Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Zegt er 1 wat.

is dat op mij bedoelt of op daniel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik wist dat mensen de plank mis konden slaan, maar jij slaat wel heel veel mis nu.
Ik denk dat je nog redelijk wazig bent.

Droom verder kerel. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Qnalqut zegt;

"Waarom ben je zo chagerijnig Nando? Geen seks of durfde je het niet aan gisterenavond?"

Dude, chill wat betreffende ik zei haha..gaat ekt te furrr of te hard

Ik ben niet chagrijnig hoor, hartstikke vrolijk zelfs. :) En ga nou niet aan mij vragen of ik het niet aandurfde, jij bent hier degene met date angsten.

En Olijf, ik neem sowieso niet veel serieus wat je zegt, maar dit sloeg echt helemaal nergens op. Ik voel enige jaloezie.

Papa Ruben zal weer even ingrijpen: Nando je bent duidelijk ergens gefrustreerd over, ;)
Jij komt gewoon duidelijk ff wat te kort.. Ik snap dat wel, ik zou ook bang worden als er zo'n kaakschaatster aan mn paal zou moeten lebberen ;) ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:01 

Hardtraxx Veteran

mensen dim gewoon even, dit loopt echt veel meer uit de hand dan het zou moeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:01 

Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen. :thumbsup:

Nemen we met zn allen een zak pillen.. Dan hebben we weer de ultieme ht orgie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:03 

QnalQut schreef:
Banaanslak schreef:

Nemen we met zn allen een zak pillen.. Dan hebben we weer de ultieme ht orgie ;)

Je moet je dip niet wegwerken door nog meer drugs te nemen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:04 

Donateur

Allemaal gewoon gefrustreerd dat Willy alweer 2 weken afwezig is op de feestjes. Komt wel weer goed hoor :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Papa Ruben zal weer even ingrijpen: Nando je bent duidelijk ergens gefrustreerd over, ;)
Jij komt gewoon duidelijk ff wat te kort.. Ik snap dat wel, ik zou ook bang worden als er zo'n kaakschaatster aan mn paal zou moeten lebberen ;) ,

Je bent dus blijkbaar toch nog wel zo'n achterlijke debiel als dat ik dacht voordat ik je gister ontmoette. Zoek even heel gauw een leven en stop met mij te irriteren. :) Als je ruzie zoekt doe het dan iig niet op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik wist dat mensen de plank mis konden slaan, maar jij slaat wel heel veel mis nu.
Ik denk dat je nog redelijk wazig bent.

Droom verder kerel. :thumbup:

Als je serieus dit denkt, naja, laat maar.
Ik ga hier niet eens op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:
Banaanslak schreef:

Je moet je dip niet wegwerken door nog meer drugs te nemen :list:

Ik heb zeker geen dip :thumbup: wij vieren hier ons feestje, vraag aan mrazura, chukje en olijfje als je het niet gelooft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:07 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Qnalqut zegt;

"Waarom ben je zo chagerijnig Nando? Geen seks of durfde je het niet aan gisterenavond?"

Dude, chill wat betreffende ik zei haha..gaat ekt te furrr of te hard

Ik ben niet chagrijnig hoor, hartstikke vrolijk zelfs. :) En ga nou niet aan mij vragen of ik het niet aandurfde, jij bent hier degene met date angsten.

En Olijf, ik neem sowieso niet veel serieus wat je zegt, maar dit sloeg echt helemaal nergens op. Ik voel enige jaloezie.

beter hou jij ff snel die grote neuzel van je dicht, anders word je de volgende keer dat je me tegen komt zeker niet vrolijk.
Kappen nou met dat kinderachtige en jaloerse gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Zaterdag maken we het goed. Allemaal rode hartjes nemen bij Bass Academy. Dan moet het wel goedkomen. mrazura zorgt dat hardstylelover1997 ook wel meekomt, dan is iedereen elkaar weer te vriend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Relatie Topic V2.0
Ga alsjeblieft door, wat een vertier :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
QnalQut schreef:

Je bent dus blijkbaar toch nog wel zo'n achterlijke debiel als dat ik dacht voordat ik je gister ontmoette. Zoek even heel gauw een leven en stop met mij te irriteren. :) Als je ruzie zoekt doe het dan iig niet op deze manier.

Hey nan! Ga je lekker?
Een leven zoeken... Hmm even kijken, kan het zo zijndat het bij iris haar ogen liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Relatie Topic V2.0

Ik vind het ook wel mooi, zoals altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:10 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:

Zaterdag maken we het goed. Allemaal rode hartjes nemen bij Bass Academy. Dan moet het wel goedkomen. mrazura zorgt dat hardstylelover1997 ook wel meekomt, dan is iedereen elkaar weer te vriend ^^

Sorry man, zit nog in me pauze (ja, ben streng daarmee) dus ik ga lekker nuchter naar bass academy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Relatie Topic V2.0

Drugsrelaties zijn altijd leuker dan de gozzips van SBS Shownews. Drugs is dus perfect voor de positieve activiteiten en pageviews van Hardtraxx. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:12 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:

Ik heb zeker geen dip :thumbup: wij vieren hier ons feestje, vraag aan mrazura, chukje en olijfje als je het niet gelooft :thumbup:

Nou gaan jullie daar dan lekker je eigen feestje vieren en laat ons hier het onze vieren en laat ons lekker met rust ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:14 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Nando schreef:
QnalQut schreef:

Hey nan! Ga je lekker?
Een leven zoeken... Hmm even kijken, kan het zo zijndat het bij iris haar ogen liggen?

kun jij er niet nog even wat bij in gooien? Je was gister wel mooi rustig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
QnalQut schreef:

Nou gaan jullie daar dan lekker je eigen feestje vieren en laat ons hier het onze vieren en laat ons lekker met rust ;)

:loving: (L) :love: :$
Ik hou gewoon van jullie!! We zitten met zn 4en jullie op te fokken ;)
Chill up! We all love you :) , X
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Kiek ze goan!

Gefrustreerd omdat ze niet bij kunnen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Iris, het is zondag en we zitten in Kampen. Dan wordt er hier toch geen drugs gebruikt? De Jezus boot staat tegenover ons, kunnen we niet maken. Morgen misschien met z'n allen in je nieuwe huis? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:20 

Donateur

En dan zeggen ze dat Drugs een love-feeling geeft, ik merk het ! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:21 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
Iris93 schreef:
QnalQut schreef:

:loving: (L) :love: :$
Ik hou gewoon van jullie!! We zitten met zn 4en jullie op te fokken ;)
Chill up! We all love you :) , X

Ga dan niet zo ongelofelijk kansloos doen en ga een leven zoeken.
Lebber lekker elkaars paal af met jullie klapperkaakjes.
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic