Is toch niet chill sta je als een geit te spacen op loudness. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ja dacht er gisteravond nog over na en ga 4 doen. Opzich niks mis met xtc maar alle andere mensen met wie ik ga doen 4, is dan inderdaad niet echt leuk om de pan uit te spacen, ook niet op een muzikaal hoogwaardig feest waar ik de muziek veel belangrijker vind. En komt beter uit omdat ik na afloop gewoon naar huis moet waar me ouders dan al op de bank zitten.
Last edited by Riichard on , edited 1 time in total.
Geen ideewrote:waarom 40 bijgepakt?wrote:Na zo'n 190 mg (150+40) 6-APB, had ik echt een zieke plafonddienst.
-
G
hahawrote:Geen idee
ouwe gewoonte zeker
Bar-e pakt standaard bij. "Waar is Barry? Ja, dies aant bijpakken." Ongeveer de meest uitgesproken zin per feest.
Dan toch maar even een los simkaartje halen. Geen zin in om dit soort dingen binnen te krijgen. Zal je net zien dat net na die ene keer dat je contact hebt gehad met een dealer dat hij opgepakt wordt en je genoteerd staat bij de mannen in het blauw.wrote:is bij ons tijd geleden ook geweest, veel vriendjes kregen toen een plezant belletje.
Stilstand is achteruitgang.wrote:Bar-e pakt standaard bij. "Waar is Barry? Ja, dies aant bijpakken." Ongeveer de meest uitgesproken zin per feest.
-
G
"This trip doesnt end when you get home"
-The Hunger Games: Catching Fire - Exclusive Teaser Trailer
-The Hunger Games: Catching Fire - Exclusive Teaser Trailer
Wie gaat er wat gebruiken dit weekend op Loudness?
En wat wordt er genuttigd?

En wat wordt er genuttigd?
Ik twijfel nog, maar als ik ga pakken dan is het XTC.wrote:Wie gaat er wat gebruiken dit weekend op Loudness?
En wat wordt er genuttigd?![]()
Bijpakken met 4 is wel geniaal ten opzichte van bijpakken met een halfje, dat was altijd een gevecht van een half uur.wrote:Bar-e pakt standaard bij. "Waar is Barry? Ja, dies aant bijpakken." Ongeveer de meest uitgesproken zin per feest.
Loudness wordt capsule 4-fmp van 200mg en ik neem nog 2 paarse pf's mee 
Cap van 160 mg 4-FMP, gaat m'n eerste keer 4 worden dus ben benieuwdwrote:Wie gaat er wat gebruiken dit weekend op Loudness?
Misschien nog een halfje of wat pep na, maar dat zie ik dan wel.
Btw mensen die bij 4 last hebben van kaakschaatsen? Heb dat bij X echt heel erg, hopelijk valt het hier mee.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Geen last van, maar ik heb er eigenlijk bij X ook nooit last van. Gewoon geen kauwgom gebruiken en je kaken blijven normaal doen.wrote:Cap van 160 mg 4-FMP, gaat m'n eerste keer 4 worden dus ben benieuwdwrote:Wie gaat er wat gebruiken dit weekend op Loudness?
Btw mensen die bij 4 last hebben van kaakschaatsen? Heb dat bij X echt heel erg, hopelijk valt het hier mee.
Ik eet nooit kauwgum bij X maar toch vliegen ze alle kanten op, op het moment zelf niet zo heel vervelend maar de dagen erna met eten en drinken van koolzuurdrankjes niet zo fijn helaas.
Schaatsen had ik geen last van maar door de zieke uitdroging bleef ik de hele tijd met mn tong bezig om mn lippen enzo vochtig te krijgen xD slecht idee.wrote:Cap van 160 mg 4-FMP, gaat m'n eerste keer 4 worden dus ben benieuwdwrote:Wie gaat er wat gebruiken dit weekend op Loudness?
-
G
Interessant lijkt me.wrote:De eerste resultaten uit de Global Drug Survey 2012 zijn er. Naast de negatieve ervaringen, wordt er voor de eerste keer ook gefocust op de positieve ervaringen van (party)druggebruikers. Duidelijk wordt dat de keuze om te gebruiken een afweging is van positieve versus negatieve ervaringen.
http://www.guardian.co.uk/commentisfree ... dependence
Ook met een knipoog naar de mensen die denken dat je drugs gebruikt omdat je het nodig hebt.
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
-
G
zodra je daar aan begint maak je het alleen maar erger, door je huid schraler en schaler te makenwrote:Schaatsen had ik geen last van maar door de zieke uitdroging bleef ik de hele tijd met mn tong bezig om mn lippen enzo vochtig te krijgen xD slecht idee.
bewust proberen niet te doen dus
nee, juist niet. Daardoor maak je het 1 alleen maar erger 2 zorg je dat je aan het eind van de avond kotsend langs de kant staatwrote:Gaat dus veel water halen worden
en ik had je toch al gezegd dat je van 4 niet gaat schaatsen
ook zorgen dat je geen kauwgom eet tijdens gebruik, omdat je het daardoor jezelf alleen maar aanleert...
Misschien paddo's weer, maar ik twijfel nog. Kijk wel hoe ik me morgen voel. Vorig jaar was wel echt geniaalwrote:Wie gaat er wat gebruiken dit weekend op Loudness?
Wow, toen had ik xtc op, en waren de blauwe haren van jouw vriendin echt BELACHELIJK vet 
Ja dat je er zelf niet van gaat schaatsen, maar kan wel zo zijn dat anderen er wel van gaan schaatsen tochwrote:nee, juist niet. Daardoor maak je het 1 alleen maar erger 2 zorg je dat je aan het eind van de avond kotsend langs de kant staatwrote:Gaat dus veel water halen worden
en ik had je toch al gezegd dat je van 4 niet gaat schaatsenhelemaal niet van die lage hoeveelheid
ook zorgen dat je geen kauwgom eet tijdens gebruik, omdat je het daardoor jezelf alleen maar aanleert...