Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Was heerlijk jongens, bedankt voor alle warme knuffels.

Geen probleem hoor schat

Ik merkte alleen weinig van je ribbrekende knuffels

Haha dat was gewoon omdat je zelf te hard ging.

Nee, maar ik ging sowieso niet echt optimaal in het begin, zal even een kort verslagje typen:
Om 17:00 eerste 3/4 triforce genomen. Half uurtje erna merkte ik al de eerste symptomen, alleen het duurde wel ontzettend lang voordat het ook meer werd dan alleen de symptomen voor mijn gevoel. Rond 18:30 ging ik dan eindelijk lekker, maar nog niet zoals dat ik op Defqon meteen heerlijk ging. Was ook wel knuffelig, maar niet zo ontzettend erg als normaal. Pluspuntje was wel dat ik gewoon redelijk kon stampen dit keer.

Maar goed, rond een uur of 19:30 weer bij gepakt omdat ik hem al iets voelde zakken. Voelde me sowieso niet echt lekker omdat ik constant buikpijn had, heb geleerd dat je sowieso goed moet eten voordat je gaat gebruiken. Die buikpijn kan echt kut zijn. In ieder geval toen dus even rustig munten gaan halen en geprobeerd een pizza te eten, doe ik dus ook nooit meer.

Vanaf 20:00 ging ik wel echt fucking lekker en die hele brute set van Thera + de geweldige sfeer tussen alle Hardtraxxers hielpen ook flink mee.

Weet wel dat als ik nuchter was dat ik 10 keer zo hard was los gegaan op de set van Thera, maar dat nemen we dan maar voor lief. Toen ergens in die anderhalf uur tijd heb ik nog pillen lopen uitdelen en zelf ook nog 1/3 of zo bijgepakt, ik heb alleen geen flauw idee aan wie en hoelaat.

Was in ieder geval mooi getimed, want we gingen rond een uur of half 11 weg en toen begon het ook flink uit te werken. Stond wel nog fucking strak op de terugreis, maar dat was meer in m'n gezicht.
Jongens (en Iris natuurlijk!) allemaal bedankt voor de alweer hele vette space avond.

Kan me niemand bedenken die ik niet heb geknuffeld, zelfs nog een paar nuchtere Hardtraxxers volgens mij.

Nu ff een flinke pauze inlassen tot waarschijnlijk Q-Base, want ik merkte nu al dat ik het toch wel iets minder vet vond als op Defqon.