Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:50 

Olijfboompje schreef:
Free Festival was echt gaar. De drugs hebben het, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, feestje mooi gemaakt.

Was het zo erg?
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:52 

Donateur

Banaanslak schreef:
Olijfboompje schreef:
Free Festival was echt gaar. De drugs hebben het, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, feestje mooi gemaakt.

Was het zo erg?

Tsja.. onze bob wou om 16:00 al naar huis, heb hem nog weten te houden tot het einde van Thera. Maar toen was het ook gebeurd. De nuchtere mensen die ik sprak vonden het allemaal niks aan xd
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 06:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
Olijfboompje schreef:

Was het zo erg?

Tsja.. onze bob wou om 16:00 al naar huis, heb hem nog weten te houden tot het einde van Thera. Maar toen was het ook gebeurd. De nuchtere mensen die ik sprak vonden het allemaal niks aan xd

Dit is het eerste feest wat ik maar net aan een voldoende ga geven.
Gelukkig wel leuke mensjes en redelijke sfeer.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 06:31 

Hardtraxx Veteran

mijn helden van free festival waren toch wel olijfje chukje en roberttt :worship: :worship: .,, hulde aan deze 2 mannen, en voorderest zal ik vast nog wel mensen vergeten..

knuffeltjes van olijfje was echt super :loving: !!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 06:36 

Donateur

QnalQut schreef:
mijn helden van free festival waren toch wel olijfje en chukje :worship: :worship: .,, hulde aan deze 2 mannen, en voorderest zal ik vast nog wel mensen vergeten..

knuffeltjes van olijfje was echt super :loving:

Pff je komt bij me en zegt dat ik een held ben.. vervolgens zet je hier wat anders neer. Ben echt diep teleurgesteld in jou.

Maar als hun jouw helden zijn, voorspel ik weinig goeds met je leven :-)
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 06:50 

fuck wat is het saai op msn? :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 09:13 

Hardtraxx Veteran

en wat voor een meeting haddden we gister :thumbsup: ik heb me echt vermaakt, met 1,5 paars hartje.. en methadron likje!
en nog geen 15 minuten later, 4fpm van onze allerliefste olivetree(tje) (L) (L)
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:13 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
en wat voor een meeting haddden we gister :thumbsup: ik heb me echt vermaakt, met 1,5 paars hartje.. en methadron likje!

mephedrone
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:24 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ja en toen had je ook nog mooi weer en Zany, Crypsis, Chain reaction, 2-sidez. En meer stampruimte.. Dat was er nu allemaal niet, ja Crypsis en Chain reaction wel maar dat was gewoon te kort xd

Voor de rest wel kapot gelachen om sommige mensen die drugs hadden gehad, geweldig xd Wist dat je rare manoeuvres kan uithalen met je ogen, maar wat ik vandaag zag XD 1ne oog ging naar links en de andere draaide een rondje :lol: Geweldig :lol:

Was ik dat? :$
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:27 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
roberttt schreef:
Ja en toen had je ook nog mooi weer en Zany, Crypsis, Chain reaction, 2-sidez. En meer stampruimte.. Dat was er nu allemaal niet, ja Crypsis en Chain reaction wel maar dat was gewoon te kort xd

Voor de rest wel kapot gelachen om sommige mensen die drugs hadden gehad, geweldig xd Wist dat je rare manoeuvres kan uithalen met je ogen, maar wat ik vandaag zag XD 1ne oog ging naar links en de andere draaide een rondje :lol: Geweldig :lol:

Was ik dat? :$

en of jij dat was haha xd jij hebt volgens mij echt de binnenkant van je schedel grondig geïnspecteerd xd
en je ene kaak was ergens bij de early rave tent.. en de ander bungelde ergens los onder je neus :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:28 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:

Was echt gezellig gister met alle hardtraxxers,
Iedereen ging echt kneiterhard!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:40 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
QnalQut schreef:

Was echt gezellig gister met alle hardtraxxers,
Iedereen ging echt kneiterhard!

het vdk gehalte lag weer hoog! haha, en er was echt een super gezellig sfeertje in onze omgeving, ook al ging niet iedereen los, want daar was de muziek te slecht voor :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:17 

Bierkoning

Jah de sfeer onder mekaar was wel top in ieder geval, en dan kan ik in dit geval ook wel de drugs bedanken haha :$
Veel knuffels gehad en uitgedeeld :D

En Iris wat ging jij tekeer met je ogen xd

Ik moet zeggen dat ik dr zelf ook aardig aan was, vooral toen me 1e halfje (eekhoorntje) insloeg, daarna nog 1/3 triforce en dat andere halve eekhoorntje op, en voelde me eigenlijk de hele tijd top, was wel een beetje aant spacen maar kon nog wel gewoon los gaan :)
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:22 

Donateur

Hehe stelletje leipkezen :worship:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jah de sfeer onder mekaar was wel top in ieder geval, en dan kan ik in dit geval ook wel de drugs bedanken haha :$

Ik moet zeggen dat ik dr zelf ook aardig aan was, vooral toen me 1e halfje (eekhoorntje) insloeg, daarna nog 1/3 triforce en dat andere halve eekhoorntje op, en voelde me eigenlijk de hele tijd top, was wel een beetje aant spacen maar kon nog wel gewoon los gaan :)

Drugs, Connecting People!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:45 

Chukkels schreef:
Pommer schreef:

Drugs, Connecting People!

Jij hebt zo erg gelijk! Nu maar die telefoon opnemen van je! >.<
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:48 

Hardtraxx Veteran

gister echt 1 van de beste good trips gehad tot nu toe :D , alles ging soepel, heb het naar mijn mening toch echt wel perfect gedoseerd :thumbsup: (met hulp van... chukje en olijfje natuurlijk (L) )
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:33 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Haha sorry. Heeft iemand nog fotos van gister? :')
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:34 

Wij hebben vanacht Pokemon Boggle gedaan :woot:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
gister echt 1 van de beste good trips gehad tot nu toe :D , alles ging soepel, heb het naar mijn mening toch echt wel perfect gedoseerd :thumbsup: (met hulp van... chukje en olijfje natuurlijk (L) )

Tja, je hebt de Olijfboompje manier: te voorzichting óf veeeeeeeeeeeeeeeeel te veel. 80-20 regel (80 % kans op te voorzichtig)
De Roberttt manier: Meteen erin zitten en keihard goan! Bijpakkeng, bijpakkeng, bijpakkeng en volhouden tot het eind of tot de drugs op is.
De Squirie manier: De overdosis. Je komt in een tunnel terecht, waar je je na uitkomst niks meer van herinnert. Je hebt echter de tijd van je leven gehad én je tripgenoten/spacevrienden hebben zich rot gelachen om jou.

Of je doet het meteen goed en neemt de Chukkels manier: Perfect gedosseerd en heerlijk chill spaceng, beter kun je niet krijgen. :loving:

©Chukkels
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

Was heerlijk jongens, bedankt voor alle warme knuffels. :loving:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:25 

Bierkoning

Nando schreef:

Jij ook bedankt :worship:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

:kiss:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Geen probleem hoor schat :P

Ik merkte alleen weinig van je ribbrekende knuffels :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:55 

wat een avond was dit >.< we waren hard aan het gaan met een paar man kwam ineens me moeder binnen lopen xd
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic