Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha nou ja XD kan je redden als je zoveel pillen mee neemt naar een park en gaat lopen :whistle: het was dat het op was in zwijgrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hahaha nou ja XD kan je redden als je zoveel pillen mee neemt naar een park en gaat lopen :whistle: het was dat het op was in zwijgrecht

Niet, het was niet op :P We hadden nog een hele boel, we werden alleen verstandig xd

voor zover je van verstandigheid kunt spreken op zo'n moment :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hhaha verstandig voor het slapen gaan :lol: heerlijk xd niveau lag laag toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hhaha verstandig voor het slapen gaan :lol: heerlijk xd niveau lag laag toen

Ja idd haha. Maar hoewel ik weet dat het enorm slecht was, vond ik het toch de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Het was echt supervet om een keer mee te maken haha. Laten we het maar wel bij 1x houden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Hhaha verstandig voor het slapen gaan :lol: heerlijk xd niveau lag laag toen

Ja idd haha. Maar hoewel ik weet dat het enorm slecht was, vond ik het toch de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Het was echt supervet om een keer mee te maken haha. Laten we het maar wel bij 1x houden xd

Defqut
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Hhaha verstandig voor het slapen gaan :lol: heerlijk xd niveau lag laag toen

Ja idd haha. Maar hoewel ik weet dat het enorm slecht was, vond ik het toch de beste ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Het was echt supervet om een keer mee te maken haha. Laten we het maar wel bij 1x houden xd

Defqut

Wat is er met Defqut? Op Defqon ben ik niet van plan me naar de kloten te helpen hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Wat is er met Defqut? Op Defqon ben ik niet van plan me naar de kloten te helpen hoor xd

zorgen wij er wel voor :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
Citaat:
Wat is er met Defqut? Op Defqon ben ik niet van plan me naar de kloten te helpen hoor xd

zorgen wij er wel voor :evil:


bah chukkels op je kloten :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

livinforthemusic schreef:
Citaat:
Wat is er met Defqut? Op Defqon ben ik niet van plan me naar de kloten te helpen hoor xd

zorgen wij er wel voor :evil:

Jij bent al te vaag bij binnenkomst om op te letten hoe ik me voel haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2011 12:55 
 

Chukkels schreef:
livinforthemusic schreef:
Citaat:
Wat is er met Defqut? Op Defqon ben ik niet van plan me naar de kloten te helpen hoor xd

zorgen wij er wel voor :evil:

Jij bent al te vaag bij binnenkomst om op te letten hoe ik me voel haha xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pep, kutspul :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Pep, heldigspul :whistle:

:worship:

Voor het eerst gister Pep gebruikt, lekker overdag. Volgens mij Uiteindelijk een half gram weggewerkt. In capsules trouwens. om half 10 nog een halfe eekhoorn. En nou wat ging ik lekker zeg!! :love: en gelukkig nog gewoon redelijk kennen slapen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Squirrie schreef:
Pep, heldigspul :whistle:

:worship:

Voor het eerst gister Pep gebruikt, lekker overdag. Volgens mij Uiteindelijk een half gram weggewerkt. In capsules trouwens. om half 10 nog een halfe eekhoorn. En nou wat ging ik lekker zeg!! :love: en gelukkig nog gewoon redelijk kennen slapen! :D


Jaa haha, heb ik ook op Emporium gedaan ;) Dat is nog best lekker!

Maar had even een slechte katerdag gehad van pep, dan krijg je zulke uitspraken hé :D Op zo'n mooie dag als vandaag neem ik die woorden weer terug en bestel ik direct weer nieuwe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren als enige nuchtere tussen mn spacende vriendengroep gestaan. Zo'n herkenbare dingen die ik dan altijd zie. Vooral toen een van die gasten een minuut lang met z'n handen op zn achterhoofd zat en het enige wat ie kon uitbrengen was "pfffffffffffffffff". Zoo lekker :love:

En nou mag het gauw weer zaterdag zijn want nu heb ik wel weer zin in een snoepje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kzat gisteren ook tussen een paar wauzen, is toch een hele andere beleving dan als je zelf van de wereld bent! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vooral toen een van die gasten een minuut lang met z'n handen op zn achterhoofd zat en het enige wat ie kon uitbrengen was "pfffffffffffffffff". Zoo lekker :love:

Zo herkenbaar he :worship:

Wel jammer dat het "gemaakt geluk" is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zeg maar zo: Chemische pret is ook pret!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik zeg maar zo: Chemische pret is ook pret!


Mooie uitspraak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even een vraagje. als je 1 pil gebruikt hebt 4 dagen terug (triforce) en totaal geen last hebt van een dip of iets dergelijks. Zonder supplement gehad te hebben. Hoe is dit mogelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Even een vraagje. als je 1 pil gebruikt hebt 4 dagen terug (triforce) en totaal geen last hebt van een dip of iets dergelijks. Zonder supplement gehad te hebben. Hoe is dit mogelijk xd


Dat heb ik sowieso nooit, dus dat is echt niet zo raar hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Even een vraagje. als je 1 pil gebruikt hebt 4 dagen terug (triforce) en totaal geen last hebt van een dip of iets dergelijks. Zonder supplement gehad te hebben. Hoe is dit mogelijk xd

Tot nu toe alleen maar gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De week is weer begonnen, dit weekend voor het eerst Pep. En deze week ga ik wss ondervinden hoe de kater is van pep.
Zaterdag opzich wel best geslapen, vannacht als een blok geslapen. Iemand ervaring met de kater van pep?

Defqon wordt weer hetzelfde als intents :D lekker beginne met een capsulletje pep, en dan rond de avond een pil naar binnen gooien :woot:
heldige combo, had et flink naar me zin. Had wel echt gigantische pupille, kreeg vaak een handje of een knipoog van andere wauze gasten. Dat vind ik echt zo prachtig dat brengt voor mij echt de sfeer goed tot ze recht. Wause mensen die zo relaxt doen tegen elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal dood na dit weekend (weekend was donderdag - zondag). Als ik had geweten dat ik zo kapot ging, had ik wat pep genomen. Nog nooit zo verrot gevoeld, had haast geen oog dicht gedaan. Zaterdag enorm naar de kloten gegaan door alcohol, schijnt dat m'n tolerantie toch nog redelijk op pijl is. Vorige keer toen ik aangeschoten was, was dat al na 4 biertjes ( :P ) en nu voelde ik nog steeds niks na een paar biertjes, een kwart fles tequila en wat Red Label. Toen ik 2 flessen Afpelkorn + Razz + 7-Up op had, voelde ik hem behoorlijk hangen haha. Mooiste was ook nog de ruzie die m'n team had. Ik probeerde als trainer de rust te bewaren en iedereen uit elkaar te houden, maar waar ik normaal totaal niet agressief ben aangelegd, ging zo'n Turk nu echt te ver door mij te bedreigen met verhalen over z'n .99 pistool en tegen mij aan te staan met z'n borst vooruit. Die heb ik dus een flinke stoot voor z'n bakkus gegeven, waardoor de hel losbrak. Maar goed, dat doet alcohol dus met je en waarschijnlijk had hij die stoot ook gehad als ik nuchter was, want er zijn grenzen die je bij mij kan bereiken. Probleem alleen was wel dat die gast een speler was die nog geen 18 was, terwijl ik trainer ben en wél meerderjarig was. Maar goed, what happens in Germany, stays in Germany, haha :P

Wel gigantische kater gehad, die ik liever niet weer heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Katers :sick: :sick: :sick: op 1 of andere manier vergeet ik die altijd als ik ga zuipen, en dan de volgende ochtend zoveel spijt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Katers :sick: :sick: :sick: op 1 of andere manier vergeet ik die altijd als ik ga zuipen, en dan de volgende ochtend zoveel spijt :lol:


+1
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic