Was het zo erg?Olijfboompje wrote:Free Festival was echt gaar. De drugs hebben het, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, feestje mooi gemaakt.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Tsja.. onze bob wou om 16:00 al naar huis, heb hem nog weten te houden tot het einde van Thera. Maar toen was het ook gebeurd. De nuchtere mensen die ik sprak vonden het allemaal niks aanBanaanslak wrote:Was het zo erg?Olijfboompje wrote:Free Festival was echt gaar. De drugs hebben het, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, feestje mooi gemaakt.
Dit is het eerste feest wat ik maar net aan een voldoende ga geven.roberttt wrote:Tsja.. onze bob wou om 16:00 al naar huis, heb hem nog weten te houden tot het einde van Thera. Maar toen was het ook gebeurd. De nuchtere mensen die ik sprak vonden het allemaal niks aanBanaanslak wrote:Was het zo erg?Olijfboompje wrote:Free Festival was echt gaar. De drugs hebben het, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, feestje mooi gemaakt.
Gelukkig wel leuke mensjes en redelijke sfeer.
mijn helden van free festival waren toch wel olijfje chukje en roberttt
.,, hulde aan deze 2 mannen, en voorderest zal ik vast nog wel mensen vergeten..
knuffeltjes van olijfje was echt super
!!!!!!!!!
Last edited by Ruubiie on 17 Jul 2011 06:56, edited 1 time in total.
Pff je komt bij me en zegt dat ik een held ben.. vervolgens zet je hier wat anders neer. Ben echt diep teleurgesteld in jou.QnalQut wrote:mijn helden van free festival waren toch wel olijfje en chukje![]()
.,, hulde aan deze 2 mannen, en voorderest zal ik vast nog wel mensen vergeten..
Maar als hun jouw helden zijn, voorspel ik weinig goeds met je leven :-)
-
T
fuck wat is het saai op msn? 
en wat voor een meeting haddden we gister
ik heb me echt vermaakt, met 1,5 paars hartje.. en methadron likje!
en nog geen 15 minuten later, 4fpm van onze allerliefste olivetree(tje)

en nog geen 15 minuten later, 4fpm van onze allerliefste olivetree(tje)
mephedroneQnalQut wrote:en wat voor een meeting haddden we gisterik heb me echt vermaakt, met 1,5 paars hartje.. en methadron likje!
en nog geen 15 minuten later, 4fpm van onze allerliefste olivetree(tje)![]()
Was ik dat?roberttt wrote:Ja en toen had je ook nog mooi weer en Zany, Crypsis, Chain reaction, 2-sidez. En meer stampruimte.. Dat was er nu allemaal niet, ja Crypsis en Chain reaction wel maar dat was gewoon te kort![]()
Voor de rest wel kapot gelachen om sommige mensen die drugs hadden gehad, geweldigWist dat je rare manoeuvres kan uithalen met je ogen, maar wat ik vandaag zag XD 1ne oog ging naar links en de andere draaide een rondje
Geweldig
en of jij dat was hahaIris93 wrote:Was ik dat?roberttt wrote:Ja en toen had je ook nog mooi weer en Zany, Crypsis, Chain reaction, 2-sidez. En meer stampruimte.. Dat was er nu allemaal niet, ja Crypsis en Chain reaction wel maar dat was gewoon te kort![]()
Voor de rest wel kapot gelachen om sommige mensen die drugs hadden gehad, geweldigWist dat je rare manoeuvres kan uithalen met je ogen, maar wat ik vandaag zag XD 1ne oog ging naar links en de andere draaide een rondje
Geweldig
en je ene kaak was ergens bij de early rave tent.. en de ander bungelde ergens los onder je neus
Was echt gezellig gister met alle hardtraxxers,QnalQut wrote:en wat voor een meeting haddden we gisterik heb me echt vermaakt, met 1,5 paars hartje.. en methadron likje!
Iedereen ging echt kneiterhard!
het vdk gehalte lag weer hoog! haha, en er was echt een super gezellig sfeertje in onze omgeving, ook al ging niet iedereen los, want daar was de muziek te slecht voorIris93 wrote:Was echt gezellig gister met alle hardtraxxers,QnalQut wrote:en wat voor een meeting haddden we gisterik heb me echt vermaakt, met 1,5 paars hartje.. en methadron likje!
Iedereen ging echt kneiterhard!
Jah de sfeer onder mekaar was wel top in ieder geval, en dan kan ik in dit geval ook wel de drugs bedanken haha
Veel knuffels gehad en uitgedeeld
En Iris wat ging jij tekeer met je ogen
Ik moet zeggen dat ik dr zelf ook aardig aan was, vooral toen me 1e halfje (eekhoorntje) insloeg, daarna nog 1/3 triforce en dat andere halve eekhoorntje op, en voelde me eigenlijk de hele tijd top, was wel een beetje aant spacen maar kon nog wel gewoon los gaan
Veel knuffels gehad en uitgedeeld
En Iris wat ging jij tekeer met je ogen
Ik moet zeggen dat ik dr zelf ook aardig aan was, vooral toen me 1e halfje (eekhoorntje) insloeg, daarna nog 1/3 triforce en dat andere halve eekhoorntje op, en voelde me eigenlijk de hele tijd top, was wel een beetje aant spacen maar kon nog wel gewoon los gaan
Pommer wrote:Jah de sfeer onder mekaar was wel top in ieder geval, en dan kan ik in dit geval ook wel de drugs bedanken haha![]()
Veel knuffels gehad en uitgedeeld![]()
En Iris wat ging jij tekeer met je ogen![]()
Drugs, Connecting People!
-
T
Jij hebt zo erg gelijk! Nu maar die telefoon opnemen van je!Chukkels wrote:Pommer wrote:Jah de sfeer onder mekaar was wel top in ieder geval, en dan kan ik in dit geval ook wel de drugs bedanken haha![]()
Drugs, Connecting People!
gister echt 1 van de beste good trips gehad tot nu toe
, alles ging soepel, heb het naar mijn mening toch echt wel perfect gedoseerd
(met hulp van... chukje en olijfje natuurlijk
)
Haha sorry. Heeft iemand nog fotos van gister? :')Pommer wrote:Jah de sfeer onder mekaar was wel top in ieder geval, en dan kan ik in dit geval ook wel de drugs bedanken haha![]()
-
T
Wij hebben vanacht Pokemon Boggle gedaan 
Tja, je hebt de Olijfboompje manier: te voorzichting óf veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel. 80-20 regel (80 % kans op te voorzichtig)QnalQut wrote:gister echt 1 van de beste good trips gehad tot nu toe, alles ging soepel, heb het naar mijn mening toch echt wel perfect gedoseerd
(met hulp van... chukje en olijfje natuurlijk
)
De Roberttt manier: Meteen erin zitten en keihard goan! Bijpakkeng, bijpakkeng, bijpakkeng en volhouden tot het eind of tot de drugs op is.
De Squirie manier: De overdosis. Je komt in een tunnel terecht, waar je je na uitkomst niks meer van herinnert. Je hebt echter de tijd van je leven gehad én je tripgenoten/spacevrienden hebben zich rot gelachen om jou.
Of je doet het meteen goed en neemt de Chukkels manier: Perfect gedosseerd en heerlijk chill spaceng, beter kun je niet krijgen.
©Chukkels
Last edited by Ruubiie on 17 Jul 2011 13:31, edited 2 times in total.
Was heerlijk jongens, bedankt voor alle warme knuffels. 
Jij ook bedanktNando wrote:Was heerlijk jongens, bedankt voor alle warme knuffels.
Nando wrote:Was heerlijk jongens, bedankt voor alle warme knuffels.
Geen probleem hoor schatNando wrote:Was heerlijk jongens, bedankt voor alle warme knuffels.
Ik merkte alleen weinig van je ribbrekende knuffels
-
T
wat een avond was dit
we waren hard aan het gaan met een paar man kwam ineens me moeder binnen lopen