Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 20:23 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Gewoon stukje op je sleutel gooien, kan niet fout gaan. :thumbup:

haha ja. Het foutgaat is het enige waar ik mee zit. Maar of dat zo snel gaat met pep geen idee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 13:22 

Hardtraxx Veteran

Voor fout gaan met pep moet je erg veel wegwerken. De dosering is niet zo gevoelig als xtc of andere zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 00:10 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag op Bass Academy voor het eerst aan de pep only, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 08:10 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Voor fout gaan met pep moet je erg veel wegwerken. De dosering is niet zo gevoelig als xtc of andere zaken.

Haha of altijd slechte pep gehad hebben en opeens hele pure hebben :lol: .

stefan_helmond schreef:
Zaterdag op Bass Academy voor het eerst aan de pep only, ben benieuwd.

Haha ik vind het vaagste alstijd dat je gewoon nog scherp bent om 5 uur in de ochtend. Wel apart om iedereen zo van de kaart te zien dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 08:15 

Donateur

PNXRMX schreef:

Klopt, meestal als je teveel op hebt van pep dan wordt je paranoïde, denk je dat iedereen ruzie heeft etc. Maar dit bereik je pas na meer dan een gram weg te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:36 

Hardtraxx Veteran

Wat is 4-FMP en XTC een kut combi zijn :cry:

Heb op Fantasy Island om half 10 een halfje x genomen nadat ik overdag een capsule 4-FMP op had, weet nu bijna niets meer van heel die dag qua setjes :( normaal na 4-FA weet ik echt alles nog.

Voortaan deze combi niet meer voor mij, neem volgende keer wel een halve capsule extra mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:43 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Heb op Fantasy Island om half 10 een halfje x genomen nadat ik overdag een capsule 4-FMP op had, weet nu bijna niets meer van heel die dag qua setjes :( normaal na 4-FA weet ik echt alles nog.

Voortaan deze combi niet meer voor mij, neem volgende keer wel een halve capsule extra mee

Tel er ook even bij op dat het toen 100 graden was he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 14:52 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Haha ook twee keer gedaan, weet er ook niet veel meer vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:59 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Kut, was van plan dit zaterdag te doen :P
180mg 4-FMP om 14:00 uur, 100mg bijpakken om 16:30 of zo en om 19:00 een halve domino. Mensen die hier wel positieve ervaring mee hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:30 

Hardtraxx Elite

Tom, ik! Haha. Maar toen had ik 200 mg. en toen nog later 60mg bij gedropt en toen nog 1xtc. Opzich wel leuk maar je weet niks meer van de dag zelf dat vind ik zonde, en kreeg ook wel beetje koppijn van de lichten/zon (je voelt je hersencellen letterlijk afsterven bij die combi)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 20:45 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Tom, ik! Haha. Maar toen had ik 200 mg. en toen nog later 60mg bij gedropt en toen nog 1xtc. Opzich wel leuk maar je weet niks meer van de dag zelf dat vind ik zonde, en kreeg ook wel beetje koppijn van de lichten/zon (je voelt je hersencellen letterlijk afsterven bij die combi)

Hmm toch maar gewoon bij 4F houden dan :P Misschien ook maar verstandiger, moet na Outlands nog naar een feestje bij de overburen waar mijn ouders ook zijn en van 4F alleen zie ik er al zwaar verlept uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 22:52 

Hardtraxx Veteran

Hmm het worden toch schijven :P Hopen dat het nu beter gaat dan op Emporium, daar was ik na 2 á 2,5 uur weer strontnuchter na een halve schijf en twee goede vingers M :')
Kwam ook wel omdat ik niet echt in de juiste mood zat, de bedoeling was om aan de 4 te gaan wat door omstandigheden niet door kon gaan en had niet zo heel veel zin in schijven maar had al helemaal geen zin meer om nuchter te blijven :P

Heeft iemand trouwens tips tegen het niet los kunnen gaan op xtc? Zo gauw het weer uitwerkt kan ik er weer volle gas tegenaan maar ik krijg mezelf nooit langer dan een seconde of 10/15 met de voetjes van de vloer als ik pillen op heb :/ Erg vervelend,vandaar dat ik ook 4-FMP boven pillen verkies op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:01 

Afgelopen zondag (7th Sunday) weer eens meer van de bakkie gegaan dan anders. Ipv mijn gebruikelijke dosis (~30/50mg mdma in xtc icm alcohol) een halve Wi-Fi schijf op (ongeveer 100/110mg van 200/220mg) en wat was het eigenlijk kut. De eerste 1/4e (~50mg) was gewoon weer lekker. Een flinke boost op het gebied van gekkigheid, gezelligheid en sfeer, zonder de nare of euphorische effecten. Maar toen bij nog een 1/4e begon het. Binnen 10 minuten sta je als een sociaal incapabele catatonisch persoon voor je uit te koekeloeren. De muziek is aangenaam maar ik vind er niet de energie meer achter die ik achter de muziek zoek. Ik voelde me veel meer in mezelf gekeerd en vond dit zeer jammer aangezien ik grote lol had met vrienden en vriendinnetjes. Ook lijk je alles door een "valse bril" te zien welke je wereld en interacties vervormd, wat ik op de een of andere manier hekelde. Deze afkeer tegen grotere doseringen heb ik het laatste jaar steeds meer ervaren.

Me eigen teruggetrokken vanuit de hardstyle naar de techno, waar sociale interacties minder van belang leken en ik heerlijk uit kon spacen op wat geweldige muziek. Dat was dan wél weer leuk ;).

Dus, voortaan lage doseringen doorzetten. Sommige mensen lachen erom en menen minstens 3 schijven nodig te hebben om een avond door te komen. Geinig, ik lijk drastisch minder nodig te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:26 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Sommige mensen lachen erom en menen minstens 3 schijven nodig te hebben om een avond door te komen. Geinig, ik lijk drastisch minder nodig te hebben.

Ik kon de keren dat ik 3+ schijven had weggetikt (zijn niet vaak voorgekomen gelukkig) juist nonstop blijven stampen en doorgaan zonder ook maar een kleine pauze te nemen :P Als ik 1,5 schijf of zo wegtik keer ik juist totaal in mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 23:36 

Fuzzylogic schreef:
Ik kon de keren dat ik 3+ schijven had weggetikt (zijn niet vaak voorgekomen gelukkig) juist nonstop blijven stampen en doorgaan zonder ook maar een kleine pauze te nemen :P Als ik 1,5 schijf of zo wegtik keer ik juist totaal in mezelf.

Ik vind het allemaal niet waard om zoveel te pakken om non stop te kunnen stampen en de volgende dag niet meer weten welke tracks gedraaid zijn. Ik houd er ook niet van om mijn lichaam zo enorm uit te pitten, niet te kunnen slapen/eten/plassen. Ben benieuwd ofdat mijn benodigde doseringen veranderen als ik wat ga merken van mijn onlangs gestarte fitniss/sport programma.

Ieder naturlijk zijn ding :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 12:52 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik vind het allemaal niet waard om zoveel te pakken om non stop te kunnen stampen en de volgende dag niet meer weten welke tracks gedraaid zijn. Ik houd er ook niet van om mijn lichaam zo enorm uit te pitten, niet te kunnen slapen/eten/plassen. Ben benieuwd ofdat mijn benodigde doseringen veranderen als ik wat ga merken van mijn onlangs gestarte fitniss/sport programma.

Ieder naturlijk zijn ding :thumbup:

Helemaal met jou eens. Ik zie er minder verneukt uit, onthoud altijd alles nog alsof ik nuchter ben geweest, maar wordt toch wel erg lollig van zo'n 80-100 mg totaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:04 

Hardtraxx Veteran

80-100 mg op een dag?

De capsules die ik heb (maatje 3?) zijn 150 mg en neem altijd een hele om te starten :$.
Neem ik dan zoveel of zit er geen 150 in aangezien ik alleen het doorzichtige deel vul, het groene deel klik ik er altijd op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:18 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij hebben de 2 heren boven jou het over xtc en niet 4f :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

We hadden het toch over xtc...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 15:49 

Hardtraxx Veteran

Ah zo ;) dacht nog 4-F :$

Weet iemand dan wel het antwoord op mijn vraag ;)?
Hoeveel zit er dan in mijn capsule (afwegen gaat niet want heb niet zo'n secure weegschaal)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 16:24 

Hardtraxx Veteran

Hangt van het formaat van je capsule af he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 16:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zei op de vorige pagina het volgende:
De capsules die ik heb (maatje 3?) zijn 150 mg en neem altijd een hele om te starten :$.
Neem ik dan zoveel of zit er geen 150 in aangezien ik alleen het doorzichtige deel vul, het groene deel klik ik er altijd op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 17:14 

Hardtraxx Veteran

Had op Intents drie halve wifi's op , en nog een kwartje oranje Heineken van m'n chick (jaja daar ontmoet, helemaal in love en vanavond een date :P ) .

Na de eerste was ik echt in een love rush, stond ik heerlijk rustig te stampen in het zonnetje en kwam ik dat meisje tegen, helemaal geweldig.
Na het tweede halfje werd ik ietsje wazig, maar kreeg ik veel meer energie en stond ik echt als een malle te snoeien, kan rond dit moment slechts 4 nummers per set opnoemen.
Hierna kwartje Heineken bijgepakt met haar in het reuzenrad (L) , en kwartier erna nog een halve wifi in het publiek, vanaf daar werd ik juist minder wazig, nog steeds hartstikke energiek en na het einde hebben we heerlijk uitgespaced :).

Heb me wel ingelezen maar blijkt dat 3 halve wifi's toch wel een aardige dosering is, misschien maar eens kwartjes proberen ipv halfjes. Dag erna nergens last van iig, kon nog lekker knuffelen met haar :P.

Wel weer heerlijke dingen meegemaakt :

- DV8 zei bij Paul Elstak dat heel het publiek van links naar rechts en heen en weer moest stuiteren. Dat had ik niet meegekregen dus ik zag ineens iedereen allerlei kanten opgaan, dacht dat er een aardverschuiving was en begreep er niet veel van haha.
- Toen de muziek uitviel met 10+ spacekeesjes een kano gemaakt en flink lopen roeien :P.
- Aan een bewaker vragen of hij een beetje chille dag heeft zo in het zonnetje, zegt ie : ' Ja, maar helaas is die zon zo achter de stage verdwenen verdomme' .... Ik verstond: 'En nu moet je oprotten verdomme' ... Dus ik zo : 'Huhh wat heb ik verkeerd gedaan dan meneer?' Hij lachen, ben maar gauw even gaan lopen :P.
- B-front en High Voltage die Delete - Dismissed draaien op de main :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 21:45 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:

- DV8 zei bij Paul Elstak dat heel het publiek van links naar rechts en heen en weer moest stuiteren. Dat had ik niet meegekregen dus ik zag ineens iedereen allerlei kanten opgaan, dacht dat er een aardverschuiving was en begreep er niet veel van haha.
- Toen de muziek uitviel met 10+ spacekeesjes een kano gemaakt en flink lopen roeien :P.
- Aan een bewaker vragen of hij een beetje chille dag heeft zo in het zonnetje, zegt ie : ' Ja, maar helaas is die zon zo achter de stage verdwenen verdomme' .... Ik verstond: 'En nu moet je oprotten verdomme' ... Dus ik zo : 'Huhh wat heb ik verkeerd gedaan dan meneer?' Hij lachen, ben maar gauw even gaan lopen :P.
- B-front en High Voltage die Delete - Dismissed draaien op de main :worship:

Haha mooi :yay:

Vet hoe jij het allemaal onthouden hebt trouwens. Ik weet bij 1,5 pil al de helft van de avond al niet meer de dag daarna..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 21:47 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met dit?
http://azarius.nl/smartshop/energy/part ... o-ecstasy/

Schijnt het "zelfde" te zijn als MDMA, maar dan zonder bijwerkingen. Het feit dat het legaal is en je er een goede energieboost door krijgt heeft wel wat. En dat je het gewoon kan mengen met alcohol etc.
Vorige  1 ... 890, 891, 892, 893, 894, 895, 896 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic