Gewoon mee laten doen, dan kan ze ook niet boos wordenwesskeej wrote:wat een avond was ditwe waren hard aan het gaan met een paar man kwam ineens me moeder binnen lopen
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
We hadden haar een biertje aangeboden en daarna ging ze weer wegChukkels wrote:Gewoon mee laten doen, dan kan ze ook niet boos wordenwesskeej wrote:wat een avond was ditwe waren hard aan het gaan met een paar man kwam ineens me moeder binnen lopen
Misschien ging ze weg, omdat er allemaal pubers zaten met een opgefokt hormonen gevuld lichaam die allemaal iedere vrouw die ze zijn wilden volpompen!wesskeej wrote:We hadden haar een biertje aangeboden en daarna ging ze weer wegChukkels wrote:Gewoon mee laten doen, dan kan ze ook niet boos wordenwesskeej wrote:wat een avond was ditwe waren hard aan het gaan met een paar man kwam ineens me moeder binnen lopen
Zou ook wat zijn als ze hele tijd erbij blijft. Heeft ze zelf volgends mij ook weinig zin in om met 15 jongeren erbij te zitten
Junk-Gang-Bangwesskeej wrote:We hadden haar een biertje aangeboden en daarna ging ze weer wegChukkels wrote:Gewoon mee laten doen, dan kan ze ook niet boos wordenwesskeej wrote:wat een avond was ditwe waren hard aan het gaan met een paar man kwam ineens me moeder binnen lopen
Zou ook wat zijn als ze hele tijd erbij blijft. Heeft ze zelf volgends mij ook weinig zin in om met 15 jongeren erbij te zitten
-
T
Hahaha daniel
kwou jou ook nog bellen maar je nam niet op 
Ik laat hem altijd overgang of druk hem weg als ik jou zie bellen.wesskeej wrote:Hahaha danielkwou jou ook nog bellen maar je nam niet op
Alleen VIP's mogen mij bellen
wesskeej wrote:Hahaha danielkwou jou ook nog bellen maar je nam niet op
koos vriendloos!!!!!
-
T
QnalQut wrote:wesskeej wrote:Hahaha danielkwou jou ook nog bellen maar je nam niet op
koos vriendloos!!!!!
Haha dat was gewoon omdat je zelf te hard ging.Olijfboompje wrote:Geen probleem hoor schatNando wrote:Was heerlijk jongens, bedankt voor alle warme knuffels.
Ik merkte alleen weinig van je ribbrekende knuffels
Om 17:00 eerste 3/4 triforce genomen. Half uurtje erna merkte ik al de eerste symptomen, alleen het duurde wel ontzettend lang voordat het ook meer werd dan alleen de symptomen voor mijn gevoel. Rond 18:30 ging ik dan eindelijk lekker, maar nog niet zoals dat ik op Defqon meteen heerlijk ging. Was ook wel knuffelig, maar niet zo ontzettend erg als normaal. Pluspuntje was wel dat ik gewoon redelijk kon stampen dit keer.
Jongens (en Iris natuurlijk!) allemaal bedankt voor de alweer hele vette space avond.
Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
Ik rol hier nu gewoon over de grond van het lachen om de fotos
Hahaha dit is echt te erg.
Welke foto's?Iris93 wrote:Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
-
G
en ik maar denken dat vrouwen altijd goed hun vdk-heid konden verbergenIris93 wrote:Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
Dus niet.KSwoosh wrote:en ik maar denken dat vrouwen altijd goed hun vdk-heid konden verbergenIris93 wrote:Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
Meiden die Iris heten die worden gewoon onder dezelfde vdk-noemer geschaard als de zware mannelijke veelgebruikers.KSwoosh wrote:en ik maar denken dat vrouwen altijd goed hun vdk-heid konden verbergenIris93 wrote:Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
Pommer wrote:Welke foto's?Iris93 wrote:Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
Nee pommer, dat is geen fapvoer!
-
G
vast niet erger als ik op Qlimax 2010Nando wrote:Dus niet.KSwoosh wrote:en ik maar denken dat vrouwen altijd goed hun vdk-heid konden verbergenIris93 wrote:Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
Hahaha dit is echt te erg.Maar ik liep er ook schandalig bij.
"De Geit"
Ik durf te zeggen dat ik en Iris echt een record hebben gezet op Free Festival gisteren. Jezus wat liepen wij erbij. 
Ik heb er een paar gezien en ik kan idd bevestigen dat dat bepaald geen fapvoer isQnalQut wrote:Pommer wrote:Welke foto's?Iris93 wrote:Hahahahaha wooooow ik heb alle wausheidsrecords gebroken.
Nee pommer, dat is geen fapvoer!
En, voel je je nu stoer?Nando wrote:Ik durf te zeggen dat ik en Iris echt een record hebben gezet op Free Festival gisteren. Jezus wat liepen wij erbij.
-
G
behalve voor de drugsfreakahz hierPommer wrote:Ik heb er een paar gezien en ik kan idd bevestigen dat dat bepaald geen fapvoer is
Ja.Chukkels wrote:En, voel je je nu stoer?Nando wrote:Ik durf te zeggen dat ik en Iris echt een record hebben gezet op Free Festival gisteren. Jezus wat liepen wij erbij.
Maar serieus, wie hebben er nog pillen van mij gehad?
Erg handig om als Amsterdammer dit te zeggen. Binnen de kortste keren zal je de politie je oppakken, aangezien ze de groothandel in de grote steden graag willen aanpakken.Nando wrote:Ja.Chukkels wrote:En, voel je je nu stoer?Nando wrote:Ik durf te zeggen dat ik en Iris echt een record hebben gezet op Free Festival gisteren. Jezus wat liepen wij erbij.Nee ik schaam me er eerder voor, maar goed. Niks aan te doen.
Maar serieus, wie hebben er nog pillen van mij gehad?
chris, doe even normaal.
Niet zo chaggerijnig lopen doen, dat reageer je maar op wat anders af.
Niet zo chaggerijnig lopen doen, dat reageer je maar op wat anders af.