Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kater gelukkig nog niet aanwezig! :D
Maar ik juich pas na morgen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Kevin jij had echt een mooie pretbek mien jong :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kater gelukkig nog niet aanwezig! :D
Maar ik juich pas na morgen! ^^

Same. Kon nog gewoon redelijk presteren op school vandaag. :D Dat is wel eens anders geweest op een maandag na een te leuk feest.. :P

Zit in ieder geval aardig aan het fruit/fruitsapjes vanaf zaterdagnacht. Misschien dat dat ook wel een handje mee helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
@ Kevin jij had echt een mooie pretbek mien jong :D


Jaa toen ik jou tegen kwam voelde ik me ook op en top! :D Ik was op weg richting het podium en in 1x liep ik weer de verkeerde kant op met jou mee :lol:
en toen dacht ik in 1 keer shit, ik ging naar het podium >.<
Trouwens na het feest bij het eerste beste tankstation ook nog aardig door gefeest :yay:
familie + kids in de benzinepomp + zoon 30 wauze gasten haahahhaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, geniaal is dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid


Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijf :love:
Voorderest konden me beentjes niet stil blijven staan. Om half 10 het eerste snoepje naar binnen gegooid, de Energie overheerstte wel, maar spacede hem soms wel ff goed. Vooral als ik me ogen sluitte :worship:


Oja BTW,

Op Defqon ga ik wss de Combi , 4-fmp/pep/xtc doen. Iemand ervaringen met deze combi, of iemand die hem afraad. En iemand die weet wat de beste volgorde is voor deze combi?

Alvast bedankt :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
camiloPW schreef:
gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid


Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijf :love:
Voorderest konden me beentjes niet stil blijven staan. Om half 10 het eerste snoepje naar binnen gegooid, de Energie overheerstte wel, maar spacede hem soms wel ff goed. Vooral als ik me ogen sluitte :worship:


Oja BTW,

Op Defqon ga ik wss de Combi , 4-fmp/pep/xtc doen. Iemand ervaringen met deze combi, of iemand die hem afraad. En iemand die weet wat de beste volgorde is voor deze combi?

Alvast bedankt :kiss2:

Pfff...dat is een moeilijke man.
Het beste is eerst de pep nemen ruim voor het nemen van de 4fmp.
Zo is het harde van de pep eraf.
Dan wanneer het harde eraf is, zo'n 3 uur erna ongeveer, de 4fmp nemen.
Tijdens de piek van de 4fmp de XTC droppen en hard ga je als het goed is.
Zo werkte het iig bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OkeOke , nu ook ff een antwoord van Chris afwachten. Want die heb er ook ervaring mee. Dan ga ik op jullie advies af. Slapen komt toch wel goed, want gooi dan wel een slaappil naar binnen na defqon :$
Maar klinkt wel goed, vooral PEP mee beginnen. Blijf ik tenminste nog lekker helder overdag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
OkeOke , nu ook ff een antwoord van Chris afwachten. Want die heb er ook ervaring mee. Dan ga ik op jullie advies af. Slapen komt toch wel goed, want gooi dan wel een slaappil naar binnen na defqon :$
Maar klinkt wel goed, vooral PEP mee beginnen. Blijf ik tenminste nog lekker helder overdag! :D

:P
Ik weet iig dat pep+xtc extreem vaag maakt.
Meerdere keren gedaan en het is echt zo :P

Die combi die je daar zei is voor mij inmiddels wel tijd geleden, maar ik had het op die manier gedaan en ik ben flink wappie geweest toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met Intents van een of andere gast die we niet kende een pil gekregen, het is een best wel platte pil in vergelijking met wat ik eerder op heb (gele hartjes, rode playboy en oranje Q's). Er zit een ster ingedrukt (geen davidster, niet diep gedrukt) en hij is roze/licht rood. Heb overal op internet gezocht of iemand wist wat er in zat maar kan niks vinden. Zal als ik thuis ben er een foto op zetten misschien. Weet iemand zo misschien al welke pil dat dat is?

Ga hem morgen laten testen, heb er maar een maar wil een keer zien hoe dat testen in zijn werk gaat enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Taxi schreef:
Met Intents van een of andere gast die we niet kende een pil gekregen, het is een best wel platte pil in vergelijking met wat ik eerder op heb (gele hartjes, rode playboy en oranje Q's). Er zit een ster ingedrukt (geen davidster, niet diep gedrukt) en hij is roze/licht rood. Heb overal op internet gezocht of iemand wist wat er in zat maar kan niks vinden. Zal als ik thuis ben er een foto op zetten misschien. Weet iemand zo misschien al welke pil dat dat is?

Ga hem morgen laten testen, heb er maar een maar wil een keer zien hoe dat testen in zijn werk gaat enzo.


Heel goed dat je die niet genomen hebt!!


Zijn het slechte dan? Of gewoon überhaupt dat ik geen pillen van een vreemde snoep? Haha dat laatste spreekt bij mij voor zich.

Ohja die gast zei zelf 170mg. Vond het ook erg moeilijk te geloven, omdat hij dan wel een beetje bij de top van de pillen van nu zou zitten, en ik ze niet zou kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drugs op feesten nooit aannemen, behalve als je weet dat het goede zijn. Ik heb zelf ook eentje gekregen van een vent. Waren platte schrijven blauwe schijfjes zonder logo erop. Heb ze naam, en ga hem donderdag laten testen. Als er PMAA in zit ga ik hem gelijk aangeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Taxi schreef:
camiloPW schreef:

Heel goed dat je die niet genomen hebt!!


Zijn het slechte dan? Of gewoon überhaupt dat ik geen pillen van een vreemde snoep? Haha dat laatste spreekt bij mij voor zich.

Ohja die gast zei zelf 170mg. Vond het ook erg moeilijk te geloven, omdat hij dan wel een beetje bij de top van de pillen van nu zou zitten, en ik ze niet zou kennen.



Ik bedoel het laatste, niet van vreemden, ondanks dat het je beste maten kunnen zijn op zo'n feest.


Was redelijk in de "love" mood toen haha >.< , hij heeft trouwens met een maat van me gepraat die niets had gebruikt, en had 'm aan hem gegeven. Maar dan nog zou ik ze niet nemen. Hij zat er zelf trouwens wel goed van te snoepen. In mijn ogen vebreekt ie dan meteen de basisregel; Don't get high on your own supply.

Ben echt heel benieuwd, zal de uitslag hier posten als ik 'm heb. Hoop niet dat ze goed zijn eerlijk gezegd. Verwacht het trouwens ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
camiloPW schreef:
gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid


Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijf :love:
Voorderest konden me beentjes niet stil blijven staan. Om half 10 het eerste snoepje naar binnen gegooid, de Energie overheerstte wel, maar spacede hem soms wel ff goed. Vooral als ik me ogen sluitte :worship:


Oja BTW,

Op Defqon ga ik wss de Combi , 4-fmp/pep/xtc doen. Iemand ervaringen met deze combi, of iemand die hem afraad. En iemand die weet wat de beste volgorde is voor deze combi?

Alvast bedankt :kiss2:


Dit is op zich een hele lastige. Mijn eerste ingeving zou zijn pep > 4-FMP > XTC, maar ik heb hier zware twijfels bij. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of het lichte euforische effect van de 4-fmp sterker is dan het effect wat pep geeft. Zeker gezien het feit dat het met 4-FMP totaal geen enkele nut heeft om bij te pakken, aangezien het euforische gevoel het niet van het speedy gevoel van de 4-FMP wint, qua overheersing. En aangezien pep sterker is dan 4-FMP, betwijfel ik het daarom ook of het werkt.

Het zekerste geval is het 4-FMP > Pep > XTC. Dan weet je zeker dat je het euforische geval ook hebt, maar dan heb je niet de kracht van de combi 4-FMP + XTC. Het mooiste geval is 4-FMP > XTC > Pep, maar dan blijf je wel een enorme tijd wakker en neemt het pep-gevoel het uiteindelijk van het XTC-gevoel over.

In mijn optiek zou ik zeggen: fuck de pep. Je hebt het totaal niet nodig. 4-FMP + pep heeft geen enkele toegevoegde waarde, omdat de pep-effecten ook al in de 4-FMP zitten. Je blijft er eigenlijk alleen maar langer wakker van. Of fuck de 4-FMP. XTC overheerst wél het pep-gevoel, waardoor je heerlijk zal gaan met het love-gevoel (al ligt dit bij iedereen anders, de een onderdrukt het en bij de ander overheerst het)

Als je toch zeker die pep erbij wilt hebben, zou ik toch voor optie 1 kiezen. Eigenlijk is het zelfs gokken. Want het is maar te hopen dat het euforische gevoel de pep overheerst. Zeker omdat je waarschijnlijk de pep bomt, houden de effecten van pep lang aan. Sowieso zoals Olijfboompje al zei, minimaal 3 uur ertussen houden en ik zou zelfs 4 á 5 uur ertussen houden, omdat je niet wilt dat het euforische gevoel onderdrukt wordt door de pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 15:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thanks Chris! :D Goed verhaal, en ga het ff met me maat bespreken. Over slaapprobleem door te laat innemen van pep hoop ik geen last te hebben, omdat ik gewoon een slaappil erin gooi als ik thuis kom. Zelf leek mij de 4fmp-pep-xtc een goede volgorde. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
camiloPW schreef:
gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid


Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijf :love:
Voorderest konden me beentjes niet stil blijven staan. Om half 10 het eerste snoepje naar binnen gegooid, de Energie overheerstte wel, maar spacede hem soms wel ff goed. Vooral als ik me ogen sluitte :worship:


Oja BTW,

Op Defqon ga ik wss de Combi , 4-fmp/pep/xtc doen. Iemand ervaringen met deze combi, of iemand die hem afraad. En iemand die weet wat de beste volgorde is voor deze combi?

Alvast bedankt :kiss2:



Dit is op zich een hele lastige. Mijn eerste ingeving zou zijn pep > 4-FMP > XTC, maar ik heb hier zware twijfels bij. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of het lichte euforische effect van de 4-fmp sterker is dan het effect wat pep geeft. Zeker gezien het feit dat het met 4-FMP totaal geen enkele nut heeft om bij te pakken, aangezien het euforische gevoel het niet van het speedy gevoel van de 4-FMP wint, qua overheersing. En aangezien pep sterker is dan 4-FMP, betwijfel ik het daarom ook of het werkt.

Het zekerste geval is het 4-FMP > Pep > XTC. Dan weet je zeker dat je het euforische geval ook hebt, maar dan heb je niet de kracht van de combi 4-FMP + XTC. Het mooiste geval is 4-FMP > XTC > Pep, maar dan blijf je wel een enorme tijd wakker en neemt het pep-gevoel het uiteindelijk van het XTC-gevoel over.

In mijn optiek zou ik zeggen: fuck de pep. Je hebt het totaal niet nodig. 4-FMP + pep heeft geen enkele toegevoegde waarde, omdat de pep-effecten ook al in de 4-FMP zitten. Je blijft er eigenlijk alleen maar langer wakker van. Of fuck de 4-FMP. XTC overheerst wél het pep-gevoel, waardoor je heerlijk zal gaan met het love-gevoel (al ligt dit bij iedereen anders, de een onderdrukt het en bij de ander overheerst het)

Als je toch zeker die pep erbij wilt hebben, zou ik toch voor optie 1 kiezen. Eigenlijk is het zelfs gokken. Want het is maar te hopen dat het euforische gevoel de pep overheerst. Zeker omdat je waarschijnlijk de pep bomt, houden de effecten van pep lang aan. Sowieso zoals Olijfboompje al zei, minimaal 3 uur ertussen houden en ik zou zelfs 4 á 5 uur ertussen houden, omdat je niet wilt dat het euforische gevoel onderdrukt wordt door de pep.


Wat deze knul zegt.
Hij praat reteveel en geeft reteveel opties, maar hij geeft je wel antwoord :P

Ik zou het sowieso zonder pep doen, maarja, het is wat jij wilt

Downer+upper kan wel hartritmestoornissen geven.
Hiermee bedoel ik de slaappil na de pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:34 
 

Ik rook altijd een joint na gebruik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Ik rook altijd een joint na gebruik :)

Hangt er vanaf of je wiet of hasj rookt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
wesskeej schreef:
Ik rook altijd een joint na gebruik :)

Hangt er vanaf of je wiet of hasj rookt.


Rook ook altijd nog een joint thuis. Vooral na Qlimax was dat mooi, vogels begonnen te fluiten enzo haha. Wat is beter dan Hasj of wiet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Olijfboompje schreef:
wesskeej schreef:
Ik rook altijd een joint na gebruik :)

Hangt er vanaf of je wiet of hasj rookt.


Rook ook altijd nog een joint thuis. Vooral na Qlimax was dat mooi, vogels begonnen te fluiten enzo haha. Wat is beter dan Hasj of wiet?

Hangt er niet vanaf wat beter is, maar zijn beide hallucinogeen en bewustzijnsveranderend. De een werkt echter anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van wiet word ik altijd een beetje hangerig/ slaperig/ lam.

Van hasj word ik meestal wat vrolijker en actiever.

Hasj prefereer ik dus ook :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

mehh, laatste keer x was Hardbass, x is tot dusver ook het enige wat ik neem dus is verdomd lang geleden en heb er zoooo zin in :( ik moet de berichten hier eigenlijk ook helemaal niet lezen, maar kan het niet laten :') eerstvolgende keer duurt sowieso nog een tijdje, begin juli op zomervakantie en tot die tijd geen feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb helemaal niks met pillen of iets.
Maar als ik iets gedronken heb, is er ALTIJD die honger naar hasj :(
Echt geweldig spul :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha die vreetkick na een joint is echt zo gruwelijk.
Er is bijna niks lekkerder dan fucking stoned in de bank hangen met 3 zakken chips (die je gewoon ff leegvreet binnen een half uur) en een of ander gaar tv-programma kijken dat nergens over gaat. Terwijl het enige wat je denkt is: "wat is dit toch CHILL!" :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreetkick heb ik nog nooit gehad na een joint volgens mij.
Ach, is maar beter ook :lol:

Ik bedoelde eigenlijk dat ik altijd fucking veel zin heb in een joint als ik alcohol heb gehad.
Geen idee hoe dit komt, maar is niet chill als je niks op voorraad hebt.

En nog een irritatiemomentje, ik kan niet zelf draaien :mad:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic