is dat op mij bedoelt of op daniel?Iris93 wrote:Zegt er 1 wat.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Droom verder kerel.Olijfboompje wrote:Ik wist dat mensen de plank mis konden slaan, maar jij slaat wel heel veel mis nu.
Ik denk dat je nog redelijk wazig bent.
Nando wrote:Ik ben niet chagrijnig hoor, hartstikke vrolijk zelfs.Olijfboompje wrote:Qnalqut zegt;
"Waarom ben je zo chagerijnig Nando? Geen seks of durfde je het niet aan gisterenavond?"
Dude, chill wat betreffende ik zei haha..gaat ekt te furrr of te hardEn ga nou niet aan mij vragen of ik het niet aandurfde, jij bent hier degene met date angsten.
En Olijf, ik neem sowieso niet veel serieus wat je zegt, maar dit sloeg echt helemaal nergens op. Ik voel enige jaloezie.
Papa Ruben zal weer even ingrijpen: Nando je bent duidelijk ergens gefrustreerd over,
Jij komt gewoon duidelijk ff wat te kort.. Ik snap dat wel, ik zou ook bang worden als er zo'n kaakschaatster aan mn paal zou moeten lebberen
mensen dim gewoon even, dit loopt echt veel meer uit de hand dan het zou moeten
-
B
Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen. 
Nemen we met zn allen een zak pillen.. Dan hebben we weer de ultieme ht orgieBanaanslak wrote:Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen.
-
B
Je moet je dip niet wegwerken door nog meer drugs te nemenQnalQut wrote:Nemen we met zn allen een zak pillen.. Dan hebben we weer de ultieme ht orgieBanaanslak wrote:Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen.
Allemaal gewoon gefrustreerd dat Willy alweer 2 weken afwezig is op de feestjes. Komt wel weer goed hoor 
Je bent dus blijkbaar toch nog wel zo'n achterlijke debiel als dat ik dacht voordat ik je gister ontmoette. Zoek even heel gauw een leven en stop met mij te irriteren.QnalQut wrote: Papa Ruben zal weer even ingrijpen: Nando je bent duidelijk ergens gefrustreerd over,
Jij komt gewoon duidelijk ff wat te kort.. Ik snap dat wel, ik zou ook bang worden als er zo'n kaakschaatster aan mn paal zou moeten lebberen,
Als je serieus dit denkt, naja, laat maar.Nando wrote:Droom verder kerel.Olijfboompje wrote:Ik wist dat mensen de plank mis konden slaan, maar jij slaat wel heel veel mis nu.
Ik denk dat je nog redelijk wazig bent.
Ik ga hier niet eens op in.
Ik heb zeker geen dipBanaanslak wrote:Je moet je dip niet wegwerken door nog meer drugs te nemenQnalQut wrote:Nemen we met zn allen een zak pillen.. Dan hebben we weer de ultieme ht orgieBanaanslak wrote:Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen.
beter hou jij ff snel die grote neuzel van je dicht, anders word je de volgende keer dat je me tegen komt zeker niet vrolijk.QnalQut wrote:Nando wrote:Ik ben niet chagrijnig hoor, hartstikke vrolijk zelfs.Olijfboompje wrote:Qnalqut zegt;
"Waarom ben je zo chagerijnig Nando? Geen seks of durfde je het niet aan gisterenavond?"
Dude, chill wat betreffende ik zei haha..gaat ekt te furrr of te hardEn ga nou niet aan mij vragen of ik het niet aandurfde, jij bent hier degene met date angsten.
En Olijf, ik neem sowieso niet veel serieus wat je zegt, maar dit sloeg echt helemaal nergens op. Ik voel enige jaloezie.
Papa Ruben zal weer even ingrijpen: Nando je bent duidelijk ergens gefrustreerd over,
Jij komt gewoon duidelijk ff wat te kort.. Ik snap dat wel, ik zou ook bang worden als er zo'n kaakschaatster aan mn paal zou moeten lebberen,
Kappen nou met dat kinderachtige en jaloerse gedoe.
Zaterdag maken we het goed. Allemaal rode hartjes nemen bij Bass Academy. Dan moet het wel goedkomen. mrazura zorgt dat hardstylelover1997 ook wel meekomt, dan is iedereen elkaar weer te vriendBanaanslak wrote:Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen.
Relatie Topic V2.0
Ga alsjeblieft door, wat een vertier
Hey nan! Ga je lekker?Nando wrote:Je bent dus blijkbaar toch nog wel zo'n achterlijke debiel als dat ik dacht voordat ik je gister ontmoette. Zoek even heel gauw een leven en stop met mij te irriteren.QnalQut wrote: Papa Ruben zal weer even ingrijpen: Nando je bent duidelijk ergens gefrustreerd over,
Als je ruzie zoekt doe het dan iig niet op deze manier.
Een leven zoeken... Hmm even kijken, kan het zo zijndat het bij iris haar ogen liggen?
Ik vind het ook wel mooi, zoals altijd.Piaaa wrote:Relatie Topic V2.0
-
B
Sorry man, zit nog in me pauze (ja, ben streng daarmee) dus ik ga lekker nuchter naar bass academy.Chukkels wrote:Zaterdag maken we het goed. Allemaal rode hartjes nemen bij Bass Academy. Dan moet het wel goedkomen. mrazura zorgt dat hardstylelover1997 ook wel meekomt, dan is iedereen elkaar weer te vriendBanaanslak wrote:Laten we allemaal even stoppen met onzin schrijven over elkaar, en lekker een potje gaan dansen in de regen om af te koelen.
Drugsrelaties zijn altijd leuker dan de gozzips van SBS Shownews. Drugs is dus perfect voor de positieve activiteiten en pageviews van Hardtraxx.Piaaa wrote:Relatie Topic V2.0
Nou gaan jullie daar dan lekker je eigen feestje vieren en laat ons hier het onze vieren en laat ons lekker met rustQnalQut wrote:
Ik heb zeker geen dipwij vieren hier ons feestje, vraag aan mrazura, chukje en olijfje als je het niet gelooft
kun jij er niet nog even wat bij in gooien? Je was gister wel mooi rustigQnalQut wrote:Hey nan! Ga je lekker?Nando wrote:Je bent dus blijkbaar toch nog wel zo'n achterlijke debiel als dat ik dacht voordat ik je gister ontmoette. Zoek even heel gauw een leven en stop met mij te irriteren.QnalQut wrote: Papa Ruben zal weer even ingrijpen: Nando je bent duidelijk ergens gefrustreerd over,
Als je ruzie zoekt doe het dan iig niet op deze manier.
Een leven zoeken... Hmm even kijken, kan het zo zijndat het bij iris haar ogen liggen?
Iris93 wrote:Nou gaan jullie daar dan lekker je eigen feestje vieren en laat ons hier het onze vieren en laat ons lekker met rustQnalQut wrote:
Ik heb zeker geen dipwij vieren hier ons feestje, vraag aan mrazura, chukje en olijfje als je het niet gelooft
Ik hou gewoon van jullie!! We zitten met zn 4en jullie op te fokken
Chill up! We all love you
Kiek ze goan!
Gefrustreerd omdat ze niet bij kunnen pakken.
Gefrustreerd omdat ze niet bij kunnen pakken.
Iris, het is zondag en we zitten in Kampen. Dan wordt er hier toch geen drugs gebruikt? De Jezus boot staat tegenover ons, kunnen we niet maken. Morgen misschien met z'n allen in je nieuwe huis? 
En dan zeggen ze dat Drugs een love-feeling geeft, ik merk het ! 
Ga dan niet zo ongelofelijk kansloos doen en ga een leven zoeken.QnalQut wrote:Iris93 wrote:Nou gaan jullie daar dan lekker je eigen feestje vieren en laat ons hier het onze vieren en laat ons lekker met rustQnalQut wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou gewoon van jullie!! We zitten met zn 4en jullie op te fokken
Chill up! We all love you, X
Lebber lekker elkaars paal af met jullie klapperkaakjes.