Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 21:59 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Iemand ervaring met dit?
http://azarius.nl/smartshop/energy/part ... o-ecstasy/

Schijnt het "zelfde" te zijn als MDMA, maar dan zonder bijwerkingen. Het feit dat het legaal is en je er een goede energieboost door krijgt heeft wel wat. En dat je het gewoon kan mengen met alcohol etc.

Zit Guarana in, dat zit ook in V-Energy. Herbal shit van de smart is gewoon troep :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 22:14 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
- Toen de muziek uitviel met 10+ spacekeesjes een kano gemaakt en flink lopen roeien :P.

haha daar stond ik naast! je moet iets doen om de tijd te doden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 22:28 

Hardtraxx Veteran

Als ik een hele dag op een festival vertoef kom ik denk wel aan de 2 schijven, maar ik heb dan totaal geen last van black-outs ofzo. Ben gewoon scherp en weet alles nog, in tegenstelling tot de meesten hier blijkbaar :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 17:53 

Hardtraxx Veteran

Volgende week vrijdag met 3 vrienden weer truffels doen :D

Kan echt niet wachten!! Vorige keer had ik een half doosje High Hawaiians, dit keer doen we Dutch Giants :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 20:12 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Als ik een hele dag op een festival vertoef kom ik denk wel aan de 2 schijven, maar ik heb dan totaal geen last van black-outs ofzo. Ben gewoon scherp en weet alles nog, in tegenstelling tot de meesten hier blijkbaar :P .

Ligt denk ik aan snelheid van bijpakken ?
Had op supersized raw special 2 kneiters erin liggen, maar had te snel achter elkaar bijgepakt. Weet per set nog 2 nummers :'). En m'n vrienden spraken arabisch op het einde... Leuk voor 1 keer maar wel van geleerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

Morgen aan de 4F en later een halve schijf bijgooien. Gele granaten, iemand ooit van gehoord? Weet niet hoeveel mg ze zijn, maat van me heeft ze gekocht en van wie hij ze gekocht heeft zij dat er ook speed in zit maar dat zal wel gewoon dealerpraat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:20 

Hardtraxx Veteran

*zei, daarnaast is het natuurlijk errug verstandig om ongeteste pillen te gebruiken. Goed bezig :thumbsup:

PMMA is namelijk helemaal niet dodelijk enzo, en het is ook maar een beetje voor n00bs om te weten of je pillen 100 of 250 mg zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:28 

Hardtraxx Veteran

Oeps, het is vrijdag, dan mogen spelfouten :$
Ja niet echt slim ik weet het :P Heb ook nog anderhalve Domino over, denk dat ik die maar pak, weet ik zeker dat ze veilig zijn want heb ze al eerder gehad. Kan ook echt totaal niks vinden over die gele granaten, zijn wel gruwelijk groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ja niet echt slim ik weet het :P Heb ook nog anderhalve Domino over, denk dat ik die maar pak, weet ik zeker dat ze veilig zijn want heb ze al eerder gehad. Kan ook echt totaal niks vinden over die gele granaten, zijn wel gruwelijk groot.

Is natuurlijk ook de logica van een visstick. Maar goed, ik zal de moraalridder niet gaan uithangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Fuzzylogic schreef:

Is natuurlijk ook de logica van een visstick. Maar goed, ik zal de moraalridder niet gaan uithangen.

Hoezo? Ik en 5 vrienden hebben ze op Emporium gehad en iedereen ging lekker op die. (Ja te korte pauze, ik weet het, maar daarvoor half jaar niet genomen en hierna weer flinke pauze)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:04 

Hardtraxx Veteran

Dat je er toen lekker op ging wil toch helemaal niet zeggen dat de pil niet vervuild kan zijn, is wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 17:15 

Hardtraxx Veteran

Eens met Skribbler, kleine moeite en weet je dat je troep iedergeval 'veilige' troep is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2014 14:01 

Hardtraxx Addict

ben ik de enige die altijd een pro is met muziek maken in mijn hoofd na een avondje xtc? Vooral net dat je in bed ligt.. Het klinkt dan echt zo mooi en geweldig :D

En ik had afgelopen keer ook dat ik een soort van doolhof zag (zwart wit) als ik mijn ogen dicht deed. Ik kon het allemaal veranderen zoals ik wou en was echt verbaast wat mijn hersenen kunnen berekenen.. Heel apart! :oh:

een beetje zoals dit: http://media.giphy.com/media/3yBUkchzZMvGE/giphy.gif en https://lh3.googleusercontent.com/-ADkZ ... 210130.gif
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

Dat herken ik wel, mijn hele hoofd is dan ook aan het draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 00:29 

Hardtraxxer

Basxt schreef:

En ik had afgelopen keer ook dat ik een soort van doolhof zag (zwart wit) als ik mijn ogen dicht deed. Ik kon het allemaal veranderen zoals ik wou en was echt verbaast wat mijn hersenen kunnen berekenen.. Heel apart! :oh:

f

herkenbaar. Ik ga dan gewoon ''kijken'' wat mijn brein allemaal verzint. Mijn brein gaat gewon op automatisch en ik kijk wel wat die allemaal bedenkt. Soms zie ik gewoon landschappen die stap voor stap gecreeerd worden zonder enigzins op het idee te komen om zoeits te bedenken. Het vetste is als je ook nog gewoon muziek hoort. Wel merk ik dat ik kei hard ga hallucineren als ik heb geblowd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

Die gele granaten zijn getest op 350mg, uitslag binnen :surrender:
Serieus dat er nog steeds idioten zijn die zo'n zware pillen produceren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Iemand trouwens ooit last gehad van paranoïde worden van 4-FMP? Ik weet dat het een amfetamine is, maar heb het nog nooit eerder gehad of anderen over gehoord bij 4-F. Ik had zaterdag even voor een kwartiertje of zo het gevoel dat iedereen die mijn kant op keek me echt minutenlang strak aan bleef kijken, zwaar vervelend. Was daarna gelukkig weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 12:52 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Iemand trouwens ooit last gehad van paranoïde worden van 4-FMP? Ik weet dat het een amfetamine is, maar heb het nog nooit eerder gehad of anderen over gehoord bij 4-F. Ik had zaterdag even voor een kwartiertje of zo het gevoel dat iedereen die mijn kant op keek me echt minutenlang strak aan bleef kijken, zwaar vervelend. Was daarna gelukkig weer weg.

Nee geen ervaring mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 12:54 

Donateur

Fuzzylogic schreef:

Zie ze nog niet op pillreports, heb je een linkje? Ben wel nieuwschierig kan het haast niet geloven. Met de huidige mdma kilo prijs, kan die pillen nooit onder de 2 euro per stuk uitkomen voor de dealer. Zou dom zijn om voor die marges te gaan handelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 15:53 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:

Zie ze nog niet op pillreports, heb je een linkje? Ben wel nieuwschierig kan het haast niet geloven. Met de huidige mdma kilo prijs, kan die pillen nooit onder de 2 euro per stuk uitkomen voor de dealer. Zou dom zijn om voor die marges te gaan handelen.

Maat van me heeft ze laten testen, heb geen link verder. Kon er zelf ook niks over vinden op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 16:11 

Donateur

Weer je dealer zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 18:04 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Maat van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 18:07 

Hardtraxx Veteran

En dat kan geen dealer zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 20:26 

Hardtraxx Veteran

Ja dat kan wel een dealer zijn, maar hij heeft ze dus laten testen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 20:35 

Donateur

Ik vind je maar een vaag mannetje. Als het geen bekende zooi is (veel positieve testresultaten) geloof je dat soort onzin toch bij voorbaat niet? Laat het gewoon testen, of vreet het niet. Jij acht een derde (en eerder dus ook een dealer) betrouwbaar als bron voor testresultaten.
Vorige  1 ... 891, 892, 893, 894, 895, 896, 897 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic