Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:19 

Donateur

Jolle schreef:
Wat is een kletser? xD

Een pilletje :P Hier omg. Den haag noemen we dat een kletser. Of ja niet iedereen maar veel wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:25 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Jolle schreef:
Wat is een kletser? xD

Een pilletje :P Hier omg. Den haag noemen we dat een kletser. Of ja niet iedereen maar veel wel

Ik hou het gewoon bij een 'pillegien', 'pil' of 'snoepje'. Vooral die laatste gebruik ik veel. Veel makkelijker. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:49 

Hardtraxx Veteran

Ik gebruik ook het meest het woord 'snoepje'. Morgen mag ik ze weer letterlijk gebruiken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:51 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Ik gebruik ook het meest het woord 'snoepje'. Morgen mag ik ze weer letterlijk gebruiken! :D

letterlijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Ik mag ze elke dag gebruiken, elk moment, wanneer ik maar wil. Zou toch raar zijn als je zelf niet meer mag beslissen wanneer je een snoepje mag, we zijn (bijna) allemaal volwassen! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:08 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik mag ze elke dag gebruiken, elk moment, wanneer ik maar wil. Zou toch raar zijn als je zelf niet meer mag beslissen wanneer je een snoepje mag, we zijn (bijna) allemaal volwassen! :huh:

Mijn advies om de 2 weken met soms een lange pauze er tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:35 

Hardtraxx Addict

Gebruik zelf om de 2 maanden tijdens de zomermaanden, met een uitzondering hier en daar. Maar nog nooit korter dan 4 weken achter elkaar gedaan. In de winter zit er soms wel 3-4 maanden tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 15:20 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Gebruik zelf om de 2 maanden tijdens de zomermaanden, met een uitzondering hier en daar. Maar nog nooit korter dan 4 weken achter elkaar gedaan. In de winter zit er soms wel 3-4 maanden tussen.

:thumbsup: Bij mij is het ook al meer als 3 maanden geleden, volgende keer dat ik het doe is thuis met een lief vriendinnetje! 4-FMP of Amfetamine voor feesten is veeeeeeel leuker... Trouwens mijn amfetamine laten testen, 65% :drool: met 1% keta en wat 4-FMP restjes erin (Rara hoe zou dat komen, hint het is vast niet ermee versneden...) Helemaal geen caffeine of andere versnijdingsstoffen erin. De nieuwe appies heb ik trouwens getest op 117mg. Mooie dosis vind ik, over spreiding nog niets bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:

:thumbsup: Bij mij is het ook al meer als 3 maanden geleden, volgende keer dat ik het doe is thuis met een lief vriendinnetje! 4-FMP of Amfetamine voor feesten is veeeeeeel leuker... Trouwens mijn amfetamine laten testen, 65% :drool: met 1% keta en wat 4-FMP restjes erin (Rara hoe zou dat komen, hint het is vast niet ermee versneden...) Helemaal geen caffeine of andere versnijdingsstoffen erin. De nieuwe appies heb ik trouwens getest op 117mg. Mooie dosis vind ik, over spreiding nog niets bekend.

Op zich speed en 4fmp bij elkaar versnijden is niet eens erg :P
Lijkt mij best chill.

Alleen wanneer je het snuift wat minder hahaha xd

Amfetamine van 65% is zekers netjes :)
Zelf ben ik op zoek naar mijn favoriet van 73% :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:19 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Lijkt mij best chill.

Ken iemand wat een capsule 4fmp erin heeft gegooid terwijl hij strak stond van de pep, was niks chill aan jammer genoeg. Ging veel te hard met heftige hartkloppingen. Geen aanrader! Zowiezo niet om 2 op peppende middelen te combineren maarja. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Lijkt mij best chill.

Ken iemand wat een capsule 4fmp erin heeft gegooid terwijl hij strak stond van de pep, was niks chill aan jammer genoeg. Ging veel te hard met heftige hartkloppingen. Geen aanrader! Zowiezo niet om 2 op peppende middelen te combineren maarja. ;)

Dit heb ik op wish ook gedaan, ging prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 18:41 

Donateur

lijkt mij niets, ben sowieso uit gekeken op speed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 19:47 

Hardtraxx Addict

5 dagen geen wiet meer gerookt. Het valt me zwaarder dan ik dacht, geloofde niet echt dat ik verslaafd was maar merk dat nu wel degelijk. Vooral als ik heb gedronken (wat elke avond is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 20:12 

Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
5 dagen geen wiet meer gerookt. Het valt me zwaarder dan ik dacht, geloofde niet echt dat ik verslaafd was maar merk dat nu wel degelijk. Vooral als ik heb gedronken (wat elke avond is).

Goed dat het je wel degelijk lukt, eerste stap is gezet, nu op weg naar volhouden en als je wilt blijven roken de stap zetten naar recreatief gebruik (weekend of speciale gelegenheden) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 10:21 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Lijkt mij best chill.

True eigenlijk. Het lijkt alsof het speedy gevoel van de speed ook het euforische gevoel van de 4-FA een beetje overstemt. En als je dan ook nog methylone daarna gebruikt, heb je helemaal de poppen aan het dansen met evenwichtsproblemen en dergelijken.

Hetzelfde als met Mephedrone en XTC. Het vult elkaar niet echt aan, het is meer van hetzelfde en het gevoel van de Meph onderdrukt het gevoel wat je van de XTC hoort te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 22:48 

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Lijkt mij best chill.

True eigenlijk. Het lijkt alsof het speedy gevoel van de speed ook het euforische gevoel van de 4-FA een beetje overstemt. En als je dan ook nog methylone daarna gebruikt, heb je helemaal de poppen aan het dansen met evenwichtsproblemen en dergelijken.

Hetzelfde als met Mephedrone en XTC. Het vult elkaar niet echt aan, het is meer van hetzelfde en het gevoel van de Meph onderdrukt het gevoel wat je van de XTC hoort te krijgen.

Heb net nog xtc met pep gecombineerd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 04:46 

Donateur

Vandaag voor het eerst dat ik zoveel mensen vdk heb gezien op een feest :lol: Het was wel 'erg' extreem vandaag op Free Festival met het drugs gebruik. Op zich wel begrijpelijk want er was geen hol aan.. Maar toch, kan toch niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 04:52 

roberttt schreef:
Vandaag voor het eerst dat ik zoveel mensen vdk heb gezien op een feest :lol: Het was wel 'erg' extreem vandaag op Free Festival met het drugs gebruik. Op zich wel begrijpelijk want er was geen hol aan.. Maar toch, kan toch niet ^^

Was het voor de rest wel leuk op free festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 04:57 

Donateur

Banaanslak schreef:
roberttt schreef:

Nee was geen fuck aan.. enigste leuke waren de mensen waarmee ik de hele dag was. Voor de rest was het echt geld/tijd verspilling. Heb me wel vermaakt :p maar dat kwam niet door het feest zelf. En al helemaal niet door de muziek. Ga voortaan wel naar een Mozart concert, gaat volgens mij nog harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:03 

roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
roberttt schreef:

Nee was geen fuck aan.. enigste leuke waren de mensen waarmee ik de hele dag was. Voor de rest was het echt geld/tijd verspilling. Heb me wel vermaakt :p maar dat kwam niet door het feest zelf. En al helemaal niet door de muziek. Ga voortaan wel naar een Mozart concert, gaat volgens mij nog harder.

Haha, vorig jaar vond ik het ook best wel ruk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:09 

Donateur

Ja en toen had je ook nog mooi weer en Zany, Crypsis, Chain reaction, 2-sidez. En meer stampruimte.. Dat was er nu allemaal niet, ja Crypsis en Chain reaction wel maar dat was gewoon te kort xd

Voor de rest wel kapot gelachen om sommige mensen die drugs hadden gehad, geweldig xd Wist dat je rare manoeuvres kan uithalen met je ogen, maar wat ik vandaag zag XD 1ne oog ging naar links en de andere draaide een rondje :lol: Geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:10 

roberttt schreef:
Ja en toen had je ook nog mooi weer en Zany, Crypsis, Chain reaction, 2-sidez. En meer stampruimte.. Dat was er nu allemaal niet, ja Crypsis en Chain reaction wel maar dat was gewoon te kort xd

Voor de rest wel kapot gelachen om sommige mensen die drugs hadden gehad, geweldig xd Wist dat je rare manoeuvres kan uithalen met je ogen, maar wat ik vandaag zag XD 1ne oog ging naar links en de andere draaide een rondje :lol: Geweldig :lol:

Lol en nando the town rapist was ook weer bezig met mensen verkrachten met ze knuffels lees ik in free festival topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:15 

Donateur

Ja Nando die was goed bezig xd Heeft zich lekker misdragen daar, denk dat hij de titel kaakschaatsen wel kan krijgen, al komt iris ook in de aanmerking :cool:

Maar knuffelen was ie zeker mee bezig :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:43 

Donateur

Zooo eindelijk thuis van et feest en de afterparty! :D

Ging weer eens heerlijk!! :worship: Weinig hardtraxxers gezien, en heb nog echt veel rondjes gelopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 05:46 

Hardtraxx Veteran

Free Festival was echt gaar. De drugs hebben het, nooit gedacht dat ik het zou zeggen, feestje mooi gemaakt.
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic