Had op Intents drie halve wifi's op , en nog een kwartje oranje Heineken van m'n chick (jaja daar ontmoet, helemaal in love en vanavond een date

) .
Na de eerste was ik echt in een love rush, stond ik heerlijk rustig te stampen in het zonnetje en kwam ik dat meisje tegen, helemaal geweldig.
Na het tweede halfje werd ik ietsje wazig, maar kreeg ik veel meer energie en stond ik echt als een malle te snoeien, kan rond dit moment slechts 4 nummers per set opnoemen.
Hierna kwartje Heineken bijgepakt met haar in het reuzenrad

, en kwartier erna nog een halve wifi in het publiek, vanaf daar werd ik juist minder wazig, nog steeds hartstikke energiek en na het einde hebben we heerlijk uitgespaced

.
Heb me wel ingelezen maar blijkt dat 3 halve wifi's toch wel een aardige dosering is, misschien maar eens kwartjes proberen ipv halfjes. Dag erna nergens last van iig, kon nog lekker knuffelen met haar

.
Wel weer heerlijke dingen meegemaakt :
- DV8 zei bij Paul Elstak dat heel het publiek van links naar rechts en heen en weer moest stuiteren. Dat had ik niet meegekregen dus ik zag ineens iedereen allerlei kanten opgaan, dacht dat er een aardverschuiving was en begreep er niet veel van haha.
- Toen de muziek uitviel met 10+ spacekeesjes een kano gemaakt en flink lopen roeien

.
- Aan een bewaker vragen of hij een beetje chille dag heeft zo in het zonnetje, zegt ie : ' Ja, maar helaas is die zon zo achter de stage verdwenen verdomme' .... Ik verstond: 'En nu moet je oprotten verdomme' ... Dus ik zo : 'Huhh wat heb ik verkeerd gedaan dan meneer?' Hij lachen, ben maar gauw even gaan lopen

.
- B-front en High Voltage die Delete - Dismissed draaien op de main