Kater gelukkig nog niet aanwezig!
Maar ik juich pas na morgen!
Same. Kon nog gewoon redelijk presteren op school vandaag.Kevin-Raw wrote:Kater gelukkig nog niet aanwezig!![]()
Jaa toen ik jou tegen kwam voelde ik me ook op en top!dawasiknie wrote:@ Kevin jij had echt een mooie pretbek mien jong
Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijfcamiloPW wrote:gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid
Pfff...dat is een moeilijke man.Kevin-Raw wrote:Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijfcamiloPW wrote:gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid![]()
Voorderest konden me beentjes niet stil blijven staan. Om half 10 het eerste snoepje naar binnen gegooid, de Energie overheerstte wel, maar spacede hem soms wel ff goed. Vooral als ik me ogen sluitte
Oja BTW,
Op Defqon ga ik wss de Combi , 4-fmp/pep/xtc doen. Iemand ervaringen met deze combi, of iemand die hem afraad. En iemand die weet wat de beste volgorde is voor deze combi?
Alvast bedankt
Kevin-Raw wrote:OkeOke , nu ook ff een antwoord van Chris afwachten. Want die heb er ook ervaring mee. Dan ga ik op jullie advies af. Slapen komt toch wel goed, want gooi dan wel een slaappil naar binnen na defqon![]()
Maar klinkt wel goed, vooral PEP mee beginnen. Blijf ik tenminste nog lekker helder overdag!
Zijn het slechte dan? Of gewoon überhaupt dat ik geen pillen van een vreemde snoep? Haha dat laatste spreekt bij mij voor zich.camiloPW wrote:Heel goed dat je die niet genomen hebt!!Taxi wrote:Met Intents van een of andere gast die we niet kende een pil gekregen, het is een best wel platte pil in vergelijking met wat ik eerder op heb (gele hartjes, rode playboy en oranje Q's). Er zit een ster ingedrukt (geen davidster, niet diep gedrukt) en hij is roze/licht rood. Heb overal op internet gezocht of iemand wist wat er in zat maar kan niks vinden. Zal als ik thuis ben er een foto op zetten misschien. Weet iemand zo misschien al welke pil dat dat is?
Ga hem morgen laten testen, heb er maar een maar wil een keer zien hoe dat testen in zijn werk gaat enzo.
Was redelijk in de "love" mood toen hahacamiloPW wrote:Taxi wrote:Zijn het slechte dan? Of gewoon überhaupt dat ik geen pillen van een vreemde snoep? Haha dat laatste spreekt bij mij voor zich.camiloPW wrote:
Heel goed dat je die niet genomen hebt!!
Ohja die gast zei zelf 170mg. Vond het ook erg moeilijk te geloven, omdat hij dan wel een beetje bij de top van de pillen van nu zou zitten, en ik ze niet zou kennen.
Ik bedoel het laatste, niet van vreemden, ondanks dat het je beste maten kunnen zijn op zo'n feest.
Dit is op zich een hele lastige. Mijn eerste ingeving zou zijn pep > 4-FMP > XTC, maar ik heb hier zware twijfels bij. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of het lichte euforische effect van de 4-fmp sterker is dan het effect wat pep geeft. Zeker gezien het feit dat het met 4-FMP totaal geen enkele nut heeft om bij te pakken, aangezien het euforische gevoel het niet van het speedy gevoel van de 4-FMP wint, qua overheersing. En aangezien pep sterker is dan 4-FMP, betwijfel ik het daarom ook of het werkt.Kevin-Raw wrote:Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijfcamiloPW wrote:gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid![]()
Voorderest konden me beentjes niet stil blijven staan. Om half 10 het eerste snoepje naar binnen gegooid, de Energie overheerstte wel, maar spacede hem soms wel ff goed. Vooral als ik me ogen sluitte
Oja BTW,
Op Defqon ga ik wss de Combi , 4-fmp/pep/xtc doen. Iemand ervaringen met deze combi, of iemand die hem afraad. En iemand die weet wat de beste volgorde is voor deze combi?
Alvast bedankt
Wat deze knul zegt.Chukkels wrote:Kevin-Raw wrote:Nee Space kan je het niet noemen nee, en dat vond ik ook wel relaxt vooral omdat ik het overdag had gebruikt. Kreeg wel veel kippevel en tintelingen door heel me lijfcamiloPW wrote:gaan jullie spacen van pep? de keren dat ik het heb gebruikt, niet als pil, verdween eigenlijk mijn moeheid![]()
Oja BTW,
Alvast bedankt
Dit is op zich een hele lastige. Mijn eerste ingeving zou zijn pep > 4-FMP > XTC, maar ik heb hier zware twijfels bij. Ik betwijfel namelijk ten zeerste of het lichte euforische effect van de 4-fmp sterker is dan het effect wat pep geeft. Zeker gezien het feit dat het met 4-FMP totaal geen enkele nut heeft om bij te pakken, aangezien het euforische gevoel het niet van het speedy gevoel van de 4-FMP wint, qua overheersing. En aangezien pep sterker is dan 4-FMP, betwijfel ik het daarom ook of het werkt.
Het zekerste geval is het 4-FMP > Pep > XTC. Dan weet je zeker dat je het euforische geval ook hebt, maar dan heb je niet de kracht van de combi 4-FMP + XTC. Het mooiste geval is 4-FMP > XTC > Pep, maar dan blijf je wel een enorme tijd wakker en neemt het pep-gevoel het uiteindelijk van het XTC-gevoel over.
In mijn optiek zou ik zeggen: fuck de pep. Je hebt het totaal niet nodig. 4-FMP + pep heeft geen enkele toegevoegde waarde, omdat de pep-effecten ook al in de 4-FMP zitten. Je blijft er eigenlijk alleen maar langer wakker van. Of fuck de 4-FMP. XTC overheerst wél het pep-gevoel, waardoor je heerlijk zal gaan met het love-gevoel (al ligt dit bij iedereen anders, de een onderdrukt het en bij de ander overheerst het)
Als je toch zeker die pep erbij wilt hebben, zou ik toch voor optie 1 kiezen. Eigenlijk is het zelfs gokken. Want het is maar te hopen dat het euforische gevoel de pep overheerst. Zeker omdat je waarschijnlijk de pep bomt, houden de effecten van pep lang aan. Sowieso zoals Olijfboompje al zei, minimaal 3 uur ertussen houden en ik zou zelfs 4 á 5 uur ertussen houden, omdat je niet wilt dat het euforische gevoel onderdrukt wordt door de pep.
Hangt er vanaf of je wiet of hasj rookt.wesskeej wrote:Ik rook altijd een joint na gebruik
Rook ook altijd nog een joint thuis. Vooral na Qlimax was dat mooi, vogels begonnen te fluiten enzo haha. Wat is beter dan Hasj of wiet?Olijfboompje wrote:Hangt er vanaf of je wiet of hasj rookt.wesskeej wrote:Ik rook altijd een joint na gebruik
Hangt er niet vanaf wat beter is, maar zijn beide hallucinogeen en bewustzijnsveranderend. De een werkt echter andersTaxi wrote:Rook ook altijd nog een joint thuis. Vooral na Qlimax was dat mooi, vogels begonnen te fluiten enzo haha. Wat is beter dan Hasj of wiet?Olijfboompje wrote:Hangt er vanaf of je wiet of hasj rookt.wesskeej wrote:Ik rook altijd een joint na gebruik