Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Ging te ver inderdaad..

Damn man had een halve FF op gister die ging al aardig maar daarna nog een halve eekhoorn genomen toen ging ik ineens 5 versnellingen harder.. :P Niet normaal.. Verder wel positief hard gegaan. Volgens mij in totaal halve FF op en 1 eekhoorn ofzo..

Vond je wel grappig toen je mij aansprak :P
Superblij haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gister staan hallicuneren.. heel wazig. ik zag een brunette die in een blondine veranderde, de bar die op mij af kwam, ik maakte sprongen in de tijd (leek het), ik zag hekken staan die er later niet bleken te staan.. verhogingen.. dat terwijl ik niet eens heel veel had genomen maar misschien kwam het door de alcohol die ik vooraf had gedronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:27 
 

Djenz schreef:
maar misschien kwam het door de alcohol die ik vooraf had gedronken.

Lol, yep. There's your problem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Kettingzaag schreef:
Ging te ver inderdaad..

Damn man had een halve FF op gister die ging al aardig maar daarna nog een halve eekhoorn genomen toen ging ik ineens 5 versnellingen harder.. :P Niet normaal.. Verder wel positief hard gegaan. Volgens mij in totaal halve FF op en 1 eekhoorn ofzo..

Vond je wel grappig toen je mij aansprak :P
Superblij haha :D



Whaha ik weet niet precies in welke staat ik jou aansprak. Alleen dronken of dat ik ook al mdma door me bloed had stromen.. Was rond rond Noisecontrollers volgens mij (die bedroevend draaiden) dat wij ff ergens anders heen gingen en dat ik ineens een ''bekend'' gezicht zag. Je bent de eerste van hardtraxx die ik ooit op een feest heb gezien trouwens.. :P Was wel grappig inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Olijfboompje schreef:
Kettingzaag schreef:
Ging te ver inderdaad..

Damn man had een halve FF op gister die ging al aardig maar daarna nog een halve eekhoorn genomen toen ging ik ineens 5 versnellingen harder.. :P Niet normaal.. Verder wel positief hard gegaan. Volgens mij in totaal halve FF op en 1 eekhoorn ofzo..

Vond je wel grappig toen je mij aansprak :P
Superblij haha :D



Whaha ik weet niet precies in welke staat ik jou aansprak. Alleen dronken of dat ik ook al mdma door me bloed had stromen.. Was rond rond Noisecontrollers volgens mij (die bedroevend draaiden) dat wij ff ergens anders heen gingen en dat ik ineens een ''bekend'' gezicht zag. Je bent de eerste van hardtraxx die ik ooit op een feest heb gezien trouwens.. :P Was wel grappig inderdaad.

Haha top man :D
Vond het gezellig je zo vlug even gesproken te hebben en van wat ik zag ging je goed los :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallucineren is vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hallucineren is vet :cool:

Ik ben hier al te vaak op in geweest en ik weet dat je dit neerzet om mij uit te lokken, jij verrekte relnicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Hallucineren is vet :cool:

Ik ben hier al te vaak op in geweest en ik weet dat je dit neerzet om mij uit te lokken, jij verrekte relnicht.

Hihi :whistle: Zorg nou maar dat die MDA gefixed wordt, dan zul je mij niet meer zien hallucineren op feestjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hallucineren is vet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Verdachten in zaak xtc-doden opgepakt
MAASTRICHT - De politie heeft drie Maastrichtenaren opgepakt in het onderzoek naar vervuilde xtc waaraan sinds november vier mensen overleden. Bij het drietal vond de politie 780 gram xtc met de stof PMMA. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) in Maastricht bevestigde zaterdag berichtgeving in de Limburgse kranten.


PMMA zit normaal niet in xtc-pillen en vergroot het risico van overlijden. De 23-jarige vrouw en de mannen van 22 en 25 jaar werden enkele weken geleden opgepakt.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9905 ... buitenland


Hoopt op levenslang :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom? PMMA op zich was niet dodelijk, de slachtoffers hebben het met hun drugsgebruik en combineren zo erg overdreven dat het anderzijds gewoon hun eigen schuld was.

Of moeten we de makers van Mephedrone ook levenslang geven omdat een paar Engelsen zo snugger waren om 8 gram weg te werken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hoofdcoach schreef:
Verdachten in zaak xtc-doden opgepakt
MAASTRICHT - De politie heeft drie Maastrichtenaren opgepakt in het onderzoek naar vervuilde xtc waaraan sinds november vier mensen overleden. Bij het drietal vond de politie 780 gram xtc met de stof PMMA. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) in Maastricht bevestigde zaterdag berichtgeving in de Limburgse kranten.


PMMA zit normaal niet in xtc-pillen en vergroot het risico van overlijden. De 23-jarige vrouw en de mannen van 22 en 25 jaar werden enkele weken geleden opgepakt.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9905 ... buitenland


Hoopt op levenslang :thumbsup:

Idd dit soort mensen geven 'drugs' een slechte naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:25 
 
Hardtraxxer

wat zijn de nadelige effecten van +- 1gram magnesium wegwerken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Giel H schreef:
wat zijn de nadelige effecten van +- 1gram magnesium wegwerken?

Dat je kringspier kan ontspannen (net als je kaken), waardoor je spetterpoep 'plast' :P

Gelukkig heb ik dat nog nooit gehad, dus ja, verschilt per persoon denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 01:19 
 
Hardtraxxer

dus beter gewoon n keer thuis proberen? dat bij-effect is namelijk niet echt handig op een feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Giel H schreef:
dus beter gewoon n keer thuis proberen? dat bij-effect is namelijk niet echt handig op een feest :lol:

Nah heb je niet op een feest. Aangezien je ook niet kan pissen, kan je ook niet schijten. Het is meer wat voor erna :P Maar zoals ik al zei, ik heb er nooit last van gehad. Overigens werkt het ook niet al te best tegen kaakschaatsen, althans maar tot een bepaald niveau. Als je maximaal 1 a anderhalf pilletje neemt, zul je er nog wel profijt van hebben. Bij 2 of meer zal het niet echt werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Waarom? PMMA op zich was niet dodelijk, de slachtoffers hebben het met hun drugsgebruik en combineren zo erg overdreven dat het anderzijds gewoon hun eigen schuld was.

Of moeten we de makers van Mephedrone ook levenslang geven omdat een paar Engelsen zo snugger waren om 8 gram weg te werken :x


Omdat ze wetend gevaarlijke stoffen hebben verkocht als zijnde iets anders. Ik weet niet hoe je het precies zou noemen, maar ik vind het wel vergelijkbaar met doodslag of iets in die richting. Of je nou iets legaals verkoopt of niet, of een dealer bent of een bedrijf of wat dan ook, als je wetend iets gevaarlijks koopt en daarbij informatie achterhoudt, waardoor de consument niet (gemakkelijk) op de hoogte zou kunnen zijn van de gevaren, verdien je imo gewoon een hoge straf. Je speelt met levens van anderen voor een beetje winst. Dat soort gedrag hoort bestraft te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Elke drugs is schadelijk :p als je van mdma teveel neemt ga je ook dood. Als je van PMMA k.o gaat eigen schuld.

Aangezien je meer dan een gram moet nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Elke drugs is schadelijk :p als je van mdma teveel neemt ga je ook dood. Als je van PMMA k.o gaat eigen schuld.

Aangezien je meer dan een gram moet nemen


van teveel water ga je ook dood -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
Elke drugs is schadelijk :p als je van mdma teveel neemt ga je ook dood. Als je van PMMA k.o gaat eigen schuld.

Aangezien je meer dan een gram moet nemen


van teveel water ga je ook dood -.-


Conclusie: water = drugs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Elke drugs is schadelijk :p als je van mdma teveel neemt ga je ook dood. Als je van PMMA k.o gaat eigen schuld.

Aangezien je meer dan een gram moet nemen

De eerste dode door een overdosis MDMA moet nog komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 19:45 
 

Chukkels schreef:
De eerste dode door een overdosis MDMA moet nog komen...

Of niet, natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:07 
 

Intervention schreef:
PNXRMX schreef:
Hoofdcoach schreef:
Verdachten in zaak xtc-doden opgepakt
MAASTRICHT - De politie heeft drie Maastrichtenaren opgepakt in het onderzoek naar vervuilde xtc waaraan sinds november vier mensen overleden. Bij het drietal vond de politie 780 gram xtc met de stof PMMA. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) in Maastricht bevestigde zaterdag berichtgeving in de Limburgse kranten.


PMMA zit normaal niet in xtc-pillen en vergroot het risico van overlijden. De 23-jarige vrouw en de mannen van 22 en 25 jaar werden enkele weken geleden opgepakt.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9905 ... buitenland


Hoopt op levenslang :thumbsup:

Idd dit soort mensen geven 'drugs' een slechte naam.

Goed nieuws :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Elke drugs is schadelijk :p als je van mdma teveel neemt ga je ook dood. Als je van PMMA k.o gaat eigen schuld.

Aangezien je meer dan een gram moet nemen

De eerste dode door een overdosis MDMA moet nog komen...


Ja en ? Als je overdosis neemt ben je ekt wel dood xd zag hoe jij er bij zat bij 400 mg nou neem een gram :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Elke drugs is schadelijk :p als je van mdma teveel neemt ga je ook dood. Als je van PMMA k.o gaat eigen schuld.

Aangezien je meer dan een gram moet nemen

De eerste dode door een overdosis MDMA moet nog komen...


Ja en ? Als je overdosis neemt ben je ekt wel dood xd zag hoe jij er bij zat bij 400 mg nou neem een gram :lol:

8 gram is de OD, dus dan kun je blijven bijpakken haha :P

Eigenlijk is het officieel gezet op 80mg per kilo. Dus als je 70 kilo weegt zou je een 50% kans hebben op sterven van een overdosis bij 5600mg MDMA. Natuurlijk kan dit ook bij minder of meer zijn, vandaar die 50% kans. ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic