Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:00 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Ja iets meer op mijn hoeden. Laten nu meestal één iemand eerst naar binnen gaan om te peilen hoe streng de controle is. Daarnaast neem ik nu altijd mijn "poeders" in mijn schoen mee onder mijn steunzolen. Pillen gebruik ik niet, dus niks bij mijn ballen.

Zou dit persoonlijk nooit doen, heb een aantal keer meegemaakt dat iemand zijn schoen uit moest doen en werd de zool etc. eruit gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 17:37 

Hardtraxx Veteran

Stny schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ja iets meer op mijn hoeden. Laten nu meestal één iemand eerst naar binnen gaan om te peilen hoe streng de controle is. Daarnaast neem ik nu altijd mijn "poeders" in mijn schoen mee onder mijn steunzolen. Pillen gebruik ik niet, dus niks bij mijn ballen.

Zou dit persoonlijk nooit doen, heb een aantal keer meegemaakt dat iemand zijn schoen uit moest doen en werd de zool etc. eruit gehaald

Doe 't altijd in m'n sok, ben nog nooit in m'n schoenen gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 13:39 

Donateur

Stny schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik ga al een lange tijd naar feestjes, heb nog nooit meegemaakt dat ze zolen eruit halen bij mensen. Dit kost bewaking veel te veel tijd, of je moet er echt als een crackjunk uitzien met een witte neus bij binnenkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 14:05 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik ga al een lange tijd naar feestjes, heb nog nooit meegemaakt dat ze zolen eruit halen bij mensen. Dit kost bewaking veel te veel tijd, of je moet er echt als een crackjunk uitzien met een witte neus bij binnenkomst.

Als ze een hond hebben ben je dan alsnog de sjaak toch ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Kevin-Raw schreef:

Honden hebben ze bijna nergens, veel te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:40 

Hardtraxx Veteran

Behalve op Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:56 

Donateur

Fantasy Island.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 18:12 

Hardtraxx Addict

Reverze
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 23:36 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Stny schreef:
Kevin-Raw schreef:

ik ook, en ik dus wel. Bijvoorbeeld als je steekproef gewijs uit de rij word gehaald voor een aparte controle. En nee hiervoor hoef je er niet 'anders' uit te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 10:28 

Donateur

stefan_helmond schreef:
DJ_Tim schreef:
Kevin-Raw schreef:

Honden hebben ze bijna nergens, veel te duur.

Hysteria Outdoor hadden ze ook een ekte
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 15:31 

Basxt schreef:
Reverze

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 16:47 

Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
Basxt schreef:
Reverze

?

Ik heb ze buiten zien staan met honden. Begin en eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:12 

Donateur

Basxt schreef:
bloemkool schreef:
Basxt schreef:
Reverze

?

Ik heb ze buiten zien staan met honden. Begin en eind.

Hoeft niet persé een drugshond te zijn he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:28 

Heb die ook wel zien staan ja, maar dat waren geen drugshonden hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 17:43 

Hardtraxxer

Citaat:
Krakaka! Het pilletje is aan het rollen geslagen. Een paar weken terug hebben wij de 40.000 handtekeningen aan Helma Nepperus overhandigd. Eén pil teveel maakt alleen op dit moment nog wél een crimineel. Maar het direct betalen van een strafbeschikking wordt stopgezet. Vanaf nu dus. En dat is goed nieuws. Want dan staan je niet te huilen in een hoekje omdat je geen Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) krijgt.

Afgelopen zomer stond er op Lowlands een zogenaamde 'rechtswasstraat'. Werd je gesnapt met wat snoepgoed? Dan werd je aan je oortje naar de wasstraat gesleept. Daar had je twee keuzes: of je werd afgevoerd naar het bureau en kon je festival uit je spacende koppie zetten óf je betaalde de strafbeschikking en je kon weer verder aan de party. Nou, geef ons maar optie twee. Toch? Niet dus. Als jij meteen je strafbeschikking betaald, zeg je eigenlijk dat je schuldig bent. En heb je dus een strafblad voor drugsbezit. Ben je dus gigantisch de lul. Want dan kan je je VOG kwijtraken. En dat heb je nodig als je bijvoorbeeld in de zorg of het onderwijs wil werken.

# Want een beetje stom
De overheid kwam er ook achter dat dit misschien niet het handigste systeem was. Iedereen dacht gewoon "FISSA" en ging lekker weer polonaise lopen. Maar feest was het dus niet. Want als je al betaald hebt kan je niet meer in beroep gaan. Dus blijft het je altijd achtervolgen.

Er waren dus een hoop mensen de dupe omdat ze slecht of helemaal niet voorgelicht werden. Gelukkig hebben Marith Rebel-Volp en Jeroen Recourt van de PvdA de minister van Veiligheid en Justitie hierover gesproken. En kan je vanaf nu je strafbeschikking niet meer direct betalen. Het betekent alleen niet dat je niet strafbaar bent met harddrugs op zak. Dus reken jezelf niet tè rijk.

Goede zaak :thumbsup: want wat een naaistreek was dat zeg

Link naar Spuiten en Slikken artikel: http://spuitenenslikken.bnn.nl/nieuws/a ... het-rollen
Link naar hele artikel (OM): https://www.om.nl/actueel/nieuwsbericht ... e-rapport/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:11 

Bierkoning

Dus nu word je gelijk naar het bureau gebracht als je gepakt wordt of? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Ben ook wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:40 

Donateur

Pommer schreef:

Ja daar komt het wel op neer. Ik snap er ook niet veel van hoor. Ik moest toen ik gepakt werd direct betalen, heb gewoon mijn VOG krijgen. Nu gaat het sowieso via officier van justitie en ben je juist de lul. Je kan nu wel in "bezwaar" gaan. Maar drugs is drugs en in bezwaar gaan heeft weinig zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:48 

Hardtraxxer

Het zou goed kunnen uitpakken als de politie nu geen zin meer heeft om er veel werk van te maken als iemand een kleine hoeveelheid drugs bij zich heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:52 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Ja daar komt het wel op neer. Ik snap er ook niet veel van hoor. Ik moest toen ik gepakt werd direct betalen, heb gewoon mijn VOG krijgen. Nu gaat het sowieso via officier van justitie en ben je juist de lul. Je kan nu wel in "bezwaar" gaan. Maar drugs is drugs en in bezwaar gaan heeft weinig zin.

Volgens mij is het ook afhankelijk van waarvoor je je VOG aanvraagt. Er zijn geloof ik 16 punten waar ze naar kunnen kijken, en afhankelijk van de functie waarvoor je een VOG nodig hebt kijken ze welke punten wel of niet van belang zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 20:02 

Donateur

M-arijn schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Volgens mij is het ook afhankelijk van waarvoor je je VOG aanvraagt. Er zijn geloof ik 16 punten waar ze naar kunnen kijken, en afhankelijk van de functie waarvoor je een VOG nodig hebt kijken ze welke punten wel of niet van belang zijn.

In mijn werkveld vragen ze voor alle punten de VOG aan, heb ook een AIVD screening B moeten doorstaan. Gewoon allemaal doorheen gekomen. ;)
Overig heb je zeker gelijk dat je waarschijnlijk met bepaalde dingen erdoorheen komt.
Mijn broertje is gepakt met een grotere hoeveelheid (echt dealen), hij kreeg zijn VOG niet meer. Toch via de rechter met als reden dat hij anders niet zijn school kon afmaken (stage) zijn VOG gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 13:22 

Hardtraxx Addict

ah oke, wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 10:55 

Donateur

M-arijn schreef:
ah oke, wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?

zie PB
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 21:00 

Hardtraxx Beheerder

Ik heb jullie hulp even nodig. Omdat t herkenbaar moet zijn aan recreatieve gebruikers stel ik m even hier.

Ik ben op zoek naar korte tekstjes die je wel eens van drugsgebruikers hoort of die herkenbaar zijn voor die groep. Dingen zoals "Inkakken is bijpakken". Ze moeten kort maar krachtig zijn en grappig/herkenbaar zijn als je dit ergens op een feest tegenkomt. Hebben jullie tips? :D

Om t niet al te offtopic te laten gaan hier mag het ook als PM gestuurd worden.

Mijn dank is groot! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 21:04 

Hardtraxx Veteran

Waarom vraag je dat? xd
Vorige  1 ... 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic