Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 23:26 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Laat het gewoon testen, of vreet het niet. Jij acht een derde (en eerder dus ook een dealer) betrouwbaar als bron voor testresultaten.

Lees eens terug, het is getest en vanmiddag zijn de testresultaten binnen gekomen. Waarom zou ik hier gaan verkondigen dat ze 350mg zijn terwijl dat niet waar is? Ik heb ze niet genomen zaterdag overigens, omdat ik toen nog geen testresultaten had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 18:56 

Hardtraxx Elite

Yes!! Vrijdag weer een keer lekker truffelen na de laatste keer bij Sinterklaas. Wil eigenlijk wat zwaardere gaan halen dan Mexican Dragons ofzoiets. Ik en een maat doen het voor de 3e keer, 2 andere voor de 1e keer. We shall see.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:27 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
TiMOTHYb schreef:
Laat het gewoon testen, of vreet het niet. Jij acht een derde (en eerder dus ook een dealer) betrouwbaar als bron voor testresultaten.

Lees eens terug, het is getest en vanmiddag zijn de testresultaten binnen gekomen. Waarom zou ik hier gaan verkondigen dat ze 350mg zijn terwijl dat niet waar is? Ik heb ze niet genomen zaterdag overigens, omdat ik toen nog geen testresultaten had.

Foto plz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2014 23:52 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Fuzzylogic schreef:
TiMOTHYb schreef:

Foto plz :D

Zal morgen even uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 08:22 

Donateur

Laatste keer dat ik bij het testcentrum was, was de hoogste ooit getest 233....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 10:39 

Hardtraxx Veteran

Leuk al die dealerspraat, hoe vaak dat ik gehoord heb dat vrienden van mij pillen gehad hebben waar 350+ in zat, later blijkt dat ze die verhalen allemaal verzinnen, gewoon om een beetje stoer te doen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 11:05 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Yes!! Vrijdag weer een keer lekker truffelen na de laatste keer bij Sinterklaas. Wil eigenlijk wat zwaardere gaan halen dan Mexican Dragons ofzoiets. Ik en een maat doen het voor de 3e keer, 2 andere voor de 1e keer. We shall see.

Ik dus ook :D Wij hebben de Dutch Giants, de sterkste die er te koop zijn voordat je naar paddo's gaat :$
Heeeeeeel erg veel zin in, het is gewoon bijna niet te beschrijven wat je allemaal meemaakt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 14:37 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:

Ik dus ook :D Wij hebben de Dutch Giants, de sterkste die er te koop zijn voordat je naar paddo's gaat :$
Heeeeeeel erg veel zin in, het is gewoon bijna niet te beschrijven wat je allemaal meemaakt :drool:

Inderdaad word mooi. Heb jij ervaring met 15mg truffels? Of iemand anders hier? Het zijn Dragons Dynamite
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 15:42 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt mijn 3e keer:
1e keer 7,5 gram op en dat was magisch maar wel kort (3,5 uur)
2e keer 15 gram op (dezelfde) en dat was net zo magisch, niet zo zeer sterker maar duurde wel veel langer (dikke 6 uur)

Bij de Dutch Giants doe ik weer 7,5 gram om te testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 16:08 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:

Inderdaad word mooi. Heb jij ervaring met 15mg truffels? Of iemand anders hier? Het zijn Dragons Dynamite

15 mg lijkt me een beetje aan de lage kant :whistle: .. Ik heb eens 13 gram (denk ik, mijn hele bakje + restjes van maatje) en dat beviel me eigenlijk wel! Af en toe werd het wel heel intens, maar goed genoten. Denk alleen dat dit wel afhankelijk is van de persoon, omgeving, vrienden met wie je het doet, hoe je je voelt blablabla je kent het riedeltje wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:20 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Leuk al die dealerspraat

Lezen is echt moeilijk soms hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:27 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
El Mare schreef:
Leuk al die dealerspraat

Nee, volgens mij snap jij het niet. Heb je de mogelijkheid niet overwogen dat je dealer niet de waarheid tegen je vertelt over de testresultaten of zelfs dat hij de granaten helemaal niet heeft laten testen? Of heb je er bewijs voor dat hij dit heeft gedaan? Blijkt niet echt uit je posts namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:34 

het is een vriend en een dealer waarschijnlijk... tuurlijk liegt een vriend niet daarover,ik vertrouw ook mijn dealer/vriend als die iets claimt, daarom heet het ook een vriend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:36 

Donateur

Fuzzylogic schreef:

Morgen en overmorgen uit elkaar houden ook blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:46 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Fuzzylogic schreef:
El Mare schreef:
Leuk al die dealerspraat

Nee, volgens mij snap jij het niet. Heb je de mogelijkheid niet overwogen dat je dealer niet de waarheid tegen je vertelt over de testresultaten of zelfs dat hij de granaten helemaal niet heeft laten testen? Of heb je er bewijs voor dat hij dit heeft gedaan? Blijkt niet echt uit je posts namelijk.

Ik bedoel dat ik al eerder heb vermeld dat het geen dealer is die het heeft laten testen, maar een vriend van me. Maar goed waar maak ik me eigenlijk druk om, ik weet dat hij niet liegt en ze echt heeft weggebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Fuzzylogic schreef:

Morgen en overmorgen uit elkaar houden ook blijkbaar.

Soms heb ik het net even wat te druk om een foto meteen de dag er na te uploaden ook al zeg ik dat ik dat wel doe. Zal ik straks even doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:41 

Donateur

Ben echt wel nieuwsgierig, ga volgende week weer naar test centrum dus zal gelijk even vragen of ze in het systeem voor mij willen kijken. Geloof er geen tyvus van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 02:45 

Hardtraxx Newbie

Ik ben zelf niet meer helemaal nuchter maar lees hier verschillende berichten over dat de gele granaten 300+ mg zijn getest zijn? Ik ben toch wel benieuwd welke regio dit is nu?

De gele granaten die hier in omloop zijn/waren zijn 160 á 180mg "geslagen" en kwamen met de test resultaten rond de 120 á 130mg uit.

Kevin-Raw schreef:
Fuzzylogic schreef:
Die gele granaten zijn getest op 350mg, uitslag binnen :surrender:
Serieus dat er nog steeds idioten zijn die zo'n zware pillen produceren...

Zie ze nog niet op pillreports, heb je een linkje? Ben wel nieuwschierig kan het haast niet geloven. Met de huidige mdma kilo prijs, kan die pillen nooit onder de 2 euro per stuk uitkomen voor de dealer. Zou dom zijn om voor die marges te gaan handelen.

Elke pil, maakt niet uit welke kost minder dan 2 euro per pil. Het is echter wat jou dealer ervan maakt en waar hij het voor inkoopt. Een simpele dealer die ze "los" verkocht zal zo'n €1,80 inkoop betalen voor een pil , hoe groter hoe minder de inkoopprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 09:39 

Donateur

famous1303 schreef:
Elke pil, maakt niet uit welke kost minder dan 2 euro per pil. Het is echter wat jou dealer ervan maakt en waar hij het voor inkoopt. Een simpele dealer die ze "los" verkocht zal zo'n €1,80 inkoop betalen voor een pil , hoe groter hoe minder de inkoopprijs.

Niet als je pillen gaat maken van 350mg ;) , De 200mg pillen kosten mij 1.65, de 120/130ers gaan richting de euro. Maar 350mg maak je verlies op als je ze onder de 1.80 gaat verkopen als laboratorium.
Met 150mg tabs haal je 6666 stuks uit een kilo.​ Een kilo mdmakristal kost je ook wel 4000 euro.​
Dan zit je al op 60cnt/stuk en dan heb ik het bindmiddel/stroom/kleurstof/apparatuur nog niet eens meegerekend.​
Pillen van 350mg kosten voor de maker dus als 1,40 zelf aan mdma alleen al exclusief alle overige kosten, ga je die dus verkopen voor onder de 2 euro is de winstmarge veels te klein en zonde van het grote risico.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 10:55 

Hardtraxxer

Even een vraag he, een vriend van me wilde pillen halen bij een persoon waar we dat altijd bij doen. Nu zegt hij dat de prijs per pil verhoogd is (4e per stuk) en als je er 100 koop 3.50 per stuk? Zijn argument is dat de dealers/makers de prijs verhoogd hebben en hij doet alsof dit bij alle dealers zo is?? :/ Ikzelf denk dat het onzin is en dat hijzelf gewoon extra aan ons wil verdienen. Zijn de prijzen bij jullie veranderd of??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 11:07 

Donateur

Jos_92 schreef:
Even een vraag he, een vriend van me wilde pillen halen bij een persoon waar we dat altijd bij doen. Nu zegt hij dat de prijs per pil verhoogd is (4e per stuk) en als je er 100 koop 3.50 per stuk? Zijn argument is dat de dealers/makers de prijs verhoogd hebben en hij doet alsof dit bij alle dealers zo is?? :/ Ikzelf denk dat het onzin is en dat hijzelf gewoon extra aan ons wil verdienen. Zijn de prijzen bij jullie veranderd of??

Nee prijzen zijn hetzelfde gebleven, per 100 stuks ligt de prijs hier tussen de 2,20/2,70 voor 200+mg pillen mits je de juiste personen kent. De dealer van jou naait jou gewoon of hij zit zelf niet dicht genoeg bij de bron. Dus dat er nog een paar personen tussen zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 11:10 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Jos_92 schreef:

Nee prijzen zijn hetzelfde gebleven, per 100 stuks ligt de prijs hier tussen de 2,20/2,70 voor 200+mg pillen mits je de juiste personen kent. De dealer van jou naait jou gewoon of hij zit zelf niet dicht genoeg bij de bron. Dus dat er nog een paar personen tussen zitten

Precies wat ik dacht. Opeens de prijs verhogen als dealer kan je niet maken, dan zou je je markt verliezen aan de concurrent :P

Ik denk dat hij gierig is geworden, want ik ken hem al heel lang en ben al lang klant van hem. Achja dat is het mooie aan ons kikkerlandje, zoveel dealers haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 11:33 

Donateur

Jos_92 schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jos_92 schreef:

Precies wat ik dacht. Opeens de prijs verhogen als dealer kan je niet maken, dan zou je je markt verliezen aan de concurrent :P

Ik denk dat hij gierig is geworden, want ik ken hem al heel lang en ben al lang klant van hem. Achja dat is het mooie aan ons kikkerlandje, zoveel dealers haha

Ja beste manier is ook om op feesten wause aan te spreken, en dan beginnen over welke die heeft en hoeveel die koopt. Zo heb ik heel veel connecties gekregen. Daarnaast is partyflock ook een drugsforum xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 12:06 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ja beste manier is ook om op feesten wause aan te spreken, en dan beginnen over welke die heeft en hoeveel die koopt. Zo heb ik heel veel connecties gekregen. Daarnaast is partyflock ook een drugsforum xd

Haha ja precies, het is te simpel :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2014 15:05 

Hardtraxx Veteran

Chris Two is anders flink aan het ageren tegen de 'dealertjes' op het Drugs forum :P
Vorige  1 ... 892, 893, 894, 895, 896, 897, 898 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic