekker onder invloed teruggelopen naar het station. Onderweg nog een paar puntjes pep genomen en rond half 9 thuis om nog wat te afteren. Geslaagd nachtje zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:44 

Hardtraxx Veteran

Jij hebt je hersens goed gefrituurd zie ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 23:56 

Hardtraxx Veteran

Klaasfondue2 schreef:

Bij snuiven heb ik echt de grootste moeite om voor mezelf een grens te stellen. Ik heb het 1 keer oraal gedaan en dan is de neiging om bij te nemen echt veel minder. Maar ik had het toen wel erg bont gemaakt :lol: Maar sindsdien heb ik ook weinig behoefte meer aan dat spul, al zou ik toch wel weer eens een avondje/nachtje meph willen gebruiken ^^
Vorige  1 ... 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic